E19 is de beste aflevering van heel Prison Breakquote:Op woensdag 19 april 2006 00:42 schreef Enemy het volgende:
Lijkt me echt geweldig als E19 expres gelekt is, en totaal verkeerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent het toch wel met me eens dat het wel een grote stunt zou zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 19 voor 18 gekeken en ik was vergeten dat nick door een bepaald persoon gebeld wordt. Ik keek hem vanavond nog eens en toen zag ik het.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef CySt het volgende:
[..]
Hmm, interessante theorie.. Zou zeker in Prison Break style zijn.
quote:Op woensdag 19 april 2006 01:26 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik had 19 voor 18 gekeken en ik was vergeten dat nick door een bepaald persoon gebeld wordt. Ik keek hem vanavond nog eens en toen zag ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik ook niet, die zijn gewoon te slecht van kwaliteit. Teveel geruis, nog niet netjes gemonteerd en teveel verschil van geluid. ene keer hoor je niets, andere keer wordt je doofquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Ben ik dan de enige hier die niet naar die uitgelekte zooi kijkt?![]()
Daar heb je toch niks aan? Kwaliteit is kut en dan moet je nog langer wachten op 't vervolg![]()
Scofield heeft Haywire gewoon een enorm lul verhaal verteld over dat de ontsnapping via de basement gaat... Vandaar dat die drol die deur in liep en het alarm dus zo heerlijk afgingquote:Op woensdag 19 april 2006 01:37 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Maar die Haywire weet nu ook dat Scofield wil gaan ontsnappen. Hij wou vluchten ofzo met die tekeningen in ze hand, maar toen werd hij gepakt door die bewakers en riep ie weer van 'There's a path, there's path'![]()
Maar hij staat bekend als een psycho, dus ze zullen hem toch niet geloven
Hoezo heeft het geen nut?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Leuk zeg, iedereen die die screeners kijkt, zo heeft het bijzonder weinig nut om dit topic te volgen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Scofield heeft Haywire gewoon een enorm lul verhaal verteld over dat de ontsnapping via de basement gaat... Vandaar dat die drol die deur in liep en het alarm dus zo heerlijk afging
Overigens.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zowat alle gesprekken over EP 19 in spoiler-tags gaanquote:
Ok mensen hij heeft een punt misschien handig om boven de spoiler de bewuste aflevering te vermelden. Zoals :quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Omdat zowat alle gesprekken over EP 19 in spoiler-tags gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 20![]()
hi
Er komt zeker een 2de seizoen. Misschien ook nog een derde. En of ze gaan ontsnappenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:26 schreef ReVu het volgende:
Maar komt er dan een tweede seizoen aan??? Dus dat betekent dat ze nog niet ontsnappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |