Staat in het vorige topic:7quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
toch ben ik wel benieuwd hoe ze hier een 2e seizoen van willen maken, want als ze aan het eind van dit seizoen niet ontsnapt zijn is het wel een beetje een anticlimax
euhquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef SunChaser het volgende:
maar ep 18 is dus niet echt op de groepen=
Moet e rnog 2 en dan ben ik bij
LOL idd!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
toch ben ik wel benieuwd hoe ze hier een 2e seizoen van willen maken, want als ze aan het eind van dit seizoen niet ontsnapt zijn is het wel een beetje een anticlimax
Hoezo anticlimaxquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
Eh eerder 15 of 14 geloof ik?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef Lief-visje het volgende:
Michael loopt in aflevering 16 in het pak van een guard
Daar hebben ze al aan gedacht hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Timmai het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:16 schreef CySt het volgende:
Ik kon het toch niet laten. En het is waarschijnlijk episode 19, want als je kijkt op imdb en tv.com zie je dat episode 19 the key is (het onderwerp en de naam van deze ep). Verwarring alom dus. Kwaliteit was wel bagger, maarja wat wil je als je een ruwe versie hebt, die zelfs in de studio nog niet af is (bepaalde shots die missen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:Nee, dit komt niet overeen. Ik vermoedde al dat het ep 19 was, omdat er bepaalde dingen gebeurden die afgeleid waren uit de vorige aflevering en wat me sterk leek dat in 1 ep kon gebeuren. Maargoed, het is gewoon afwachten wat het geval nou is. Want op IMDB is het lijstje weer aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
Season 1, Episode 16: Brother's Keeper
3 April 2006
Season 1, Episode 17: J-Cat
10 April 2006
Season 1, Episode 18: The Key
Verwarring alom dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |