Misshcien ook wle handig om in de startpost te zetten!quote:
Ik heb me ook even gemeld in je topic.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ok, ik heb heir totaal helemaal geen ervaring mee
Maar ik zal wel eens even rondkijken.. Blijf ondetussen even melden mocht je intresse hebben? (Animo check)
- edit -
Laat hier je animo maar weten
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1429132#1429132
De mensen die niet in het Bauert VS Gayfield topic kwamen niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef Merkie het volgende:
Die ellenlange posts met allerlei Sjeks kennen we nu wel heur Mo.
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef -Mo- het volgende:
Zal ik die high res foto´s nog ff voor je rarren?
En AZ ook nog steeds niet voor.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef TC03 het volgende:
En Feyenoord nog achter ook. De Wet van Murphy doet het weer uitstekend.
Dat wilde hij helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 21:44 schreef Mip1988 het volgende:
ik schrok wel dat Heller zelf de macht wou grijpen, zo kennen we em niet
hoeveel pics zijn het?quote:
ik wil nog steeds een Chloë-die-quote:Op donderdag 20 april 2006 22:25 schreef H.Flick het volgende:
Er zou een tas-smiley moeten zijn.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2006/leno1.rmquote:Op donderdag 20 april 2006 22:34 schreef CloudStrife het volgende:
Kiefer was gisteren bij Jay Leno.
Vet funny!
Drop the gun.
Drop the GUN!
DROP THE GUN!!!
143 uit S5... Promo pics...Bij bijvoorbeeld de dood van Palmert en Tonnie zie je ze uit een andere angle dan je dat op tv zag...quote:
Mooie foto's bedankt ervoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
143 uit S5... Promo pics...Bij bijvoorbeeld de dood van Palmert en Tonnie zie je ze uit een andere angle dan je dat op tv zag...
Misschien kan bij sommige pics de kwaliteit een beetje tegenvallen (beetje ruis), maar niet bij veel, niet al te ergelijk en niet mijn probleem.![]()
Damn hij is zo cool he, DROP THE GUN.quote:
Echt hè!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef Myers het volgende:
[..]
Damn hij is zo cool he, DROP THE GUN.
lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Shogo het volgende:
Dit vind ik ook wel een leuke tas.
linkje naar ebay
TVP's mogen hier!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Bauer is een held en verder is dit een ordinaire tvp
Ben bang dat het niks wordt en dat individueel bestellen toch het beste is i.v.m. een douane die om het hoekje komt kijken bij zo`n order zeker als amazon een bedrag erop zet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef ImPrEzA het volgende:
Deel 24.. isn't that exciting :p Gave tas! Ik twijfel nog :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |