Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo, Mo en Mo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:08 schreef -Mo- het volgende:
véler verzoek
Lijkt me dat dit fout is? Zover ik weet hebben ze s5 nog niet eens volledig gefilmd. Of zouden ze op het script doelen?quote:We zijn nu bezig met de afronding van het zesde seizoen
Vroeg het mij ook af. Denk toch echt dat het vijfde seizoen bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:03 schreef Life het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit fout is? Zover ik weet hebben ze s5 nog niet eens volledig gefilmd. Of zouden ze op het script doelen?
Weekend magazine van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef Life het volgende:
Uit welk blad is dit interview trouwens?
Nou, er zijn wel meer karakters die de serie zouden kunnen dragen, maar heel veel daarvan zijn al dood.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:54 schreef TC03 het volgende:
Domme Kiefer, 24 draait echt we om Jack Bauer.
Ik zat te denken dat we regelmatig plaatjes erbij en weg doen..Bijvoorbeeld Heller is er nu in, dus plaatje van Heller erbij. Erwich en Bierko zijn nu dood, en zouden er dan niet meer in staan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef Merkie het volgende:
Misschien nog foto's van Erwich en Biertje?
Ik had wel de highres foto's gepakt..maar zal ff nieuwe foto's wel doen van Jack...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef TC03 het volgende:
De foto's van Jack zijn wazig en Henderson kijkt wel erg dom uit z'n ogen...
Zeg je inbelverbinding op, en neem normaal internet en plaatjes zijn stoer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Mip1988 het volgende:
waarom zooooo veel foto's in de OP zodat het topic nog langzamer laadt? en daarbij: we kennen ze heus wel
Word up niggahquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg je inbelverbinding op, en neem normaal internet en plaatjes zijn stoer.![]()
Mmm...ik zag ze allemaal, maar volgens mij had ik ook iets in me Firefox waardoor hotlinkingen gewoon nog kan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:31 schreef Life het volgende:
Bleh alle afbeeldingen van kiefer-rocks.com kunnen niet meer gehotlinked worden
Ja klopt, bij mij werkt het in FF ook gewoon, alleen niet in IEquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mmm...ik zag ze allemaal, maar volgens mij had ik ook iets in me Firefox waardoor hotlinkingen gewoon nog kan.
php scriptje met random image doen? is een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat we regelmatig plaatjes erbij en weg doen..Bijvoorbeeld Heller is er nu in, dus plaatje van Heller erbij. Erwich en Bierko zijn nu dood, en zouden er dan niet meer in staan.
Maar ik kan ze er zo bij zetten hoor.![]()
Nee Bierko ligt in CTU medical. Waar Curtis waarschijnlijk wacht tot hij weer bijkomt om hem te ondervragen.quote:
ik gok op een parachute-spingers-horloge ofzo. gewoon een stevige maar goedzittende bandquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:36 schreef Life het volgende:
Het was ook wel erg eenvoudig geschreven, verklaart gelijk de uitgeverVolgens mij is dat gewoon zo'n 'sier' bandje om zijn linker pols, weet het echter niet zeker.
http://i35.photobucket.com/albums/d160/jackrules24/day*/***.jpgquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:35 schreef Life het volgende:
Ik ben druk bezig de jack.txt file te upgraden naar 100+ plaatjes, weet iemand nog sites met werkende en coole plaatjes van Jack die nog niet gepost zijn?
ik!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:40 schreef flapp0r het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn er nu geinteresseerd in een jack bauer tas. Ik wil er namelijk wel 2 hebben. Eentje voor een vriend van mij en eentje voor mezelf
Hier dus allemaal handmatig vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:42 schreef CloudStrife het volgende:
Waar halen jullie die high-res press pics vandaan?
Vet bruutquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hier dus allemaal handmatig vandaan gehaald.
Maar ik had alle High Pics van S5 al ge-rard.
De collectie zal ook alleen gebruikt worden om mensen te overtuigen van Jack zijn coolheid (bv Scofield aanhangers). Het is voor een goed doelquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:52 schreef TC03 het volgende:
Op zich is dat best wel te veel van het goede Life...
Ik wil al die pics in 1x opslaan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://i35.photobucket.com/albums/d160/jackrules24/day*/***.jpg
Ik weet niet hoe je dat album normaal kan bekijken, dus voeg ik zelf bij het sterretje hetgene wat van toepassing is.![]()
![]()
Bij 'day' kan je dus 1/tm 5 doen, en ze hebben allemaal meer dan 100 pics.
Maja, wel bagger werk om het zo handmatig te doen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef Life het volgende:
Dankje -Mo-![]()
Ik zit volgens mij al op 130 plaatjes van Jack nu
Mja, ik ga niet helemaal naar boven scrollen om de poster te vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
EDIT: Lol, je dacht dat ik al die pics had gepost, ipv Life![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |