Even for the record.... de screener van 19 is vele malen beter dan de vorige (beeld en geluid is vrij weinig mis mee) en dus prima te kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
Dat einde..! jezus wat kan ik niet wachten op aflevering 19.. maar wil geen screener kijken!
Maar veronica wordt er eigenlijk ook al de hele tijd ingeluist? men.. deze serie is te briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef kletskop het volgende:
Screener is idd goed te kijken, alleen tijd onderin is af en toe irritant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Thieske op 18-04-2006 17:18:09 ]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Thieske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:57 schreef Thieske het volgende:
[..]Ep19 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op met je warezpraatquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
Nee
Het kaarten was nog het mooistquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
Dat einde..! jezus wat kan ik niet wachten op aflevering 19.. maar wil geen screener kijken!
Maar veronica wordt er eigenlijk ook al de hele tijd ingeluist? men.. deze serie is te briljant
Wat is daar nou weer illegaal aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
En we vragen hier ook niet naar ondertitels.
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 18-04-2006 19:35:42 ]Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?quote:
Gaat dit over ep19, dan gaarne in spoilertags, want ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
sleutelgepraat
Nou oke, dan kijk ik wel zonder ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
Ep19 spoileren wederom over ep19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry....en jij nog bedankt voor het mailtje....quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:37 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gaat dit over ep19, dan gaarne in spoilertags, want ik heb geen idee waar dit over gaat.
Alleen als de aflevering ook daadwerkelijk op tv is geweest in de states mag er buiten spoilertags over worden gepraat
Kende Nick ook niet iemand die op de death penalty wachtte? Misschien dat diegene vrijgelaten wordt als Nick meehelpt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:55 schreef CySt het volgende:
Damn, wat een ongelooflijk goede aflevering weer. Ik heb 19 al gezien, de slechte kwaliteit screener, en het wordt alleen maar beter en beter. Door alle ontwikkelingen kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze bij episode 22 al ontsnappen. Ik durf te wedden dat ze in 22 proberen te ontsnappen en dat ze er een enorme cliffhanger aan hangen, die pas in het volgende seizoen wordt vervolgd, typisch Prison Break.
Dat van Nick is nog een beetje vaag allemaal. Ik denk dat ie gechanteerd wordt, want die dude zei ook "are you backing out". Dus, ze hebben iets waarmee ze hem chanteren. Alleen van welke opdrachtgever ze komen is me nog niet duidelijk.. Micheal gaf Sarah een asbak, iemand enig idee wat het zou betekenen? Misschien heeft hij er iets in gekleid wat hij bij de ontsnapping nodig heeft en hoopt hij dat ze hem in haar kantoortje zet..
Anyway, supergoede aflevering dus, vergeet alleen niet de syncfix erover heen te gooien vóór het kijken..
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kende Nick ook niet iemand die op de death penalty wachtte? Misschien dat diegene vrijgelaten wordt als Nick meehelpt.
't Is voorspelbaar, dus het zal wel kloppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef CySt het volgende:
[..]
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijn.
erm, de meeste subs zijn fan-made, en dus is er vrij weinig copyrighted aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het niet op Fok! -> is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Daarom kijk ik ook gewoon de normale afleveringen elke week.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik hoop wel dat 20 volgende week lekt .. 2 weken wachtenis wel erg lang!!!
Zeker wetennnquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:21 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik hoop wel dat 20 volgende week lekt .. 2 weken wachtenis wel erg lang!!!
Die cipiers hebben wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:51 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik vraag me af waarom t-bag niet word aangepakt voor die poging tot moord op abruzzi.. iemand daar moet zich toch hebben afgevraagt wie hem probeerde te kille?
jij zeker ook zo'n vies ventjequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:25 schreef Jantjeuh het volgende:
Geary got owned
Toffe ep weer! T-Bag heerscht.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:45 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
ff wat over Episode 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Scofield zal natuurlijk wel wat bedacht hebben..Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Scofield zal natuurlijk wel wat bedacht hebben..![]()
Seizoen 1 had 22 afleveringen? Damn...20 is er alweer bijna...gaat echt snel. Wanneer begint seizoen 2? Toch niet eind dit jaar ofzo![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:52 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Seizoen 1 had 22 afleveringen? Damn...20 is er alweer bijna...gaat echt snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronZo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:54 schreef seto het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle afleveringen tot nu toe in 2/3 weken gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:59 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad. Dit seizoen is nog langzamer dan Lost. Dat zegt wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |