quote:Verkoopprijzen tegenwoordig bij CD-WOW onder inkoopprijzen. Oorzaak nog niet gevonden...
I knowquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Staat trouwens wel grappig. Eerst een titel "CD-WOW is soms niet goed bezig" en twee topics later "CD-WOW failiet"
Ik wil dus ook een dvd recorder en uiteraard alleen van Sony maar die krengen zijn moeilijk regiovrij te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn oude DVD speler is een beetje kapot aan het gaanopzich gebruik ik hem niet zo veel maar mijn recorder heb ik nog niet regio vrij weten te krijgen
Ik heb mijn Sony dvd speler wel regiovrij gekregen maar daar heb ik 5 uur over gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb dus ook een sony. Op internet het een en ander gevonden maar daar heb je zo'n speciale afstandsbediening voor nodig. Of een pda of mobiel met infrarood.
Ik zal het morgen even voor je vragen op het werkquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet je toevallig ook of de RDR HX710 regiovrij te krijgen is?
Thnx, zou wel mooi zijn als ik gewoon via 1 speler al mijn dvd's kan kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voor je vragen op het werk
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zie nu pas het berichtje boven aan de OP staan
Is toch een hele oude serie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga denk ik voor West Wing seizoen 1. Al ken ik de serie niet echt maar ik lees er wel goede dingen over. Een van jullie ervaring met deze serie?
Ze zijn ondertussen geloof ik bij seizoen 7 maar ik heb het nooit gevolgd.quote:
Zonde om er nu aan te beginnen dan en zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen geloof ik bij seizoen 7 maar ik heb het nooit gevolgd.
Dat snap ik niet helemaal. De serie wordt er toch niet beter of slechter op? Ik ben ook met Friends begonnen toen ze al zp'n beetje klaar warenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zonde om er nu aan te beginnen dan en zo
Tjah..quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. De serie wordt er toch niet beter of slechter op? Ik ben ook met Friends begonnen toen ze al zp'n beetje klaar waren
Ik kwam em een aantal keer tegen hier op Fok! en vond em wel cool dus ik dacht. Ik help meequote:
Niet voor 9 pond hoorquote:
Nu nog hopen dat je die andere boxset ook krijgt van 9 pondquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Niet voor 9 pond hoor
Maar blijft hele mooie prijs 120 euro
Hah ja, maar ik denk dat de kans groter is dat er nu 2 zweedse dames mijn kamer komen binnenlopen voor een menage a troisquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat je die andere boxset ook krijgt van 9 pond![]()
Woohoo !quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Spidey.. heb je je plekje al in de OP gezien?
Ik gun je die trio welquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hah ja, maar ik denk dat de kans groter is dat er nu 2 zweedse dames mijn kamer komen binnenlopen voor een menage a trois
Dizer, ik snap echt geen reet van jequote:
true, maar goed. dat mag ook wel een keer. Het aantal keren dat de arbitrage (vooral in thuis wedstrijden) tegen heeft gezeten zijn echt niet op 2 handen te tellenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
je mocht niet klagen over de arbitrage timo
update mijn avatar dan ook ffquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Jullie moeten dat constant wisselen eens aflerenquote:
Met dank aan spidey, heb ik nu wel genoegquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dizer, ik snap echt geen reet van je
Geven we je zo'n mooie link voor vouchers, vraag je er maar 8 aan
Waarom niet meteen een stuk of vijftig, dan kun je tenminste ff vooruit. Nu ben je dus weer genaaid en heb je de aankomende tijd geen 3 euro korting...
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie moeten dat constant wisselen eens afleren
Wat een mazzelpik, zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Grrrrrrr, een of andere lucky sob heeft zijn set ter waarde van rond de 200 euro opgestuurd gekregen voor 10 pond incl.. wil ik ook !![]()
![]()
Ja, echt sick. Maar er is nog kans, mijne is nog niet gecanceldquote:
Awwquote:
Van cd-wow?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef dvdfreak het volgende:
Ik kreeg bijna een hart aanval
laten we hopen dat ie doorgaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:54 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja, echt sick. Maar er is nog kans, mijne is nog niet gecanceld
Ikkequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand die van zijn
[afbeelding]
Af wil? Lijkt me een leuke film
Voor hoeveel? Op eBay kan ik hem voor 5 euro kopenquote:
Hmz... ex-rental. Ik wacht even die veiling af van eBay, mocht het te duur worden, laat ik het weten, ok?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
Ik heb een ex-rental (die er overigens nog erg goed uitziet) die je voor ¤2 mag hebben
OK!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... ex-rental. Ik wacht even die veiling af van eBay, mocht het te duur worden, laat ik het weten, ok?
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef SPiDeY. het volgende:
En daar zijn de eerste veilingen al
[afbeelding]
[afbeelding]
Best een groot dingetje nog
Waar moet ik dat ding in godsnaam kwijt
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Pix!
Bij deze:quote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef kinky_queen het volgende:
Als je op het plaatje klikt kan je wat pics zien, ik zal ook wat foto's zelf schieten als ik tijd heb.
Kreng is trouwens groot ook
![]()
Klopt, ze branden al, maar ik ben niet zo'n fotograaf, of m'n toestel kan het nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:06 schreef SPiDeY. het volgende:
Wow, netjes hoor kinky. Die ledjes kunnen toch ook branden of doen ze dat al?
Ik vind hem wel mooiquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. mijn nieuwe avatar wordt niet zo gewardeerd in andere topics
Het is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef SPiDeY. het volgende:
En mijn farscape set van 10 pond is zoals verwacht gecanceld
Terwijl een flink aantal anderen hem blijkbaar wel hebben gekregen![]()
Zonder enige twijfel de beste serie ooit. Ben er op dvd aan begonnen, alle seizoenen er in een paar maanden doorheen gejast en inmiddels weer voor de tweede keer. S7 draait nog in amerika dus die dvd duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga denk ik voor West Wing seizoen 1. Al ken ik de serie niet echt maar ik lees er wel goede dingen over. Een van jullie ervaring met deze serie?
Ik voel me niet aagesprokenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Zeker geen serie voor GTST-mensen
Checkquote:je moet bijdehand kunnen waarderen
Checkquote:amerika een beetje kennen
Checkquote:en houden van snelle discussies tussen intelligente mensen
Wie zijn het eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. mijn nieuwe avatar wordt niet zo gewardeerd in andere topics
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij Tom Cruise en Katie Holmes die scientology mutsen.![]()
Ik denk ik stuur een attent mailtje naar amazon voor een eventuele refund aangezien mijn andere order gewoon gecanceld is voor de lage prijs. Krijg ik dit:quote:
quote:Dear Customer
Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.
We offer our customers consistently low prices on our entire range of
products.
We offer competitive discounts on more than 230,000 items, including:
* 30% off books where the list price is over 10 GBP
* Chart CDs from 8.49 GBP
* At least 30% off bestselling DVDs
* 25% or more off Video Games - new and future releases
* 50% off Software bestsellers
* Low prices on thousands of Electronics and Photo products
Thank you for your interest in Amazon.co.uk.
Warmest regards
Jayachandran V
Ah okquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, ze branden al, maar ik ben niet zo'n fotograaf, of m'n toestel kan het niet
![]()
Ik denk dat laatste
![]()
Dus je plaatst een order voor een prijs waarvan je wéét dat de prijs niet klopt. En nu ben je verontwaardigd dat je geen vergoeding krijgt, omdat je order is gecancelled ? Een gerichter antwoord op je email had inderdaad gekund, maar een voucher...quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:28 schreef SPiDeY. het volgende:
![]()
Triest hoor. Moeilijk, een normaal antwoord geven.
Geef dan gewoon een voucher van 5 pond voor de moeite ofzo, of probeer te lezen.
M'n kamer begint idd wat vol te raken, moeten weer kasten bij...quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Ah ok
Heb je nou zo'n groot huis of wijkt alles voor je merchandise/verzameling?
Dude... kijk eens:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik voel me niet aagesproken
[..]
Check
[..]
Check
[..]
Check
Ik denk wel dat dit hem dus gaat worden. Ook als ik kijk naar wat er verder voor keuze is springt deze er wel boven uit.
Nee, ik had het natuurlijk helemaal niet verwacht. Maar er zijn dus klaarblijkelijk veel mensen die de set wel gewoon hebben gehad voor die prijs. Dan is het vrij logisch dat ik even ga klagen of er alsnog iets probeer uit te slepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dus je plaatst een order voor een prijs waarvan je wéét dat de prijs niet klopt. En nu ben je verontwaardigd dat je geen vergoeding krijgt, omdat je order is gecancelled ? Een gerichter antwoord op je email had inderdaad gekund, maar een voucher...
Inderdaad, was even een groepje mensen aan het pestenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij Tom Cruise en Katie Holmes die scientology mutsen.![]()
Zoiets moet hij inderdaad best op kunnen brengen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
Spidey, als je die set natuurlijk niet mooi vindt, kan je hem nog altijd verkopen... ik denk dat je toch wel 200 euro mee kan krijgen
Volgende maand ga ik voor de losse boxenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Zoiets moet hij inderdaad best op kunnen brengen ja
Maar ben allang blij dat ik er 1 heb, al is het niet voor de supermegabargain prijs.
Of je wacht tot ik klaar ben met kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik voor de losse boxen
Die box past nooooooit in mijn dvd kastquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Of je wacht tot ik klaar ben met kijken
Ja is goed. Ik reserveer er eentje voor je. Heb je net een mailtje teruggestuurd maar die kwam niet aan bij jou, klopt dat?quote:
Hij is idd. niet aangekomen, ik neem wel contact op via dvd.nl.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik reserveer er eentje voor je. Heb je net een mailtje teruggestuurd maar die kwam niet aan bij jou, klopt dat?
Doe maar ff snel, ik heb nog wat leuke dingetjes die nog niet in mijn verkooptopic staanquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:43 schreef RuneRose het volgende:
ik neem wel contact op via dvd.nl.Maar bedankt voor het apart houden.
![]()
![]()
My thougts exactly. Mên!quote:
Kutquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hee Dizer, Heb je toevallig nog gevraagd naar het regio vrij maken van mijn recorder?
Is dat een nette prijs?quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef kinky_queen het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=72730
Dan kan ik net zo goed voor de giftset gaanquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef kinky_queen het volgende:
Zolang hij geen ¤50,- vraagt...
Dat zowiezoquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
Dan kan ik net zo goed voor de giftset gaan
Op amazon is ie 8 pond. Das al goedkoper, maar ik weet niet wat de verzendkosten zijn...quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik heb iets van 10 euro voor die dvd betaald bij een Australische zaak, maar ik zag dat de prijs daar omhoog was gegaan.
Ah, ik zie het...quote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef Mike het volgende:
Bij Play is 'ie ook nog geen 15 euro...en dan heb je tenminste een nieuwe.
Heb nog een aantal oop Limited Editions voor jequote:Op zondag 16 april 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
Heb deze maand al 200 euro aan dvd's uitgegeven en we zijn pas op de helft van de maand
Ik ben op zoek naar: Lionking giftsetquote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb nog een aantal Limited Edtions voor je
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
DAT JULLIE HET EVEN WETEN, HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK ZO VERSLAAFD BEN AAN AL DIE GIFTSETS EN LIMITED EDITIONS.
Voorheen ging ik niet verder dan de FRS, Fame en VanLeest
W8 maar tot je merchandise gaat kopen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
DAT JULLIE HET EVEN WETEN, HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK ZO VERSLAAFD BEN AAN AL DIE GIFTSETS EN LIMITED EDITIONS.
Ja ik zie af en toe die prijzen?quote:Op zondag 16 april 2006 13:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
W8 maar tot je merchandise gaat kopen.
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik voel me niet aagesproken
[..]
Check
[..]
Check
[..]
Check
Ik denk wel dat dit hem dus gaat worden. Ook als ik kijk naar wat er verder voor keuze is springt deze er wel boven uit.
Moet je bij BOW zijnquote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef FremantleDockers het volgende:
Van The West Wing heb ik trouwens Seizoen 5 en 6 nog in de verkoop staan. Dat iedereen het effe weet.
Slaap ze!quote:Op maandag 17 april 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
Tering, ik ben moe. En morgen werken, dus dat wordt tukken nu. Avé!
Nee man! Ik ben nu klaar met de laatste artikel! Wooooooeeeeeiquote:Op maandag 17 april 2006 01:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Ehm, Dizer, je praat in je slaap.
Ik zit nog te denken over seizoen 1. Dus 5 en 6 liggen nog ver wegquote:
En ik maar denken dat ik de enige hier was die achter zijn DVD pik liepquote:Op maandag 17 april 2006 02:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken over seizoen 1. Dus 5 en 6 liggen nog ver weg. Die box is trouwens ook wel mooi maar met dat soort boxen wacht ik liever tot een serie gestopt is. Anders heb je een aantal seizoenen in zo'n mooie box en dan een aantal ernaast. Dat staat dan toch weer een stuk minder.
Nerdquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
Zo, heb net Return Of The King weer afgekeken. Best een mooie film, ik snap wel waarom ie zo hoog staat op IMDB. Ik heb altijd gevonden dan The Two Towers beter is en dan geloof ik nog steeds. Alleen voor de meesten snap ik dat deel 3 beter is. Vanwege de special effects en de ontknoping. Inmiddels mag ik zeggen dat ik de trilogy te vaak heb gezien...
The Fellowship Of The Ring - 7x Bioscoop en 5x op DVD gezien
The Two Towers - 6x Bioscoop en 4x op DVD gezien
The Return Of The King - 5x Bioscoop en 3x op DVD gezien
Zei de meneer met amper 1000 dvd'squote:Op maandag 17 april 2006 02:27 schreef Dizer het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige hier was die achter zijn DVD pik liep![]()
Nee.. niks met hoeveelheid, het gaat meer om de uitgaves en zo..quote:Op maandag 17 april 2006 02:30 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zei de meneer met amper 1000 dvd's
Gexquote:Op maandag 17 april 2006 02:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nerd
Nu moet ik zeggen dat ik de Matrix Trilogy ook 3 keer heb gezien, waarvan 1 keer in de bioscoop
Toen het eerste deel uit kwam was ik 11. En omdat ik het niet zo goed snapte bekeek ik hem nog maar een keerEn toen nog een keer
Was maar 2.5 uur hoor, alleen het eerste deel bekekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
My thougts exactly. Mên!
Ik zou vanaf nu niet eens meer een uur wakker kunnen blijven
Preciesquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed voor de giftset gaan
Waarom twijfel je dan nogquote:Op maandag 17 april 2006 16:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit te twijvelen of ik Requiem for a Dream nou wel of niet ga kopen
Ik heb hem al eens gezien, en zulke topfilms wil k gewoon op DVD hebben
Hoort je moeder je niet te leren dat je netjes moet betalen voor dat soort dingenquote:Op maandag 17 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik een gierige moeder heb waar ik geen DVDs van mag kopen
Ja die download je dan toch lekker
Hij ligt voor ¤6,99 bij de FRS in de 3 voor 15 actie. Dus koop je er nog 2 bij heb je hem zelfs voor 5 eurie. Zelfs downloaden kost je dan nog meer aan tijd en stroom.quote:Op maandag 17 april 2006 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Mijn moeder leert mij weldegelijk iets, Mijn moeder leert mij hoe ik goedkoop moet leven.
Een dure TV kopen, prima, maar DVDs legaal in de winkel halen? Ho maar!
70 euro. Deze maand 35 en volgende maand 35 dan koop ik hem welquote:
Grappenmakerquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
70 euro. Deze maand 35 en volgende maand 35 dan koop ik hem wel
Of
Met Cinderella erbij -> 100 euro en dan deze maand 50 en volgende maand 50
Hey oppassen uncle scrooge, anders doe ik zoiets aanquote:
Tnx, Event Horizon ook maar even in het bakkie doenquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Yes... mijn Team America en Event Horizon zijn verzonden1,99 p/s
Trek die ninja pak maar niet aanquote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Grappenmaker
70 euro heb ik er zelf voor betaald min douane![]()
Je hebt PM op andere forum
Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Timo, ze mogen je daar echt niet bij cd-wow![]()
ze hebben alle 5 DVD's van mij gewoon vertuurd en niet gecancled
![]()
Volgens mij zo'n 16 jaar geleden op usenetquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet jij toevallig wie er begonnen is met die Bunny voor in de sig? Ik vond het zo grappig dat ik hem er laatst ook maar in gezet heb
Ik zal het eens aan een klasgenoot vragen. Volgens mij is hij al heel oudquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Geqxon,
Weet jij toevallig wie er begonnen is met die Bunny voor in de sig? Ik vond het zo grappig dat ik hem er laatst ook maar in gezet heb
Zegt genoegquote:Resultaten 1 - 10 van circa 364.000 voor "This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination" (0,01 seconden)
Haha ik had niet verwacht dat het zo groot zou zijn. Maar wel coolquote:
En of je hem zelf in elkaar weet te zetten. Dat wil ook nog wel eens in de prijs schelen.quote:
Standaard-shit. Tekstverwerking, SPSS, Internet, Films + Games (niet de meest high-end games, maar fatsoenlijk GTA: SA bijvoorbeeld), tv-kaart, maar dat alles wel een beetje vlotquote:
Ach, heb je voor 999 een mooie HP incl 17" tft monitorquote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Standaard-shit. Tekstverwerking, SPSS, Internet, Films + Games (niet de meest high-end games, maar fatsoenlijk GTA: SA bijvoorbeeld), tv-kaart, maar dat alles wel een beetje vlot
quote:
Of 500 met bolle 19" CRTquote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, heb je voor 999 een mooie HP incl 17" tft monitor
Dat kan ookquote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Of 500 met bolle 19" CRT![]()
Als je al kast, keyboard, muis, etc hebt
quote:Op maandag 17 april 2006 02:33 schreef Dizer het volgende:
blablabla
Niet alleen dit, maar ik lag er om half 4 in en was om half 8 wakker.quote:
dude, no shit sherlockquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Timo, ze mogen je daar echt niet bij cd-wow![]()
ze hebben alle 5 DVD's van mij gewoon vertuurd en niet gecancled
![]()
Okay, da's een redelijke verklaringquote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen dit, maar ik lag er om half 4 in en was om half 8 wakker.
We waren vandaag open ivm 2e paasdag en we hadden een hoop lcd's en plasma's en dvd-recorders in de mega aanbieding. Toen de deuren om 11 uur open gingen was er meer dan 100 man binnen gekomen!!!!! GEKKENHUIS!!
Ik heb verkocht totdat ik niet meer kon! Super! Maar ik ben wel _KAPOT_
Ik zag het ja, heb net alweer een reply geplaatst. Ik heb te weinig geld, is mijn conclusiequote:Op maandag 17 april 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Mikkie, ik heb wat commentaar gegeven op je PC setup
Seizoen 5 kopen? Make you special price my friend!quote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zijn die seizoenen van The West Wing zo duur in Nederland?
Ik heb s6 al liggen via een vriend, en m'n moeder is groot fan dus denk ik ga eens kijken hoe duur ze zijn..je schrikt je rot !
Balen voor je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Nu ik geen payserver meer heb en ik op school dus geen Prison Break meer kan kijken voel ik mij heel arm
Ik denk dat dat de aankomende maanden op een laag pitje staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef pascalheister het volgende:
en vergeet niet dvd's te kopen mikkie
zog jij maar eerst dat je eigen giftsets verkocht wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef SPiDeY. het volgende:
Zometeen even wat giftsetjes opkopen van hare en voor woekerprijzen weer verschranzen op ebay
Ik heb Napoleon Dynamite, Batman Begins én Saving Private Ryan inmiddels binnen. Eigenlijk wacht ik alleen nog op The Truman Show.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus nog helemaal niks geleverd gekregen van cd-wow
Wanneer waren ze verzonden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb Napoleon Dynamite, Batman Begins én Saving Private Ryan inmiddels binnen. Eigenlijk wacht ik alleen nog op The Truman Show.
Iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
zog jij maar eerst dat je eigen giftsets verkocht worden
Ik alleen mijn u2 dvd, heeft er bijna anderhalve week over gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus nog helemaal niks geleverd gekregen van cd-wow
Napoleon Dynamite was er in zes dagen ofzo, Saving Private Ryan heeft er negen dagen over gedaan en Batman Begins acht dagen geloof ik. The Truman Show is op 12 april verzonden, dus zal nog wel ff durenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:Ik heb net mijn salaris gestort gekregen, 100 euro meer dan ik had verwacht
Hmm.... je hebt nog steeds niet gezegd of ik het in 2 termijnen mag betalenquote:
Kan wel, maar welke termijn had je in gedachten? Drie weekjes ertussen ofzo kan net.. langer liever nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.... je hebt nog steeds niet gezegd of ik het in 2 termijnen mag betalen
Je werkt ook echt veel uren daar hè?quote:
Heb je op die geweldige baan van je toevallig nog gevraagd hoe ik mijn dvd recorder regio vrij kan makenquote:
lijkt me, zo op t eerste gezicht, niet echt hetzelfde als Ice Age. Bij Ice Age gaat t ijs smelten, remeber? dat dat hier ook is, kan ik uit de trailer nog niet opmaken. Maar ik ga deze wel kijken, eens kijken of t wat isquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje butt dat ze het Ice Age thema een beetje aan het uitmelken zijn
Hij heeft iig veel meer extra's en een DTS Track, jammergenoeg staat niet de DC erop die laatst 'gevonden' is maar dezelfde theatrical version en het is ook niet een plotselinge anamorphische transfer want dat was de oude transfer ookquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Is die nieuwe SE trouwens alleen met meer extra's of ook een nieuwe transfer? KQ?
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaienquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werkt ook echt veel uren daar hè?
Mên, ik moet ook een simpel baantje gaan zoeken voor 20 uur per week, 10 eu/uur
dat was echt niets voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaien![]()
Ja, dag. Ik hoef niet meteen in slaap te vallenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaien![]()
Yep, helaas onbekendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Heb je op die geweldige baan van je toevallig nog gevraagd hoe ik mijn dvd recorder regio vrij kan maken![]()
Ik ben nu aan het nadenken over Shawshank. Cinderella hoef ik nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Kan wel, maar welke termijn had je in gedachten? Drie weekjes ertussen ofzo kan net.. langer liever niet
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het nadenken over Shawshank. Cinderella hoef ik niet
yoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
yo
ben pleite. ga nog ff Friends kijken en dan pitten
Tot morgen ofzo
Alohaquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:17 schreef SPiDeY. het volgende:
wtf, wow accepteert mijn vouchers ineens niet meer?
Neejquote:
Ik ga even kijken wat ik kan bestellen voor 2 euro om te testenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Neej
Bestel jij eens iets voor de gein met 1 van mijn vouchers![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga even kijken wat ik kan bestellen voor 2 euro om te testen
million dollar baby... is toch die ene met hillary swank waar ze een oscar voor won?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:31 schreef SPiDeY. het volgende:
Gewoon ergens snel vandaan geplakt, volgens mij komt het meeste op rond de 2 euro uit behalve million dollar baby
Mét kortingslink ook? Want dan zegt ie ineens no thanks hier..quote:
Heb hem zelf ook nog niet gezienquote:Op woensdag 19 april 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Nou kan ik dus voor 7 euro.. de japanse million dollar baby dvd kopen... ik weet niet eens waar die film over gaat
Hij pakt hem gewoonquote:Op woensdag 19 april 2006 00:41 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mét kortingslink ook? Want dan zegt ie ineens no thanks hier..
Had beide geprobeerd.. hoop dat ze me niet geblocked hebben ofzo, maar dat kan ook niet want ik ben dan nog niet ingelogd. Of mijn timing is gewoon idioot fuckt dat ze net platliggen ofzo. Worden vouchers na 24 uur niet actief te zijn geweest niet weer bruikbaar bij wow?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij pakt hem gewoon
probeer eens via .net site...
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb hem toch besteld nu, je wordt bedankt
Nope, allemaal hele verse zijn hetquote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef Dizer het volgende:
Gebruik je niet gewoon een voucher die al is eerder gebruikt?
Ja wat leuke criterions, Cleo from 5 to 9 en God created womanquote:Op woensdag 19 april 2006 00:51 schreef Dizer het volgende:
Is er een dvd die je heeeeeeeeeel graag wil hebben of zo?
Als het niet lukt morgen, dan bestel ik hem wel voor je en laat ik hem naar jou adres sturen. Moet je het geld maar overmaken en zoquote:Op woensdag 19 april 2006 00:52 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja, een leuke criterion
Maar ik probeer morgen nog wel een keer, heb er nog wel wat over
Ok dank joequote:Op woensdag 19 april 2006 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het niet lukt morgen, dan bestel ik hem wel voor je en laat ik hem naar jou adres sturen. Moet je het geld maar overmaken en zo
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef SPiDeY. het volgende:
Heeft deze gast nou een kast met dvd's staan in de hoek?
Friendsquote:
Ja naja, de helft van de commissie bestaat uit vrouwen. Twee vrouwen hebben overlegd en besloten. Dat zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb je zeker gelijk in, moeilijk om zoiets subtiel door spelen idd.
Neuh, had er toch 2 besteld blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Neuh, had er toch 2 besteld blijkbaar
Was het maar waar ja, die zijn gewoon gecanceldquote:
Ik snap je dus totaal niet meer.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:19 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Was het maar waar ja, die zijn gewoon gecanceld
Ja 2 van 83.26 pond p/squote:Op woensdag 19 april 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap je dus totaal niet meer.
Je hebt dus 2 stuks besteld? Nu heb je dus 260 euro betaald of zo?
lekker danquote:Op woensdag 19 april 2006 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Godver, zit ik al vanaf half drie op de uni te wachten op een vergadering die om zeven uur moet beginnen, krijg ik net een telefoontje dat 't niet doorgaat. Moeder van één van de commissieleden heeft een auto-ongeluk gehad.
Ben ik nou ontzettend bot als ik zoiets heb van: 'Joh, heel vervelend enzo, dat zeker, logisch ook dat je naar je moeder wilt, maar daarvoor hoeft toch niet meteen de hele vergadering gecancelled ten worden?'.
nicequote:Geachte heer Ritzen,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Timo20
XXXXXXX
XXXXXX
XXXXXXX
XXXXX
Factuuradres:
Timo20
XXXXX
XXXXXX
XXXX
XXX
Bestelnummer: 6181014450
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 7.99 * The Godfather - Original Soundtrack
-------------------------------
EUR 7.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
EUR -4.50 Coupon
-------------------------------
EUR 5.44 Totaalbedrag
Tjah, maar wel netjes gedaan zo hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja naja, de helft van de commissie bestaat uit vrouwen. Twee vrouwen hebben overlegd en besloten. Dat zegt wel weer genoeg. Maar ik ga er nu ook niks meer van zeggen. Eén vrouw die ik heb gebeld was het met me eens, en de andere twee mannen ook, maar ik laat het nu maar zo.
Mocht het nu ineens vet ernstig zijn, dan krijg ik in elk geval geen gezeik over dat ik zo gevoelloos zou zijn. Terwijl dat onzin is, omdat je dergelijke dingen natuurlijk nooit kan voorzien.
Mazzelpikquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo`n problemen hebben met bol.com:
[..]
nice
kijk eens aanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef SPiDeY. het volgende:
Nu zie ik die meneer Arkadin overal opduiken.. verleidelijk, even wat over lezen
Dank!quote:
no problem, schrijf t wel op de rekeningquote:
Laat anders even je adres zienquote:Op woensdag 19 april 2006 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lekker dan
Ik snap niet dat jullie zo`n problemen hebben met bol.com:
[..]
nice
Mail me wat je wil hebben en zo , ik bestel het morgen ochtend welquote:Op woensdag 19 april 2006 21:41 schreef SPiDeY. het volgende:
%^@$%@%@
Je raadt het al, de verse maagdelijke voucher weigert.
ik snap er nix van.. Dizer kom me helpen a.u.b.
Ok, bedankt man.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mail me wat je wil hebben en zo , ik bestel het morgen ochtend wel
Vergeet je adres niet
Goodnite, don't let the bedbugs bite yaquote:
yeah rightquote:
veranderdquote:
Jaaaaaaaaaa !quote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
veranderd
maar goed, wat willen jullie doen? de cd bij komen stelen?
Jammer, dan ga ik zelf nog eens zoeken.quote:
Was dat geen slechte film? Heb er iig niet veel goeds over gehoordquote:
Edward Norton speelt erinquote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Was dat geen slechte film? Heb er iig niet veel goeds over gehoord![]()
Ah dat verklaart een hoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |