Natuurlijk kán ik er wel overheen lezen, maar buiten het feit dat ik me moet inhouden om die spoilers te gaan lezen (en ws heel veel mensen met mij) vind ik het leuk om in dit topic te discussieren over de geairde ep's als je terug kijkt gaat de helft over 19.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je er dan niet overheen lezen? Ik snap niet hoe iemand het irritant vind. Je scrolt gewoon door tot het eerste stukje tekst, en dat ga je lezen.
Dan zijn het natuurlijk de deluxe suites! Met tv en ligbadquote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef John_abruzzi het volgende:
nee 100% zeker het zijn geen lampjes en geen lichtinvallen, je ziet er dingen op bewegen EN! je ziet die tv strepen
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef Zeurberus het volgende:
Het zijn of tv's of computers inderdaad![]()
Houd je wel even in de gaten dat je hier over een serie praat en niet over het echte leven.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef CySt het volgende:
[..]
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?
Zie het nu pas.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar hebben we het andere topic voor
Neequote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Geqxon het volgende:
Is het geen weerspiegeling van de stalen plaat die tegen de muur en boven het bureau hangt?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:
Zo
19 eps in een week tijd gekeken en eindelijk kan ik hier posten![]()
![]()
![]()
Het is een hele leuke serie maar toch echt niet zo goed als 24. Ik wil er verder niet over discussieeren ik vind dat gewoon
EP 19 spoiler:Ik had het ook al vermeld :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razor21 - dinsdag 18 april 2006 @ 17:28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik had het ook al vermeld :
Razor21 - dinsdag 18 april 2006 @ 17:28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CySt op 20-04-2006 15:05:25 ]
Ja! TV's ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef John_abruzzi het volgende:
Zagen nog meer mensen de beeldschermen in de cellen?
Ja, ik heb het net gezienquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef CySt het volgende:
[..]
TV dan lijkt me, aangezien PC's absoluut een nogo zijn. Misschien krijgen ze 's avond toestemming voor een draagbaar TVtje in hun cel?
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo.. net toch maar 18 gekeken zonder ondertiteling. Kon het redelijk volgen maar toch lastig. Af en toe wat herhalen. Wél goed voor je Engels dit
je kunt nou niet bepaald zeggen dat het niveau dat gevraagd word op het eindexamen engels erg hoog is. zelfs al kijk je series met ondertiteling, dan is het nog een eitje. ik heb nu zelf alles gehad, behalve schrijfvaardigheid, maar daar zal ik ook wel weer een 9 voor halen.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef CySt het volgende:
[..]
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..
Dat heb ik juist wel vaak, dat ik zie dat de ondertitel niet klopt. Ik gebruik de ondertitels en het Engels wat gezegd wordt altijd in combinatie, maar alleen Engels is soms nog net iets te hoog gegrepen. Als ik Engelse ondertitels zou hebben zou dat denk ik ook geen probleem hoeven te zijn. Geschreven Engels ben ik niet slecht inquote:Op donderdag 20 april 2006 17:25 schreef CySt het volgende:
[..]
Doe ik al jaren met alle films en series die ik download. Resultaat, HAVO eindexamen engels een 9,1. Daarnaast is het prettiger om te luisteren, aangezien in de ondertitels niet alles past wat gezegd wordt en grapjes/woordspelingen soms gewoon moeilijk te vertalen zijn..
Klopt idd. Het grappige is dat iedereen zegt dat deze screener van geweldige kwaliteit was en de vorigen brak waren. Ik vind juist het tegenovergestelde. De vorige screeners waren helemaal af en waren review versies. Precies zoals ze op tv uitgezonden zouden worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Merkie het volgende:
Ik vond aflevering 19 slecht te verstaan soms. Leek wel alsof het achtergrondgeluid veel te hard was. Screeners.
Ik heb alleen 19 als screener. Die andere 18 delen zijn gewoon echt HDTV kwaliteit..zie alleen het FOX logo boven in beeld. Dus die passieve tekst waar jij het over hebt zegt mij niets....of jullie hebben andere versies van die afleveringenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef CySt het volgende:
[..]
Klopt idd. Het grappige is dat iedereen zegt dat deze screener van geweldige kwaliteit was en de vorigen brak waren. Ik vind juist het tegenovergestelde. De vorige screeners waren helemaal af en waren review versies. Precies zoals ze op tv uitgezonden zouden worden.
Deze screener is echter een ruwe cut. Hij is duidelijk nog niet af. Je hoort het meteen zodra ze van shot veranderen, dat het achtergrondgeluid plots veranderd en dat het dus een andere take is. Duidelijk nog niet af dus. Ook zijn de karakters slechter te verstaan zoals je al noemde.
En dan noem ik nog niet eens de steeds veranderende cijfers onderaan van de shotnummers. Bij de andere screener stond er gewoon een passieve tekst die niet veranderde, minder storend dan bewegende cijfers...
De screeners waar ik over praat zijn net zoals 19, uitgelekte versies geweest voordat ze op TV waren uitgezonden.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb alleen 19 als screener. Die andere 18 delen zijn gewoon echt HDTV kwaliteit..zie alleen het FOX logo boven in beeld. Dus die passieve tekst waar jij het over hebt zegt mij niets....of jullie hebben andere versies van die afleveringen
Ok dan heb ik dus hele andere versies op mijn pc perfecte kwaliteit zijn dezequote:Op donderdag 20 april 2006 18:23 schreef CySt het volgende:
[..]
De screeners waar ik over praat zijn net zoals 19, uitgelekte versies geweest voordat ze op TV waren uitgezonden.
Klopt, jij hebt de versies gedownload die van TV zijn geript, die ik overigens ook heb, de versies waar ik over praat zijn de uitgelekte versiesquote:Op donderdag 20 april 2006 18:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik dus hele andere versies op mijn pc perfecte kwaliteit zijn deze
Oh zeg dat danquote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef CySt het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt de versies gedownload die van TV zijn geript, die ik overigens ook heb, de versies waar ik over praat zijn de uitgelekte versies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |