SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook wel kunnen raden ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb gehoord dat er een dvd box uitkomt
En dan is het weer maandag !quote:
John!quote:
Waar zie jij die dan? Ik zie niks.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17
Klopt, aflevering 17 komt maandag op de buis in USA, savviequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17
Klopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.
Daarvoor heb je toch de NL-topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.
Klopt meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch de NL-topic?
de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dusss als ik het goed begrepen heb, is aflevering 19 uitgelekt....Dus geen 18
![]()
Dat betekent dat we dinsdag alleen ep 17 kunnen kijken![]()
![]()
Volgens deze site is er sprake van dit schema:quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:55 schreef Silentuz het volgende:
[..]
de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_guide.html leert ons dat episode 19 "The Key" heet, en dat dit dus waarschijnlijk ook ep 19 is
17 J-Cat
18 Bluff
19 The Key
20 GO
alleen, http://www.epguides.com/PrisonBreak/ (nu down) geeft dit lijstje:
edit: imdb volgt ook dit lijstje http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes /edit
17 J-Cat 10 april
18 The Key 17 april
19 Tonight 24 april
20 Go 1 may
dus ik ben er nog niet echt uit :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:Good questiOn, dude! Kheb em nog niet gezien...hopelijk kunnen mensen die het wél gezien hebben, jouw verhaal bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
hi
Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
Ik lees net op tv.com dat de productiecodes van de afleveringen achterlopen op de gewone nummering, ep19 heeft dus als productiecode 118.
Dat zal wel voor de verwarring zorgen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooi
hihihi, dan heb ik hem liever toch als John Abruzziquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Lief-visje het volgende:
hier abbruzi ( peter stormare) in de film de gebroeders grimm
Omdat een boomquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?
omdat i nog niet op internet staat anders was dat wel bekend geweestquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?
Adventerquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooi
Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemenquote:
icoontje of avatarquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |