hey lief-visje.quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef Lief-visje het volgende:
Was het alvast maar morgen !
Ok dan word het tijd voor een Divx spelerquote:
Ja. DVD heeft een resolutie van 480p en True HDTV is 1080p. Je moet natuurlijk wel een TV hebben die die resolutie aan kan, maar als je dat hebt is het stukken scherper.quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef Steve-O het volgende:
HDTV is beter als de standaard dvdtjes die je hier koopt
Ja ik ben een vrouwquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef Crane. het volgende:
[..]
hey lief-visje.
neem aan dat jij vrouw bent? magk je wat vragen?![]()
Wat vind jij het belangrijkste aan prison break:
(1) Wentworth miller
(2) Prison break
Ps. moet 1tje kiezen![]()
![]()
EDIT: maakt het topic wat spannender
Als je het gewoon op TV kijkt merk je er niks van hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ok dan word het tijd voor een Divx speler
Ben een man en ben wel hetero dus hoef niet zo lang over die vraag na te denken. Al moet ik wel zegge dat die gozer de perfecte acteur voor die rol is. verhaal is zeker goed en vind wentworth de beste van het hele stel. maaarrr.. als wentworth er niet inzat vond ik het nogsteeds goede serie.quote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw
Prison break vind ik het belangrijkste het gaat om het hele verhaal.
Ik bedoel alleen wentworth in een cel die zijn tijd uitzit vind ik niet zo spannend. Het is gewoon een goed script ze weten mij in ieder geval keer op keer te laten schrikken en zo blijf ik het iedere keer weer spannend vinden om de volgende aflevering te zien Overigens vind ik wentworth een goeie acteur ( ik ken niet alleen van Prison Break )en hij heeft zijn looks mee![]()
en jij dan ?
Ik welquote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je het gewoon op TV kijkt merk je er niks van hoor.
ja ik weet hetquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nog een paar uurtjes![]()
en dan hebben we nog niks, maar dan is hij wel verkrijgbaar op de handelsmarkt![]()
Vond het wel grappig, bedenk zelfs is wat dan?quote:
voor de verduidelijking: deel 17quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Agiath het volgende:
Iemand al een coole TT voor deel 7?
ff wat proberen"I've put my blood in this!" Who are you? (die psyco) Sorry I busted up the party, yo
![]()
Ik bedoel het topicnummer, die krijgen zeggen maar bij elk deel een quote of een zin die slaat op de gebeurtenis van de afgelopen of huidige aflevering.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef TC03 het volgende:
Of doe gewoon "R.I.P Veronica Lincoln" om de boel te stangen bij de NL-kijkers.
Zoiets jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef TC03 het volgende:
Of doe gewoon "R.I.P Veronica" om de boel te stangen bij de NL-kijkers.
quote:
Of #7: michael the traitor!quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef Steve-O het volgende:
HDTV is beter als de standaard dvdtjes die je hier koopt
De HDTV rip nog niet, HR wellicht. Sinds ik het daar op een HD tv heb gezien vind ik het helemaal belachelijk dat we hier nog zo ver achterlopen op dat gebied...quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef Merkie het volgende:
Ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat ben jij goed gemutst vandaag! Bied ik hier wat aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |