SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Merkie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
Beetje ongeloofwaardig zo'n ongeluk in the middle of nowhere, maar ach![]()
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef TiepJoop het volgende:
Blijf dan vooral bij 24, maar laat mensen die PB wel nog leuk vinden gewoon lekker genieten zonder iedere keer hier commentaar te komen spuien.
Bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Episode 19 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou het niet gepland zijn? Die vader kwam immers ook (toevallig) langs het ongeluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit.Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu weer on-topic
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Anders krijg je even een leven, ik ben blij voor je dat je 24 super vindt![]()
Nu weer on-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zatquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tyft op, dat is ontopic. Ik zal voortaan onthouden dat je hier alleen maar mag zeggen dat Prison Break de beste serie ooit is. Sjongejonge zeg, wat een mongolen lopen hier toch ook rond. Ik heb nergens gezegd dat Prison Break slecht is, integendeel, ik vind het juist een goede serie. Alleen het punt wat ik aanhaalde vind ik erg jammer.
Debiel.
Ep 19 spoiler:quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was toch al direct vanaf het begin duidelijk dat er een groot complot achter zat
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ep 19 spoiler:Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij had gewild dat dat al meteen in de eerste aflevering duidelijk was.![]()
ze rekken het idd ik hoop wel dat ze ontsnappen voor afl. 22 anders zou ik het wel heel kut vinden als ze dat pas in seizoen 2 zouden laten zienquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
Ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is er duidelijk bij verzonnen om de serie te rekken. Ik vind het belachelijke verhaallijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |