Ik klikte ook nogquote:
Moi aussi! Ik heb me net weer eens niet kunnen beheersen en ook 19 er maar achteraan gekeken... nu dus weer twee weken wachten...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:08 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen tot nu toe in 2/3 weken gezienDan gaat het wel snel.
gvd! op die jack van 24quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef Merkie het volgende:
Een goed doel.
Whahaha.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
gvd! op die jack van 24
wacht maar af...
Ja, je bent de enigequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Ben ik dan de enige hier die niet naar die uitgelekte zooi kijkt?![]()
Daar heb je toch niks aan? Kwaliteit is kut en dan moet je nog langer wachten op 't vervolg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geluid is perfect, beeld is goed enige is dat er onderaan een tijd zichtbaar is.. kan ik best mee leven hoor! Als het nou een lul was die met zn cam dia's zit te filmen oke dat vink ik ook niks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef Crazykill het volgende:
Ben ik dan de enige hier die niet naar die uitgelekte zooi kijkt?![]()
Daar heb je toch niks aan? Kwaliteit is kut en dan moet je nog langer wachten op 't vervolg![]()
punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef kletskop het volgende:
[..]
En ik moest hem wel kijken na de afloop van aflevering 18![]()
i agree enne het is het waard!!!! my god wat spannendquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef kletskop het volgende:
[..]
geluid is perfect, beeld is goed enige is dat er onderaan een tijd zichtbaar is.. kan ik best mee leven hoor! Als het nou een lul was die met zn cam dia's zit te filmen oke dat vink ik ook niks.
En ik moest hem wel kijken na de afloop van aflevering 18![]()
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Nevje het volgende:
Jeeeeeeeeez wat een einde...![]()
Heb net 18 gezien, en had me voorgenomen 19 niet te kijken omdat ik anders 2 weken moet wachten.. ghehe..
maarruh..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee weken wachten op vervolg
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Je moet episode 19 gewoon gaan kijken...is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef Nevje het volgende:
Jeeeeeeeeez wat een einde...![]()
Heb net 18 gezien, en had me voorgenomen 19 niet te kijken omdat ik anders 2 weken moet wachten.. ghehe..
maarruh..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |