<---quote:
Zou je denken? Een Princeton-graduate (waarvan we in 'Behind the walls' kunnen horen hoe welbespraakt hij is) zie ik zichzelf niet als volgt op het net profileren:quote:Op woensdag 12 april 2006 02:18 schreef VrAnqZ het volgende:
Wentworth Miller op myspace.com:
http://www.myspace.com/wentworth_miller
quote:Hi my name is Wentworth Miller and i am in Prison Break.I cant wait for you guys to see more of the show this coming March.Just to tell you,it is really good.HAHA.I was born in Chipping Norton,Oxfordshire,England in the UK.My b-day is on June 2nd 1972.
quote:Hometown: ENGLAND YO
origineel icoontje manquote:Op woensdag 12 april 2006 02:34 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Zou je denken? Een Princeton-graduate (waarvan we in 'Behind the walls' kunnen horen hoe welbespraakt hij is) zie ik zichzelf niet als volgt op het net profileren:
[..]
[..]
![]()
Volgens mij heet ep 22 ==> BIG SPOILER:::quote:Op woensdag 12 april 2006 01:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Persbericht van Fox? De titels zijn gewoon nog niet bekend van 21 + 22.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
als je in de shoe zit komen ze daar denk ik zon shot geven... maar hij heeft het ook niet echt nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kreeg Michael eigenlijk nog wel insuline shots toen hij in solitary zat? Volgens mij heeft hij die al een tijdje niet meer gehad.
Lekker boeie met die pillenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:59 schreef dapluiz het volgende:
Maar als die in de shoe zit en hij krijgt een insuline shot, dan heeft hij niet die pillen om de effecten tegen te gaan toch ?
Of zouden die voor langere tijd werken ?
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zwetenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:04 schreef mic_forever het volgende:
Net aflevering 17 gekekenSlim bedacht van Fish om zichzelf voortedoen alsof hij een patient is
..nu maar hopen dat Haywire zich wat kan herinneren!..want volges mij zit die helemaal niet onder de spuiten
Hij zit eindleijk in zn denkbeeldige handboeienquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zweten![]()
![]()
mm tis te hopenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Toen hij in de cel bij Micheal zat, nam hij zijn tabletten niet. Dus hij wilt Micheal even laten zweten![]()
![]()
Ja dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Of Micheal laat de tatoo zien. Dat zal wel wat herrineringen naar boven halen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dussss...![]()
hi
of dat of hij zit hem gewoon ff terug te pakken voor zn transfer terug naar de wack shackquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus eigenlijk ook.
Hij heeft het toch allemaal getekent op stukken papier? Heeft ie dat niet meer dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Of Micheal laat de tatoo zien. Dat zal wel wat herrineringen naar boven halen denk ik
Weet ik zo niet meer. Heeft Micheal die niet verscheurt? Ik zou het even terug moeten zien.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Nevje het volgende:
[..]
Hij heeft het toch allemaal getekent op stukken papier? Heeft ie dat niet meer dan?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef Merkie het volgende:
Whehe, kijk ik net Underworld, speelt Michael daar een dokter. Wel met lang haar en een bril.
een maat van me was dinsdag vrij dus ik kreeg dinsdag middag al een smsje dat 17 STOER was!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie 18 nu al gezien, bij mij deed ie t niet. Ben verder helemaal bij. Ik vond Ep 16 wel overbodig en saai, beetje vergezocht ook soms.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat dat joch doodgaat, irritante plotlijn
ik heb E15 in een screener gezien en dat beviel me absoluut niet. Ik wacht wel even tot volgende week maandag voor E18quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Hebben jullie 18 nu al gezien, bij mij deed ie t niet. Ben verder helemaal bij. Ik vond Ep 16 wel overbodig en saai, beetje vergezocht ook soms.
Ep18 die nu op internet te vinden is is eigenlijk ep19quote:Op donderdag 13 april 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een maat van me was dinsdag vrij dus ik kreeg dinsdag middag al een smsje dat 17 STOER was!
hij belde me savond of mijn epi. 18 ook zo wazig begon want het verhaal sluit niet aan.
Het is al weken zeker dat er een seizoen 2 komtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ze zo seizoen 2 gaan doen.
Die broer wordt vrijgesproken maar de vice president komt aan de macht
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop dat dat joch doodgaat, irritante plotlijn
Was zelf op zoek naar de goede uitvoering, en met behulp van dat filmpje dat hier ook eerder genoemd werd heb ik wat zitten klooien. Met dit als resultaat:quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Eastman het volgende:
[..]
Dit is niet de zwaan die je in de prison break ziet... Die kan namelijk drijven op het water door een platje zegmaar aan de onderkant...
de versie van prison break staat hier http://www.fox.com/prisonbreak/downloads/origami/crane.pdf
edit:
foutje.... ik heb die van fox site zelf gevouwen, maar hij lijkt er nog minder op dan de versie in hier boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2![]()
hi
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb er nog geen last van... ben alleen bang dat iemand iets neerzet zonder spoiler tagsquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben té nieuwsgierig. Damn Spoilers.
* ijsmeis negeert de hele boel hier.
TVP.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Conk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Conk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de verleiding niet weerstaan om toch de spoilers te lezen..![]()
Ben te nieuwsgierig..![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef Nevje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Hij was naar het ziekenhuis vervoerd, Sucre belde om te vragen hoe het met hem ging, maar dat wilden ze niet zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Waar is die ene gast die zn keel werd doorgesneden? Die was toch nog niet dood?
Snap d'r geen fuck vanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Beeselcity het volgende:
[..]
Was zelf op zoek naar de goede uitvoering, en met behulp van dat filmpje dat hier ook eerder genoemd werd heb ik wat zitten klooien. Met dit als resultaat:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |