eenschquote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het einde altijd zo abrupt... ik denk altijd dat ik een stuk mis. Bij 24 is die klok zo handig, dan weet je dat je alles gezien hebt. PB zou dat ook moeten hebben.
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef Symer het volgende:
Nog een vraagje over 19:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef Steve-O het volgende:
Is het niemand opgevallen dat scofield een opeens een pot verf op ze hoofd heeft laten vallen ?
Ooit van zwarte verf gehoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ooit van zwarte verf gehoord?
Hoe zit dat trouwens met die advocaat die gechanteerd word over wat voor deal had die kerel het in die telecomwinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeienquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Ja, ik weet het ook niet. Mensen komen opeens met verfquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Heb ik iets gemist over een pot zwarte verf? Heb E18 en 19 gezien..maar kan het me niet herinneren![]()
Aan het einde van afl. 18 was het ineens weer kortquote:Op woensdag 19 april 2006 22:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
het enige dat ik erbij kan bedenken is dat ie wat meer haar heeft dan in eerder afleveringen... maar het lijkt me dat haar, ook in een gevangenis, de gewoonte heeft te groeien![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef miss_bleu het volgende:
OMG de mooiste quote uit E19Inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
hi
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Tuurlijk is het geen valse aflevering...Er gebeuren teveel belangrijke dingen in die ep.
Dus waarom zou het nou fake zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOFIELDDDDDDD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOFIELLD!!
It's my law..
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..quote:Op woensdag 19 april 2006 23:14 schreef Game_Error het volgende:
ik snap het nog steeds niet, hoe kunnen jullie eps 19 gezien hebben?
You've seen the blueprintsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:16 schreef Crane. het volgende:
[..]
ik heb de plattegrond van de studio op mijn lichaam getatooeerd..![]()
Am I supposed to be seeing something here?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
Better than that, he got them with him
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |