Die help Veronica met Lincoln's zaak. Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat precies die rol van Nick is.
Hij weet meer, ook met die verdwenen video. En waarom wou die zo graag helpen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die help Veronica met Lincoln's zaak. Wat valt er niet te snappen?
indeedquote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Smart-Einstein het volgende:
Meest briljante serie ooit...
toen ik aflevering 17 keek.. MEN WAT WAS IK NERVEUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Mike op 13-04-2006 18:55:54 ]We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
He want's to get in someones panty's?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat precies die rol van Nick is.
Niveau Engelse taal onder Nederlanders?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:43 schreef DaMayan het volgende:
He want's to get in someones panty's?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van de titel van ep19 klopt die lijst dus ook gewoon, hij komt namelijk ook gewoon van epguidequote:Op donderdag 13 april 2006 18:31 schreef Silentuz het volgende:
die ep list weten we nu wel dat die niet goed is, omdat het zo goed als zeker is dat ep 19 "The Key" heet.
Beetje wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die verhaallijn erg langdradig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |