Scrollwiel indrukken en je muis bewegenquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
ik geloof dat mn scrollwieltje er zo aan gaat
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef Life het volgende:
Sorry, moet ze even posten om de non-Jack plaatjes eruit te filteren, gaat sneller dan ze 1 voor 1 in FF te pasten! Haal ze zo weer weg.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:12 schreef Life het volgende:
En nu is het tijd om de wereld te laten aanschouwen hoe cool Jack is!
quote:Jij: Jack, de Black Panthers willen een aanval op je plegen!
Jack: WHO ARE YOU WORKING FOR
Jij: Jack, ik ben het, je goede vriend <jouw fok usernaam>
Jack: ROGER THAT ALPHA OMEGA TANGO CHARLIE, OVER
Jij: Nou, succes verder m8s!
Jack: WHAT IS HAPPENING AT 8 O CLOCK
Jij: *hangt op*
Geef het anders maar een schopje, misschien dat het meer succes zal hebben. Ik denk alleen dat ik mensen afschrik met Jack's coolheid in dat verhaalquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:19 schreef TC03 het volgende:
Wat zou jij doen het volgende scenario...
Dat topic is ook wel goed Life. Jammer dat het geen succes is.
What is the best tv show of these 2?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:54 schreef Life het volgende:
De collectie zal ook alleen gebruikt worden om mensen te overtuigen van Jack zijn coolheid (bv Scofield aanhangers). Het is voor een goed doel![]()
Prison Break is een hype. Veel mensen downloaden het ineens, en als je alles achter elkaar kijkt is het al gauw goed. Echter, als je van week tot week kijkt valt e.a. wel op. Vast schema voor elke aflevering!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
What is the best tv show of these 2?
24 Hours 41%
Prison Break 59%
Votes: 3,651
Waar ik dit gelezen hebt? Op een torrentsite...
quote:Michael: we're getting out of here!
PI-gozer X: we got ourselves a problem here...
Michael: we're not getting out of here!
Sucre: What do we do now Michael?
Michael: I don't know.
PI-gozer Y: I have got a solution!
Michael: we're getting out of here!
Mja, eerst bindt ie zijn dochter vast met een (in zijn ogen) potentiele verrader. Daarna laat hij ze op het vliegveld achter terwijl hij weet dat er een kans is dat mensen naar hun komen om de recording te halen. Hij vroeg er gewoon om.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
In aflevering 18 zegt Hellert "If any harm comes to my daughter", en dat is dus gebeurd. Hellert on a rampage dinsdag.
Begrijp me goed, ik heb zelf op 24 gestemd alhoewel ik wel een fan van PB ben. PB is gwoon nieuw en voorlopig is hij nog wel leuk maar 24 vind ik net wat spannender, ik denk helemaal niet dat PB het 5 laat staan 6 sezioenen zal uithouden....quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prison Break is een hype. Veel mensen downloaden het ineens, en als je alles achter elkaar kijkt is het al gauw goed. Echter, als je van week tot week kijkt valt e.a. wel op. Vast schema voor elke aflevering!
[..]
ik geloof dat hij hen daar laat omdat Jack anders de president op zijn manier naar beneden haalt, ipv de rustige manier van Heller..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:34 schreef Life het volgende:
[..]
Mja, eerst bindt ie zijn dochter vast met een (in zijn ogen) potentiele verrader. Daarna laat hij ze op het vliegveld achter terwijl hij weet dat er een kans is dat mensen naar hun komen om de recording te halen. Hij vroeg er gewoon om.
en dan nog wel een ONZ-topicquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
In aflevering 18 zegt Hellert "If any harm comes to my daughter", en dat is dus gebeurd. Hellert on a rampage dinsdag.
Trouwens, bij de tweede hit op Jack Bauer komt Fok al tevoorschijn.
Yep, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat PB halverwege seizoen 2 al enorm gaat inkakken. Ik vind het plot buiten de gevangenis om nu al erg "gaap".
Goed plan!quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:47 schreef Life het volgende:
We kunnen wel proberen zo'n Googlebom te maken met de naam 'Jack Bauer'.
Dat moet ik zelf ook nog even doornemen, maar ik ga nu ff voetballen, dus dat moet straks maar!quote:
Dankjequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:04 schreef TC03 het volgende:
Uit respect voor Life heb ik even zijn avatar mooi verkleind, zo kartelig als ie nu is: dat kan niet!
[afbeelding]
Hij heeft zo'n coole stemquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
Badass motherfucker, Christopher Henderson:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Christopher Henderson > Robocopquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is toch die van Robocop? toch?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:57 schreef -Mo- het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Christopher Henderson > Robocop![]()
Ik zat er ook gewoon op te wachten eer de volgende post kwam.quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef TC03 het volgende:
Eindelijk weer een post in dit geweldige topic.TWEN-TIE-FOUR
dat is het enige wat ik bekeken heb van de dvd'squote:Op zondag 23 april 2006 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de DVD box van seizoen 1-3 al maanden in bezit, maar gisteren heb ik eindelijk de extra's gedeeltelijk bekeken. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |