pech voor hemquote:maar hij weet helemaal neit wat scofield en z'n gang van plan zijn...
De rol van de Tweener is nog lang niet uitgespeeldquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Crane. het volgende:
[..]
pech voor hemhad hij maar moeten weten. .. vieze %^#
$#$%$^@..
dat lucht op![]()
![]()
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
De rol van de Tweener is nog lang niet uitgespeeld![]()
hehe.. hij is een sukkelquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Crane. het volgende:
[..]
pech voor hemhad hij maar moeten weten. .. vieze %^#
$#$%$^@..
dat lucht op![]()
![]()
ja, je zal maar 24 uur per dag wakker zijn whahaquote:Op maandag 17 april 2006 19:28 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
hehe.. hij is een sukkel
maar seriously.. de laatste woorden van aflevering 17...
"Who are you?"
omg.. dat was te spannend, blijft dus dat ie ECHT zo psychisch gestoord is...
VANAVOND VOLGENDE:D:D
mwah als je gewoon gaat slapen ipv op internet kijkt, kan je hem waarschijnlijk downloaden als je wakker wordt..quote:Op maandag 17 april 2006 19:36 schreef Razor21 het volgende:
Misschien een site / programma zodat ik via Internet FOX kan kijken? Kan niet wachten totdat 18 op internet staat.
Deel 17 was echt![]()
OMG natuurlijk zodra hij vanavond in Amerika wordt uitgezonden is het hier al een uur of 3 helemaal niet aan gedacht lolquote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef PRMNS het volgende:
[..]
mwah als je gewoon gaat slapen ipv op internet kijkt, kan je hem waarschijnlijk downloaden als je wakker wordt..
Wat is dat nou voor onlogische denkwijze. Dan moet je nog een hele nacht wachten.quote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef PRMNS het volgende:
[..]
mwah als je gewoon gaat slapen ipv op internet kijkt, kan je hem waarschijnlijk downloaden als je wakker wordt..
onlogisch? als ik slaap heb ik niet door dat ik wacht hoorquote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onlogische denkwijze. Dan moet je nog een hele nacht wachten..
Ik zag het ook voor het eerst.quote:Op maandag 17 april 2006 19:05 schreef H.Flick het volgende:
Is het trouwens normaal om je frietjes in de milkshake te dippen? Ik zag het hier voor het eerst.
http://www.fox.com/home.htmquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat loopt iedereen nou te zeuren, gwn dinsdag de boel downloaden![]()
Hihi.. hij heeft Fristi gedronkenquote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
http://www.fox.com/home.htm
Er staat alvast een voorproefje rechtsonder..
Oei Oei krijg alweer zin....om te kijken...quote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
http://www.fox.com/home.htm
Er staat alvast een voorproefje rechtsonder..
alweer? dat kreeg ik al na het zien van de laatste fractie van alfevering 17quote:Op maandag 17 april 2006 20:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oei Oei krijg alweer zin....om te kijken...
toch ga ik ook zo'n box bestellen, al is het alleen maar om op mn kamer te zettenquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Het probleem is dat die DVD boxen van een lagere kwaliteit zijn dan de afleveringen die ik van internet haal. Het wordt echt tijd voor HD-DVD of Blueray.
Ja, dat doe ik ook altijd. Alleen kijk ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef PRMNS het volgende:
[..]
toch ga ik ook zo'n box bestellen, al is het alleen maar om op mn kamer te zetten![]()
Zekerzz, prison breakquote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef PRMNS het volgende:
[..]
toch ga ik ook zo'n box bestellen, al is het alleen maar om op mn kamer te zetten![]()
Voor de verzamelwaarde en omdat het leuk in de kast staat. Ik heb bergen met DVD boxen, maar ik kijk ze eigenlijk nooit.quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Merkie het volgende:
DVD. Waarom zou ik die DVD-box kijken / kopen als de kwaliteit belabberd is vergeleken met mijn high resolution rips
?
Prison Break moet gwn in je verzameling dvd'tjesquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Merkie het volgende:
DVD. Waarom zou ik die DVD-box kijken / kopen als de kwaliteit belabberd is vergeleken met mijn high resolution rips
?
22 topics over 17 afleveringen 24 VS. 6 topics over 17 afleveringen Prison Break. Lijkt me duidelijkquote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Prison Break moet gwn in je verzameling dvd'tjes![]()
p.s. Merkie, scofield klaart Jack, of niet![]()
![]()
24+24+17 afleveringen meer lijkt mequote:Op maandag 17 april 2006 20:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
22 topics over 17 afleveringen 24 VS. 6 topics over 17 afleveringen Prison Break. Lijkt me duidelijk.
toch?quote:
thnxquote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weer eentje: gedownloade 18 is 19.
verduidelijking: 19 : 100 x 19 = 3.61; 3.61 x 5.26315789473684 = 19quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weer eentje: gedownloade 18 is 19.
Ja.quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef Steve-O het volgende:
HDTV is beter als de standaard dvdtjes die je hier koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |