Uit mijn eigen tuinquote:
hee jarige jobquote:
Nope ben jarigquote:
Klein?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
Hij is zooooooquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
Ook op de 2 nieuwe foto's?quote:
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefdequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooidquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde![]()
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPNquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi.
Ik las blowenquote:
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN
Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
Mijn telefoon moet terug.... schermpje was toch niet zo stevig als ik dacht (Samsung D500) maar zit te denken om een nieuwe telefoon te kopen ofzo..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat.
Deze wel, doorstond echt alles op m'n werk totdat ik vorige week maandag tegen een paneel aanliep en krak hoorde...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
Mazzelpikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde![]()
Koop je toch een los toestelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af![]()
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af![]()
Of het mij wat boeit dat de boel daar vast staatquote:
Dat wil ik ook welquote:
Ja, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
En die is nu terug?
Op de bank liggen wordt het dusquote:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
waarschijnlijk een andere provider jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL!
Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
Wie heb je nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarschijnlijk een andere provider ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |