Je kunt je maar ergens aan ergeren in 't leven.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef NiNi het volgende:
Vinden jullie het zelf niet strontirritant om ongeveer het hele topic in spoilers te lezen? Damn wat storend.
Hoop echt dat er niets meer lekt verder want de lust dit topic te lezen wordt zo aardig ontnomen.
CTRL+A.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef NiNi het volgende:
Vinden jullie het zelf niet strontirritant om ongeveer het hele topic in spoilers te lezen? Damn wat storend.
Hoop echt dat er niets meer lekt verder want de lust dit topic te lezen wordt zo aardig ontnomen.
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.quote:
Je hebt gewoon gelijk hoor NiNi, ik vind het ook irritant. Maar ja, wij hebben volgende week lekker een nieuwe PB en zij moeten twee weken wachtenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef NiNi het volgende:
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef Nevje het volgende:
[..]
Inderdaad..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je er dan niet overheen lezen? Ik snap niet hoe iemand het irritant vind. Je scrolt gewoon door tot het eerste stukje tekst, en dat ga je lezen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil ze dus niet lezen. Een heel topic met lege vlakken waar je moet zoeken naar tekst die je wel kunt lezen irriteert me inderdaad.
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:15 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor NiNi, ik vind het ook irritant. Maar ja, wij hebben volgende week lekker een nieuwe PB en zij moeten twee weken wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.19 leuke aflevering wel overigens.
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:34 schreef Zeurberus het volgende:
Zo
19 eps in een week tijd gekeken en eindelijk kan ik hier posten![]()
![]()
![]()
Het is een hele leuke serie maar toch echt niet zo goed als 24. Ik wil er verder niet over discussieeren ik vind dat gewoon
EP 19 spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
neequote:Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef zjroentje het volgende:
Volgt hier uberhaupt wel iemand de serie gewoon via RTL 5?
Waar, Wanneer, Hoeveelquote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef John_abruzzi het volgende:
Zagen nog meer mensen de beeldschermen in de cellen?
Dat moeten wij nu ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Te goed om elke week weer te moeten wachten op 1 aflevering.
quote:
Nu je het zegt ...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de lichtinval op de sloten?
Lijkt me niet, het komt vanachter de deuren en weerschijnt op de muur...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de lichtinval op de sloten?
Okee, ik kan slechts afgaan op de stills hier :-). Welke ep is het?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef John_abruzzi het volgende:
Het kunnen wel de leeslampjes zijn, maar het beweegt ook enzovoorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |