abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37600963
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Straks word je gebanned .
Uit mijn eigen tuin Ik heb net kekke tuinstoeltjes gekocht.

Ik moet vanavond optreden voor een paar honderd jongeren, ben stikkie nerveus.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:26:20 #202
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37600996
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Woei de lessen blijven goed gaan
hee jarige job

of heb ik het mis
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37601008
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hee jarige job

of heb ik het mis
Nope ben jarig
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601034
Feli kleine Gorkummer
pi_37601050
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:
Feli kleine Gorkummer
Klein?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601065
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Klein?
Op de foto's lijk je zo'n propje
pi_37601087
SCHat lees es terug
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601108
Gefeliciteerd MrD
pi_37601128
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:32:35 #210
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37601129
Wat Vreggie zegt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37601174
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Stinkt ie niet uit zijn bek Clauw?
Hij is zoooooo
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601186
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Op de foto's lijk je zo'n propje
Ook op de 2 nieuwe foto's?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601247
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
pi_37601268
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ook op de 2 nieuwe foto's?
pi_37601273
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
en alweer een testbericht van rijkswaterstaat zeeland. Tief op ik woon niet in Zeeland
Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601302
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
pi_37601324
Da's mooi. Ik krijg ze gelukkig niet
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601351
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik al een paar weken, nu schijn ik in Zeeland te zitten en in Utrecht word ik er ook mee doodgegooid
Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601390
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik had er een week of twee geleden voor het eerste één, en vandaag dus de hele dag.... Dacht dat ze niet aan die service deden in NL maar heb jij ook KPN?
Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi .
pi_37601411
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, tenmisnte mijn mobiel geeft aan dat ik KPN Mobile heb, maar ik zit bij Hi .
Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN

Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 13:43:13 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37601425
Ik ga vanmiddag bowlen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37601442
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanmiddag bowlen
Ik las blowen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601449
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hehe oké, ik zit bij KPN zelf en HI is van KPN

Dus zal KPN wel aan het kutten zijn ofzo, want heb ze echt nog nooit eerder gehad
KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat .
pi_37601458
feli mrd
pi_37601472
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

KPN verkoopt gewoon weer mijn nummer door aan de staat .
Mijn telefoon moet terug.... schermpje was toch niet zo stevig als ik dacht (Samsung D500) maar zit te denken om een nieuwe telefoon te kopen ofzo..
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601489
Ik krijg een D600

Ow en feli MrD!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601509
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
pi_37601530
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een D500, toptelefoon. Wil maar niet kapot
Deze wel, doorstond echt alles op m'n werk totdat ik vorige week maandag tegen een paneel aanliep en krak hoorde...



En PH en Clauw thnx
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601576
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2006 @ 13:49:26 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37601579
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik las blowen
die opmerking had ik al verw8
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:02 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37601665
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag al info berichten van den Bosch de hele tijd dezlefde
Mazzelpik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37601670
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
Koop je toch een los toestel

Al zijn die rete duur, laat toch maar D500 fixen

Vind de D500 overigens best tegenvallen de Nokia 3650 vond ik fijner
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601689
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
ik wil een qtek 8310, maar m'n contract loopt pas in september af
Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601690
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mazzelpik
Of het mij wat boeit dat de boel daar vast staat
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_37601855
Straks naar ons neefje, het is z'n tweede verjaardag vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:01:59 #236
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601865
LOL!

Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37601880
En die is nu terug?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601882
Ik ga nog even slapen zo denk ik
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601901
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nog even slapen zo denk ik
Dat wil ik ook wel
Als ik drie uur heb geslapen vannacht dan ist veel.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:29 #240
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601925
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
En die is nu terug?
Ja, gelukkig wel.

Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:41 #241
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37601931
Even formule 1 kijken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_37601935
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef DarkShine het volgende:
Even formule 1 kijken.
Op de bank liggen wordt het dus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37601967
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel.

Beesie kan de voordeur openspringen, en die sluiten we normaal dus extra af, was Maartje vergeten. Kwam ze thuis poes weg, zij overstuur. Maar gelukkig wonen we in een appartementencomplex 2 hoog, en vonden we de poes ergens onder de trappen bibberend van angst.
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37601978
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga nog even slapen zo denk ik
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:07:12 #245
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37601983
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
Agos. Nou, gelukkig maar(tje).
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602001


Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:12:40 #247
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37602092
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:

Zal het volgende week ook zulk lekker weer zijn?
Laten we het hopen!

Ik ga volgende weekend weliswaar naar Barcelona, maar tot die tijd graag hier op het terras!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37602093
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je kunt toch drie maanden vantevoren verlengen met nieuwe telefoon? Of wil je een ander contract?
waarschijnlijk een andere provider ja
pi_37602112
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
LOL!

Maartje was gisteren overstuur, de poes was er tussen uitgenaaid!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen
pi_37602146
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waarschijnlijk een andere provider ja
Wie heb je nu?

KPN vind ik niet zo geweldig die heeft geen dagelijks overzicht van je bel kosten...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')