SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Merkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
Beetje ongeloofwaardig zo'n ongeluk in the middle of nowhere, maar ach![]()
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef TiepJoop het volgende:
Blijf dan vooral bij 24, maar laat mensen die PB wel nog leuk vinden gewoon lekker genieten zonder iedere keer hier commentaar te komen spuien.
Bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit.Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weer on-topic
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindt![]()
Nu weer on-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zatquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.
Debiel.
Ep 19 spoiler:quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zat
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ep 19 spoiler:Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.![]()
ze rekken het idd ik hoop wel dat ze ontsnappen voor afl. 22 anders zou ik het wel heel kut vinden als ze dat pas in seizoen 2 zouden laten zienquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
Ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
Aflevering 18 is er al sinds gisterenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
Net 17 gekeken.. nu maar wachten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ik mis nu iets of ik ben ook de draad kwijt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Gister 18 + 19 gezien. Beide erg vet...alleen nog 13 dagen wachten op ep 20
![]()
Maar iig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 20![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Degene die de workorder aan zou vragen is dus ontslagen, en had waarschijnlijk de workorder nog niet aangevraagt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd niet meer op teruggekomen, maar wellicht speelt dat nog in ep19? Anders is het wel jammer van de schrijvers als ze daar een steekje zouden laten vallen...
Och ik opper alleen maar iets...zo stom zou het toch niet zijn weet jij iets beters? Nee? Kruip dan maar snel weer onder die steen van jequote:Op woensdag 19 april 2006 17:41 schreef tonks het volgende:
Razor21, ga nooit zelf een serie schrijven. Dankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ben ik het met tonks eens.
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:What you talkin about, yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef Geqxon het volgende:Ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat stukje dus (op 28:00 - 29:00)
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 'rogue', en dat wil zeggen dat hij ze heeft genaait/z'n eigen agenda is gaan volgenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef NiNi het volgende:
En als ik het goed begrepen heb is Linc door de CIA gekozen omdat zijn vader daar werkte en 'he went rouge'. Wat is dat rouge? Nja, zal wel overgelopen zijn oid. Wel matig dat zijn beide zoons dan nu vastzitten door hem.
Ja ok, dat zou nog kunnen, maar het aanvragen van die work order werd al genoemd in het begin van de ep en het zou binnen 24 uur gefixt worden, dus dan zou je denken dat hij die meteen/zsm indient..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:40 schreef Geqxon het volgende:
Degene die de workorder aan zou vragen is dus ontslagen, en had waarschijnlijk de workorder nog niet aangevraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
eenschquote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het einde altijd zo abrupt... ik denk altijd dat ik een stuk mis. Bij 24 is die klok zo handig, dan weet je dat je alles gezien hebt. PB zou dat ook moeten hebben.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef Symer het volgende:
Nog een vraagje over 19:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef Steve-O het volgende:
Is het niemand opgevallen dat scofield een opeens een pot verf op ze hoofd heeft laten vallen ?
Ooit van zwarte verf gehoordquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ooit van zwarte verf gehoord?
Hoe zit dat trouwens met die advocaat die gechanteerd word over wat voor deal had die kerel het in die telecomwinkel
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeienquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Ja, ik weet het ook niet. Mensen komen opeens met verfquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Aan het einde van afl. 18 was het ineens weer kortquote:Op woensdag 19 april 2006 22:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeien![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef miss_bleu het volgende:
OMG de mooiste quote uit E19Inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
hi
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Tuurlijk is het geen valse aflevering...Er gebeuren teveel belangrijke dingen in die ep.
Dus waarom zou het nou fake zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOFIELLD!!
It's my law..
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..quote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef Game_Error het volgende:
ik snap het nog steeds niet, hoe kunnen jullie eps 19 gezien hebben?
You've seen the blueprintsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:16 schreef Crane. het volgende:
[..]
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..![]()
Am I supposed to be seeing something here?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
Better than that, he got them with him
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |