Het is ook het enige dat ik ga kijken, waarschijnlijk. Misschien dat ik tijdens een 24-loze periode nog een keer seizoen 2 ga kijken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het enige wat ik bekeken heb van de dvd's
x 2quote:Op zondag 23 april 2006 16:45 schreef TC03 het volgende:
Ik had ze afgelopen zomer allemaal voor het eerst gekeken.Kan me niet voorstellen dat ik een jaar geleden Jack Bauer amper kende!
Mooi planquote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef Life het volgende:
Hoi daar ben ik weer!
Ik zat even diep na te denken (over het googlebom gedoe), en snap ongeveer de werking nu wel. De reden waarom het topic van Myers (Jack bauer is de coolste persoon) zo hoog in de Google pageranking staat, is omdat er heel vaak naar gelinkt wordt. Dit komt omdat in elk topic waar hij post, de url in zijn signature staat. Het nadeel van de signature is dat zodra je hem wijzigd, het effect weg is (lijkt me, aangezien google constant paginas update). De beste optie om het te verwezelijken zou zijn om in elke reply die je maakt, aan de onderkant een link maakt naar iets van Jack. Beetje te vergelijken met de ':P' van Tong80 in elke post.
Nou moeten we dus wel allemaal naar dezelfde url linken gepaard met dezelfde tekst (waar de link onder staat). Misschien is het een idee om de naam 'Michael Scofield' te linken naar een centraal Jack Bauer topic (die kunnen we vast wel samenstellen). Op deze manier krijg je dus Jack zijn coolheid te zien wanneer iemand naar Michael Scofield zoekt op google. Iemand anders nog enige suggesties?
Daar dacht ik eerder ook al aan, alleen is het flash en kan je dus niet direct naar zijn biografie linkenquote:
Dan is de kans kleiner dat je hem kapotstoot, denk ik.quote:Op zondag 23 april 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
Waarom heeft Jack altijd zijn horloge verkeerd om?
Ik bedacht me net dat misschien heel de wereld zijn/haar horloge wel verkeerd om heeft en Jack als enige niet.quote:Op zondag 23 april 2006 20:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner dat je hem kapotstoot, denk ik.
Overigens, Jack Bauer-tas: besteld
Dat lijkt me de enige juiste verklaring.quote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat misschien heel de wereld zijn/haar horloge wel verkeerd om heeft en Jack als enige niet.
1 |
Ja hoor, je kan gerust ook andere dingen in de sig zettenquote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Merkie het volgende:
Dus:
[ code verwijderd ]
Verder mag ik toch wel eventueel iets anders in m'n sig zetten? De sig is trouwens sowieso een beter idee omdat dan alle oude posts ook worden meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef TC03 het volgende:
Uhuh. En die wordt stoerrrrrrrrrrrrr.
Ik heb trouwens iets gedroomd wat niet iedereen leuk zal vinden. Uit angst voor voorspellende gaven even een SPOILERT.Haha, ik was al bang dat ik de enige was die 24 dromen heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De aflevering werd opeens naar zondag verplaatst. Daardoor de slechtste kijkcijfers ooit.quote:Op zondag 23 april 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
What's up met s03e18? Vaag...
En dat nog wel voor de Chapelle aflevering. Één van de beste afleveringen ooit gewoon.quote:Op zondag 23 april 2006 23:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De aflevering werd opeens naar zondag verplaatst. Daardoor de slechtste kijkcijfers ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |