Die help Veronica met Lincoln's zaak. Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat precies die rol van Nick is.
Hij weet meer, ook met die verdwenen video. En waarom wou die zo graag helpen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die help Veronica met Lincoln's zaak. Wat valt er niet te snappen?
indeedquote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Smart-Einstein het volgende:
Meest briljante serie ooit...
toen ik aflevering 17 keek.. MEN WAT WAS IK NERVEUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Mike op 13-04-2006 18:55:54 ]We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
He want's to get in someones panty's?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat precies die rol van Nick is.
Niveau Engelse taal onder Nederlanders?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:43 schreef DaMayan het volgende:
He want's to get in someones panty's?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van de titel van ep19 klopt die lijst dus ook gewoon, hij komt namelijk ook gewoon van epguidequote:Op donderdag 13 april 2006 18:31 schreef Silentuz het volgende:
die ep list weten we nu wel dat die niet goed is, omdat het zo goed als zeker is dat ep 19 "The Key" heet.
Beetje wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die verhaallijn erg langdradig.
Dinsdag 18 + 19 kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom leakt ep.18 niet. Kan niet wachten want ep.19 ligt al klaar om gekeken te worden.
Wat maakt het in godsnaam uit. Moet je alleen maar langer wachten op aflevering 20...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom leakt ep.18 niet. Kan niet wachten want ep.19 ligt al klaar om gekeken te worden.
Ik zal van het weekend eens een poging gaan wagen om hem wat beter te maken. De verhoudingen in de tekeningen zijn ook nog niet helemaal goed..quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Symer het volgende:
Snap d'r geen fuck vanIk kom niet verder dan het derde plaatje.
Kun je misschien met kleuren aangeven wat boven en onder is?
Video'squote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hij weet meer, ook met die verdwenen video. En waarom wou die zo graag helpen.
er komt een season 2 !quote:
Oh jaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja, die video waar je zag dat Lincoln de broer van de vice-president "vermoord".
Als dat waar is spring ik weer een gat in de lucht !!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als het goed is ook een seizoen 3![]()
doen ze ookquote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef Gremen het volgende:
Dan mogen ze de naam van de serie wel veranderen![]()
Staat boven in de OP toch al.. Escape is just the beginning..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Silentuz het volgende:
[..]
doen ze ook![]()
het wordt voor season2 iets van "Prison Break: .... "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet echt.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als dat waar is spring ik weer een gat in de lucht !!![]()
![]()
![]()
De vergelijking DH en prison breakquote:Op donderdag 13 april 2006 20:45 schreef SunChaser het volgende:
Als t maar spannend blijft. Het tweede seizoen van Desperate Housewifes valt ook tegen
Zeer zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef onderjas het volgende:
Aangezien een tvp niet mag.
17 was tof! kan niet wachten op 18!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |