Yep...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef Crane. het volgende:
word al druk bezocht he.. dit topic..![]()
nog wat gehad aan mijn prison break URL?![]()
Zo iets, maar het is Razor21. Die geilt op zichzelf en zijn topics(en rukkende mannen) en denkt weer iets leuks gevonden te hebben maar denkt de rest anders over..Maar laat hem maar, als je hem een beetje bang maakt verwijdert ie zo weer zijn account dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:45 schreef Gronnaephos het volgende:
waar gaat dit over? Wordt dit een serie potentiële bagger-slotjes-topics?![]()
Kan jij alsjeblieft eens op tiefen met je KUT posts in elk topic van mij? Je begint echt hier een beetje de irritante kutuser uit te hangen....quote:Op woensdag 26 april 2006 20:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zo iets, maar het is Razor21. Die geilt op zichzelf en zijn topics(en rukkende mannen) en denkt weer iets leuks gevonden te hebben maar denkt de rest anders over..Maar laat hem maar, als je hem een beetje bang maakt verwijdert ie zo weer zijn account dus
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan jij alsjeblieft eens op tiefen met je KUT posts in elk topic van mij? Je begint echt hier een beetje de irritante kutuser uit te hangen....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ojah en bovendien snapt waarschijnlijk alleen maar een handje vol users dit vreemde topic
En toch blijf ik hem volgenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het is inderdaad een bloedstollende hitserie, bloedstollend leeg
Puik plan! We kunnen ze ook gewoon wegpesten trouwens of een ban aansmerenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik stel voor dat Fok! een (mini-) IQ-test verplicht maakt voordat users topic-open-rechten krijgen.
Om te beginnen met TS.
Misschien moet je eens 'Prison Break' gaan volgen op TV.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik snap het topic nog steeds niet.
Wees eens duidelijker dan die vage kut OP, razor21, die gaat nergens over!
"We" ?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Puik plan! We kunnen ze ook gewoon wegpesten trouwens of een ban aansmeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |