Misshcien ook wle handig om in de startpost te zetten!quote:
Ik heb me ook even gemeld in je topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ok, ik heb heir totaal helemaal geen ervaring mee
Maar ik zal wel eens even rondkijken.. Blijf ondetussen even melden mocht je intresse hebben? (Animo check)
- edit -
Laat hier je animo maar weten
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1429132#1429132
De mensen die niet in het Bauert VS Gayfield topic kwamen niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef Merkie het volgende:
Die ellenlange posts met allerlei Sjeks kennen we nu wel heur Mo.
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef -Mo- het volgende:
Zal ik die high res foto´s nog ff voor je rarren?
En AZ ook nog steeds niet voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef TC03 het volgende:
En Feyenoord nog achter ook. De Wet van Murphy doet het weer uitstekend.
Dat wilde hij helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Mip1988 het volgende:
ik schrok wel dat Heller zelf de macht wou grijpen, zo kennen we em niet
hoeveel pics zijn het?quote:
ik wil nog steeds een Chloë-die-quote:Op donderdag 20 april 2006 22:25 schreef H.Flick het volgende:
Er zou een tas-smiley moeten zijn.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2006/leno1.rmquote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef CloudStrife het volgende:
Kiefer was gisteren bij Jay Leno.
Vet funny!
Drop the gun.
Drop the GUN!
DROP THE GUN!!!
143 uit S5... Promo pics...Bij bijvoorbeeld de dood van Palmert en Tonnie zie je ze uit een andere angle dan je dat op tv zag...quote:
Mooie foto's bedankt ervoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
143 uit S5... Promo pics...Bij bijvoorbeeld de dood van Palmert en Tonnie zie je ze uit een andere angle dan je dat op tv zag...
Misschien kan bij sommige pics de kwaliteit een beetje tegenvallen (beetje ruis), maar niet bij veel, niet al te ergelijk en niet mijn probleem.![]()
Damn hij is zo cool he, DROP THE GUN.quote:
Echt hè!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef Myers het volgende:
[..]
Damn hij is zo cool he, DROP THE GUN.
lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Shogo het volgende:
Dit vind ik ook wel een leuke tas.
linkje naar ebay
TVP's mogen hier!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Bauer is een held en verder is dit een ordinaire tvp
Ben bang dat het niks wordt en dat individueel bestellen toch het beste is i.v.m. een douane die om het hoekje komt kijken bij zo`n order zeker als amazon een bedrag erop zet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef ImPrEzA het volgende:
Deel 24.. isn't that exciting :p Gave tas! Ik twijfel nog :p
Omdat we daar eventueel nog meer mensen blij zouden kunnen maken natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
Waarom gaat die inkoopactie nu in één keer via dvd.nl, net alsof wij dat niet kunnen regelen![]()
iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef Myers het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2706584757547155145&pl=true
Jack kan het vast langerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef qu63 het volgende:
Belg overleeft 7,5 minuten zonder zuurstof
Jack had ff met die vent moeten praten voor ie bij CTU zn adem in ging houden
Lynn had dat moeten doen. Jack nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef qu63 het volgende:
Belg overleeft 7,5 minuten zonder zuurstof
Jack had ff met die vent moeten praten voor ie bij CTU zn adem in ging houden
Da's wel vervelend ja, beetje Oprah-publiek. DROP THE GUN!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
(alleen die Amerikanen jubelen ECHT overal om)
Hij zal wel even geen betere geweten hebben. Niet zeuren, bedenk maar een nieuwe en vraag aan een mod of ie 'm wil editten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
Had ik toch bijna de nieuwe topic gemist zeg!
en ik wil niet zeuren, maar waarom is de TT hetzelfde als de vorige topic?
Even terugzoeken... ik had er 1 in de vorige topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij zal wel even geen betere geweten hebben. Niet zeuren, bedenk maar een nieuwe en vraag aan een mod of ie 'm wil editten.
'The collateral damage of the truth will cripple this nation' is te lang, dus eventueel zou die moeten worden ingekort.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even terugzoeken... ik had er 1 in de vorige topic
Ja!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Riep er iemand?
Wanneer kom je eens gezellig mee discussiëren hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Riep er iemand?
Dat wás mijn wallpapert al.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog een keimooie wallpapert.
die laatste 3 doen het nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Wallpaper 3 - 1024*768
Wallpaper 3 - 1280*800
Wallpaper 3 - 1280*1024
Ik had toch gezegd dat jij die maken moest...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef -Mo- het volgende:
Zwáár stoer...Ik doe mee met wallpapert maken, en pleit tevens voor nieuwe OP pics van castleden.![]()
Komt goed gozert.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat jij die maken moest...![]()
Kiefer: "Every time I say 'damnit', they'll have a shot or a beer, or whatever. So I try to curtail it, but every once in a while I'll go 'damnit, damnit, damnit'. See if they can keep up."quote:Op donderdag 20 april 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2006/leno1.rm
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
Nu wel Q.
Hij komt wel keisympathiek over in die show. Toch wel iets anders dan de stoere Kiefer in dat interview...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef Leshy het volgende:
[..]
Kiefer: "Every time I say 'damnit', they'll have a shot or a beer, or whatever. So I try to curtail it, but every once in a while I'll go 'damnit, damnit, damnit'. See if they can keep up."
Oh, en Kiefer
Jay Leno: "Kids steal music all the time, you know, they think is music is free."
Kiefer: "Oh, I would love to get to the place where they steal our music."
Kiefer is gewoon zwaar okquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij komt wel keisympathiek over in die show. Toch wel iets anders dan de stoere Kiefer in dat interview...![]()
Tuurlijk niet. Hij is toch de evil brain! Hij staat ook in z'n eentje, Bill + Audrey aan de andere kant.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef qu63 het volgende:
mooie op!
alleen jammer dat Logan in die eerste foto zit
ook zo jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij is toch de evil brain! Hij staat ook in z'n eentje, Bill + Audrey aan de andere kant.
Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo en Mo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:08 schreef -Mo- het volgende:
véler verzoek
Lijkt me dat dit fout is? Zover ik weet hebben ze s5 nog niet eens volledig gefilmd. Of zouden ze op het script doelen?quote:We zijn nu bezig met de afronding van het zesde seizoen
Vroeg het mij ook af. Denk toch echt dat het vijfde seizoen bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:03 schreef Life het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit fout is? Zover ik weet hebben ze s5 nog niet eens volledig gefilmd. Of zouden ze op het script doelen?
Weekend magazine van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Life het volgende:
Uit welk blad is dit interview trouwens?
Nou, er zijn wel meer karakters die de serie zouden kunnen dragen, maar heel veel daarvan zijn al dood.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:54 schreef TC03 het volgende:
Domme Kiefer, 24 draait echt we om Jack Bauer.
Ik zat te denken dat we regelmatig plaatjes erbij en weg doen..Bijvoorbeeld Heller is er nu in, dus plaatje van Heller erbij. Erwich en Bierko zijn nu dood, en zouden er dan niet meer in staan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Merkie het volgende:
Misschien nog foto's van Erwich en Biertje?
Ik had wel de highres foto's gepakt..maar zal ff nieuwe foto's wel doen van Jack...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef TC03 het volgende:
De foto's van Jack zijn wazig en Henderson kijkt wel erg dom uit z'n ogen...
Zeg je inbelverbinding op, en neem normaal internet en plaatjes zijn stoer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Mip1988 het volgende:
waarom zooooo veel foto's in de OP zodat het topic nog langzamer laadt? en daarbij: we kennen ze heus wel
Word up niggahquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg je inbelverbinding op, en neem normaal internet en plaatjes zijn stoer.![]()
Mmm...ik zag ze allemaal, maar volgens mij had ik ook iets in me Firefox waardoor hotlinkingen gewoon nog kan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Life het volgende:
Bleh alle afbeeldingen van kiefer-rocks.com kunnen niet meer gehotlinked worden
Ja klopt, bij mij werkt het in FF ook gewoon, alleen niet in IEquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mmm...ik zag ze allemaal, maar volgens mij had ik ook iets in me Firefox waardoor hotlinkingen gewoon nog kan.
php scriptje met random image doen? is een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat we regelmatig plaatjes erbij en weg doen..Bijvoorbeeld Heller is er nu in, dus plaatje van Heller erbij. Erwich en Bierko zijn nu dood, en zouden er dan niet meer in staan.
Maar ik kan ze er zo bij zetten hoor.![]()
Nee Bierko ligt in CTU medical. Waar Curtis waarschijnlijk wacht tot hij weer bijkomt om hem te ondervragen.quote:
ik gok op een parachute-spingers-horloge ofzo. gewoon een stevige maar goedzittende bandquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:36 schreef Life het volgende:
Het was ook wel erg eenvoudig geschreven, verklaart gelijk de uitgeverVolgens mij is dat gewoon zo'n 'sier' bandje om zijn linker pols, weet het echter niet zeker.
http://i35.photobucket.com/albums/d160/jackrules24/day*/***.jpgquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:35 schreef Life het volgende:
Ik ben druk bezig de jack.txt file te upgraden naar 100+ plaatjes, weet iemand nog sites met werkende en coole plaatjes van Jack die nog niet gepost zijn?
ik!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef flapp0r het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn er nu geinteresseerd in een jack bauer tas. Ik wil er namelijk wel 2 hebben. Eentje voor een vriend van mij en eentje voor mezelf
Hier dus allemaal handmatig vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef CloudStrife het volgende:
Waar halen jullie die high-res press pics vandaan?
Vet bruutquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier dus allemaal handmatig vandaan gehaald.
Maar ik had alle High Pics van S5 al ge-rard.
De collectie zal ook alleen gebruikt worden om mensen te overtuigen van Jack zijn coolheid (bv Scofield aanhangers). Het is voor een goed doelquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef TC03 het volgende:
Op zich is dat best wel te veel van het goede Life...
Ik wil al die pics in 1x opslaan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://i35.photobucket.com/albums/d160/jackrules24/day*/***.jpg
Ik weet niet hoe je dat album normaal kan bekijken, dus voeg ik zelf bij het sterretje hetgene wat van toepassing is.![]()
![]()
Bij 'day' kan je dus 1/tm 5 doen, en ze hebben allemaal meer dan 100 pics.
Maja, wel bagger werk om het zo handmatig te doen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef Life het volgende:
Dankje -Mo-![]()
Ik zit volgens mij al op 130 plaatjes van Jack nu
Mja, ik ga niet helemaal naar boven scrollen om de poster te vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
EDIT: Lol, je dacht dat ik al die pics had gepost, ipv Life![]()
Scrollwiel indrukken en je muis bewegenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
ik geloof dat mn scrollwieltje er zo aan gaat
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef Life het volgende:
Sorry, moet ze even posten om de non-Jack plaatjes eruit te filteren, gaat sneller dan ze 1 voor 1 in FF te pasten! Haal ze zo weer weg.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:12 schreef Life het volgende:
En nu is het tijd om de wereld te laten aanschouwen hoe cool Jack is!
quote:Jij: Jack, de Black Panthers willen een aanval op je plegen!
Jack: WHO ARE YOU WORKING FOR
Jij: Jack, ik ben het, je goede vriend <jouw fok usernaam>
Jack: ROGER THAT ALPHA OMEGA TANGO CHARLIE, OVER
Jij: Nou, succes verder m8s!
Jack: WHAT IS HAPPENING AT 8 O CLOCK
Jij: *hangt op*
Geef het anders maar een schopje, misschien dat het meer succes zal hebben. Ik denk alleen dat ik mensen afschrik met Jack's coolheid in dat verhaalquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:19 schreef TC03 het volgende:
Wat zou jij doen het volgende scenario...
Dat topic is ook wel goed Life. Jammer dat het geen succes is.
What is the best tv show of these 2?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef Life het volgende:
De collectie zal ook alleen gebruikt worden om mensen te overtuigen van Jack zijn coolheid (bv Scofield aanhangers). Het is voor een goed doel![]()
Prison Break is een hype. Veel mensen downloaden het ineens, en als je alles achter elkaar kijkt is het al gauw goed. Echter, als je van week tot week kijkt valt e.a. wel op. Vast schema voor elke aflevering!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
What is the best tv show of these 2?
24 Hours 41%
Prison Break 59%
Votes: 3,651
Waar ik dit gelezen hebt? Op een torrentsite...
quote:Michael: we're getting out of here!
PI-gozer X: we got ourselves a problem here...
Michael: we're not getting out of here!
Sucre: What do we do now Michael?
Michael: I don't know.
PI-gozer Y: I have got a solution!
Michael: we're getting out of here!
Mja, eerst bindt ie zijn dochter vast met een (in zijn ogen) potentiele verrader. Daarna laat hij ze op het vliegveld achter terwijl hij weet dat er een kans is dat mensen naar hun komen om de recording te halen. Hij vroeg er gewoon om.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
In aflevering 18 zegt Hellert "If any harm comes to my daughter", en dat is dus gebeurd. Hellert on a rampage dinsdag.
Begrijp me goed, ik heb zelf op 24 gestemd alhoewel ik wel een fan van PB ben. PB is gwoon nieuw en voorlopig is hij nog wel leuk maar 24 vind ik net wat spannender, ik denk helemaal niet dat PB het 5 laat staan 6 sezioenen zal uithouden....quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prison Break is een hype. Veel mensen downloaden het ineens, en als je alles achter elkaar kijkt is het al gauw goed. Echter, als je van week tot week kijkt valt e.a. wel op. Vast schema voor elke aflevering!
[..]
ik geloof dat hij hen daar laat omdat Jack anders de president op zijn manier naar beneden haalt, ipv de rustige manier van Heller..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:34 schreef Life het volgende:
[..]
Mja, eerst bindt ie zijn dochter vast met een (in zijn ogen) potentiele verrader. Daarna laat hij ze op het vliegveld achter terwijl hij weet dat er een kans is dat mensen naar hun komen om de recording te halen. Hij vroeg er gewoon om.
en dan nog wel een ONZ-topicquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
In aflevering 18 zegt Hellert "If any harm comes to my daughter", en dat is dus gebeurd. Hellert on a rampage dinsdag.
Trouwens, bij de tweede hit op Jack Bauer komt Fok al tevoorschijn.
Yep, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat PB halverwege seizoen 2 al enorm gaat inkakken. Ik vind het plot buiten de gevangenis om nu al erg "gaap".
Goed plan!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:47 schreef Life het volgende:
We kunnen wel proberen zo'n Googlebom te maken met de naam 'Jack Bauer'.
Dat moet ik zelf ook nog even doornemen, maar ik ga nu ff voetballen, dus dat moet straks maar!quote:
Dankjequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:04 schreef TC03 het volgende:
Uit respect voor Life heb ik even zijn avatar mooi verkleind, zo kartelig als ie nu is: dat kan niet!
[afbeelding]
Hij heeft zo'n coole stemquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
Badass motherfucker, Christopher Henderson:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Christopher Henderson > Robocopquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is toch die van Robocop? toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Christopher Henderson > Robocop![]()
Ik zat er ook gewoon op te wachten eer de volgende post kwam.quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk weer een post in dit geweldige topic.TWEN-TIE-FOUR
dat is het enige wat ik bekeken heb van de dvd'squote:Op zondag 23 april 2006 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de DVD box van seizoen 1-3 al maanden in bezit, maar gisteren heb ik eindelijk de extra's gedeeltelijk bekeken. Leuk!
Het is ook het enige dat ik ga kijken, waarschijnlijk. Misschien dat ik tijdens een 24-loze periode nog een keer seizoen 2 ga kijken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het enige wat ik bekeken heb van de dvd's
x 2quote:Op zondag 23 april 2006 16:45 schreef TC03 het volgende:
Ik had ze afgelopen zomer allemaal voor het eerst gekeken.Kan me niet voorstellen dat ik een jaar geleden Jack Bauer amper kende!
Mooi planquote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef Life het volgende:
Hoi daar ben ik weer!
Ik zat even diep na te denken (over het googlebom gedoe), en snap ongeveer de werking nu wel. De reden waarom het topic van Myers (Jack bauer is de coolste persoon) zo hoog in de Google pageranking staat, is omdat er heel vaak naar gelinkt wordt. Dit komt omdat in elk topic waar hij post, de url in zijn signature staat. Het nadeel van de signature is dat zodra je hem wijzigd, het effect weg is (lijkt me, aangezien google constant paginas update). De beste optie om het te verwezelijken zou zijn om in elke reply die je maakt, aan de onderkant een link maakt naar iets van Jack. Beetje te vergelijken met de ':P' van Tong80 in elke post.
Nou moeten we dus wel allemaal naar dezelfde url linken gepaard met dezelfde tekst (waar de link onder staat). Misschien is het een idee om de naam 'Michael Scofield' te linken naar een centraal Jack Bauer topic (die kunnen we vast wel samenstellen). Op deze manier krijg je dus Jack zijn coolheid te zien wanneer iemand naar Michael Scofield zoekt op google. Iemand anders nog enige suggesties?
Daar dacht ik eerder ook al aan, alleen is het flash en kan je dus niet direct naar zijn biografie linkenquote:
Dan is de kans kleiner dat je hem kapotstoot, denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
Waarom heeft Jack altijd zijn horloge verkeerd om?
Ik bedacht me net dat misschien heel de wereld zijn/haar horloge wel verkeerd om heeft en Jack als enige niet.quote:Op zondag 23 april 2006 20:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner dat je hem kapotstoot, denk ik.
Overigens, Jack Bauer-tas: besteld
Dat lijkt me de enige juiste verklaring.quote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat misschien heel de wereld zijn/haar horloge wel verkeerd om heeft en Jack als enige niet.
1 |
Ja hoor, je kan gerust ook andere dingen in de sig zettenquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Merkie het volgende:
Dus:
[ code verwijderd ]
Verder mag ik toch wel eventueel iets anders in m'n sig zetten? De sig is trouwens sowieso een beter idee omdat dan alle oude posts ook worden meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef TC03 het volgende:
Uhuh. En die wordt stoerrrrrrrrrrrrr.
Ik heb trouwens iets gedroomd wat niet iedereen leuk zal vinden. Uit angst voor voorspellende gaven even een SPOILERT.Haha, ik was al bang dat ik de enige was die 24 dromen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De aflevering werd opeens naar zondag verplaatst. Daardoor de slechtste kijkcijfers ooit.quote:Op zondag 23 april 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
What's up met s03e18? Vaag...
En dat nog wel voor de Chapelle aflevering. Één van de beste afleveringen ooit gewoon.quote:Op zondag 23 april 2006 23:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De aflevering werd opeens naar zondag verplaatst. Daardoor de slechtste kijkcijfers ooit.
besteld met creditcard?quote:Op maandag 24 april 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
Morgen weer olé olé!
Ik heb overigens de tas besteld en moet er met een week of 2 zijn! Uiteraard komen er dan foto's
helaas niet voor deze itemsquote:Op maandag 24 april 2006 12:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jups, je kan overigens ook gewoon overmaken geloof ik bij Amazon!
Ja dat is van mijquote:Op zondag 23 april 2006 22:59 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Niet helemaal up-to-date
Gepost trouwens op TWoP door CloudyNL.
CloudStife? Waarom post je dit nooit hier dan?![]()
consider it donequote:Op maandag 24 april 2006 12:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mits je het nie tdoorverteld kun je wel even mailen
Hoeveel was je kwijt aan totale kosten? (dus incl. verzendkosten)quote:Op maandag 24 april 2006 12:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jups, je kan overigens ook gewoon overmaken geloof ik bij Amazon!
Omgerekend met verzending kleine 33 euro!quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Life het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt aan totale kosten? (dus incl. verzendkosten)
mail al ontvangen?quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omgerekend met verzending kleine 33 euro!
En dan heb ik dus alleen de tas besteld, zonnebril is waarschijnlijk te groot voor mijn tere hoofdje
Je laatste mailtje heb ik ontvangen ik zal thuis even uitzoeken wat de kosten zijn en dan mail ik je even terug!quote:
titel van de pagina komt hoger dan de inhoud van een pagina..quote:Op maandag 24 april 2006 15:19 schreef ImPrEzA het volgende:
Als ik Google op Michael Scofield staat Fok! wel op de zevende plaats, en staat er zelfs Jack Bauer.. maar dat is dan net dat andere topic :p
hij valt wel mooiquote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef Del_Toro het volgende:
[[url=http://www.photoupload.info/uploads/e0dc9fac63.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Hij ownt Hellert wel terug.quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef Del_Toro het volgende:
[[url=http://www.photoupload.info/uploads/e0dc9fac63.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Volgens de policy van TC03 mag Jack Bauer niet misvormd zijn, dus gebruik deze of resize 'm zelf ff mooi.quote:Op maandag 24 april 2006 19:53 schreef Bergie88 het volgende:
Jack Bauer die eindelijk Osama Bin Laden pakt![]()
Goed gezien meneer Mo.quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens de policy van TC03 mag Jack Bauer niet misvormd zijn, dus gebruik deze of resize 'm zelf ff mooi.![]()
Tevens zie ik dat jij helemáál geen 24-gerelateerde avatar hebt. Dit is zowaar nog ergens dan een misvormde Jack Bauer. Speciaal hiervoor heb ik deze maar even voor je gemaakt.quote:
jupquote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef Life het volgende:
Oh nog maar 20 posts en het topic is vol. Zou het niet mooi zijn om de volgende ep te bespreken in een nieuw topic dat de OP van TC03 gebruikt?![]()
kan er iemand nog een Chloë-die-quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef -Mo- het volgende:
Ik kan weer niet wachten op een Hour of Jack Bauer Power.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan er iemand nog een Chloë-die--doet smiley maken?
doe dan een Mandyquote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Nog 14 posts, en bedenk ff een goede TT jullie.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Nog!
quote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan er iemand nog een Chloë-die--doet smiley maken?
Wow...de dérde keer dat je daar om vraagt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef qu63 het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ons siteje ziet er tot nu toe zo uit. Om jatten te voorkomen maar wel even wat tekst eroverheen gezet.
[afbeelding]
netjes!quote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ons siteje ziet er tot nu toe zo uit. Om jatten te voorkomen maar wel even wat tekst eroverheen gezet.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |