Vreemd... ik zie geen links... (en geen admin-titel achter jouw naam...)quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]. nee je zegt alleen waar je het kan halen
.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vreemd... ik zie geen links... (en geen admin-titel achter jouw naam...)
Gelukkig zorg jij voor het hoge niveau in dit topic!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
[..]
. ik wil alleen het topic open houden, en niet laten verpesten door jou en je kutnewbie vriendjes.
ennn dank je wel. sinds wanneer mag je hier niet nieuw zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
[..]
. ik wil alleen het topic open houden, en niet laten verpesten door jou en je kutnewbie vriendjes.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:04 schreef Crane. het volgende:
[..]
ennn dank je wel. sinds wanneer mag je hier niet nieuw zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:49 schreef Crane. het volgende:
je bedoelt dat P.I?Nee, ik bedoel die lekkende plee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:10 schreef tonks het volgende:Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18 is gister op tv geweest dus...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tags![]()
guess tonks has a little bit of newbie in itself aint he?..quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie ik t nou verkeerd of ben je hier iets aan t vertellen over aflevering 18 en 19? Komt mij namelijk niet bekend voor uit 17 of voorgaande, zet dat dan effe in spoiler tags![]()
Ja en nu oprottenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:57 schreef Crane. het volgende:
[..]
guess tonks has a little bit of newbie in itself aint he?..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
hoeft niet als spoiler hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef Crane. het volgende:
Wel mooi einde heeft aflevering 18.. ben benieuwd hoe dat zal aflopen..
als zijn bewakers dood zijn en linc leeft is hij vrij (ten dood opgeschreven want ben bang dat het geen normale vrachtwagen chauffeur was)..![]()
Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:24 schreef Symer het volgende:
Maar hoe zat dat nou met die maintenance workorder? Is dat nu geannuleerd ofzo?
(zal wel uitgelegd zijn, maar dat heb ik dan gemist)
Ik heb 19 net ook gezien en wat betreft de reparatie van de plee in Scofields cel:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan komt hij op tv?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:28 schreef Crazykill het volgende:
tvp, ik ga hem zo kijken (nog 8 minuutjes)
* Hij pakte dat bewakersuniform wat Scofield aan had met brandplek erin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef crossover het volgende:
Ik snap een aantal dingen niet.. wat was dat wat the pope uit het kluisje van die bewaker haalde? Ik kon het niet goed zien..
En die Nick Savrinn, hoort hij bij de secret service??
Geld (dat rolletje wat ze verdiend hadden met pokeren) en zijn bewakersjas die was gesmolten. (zogenaamd door het mishandelen van Michael)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef crossover het volgende:
Ik snap een aantal dingen niet.. wat was dat wat the pope uit het kluisje van die bewaker haalde? Ik kon het niet goed zien..
Hij haalt de rol cash uit z'n schoen, dan het klokje van Cooper eh, Westmorelandquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef crossover het volgende:
Als het goed is en ik zo weer thuis kom kan ik 19 kijken.....wat een serie zeg dit...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:40 schreef Thieske het volgende:
Kon ik maar verder met aflevering 20. Ik wil de afloop weten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben erg benieuw hoe het nu verder gaat! aaarg 2 weken wachten!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er gebeurt in ep20.
18 was erg goed trouwens, vond het leuk wat ze met Gary deden![]()
Voor mij ook onbekend zal ook wel ergens voor werken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:54 schreef vruitig het volgende:
Wie was die gast die Nick tegenkwam, of is dit nog onbekend?
Even for the record.... de screener van 19 is vele malen beter dan de vorige (beeld en geluid is vrij weinig mis mee) en dus prima te kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
Dat einde..! jezus wat kan ik niet wachten op aflevering 19.. maar wil geen screener kijken!
Maar veronica wordt er eigenlijk ook al de hele tijd ingeluist? men.. deze serie is te briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef kletskop het volgende:
Screener is idd goed te kijken, alleen tijd onderin is af en toe irritant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thieske op 18-04-2006 17:18:09 ]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Thieske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Thieske het volgende:
[..]Ep19 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op met je warezpraatquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nee
Het kaarten was nog het mooistquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
Dat einde..! jezus wat kan ik niet wachten op aflevering 19.. maar wil geen screener kijken!
Maar veronica wordt er eigenlijk ook al de hele tijd ingeluist? men.. deze serie is te briljant
Wat is daar nou weer illegaal aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
En we vragen hier ook niet naar ondertitels.
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 18-04-2006 19:35:42 ]Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?quote:
Gaat dit over ep19, dan gaarne in spoilertags, want ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
sleutelgepraat
Nou oke, dan kijk ik wel zonder ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Ep19 spoileren wederom over ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry....en jij nog bedankt voor het mailtje....quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gaat dit over ep19, dan gaarne in spoilertags, want ik heb geen idee waar dit over gaat.
Alleen als de aflevering ook daadwerkelijk op tv is geweest in de states mag er buiten spoilertags over worden gepraat
Kende Nick ook niet iemand die op de death penalty wachtte? Misschien dat diegene vrijgelaten wordt als Nick meehelpt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:55 schreef CySt het volgende:
Damn, wat een ongelooflijk goede aflevering weer. Ik heb 19 al gezien, de slechte kwaliteit screener, en het wordt alleen maar beter en beter. Door alle ontwikkelingen kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze bij episode 22 al ontsnappen. Ik durf te wedden dat ze in 22 proberen te ontsnappen en dat ze er een enorme cliffhanger aan hangen, die pas in het volgende seizoen wordt vervolgd, typisch Prison Break.
Dat van Nick is nog een beetje vaag allemaal. Ik denk dat ie gechanteerd wordt, want die dude zei ook "are you backing out". Dus, ze hebben iets waarmee ze hem chanteren. Alleen van welke opdrachtgever ze komen is me nog niet duidelijk.. Micheal gaf Sarah een asbak, iemand enig idee wat het zou betekenen? Misschien heeft hij er iets in gekleid wat hij bij de ontsnapping nodig heeft en hoopt hij dat ze hem in haar kantoortje zet..
Anyway, supergoede aflevering dus, vergeet alleen niet de syncfix erover heen te gooien vóór het kijken..
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kende Nick ook niet iemand die op de death penalty wachtte? Misschien dat diegene vrijgelaten wordt als Nick meehelpt.
't Is voorspelbaar, dus het zal wel kloppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef CySt het volgende:
[..]
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijn.
erm, de meeste subs zijn fan-made, en dus is er vrij weinig copyrighted aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Daarom kijk ik ook gewoon de normale afleveringen elke week.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik hoop wel dat 20 volgende week lekt .. 2 weken wachtenis wel erg lang!!!
Zeker wetennnquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik hoop wel dat 20 volgende week lekt .. 2 weken wachtenis wel erg lang!!!
Die cipiers hebben wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:51 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik vraag me af waarom t-bag niet word aangepakt voor die poging tot moord op abruzzi.. iemand daar moet zich toch hebben afgevraagt wie hem probeerde te kille?
jij zeker ook zo'n vies ventjequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:25 schreef Jantjeuh het volgende:
Geary got owned
Toffe ep weer! T-Bag heerscht.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
ff wat over Episode 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Scofield zal natuurlijk wel wat bedacht hebben..Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Scofield zal natuurlijk wel wat bedacht hebben..![]()
Seizoen 1 had 22 afleveringen? Damn...20 is er alweer bijna...gaat echt snel. Wanneer begint seizoen 2? Toch niet eind dit jaar ofzo![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:52 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Seizoen 1 had 22 afleveringen? Damn...20 is er alweer bijna...gaat echt snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronZo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef seto het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle afleveringen tot nu toe in 2/3 weken gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad. Dit seizoen is nog langzamer dan Lost. Dat zegt wel wat.
Ik klikte ook nogquote:
Moi aussi! Ik heb me net weer eens niet kunnen beheersen en ook 19 er maar achteraan gekeken... nu dus weer twee weken wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:08 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen tot nu toe in 2/3 weken gezienDan gaat het wel snel.
gvd! op die jack van 24quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef Merkie het volgende:
Een goed doel.
Whahaha.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
gvd! op die jack van 24
wacht maar af...
Ja, je bent de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Ben ik dan de enige hier die niet naar die uitgelekte zooi kijkt?![]()
Daar heb je toch niks aan? Kwaliteit is kut en dan moet je nog langer wachten op 't vervolg![]()
geluid is perfect, beeld is goed enige is dat er onderaan een tijd zichtbaar is.. kan ik best mee leven hoor! Als het nou een lul was die met zn cam dia's zit te filmen oke dat vink ik ook niks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Daar heb je toch niks aan? Kwaliteit is kut en dan moet je nog langer wachten op 't vervolg![]()
punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef kletskop het volgende:
[..]
En ik moest hem wel kijken na de afloop van aflevering 18![]()
i agree enne het is het waard!!!! my god wat spannendquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef kletskop het volgende:
[..]
geluid is perfect, beeld is goed enige is dat er onderaan een tijd zichtbaar is.. kan ik best mee leven hoor! Als het nou een lul was die met zn cam dia's zit te filmen oke dat vink ik ook niks.
En ik moest hem wel kijken na de afloop van aflevering 18![]()
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Nevje het volgende:
Jeeeeeeeeez wat een einde...![]()
Heb net 18 gezien, en had me voorgenomen 19 niet te kijken omdat ik anders 2 weken moet wachten.. ghehe..
maarruh..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee weken wachten op vervolg
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Je moet episode 19 gewoon gaan kijken...is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Nevje het volgende:
Jeeeeeeeeez wat een einde...![]()
Heb net 18 gezien, en had me voorgenomen 19 niet te kijken omdat ik anders 2 weken moet wachten.. ghehe..
maarruh..![]()
E19 is de beste aflevering van heel Prison Breakquote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef Enemy het volgende:
Lijkt me echt geweldig als E19 expres gelekt is, en totaal verkeerd is
Maar je bent het toch wel met me eens dat het wel een grote stunt zou zijn![]()
Ik had 19 voor 18 gekeken en ik was vergeten dat nick door een bepaald persoon gebeld wordt. Ik keek hem vanavond nog eens en toen zag ik het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef CySt het volgende:
[..]
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik had 19 voor 18 gekeken en ik was vergeten dat nick door een bepaald persoon gebeld wordt. Ik keek hem vanavond nog eens en toen zag ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik ook niet, die zijn gewoon te slecht van kwaliteit. Teveel geruis, nog niet netjes gemonteerd en teveel verschil van geluid. ene keer hoor je niets, andere keer wordt je doofquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Scofield heeft Haywire gewoon een enorm lul verhaal verteld over dat de ontsnapping via de basement gaat... Vandaar dat die drol die deur in liep en het alarm dus zo heerlijk afgingquote:Op woensdag 19 april 2006 01:37 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Maar die Haywire weet nu ook dat Scofield wil gaan ontsnappen. Hij wou vluchten ofzo met die tekeningen in ze hand, maar toen werd hij gepakt door die bewakers en riep ie weer van 'There's a path, there's path'![]()
Maar hij staat bekend als een psycho, dus ze zullen hem toch niet geloven
Hoezo heeft het geen nut?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Leuk zeg, iedereen die die screeners kijkt, zo heeft het bijzonder weinig nut om dit topic te volgen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Scofield heeft Haywire gewoon een enorm lul verhaal verteld over dat de ontsnapping via de basement gaat... Vandaar dat die drol die deur in liep en het alarm dus zo heerlijk afging
Overigens.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zowat alle gesprekken over EP 19 in spoiler-tags gaanquote:
Ok mensen hij heeft een punt misschien handig om boven de spoiler de bewuste aflevering te vermelden. Zoals :quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Omdat zowat alle gesprekken over EP 19 in spoiler-tags gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 20![]()
hi
Er komt zeker een 2de seizoen. Misschien ook nog een derde. En of ze gaan ontsnappenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:26 schreef ReVu het volgende:
Maar komt er dan een tweede seizoen aan??? Dus dat betekent dat ze nog niet ontsnappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Merkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
Beetje ongeloofwaardig zo'n ongeluk in the middle of nowhere, maar ach![]()
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef TiepJoop het volgende:
Blijf dan vooral bij 24, maar laat mensen die PB wel nog leuk vinden gewoon lekker genieten zonder iedere keer hier commentaar te komen spuien.
Bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit.Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weer on-topic
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindt![]()
Nu weer on-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zatquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.
Debiel.
Ep 19 spoiler:quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zat
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ep 19 spoiler:Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.![]()
ze rekken het idd ik hoop wel dat ze ontsnappen voor afl. 22 anders zou ik het wel heel kut vinden als ze dat pas in seizoen 2 zouden laten zienquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
Ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
Aflevering 18 is er al sinds gisterenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Net 17 gekeken.. nu maar wachten dus
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ik mis nu iets of ik ben ook de draad kwijt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Gister 18 + 19 gezien. Beide erg vet...alleen nog 13 dagen wachten op ep 20
![]()
Maar iig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 20![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Degene die de workorder aan zou vragen is dus ontslagen, en had waarschijnlijk de workorder nog niet aangevraagt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...
Och ik opper alleen maar iets...zo stom zou het toch niet zijn weet jij iets beters? Nee? Kruip dan maar snel weer onder die steen van jequote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef tonks het volgende:
Razor21, ga nooit zelf een serie schrijven. Dankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ben ik het met tonks eens.
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:What you talkin about, yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:Ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat stukje dus (op 28:00 - 29:00)
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
Het is 'rogue', en dat wil zeggen dat hij ze heeft genaait/z'n eigen agenda is gaan volgenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef NiNi het volgende:
En als ik het goed begrepen heb is Linc door de CIA gekozen omdat zijn vader daar werkte en 'he went rouge'. Wat is dat rouge? Nja, zal wel overgelopen zijn oid. Wel matig dat zijn beide zoons dan nu vastzitten door hem.
Ja ok, dat zou nog kunnen, maar het aanvragen van die work order werd al genoemd in het begin van de ep en het zou binnen 24 uur gefixt worden, dus dan zou je denken dat hij die meteen/zsm indient..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:40 schreef Geqxon het volgende:
Degene die de workorder aan zou vragen is dus ontslagen, en had waarschijnlijk de workorder nog niet aangevraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
eenschquote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het einde altijd zo abrupt... ik denk altijd dat ik een stuk mis. Bij 24 is die klok zo handig, dan weet je dat je alles gezien hebt. PB zou dat ook moeten hebben.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef Symer het volgende:
Nog een vraagje over 19:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef Steve-O het volgende:
Is het niemand opgevallen dat scofield een opeens een pot verf op ze hoofd heeft laten vallen ?
Ooit van zwarte verf gehoordquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ooit van zwarte verf gehoord?
Hoe zit dat trouwens met die advocaat die gechanteerd word over wat voor deal had die kerel het in die telecomwinkel
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeienquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Ja, ik weet het ook niet. Mensen komen opeens met verfquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Aan het einde van afl. 18 was het ineens weer kortquote:Op woensdag 19 april 2006 22:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeien![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef miss_bleu het volgende:
OMG de mooiste quote uit E19Inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
hi
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Tuurlijk is het geen valse aflevering...Er gebeuren teveel belangrijke dingen in die ep.
Dus waarom zou het nou fake zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOFIELLD!!
It's my law..
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..quote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef Game_Error het volgende:
ik snap het nog steeds niet, hoe kunnen jullie eps 19 gezien hebben?
You've seen the blueprintsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:16 schreef Crane. het volgende:
[..]
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..![]()
Am I supposed to be seeing something here?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
Better than that, he got them with him
Think of it like a route 66quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef twentemeisje het volgende:
It's a pathway! A pathway to episode 19!
19 kan ik nergens vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
Nu 19 nog das ook een mooie afl zoals je ze eigelijk allemaal zijn![]()
Dat is die soort van 18, die al 3 weken uitgelekt is. De officiele 19 kun je pas dinsdag krijgenquote:
Gescholdenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
Waar is tonks nu er gescholden dient te worden?
Het was slechts een grap... deze week werd er ook over 'vindplaatsen' gesproken en ik mengde mij in dit gesprekje... dat kwam me op wat 'harde woorden' van onze politie-agent tonks te staanquote:
Ach so...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het was slechts een grap... deze week werd er ook over 'vindplaatsen' gesproken en ik mengde mij in dit gesprekje... dat kwam me op wat 'harde woorden' van onze politie-agent tonks te staan
Mja oke dan zoek ik nog wel evenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is die soort van 18, die al 3 weken uitgelekt is. De officiele 19 kun je pas dinsdag krijgen![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
Better than that, he got them with on him
Je kunt je maar ergens aan ergeren in 't leven.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef NiNi het volgende:
Vinden jullie het zelf niet strontirritant om ongeveer het hele topic in spoilers te lezen? Damn wat storend.
Hoop echt dat er niets meer lekt verder want de lust dit topic te lezen wordt zo aardig ontnomen.
CTRL+A.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef NiNi het volgende:
Vinden jullie het zelf niet strontirritant om ongeveer het hele topic in spoilers te lezen? Damn wat storend.
Hoop echt dat er niets meer lekt verder want de lust dit topic te lezen wordt zo aardig ontnomen.
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.quote:
Je hebt gewoon gelijk hoor NiNi, ik vind het ook irritant. Maar ja, wij hebben volgende week lekker een nieuwe PB en zij moeten twee weken wachtenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef NiNi het volgende:
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef Nevje het volgende:
[..]
Inderdaad..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je er dan niet overheen lezen? Ik snap niet hoe iemand het irritant vind. Je scrolt gewoon door tot het eerste stukje tekst, en dat ga je lezen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:15 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor NiNi, ik vind het ook irritant. Maar ja, wij hebben volgende week lekker een nieuwe PB en zij moeten twee weken wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19 leuke aflevering wel overigens.
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:
Zo
19 eps in een week tijd gekeken en eindelijk kan ik hier posten![]()
![]()
![]()
Het is een hele leuke serie maar toch echt niet zo goed als 24. Ik wil er verder niet over discussieeren ik vind dat gewoon
EP 19 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
neequote:Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef zjroentje het volgende:
Volgt hier uberhaupt wel iemand de serie gewoon via RTL 5?
Waar, Wanneer, Hoeveelquote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef John_abruzzi het volgende:
Zagen nog meer mensen de beeldschermen in de cellen?
Dat moeten wij nu ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te goed om elke week weer te moeten wachten op 1 aflevering.
quote:
Nu je het zegt ...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de lichtinval op de sloten?
Lijkt me niet, het komt vanachter de deuren en weerschijnt op de muur...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de lichtinval op de sloten?
Okee, ik kan slechts afgaan op de stills hier :-). Welke ep is het?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef John_abruzzi het volgende:
Het kunnen wel de leeslampjes zijn, maar het beweegt ook enzovoorts
Natuurlijk kán ik er wel overheen lezen, maar buiten het feit dat ik me moet inhouden om die spoilers te gaan lezen (en ws heel veel mensen met mij) vind ik het leuk om in dit topic te discussieren over de geairde ep's als je terug kijkt gaat de helft over 19.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je er dan niet overheen lezen? Ik snap niet hoe iemand het irritant vind. Je scrolt gewoon door tot het eerste stukje tekst, en dat ga je lezen.
Dan zijn het natuurlijk de deluxe suites! Met tv en ligbadquote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef John_abruzzi het volgende:
nee 100% zeker het zijn geen lampjes en geen lichtinvallen, je ziet er dingen op bewegen EN! je ziet die tv strepen
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef Zeurberus het volgende:
Het zijn of tv's of computers inderdaad![]()
Houd je wel even in de gaten dat je hier over een serie praat en niet over het echte leven.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef CySt het volgende:
[..]
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?
Zie het nu pas.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar hebben we het andere topic voor
Neequote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Geqxon het volgende:
Is het geen weerspiegeling van de stalen plaat die tegen de muur en boven het bureau hangt?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:
Zo
19 eps in een week tijd gekeken en eindelijk kan ik hier posten![]()
![]()
![]()
Het is een hele leuke serie maar toch echt niet zo goed als 24. Ik wil er verder niet over discussieeren ik vind dat gewoon
EP 19 spoiler:Ik had het ook al vermeld :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razor21 - dinsdag 18 april 2006 @ 17:28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik had het ook al vermeld :
Razor21 - dinsdag 18 april 2006 @ 17:28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CySt op 20-04-2006 15:05:25 ]
Ja! TV's ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef John_abruzzi het volgende:
Zagen nog meer mensen de beeldschermen in de cellen?
Ja, ik heb het net gezienquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef CySt het volgende:
[..]
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. net toch maar 18 gekeken zonder ondertiteling. Kon het redelijk volgen maar toch lastig. Af en toe wat herhalen. Wél goed voor je Engels dit
je kunt nou niet bepaald zeggen dat het niveau dat gevraagd word op het eindexamen engels erg hoog is. zelfs al kijk je series met ondertiteling, dan is het nog een eitje. ik heb nu zelf alles gehad, behalve schrijfvaardigheid, maar daar zal ik ook wel weer een 9 voor halen.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef CySt het volgende:
[..]
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..
Dat heb ik juist wel vaak, dat ik zie dat de ondertitel niet klopt. Ik gebruik de ondertitels en het Engels wat gezegd wordt altijd in combinatie, maar alleen Engels is soms nog net iets te hoog gegrepen. Als ik Engelse ondertitels zou hebben zou dat denk ik ook geen probleem hoeven te zijn. Geschreven Engels ben ik niet slecht inquote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef CySt het volgende:
[..]
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..
Klopt idd. Het grappige is dat iedereen zegt dat deze screener van geweldige kwaliteit was en de vorigen brak waren. Ik vind juist het tegenovergestelde. De vorige screeners waren helemaal af en waren review versies. Precies zoals ze op tv uitgezonden zouden worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Merkie het volgende:
Ik vond aflevering 19 slecht te verstaan soms. Leek wel alsof het achtergrondgeluid veel te hard was. Screeners.
Ik heb alleen 19 als screener. Die andere 18 delen zijn gewoon echt HDTV kwaliteit..zie alleen het FOX logo boven in beeld. Dus die passieve tekst waar jij het over hebt zegt mij niets....of jullie hebben andere versies van die afleveringenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef CySt het volgende:
[..]
Klopt idd. Het grappige is dat iedereen zegt dat deze screener van geweldige kwaliteit was en de vorigen brak waren. Ik vind juist het tegenovergestelde. De vorige screeners waren helemaal af en waren review versies. Precies zoals ze op tv uitgezonden zouden worden.
Deze screener is echter een ruwe cut. Hij is duidelijk nog niet af. Je hoort het meteen zodra ze van shot veranderen, dat het achtergrondgeluid plots veranderd en dat het dus een andere take is. Duidelijk nog niet af dus. Ook zijn de karakters slechter te verstaan zoals je al noemde.
En dan noem ik nog niet eens de steeds veranderende cijfers onderaan van de shotnummers. Bij de andere screener stond er gewoon een passieve tekst die niet veranderde, minder storend dan bewegende cijfers...
De screeners waar ik over praat zijn net zoals 19, uitgelekte versies geweest voordat ze op TV waren uitgezonden.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb alleen 19 als screener. Die andere 18 delen zijn gewoon echt HDTV kwaliteit..zie alleen het FOX logo boven in beeld. Dus die passieve tekst waar jij het over hebt zegt mij niets....of jullie hebben andere versies van die afleveringen
Ok dan heb ik dus hele andere versies op mijn pc perfecte kwaliteit zijn dezequote:Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef CySt het volgende:
[..]
De screeners waar ik over praat zijn net zoals 19, uitgelekte versies geweest voordat ze op TV waren uitgezonden.
Klopt, jij hebt de versies gedownload die van TV zijn geript, die ik overigens ook heb, de versies waar ik over praat zijn de uitgelekte versiesquote:Op donderdag 20 april 2006 18:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik dus hele andere versies op mijn pc perfecte kwaliteit zijn deze
Oh zeg dat danquote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef CySt het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt de versies gedownload die van TV zijn geript, die ik overigens ook heb, de versies waar ik over praat zijn de uitgelekte versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |