Ikkequote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Spidey.. heb je je plekje al in de OP gezien?
Is er iemand die van zijn
[afbeelding]
Af wil? Lijkt me een leuke film
Voor hoeveel? Op eBay kan ik hem voor 5 euro kopenquote:
Hmz... ex-rental. Ik wacht even die veiling af van eBay, mocht het te duur worden, laat ik het weten, ok?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef Smots het volgende:
Ik heb een ex-rental (die er overigens nog erg goed uitziet) die je voor ¤2 mag hebben
OK!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... ex-rental. Ik wacht even die veiling af van eBay, mocht het te duur worden, laat ik het weten, ok?
quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef SPiDeY. het volgende:
En daar zijn de eerste veilingen al
[afbeelding]
[afbeelding]
Best een groot dingetje nog
Waar moet ik dat ding in godsnaam kwijt
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Pix!
Bij deze:quote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef kinky_queen het volgende:
Als je op het plaatje klikt kan je wat pics zien, ik zal ook wat foto's zelf schieten als ik tijd heb.
Kreng is trouwens groot ook
![]()
Klopt, ze branden al, maar ik ben niet zo'n fotograaf, of m'n toestel kan het nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:06 schreef SPiDeY. het volgende:
Wow, netjes hoor kinky. Die ledjes kunnen toch ook branden of doen ze dat al?
Ik vind hem wel mooiquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. mijn nieuwe avatar wordt niet zo gewardeerd in andere topics
Het is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef SPiDeY. het volgende:
En mijn farscape set van 10 pond is zoals verwacht gecanceld
Terwijl een flink aantal anderen hem blijkbaar wel hebben gekregen![]()
Zonder enige twijfel de beste serie ooit. Ben er op dvd aan begonnen, alle seizoenen er in een paar maanden doorheen gejast en inmiddels weer voor de tweede keer. S7 draait nog in amerika dus die dvd duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga denk ik voor West Wing seizoen 1. Al ken ik de serie niet echt maar ik lees er wel goede dingen over. Een van jullie ervaring met deze serie?
Ik voel me niet aagesprokenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Zeker geen serie voor GTST-mensen
Checkquote:je moet bijdehand kunnen waarderen
Checkquote:amerika een beetje kennen
Checkquote:en houden van snelle discussies tussen intelligente mensen
Wie zijn het eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. mijn nieuwe avatar wordt niet zo gewardeerd in andere topics
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij Tom Cruise en Katie Holmes die scientology mutsen.![]()
Ik denk ik stuur een attent mailtje naar amazon voor een eventuele refund aangezien mijn andere order gewoon gecanceld is voor de lage prijs. Krijg ik dit:quote:
quote:Dear Customer
Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.
We offer our customers consistently low prices on our entire range of
products.
We offer competitive discounts on more than 230,000 items, including:
* 30% off books where the list price is over 10 GBP
* Chart CDs from 8.49 GBP
* At least 30% off bestselling DVDs
* 25% or more off Video Games - new and future releases
* 50% off Software bestsellers
* Low prices on thousands of Electronics and Photo products
Thank you for your interest in Amazon.co.uk.
Warmest regards
Jayachandran V
Ah okquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, ze branden al, maar ik ben niet zo'n fotograaf, of m'n toestel kan het niet
![]()
Ik denk dat laatste
![]()
Dus je plaatst een order voor een prijs waarvan je wéét dat de prijs niet klopt. En nu ben je verontwaardigd dat je geen vergoeding krijgt, omdat je order is gecancelled ? Een gerichter antwoord op je email had inderdaad gekund, maar een voucher...quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:28 schreef SPiDeY. het volgende:
![]()
Triest hoor. Moeilijk, een normaal antwoord geven.
Geef dan gewoon een voucher van 5 pond voor de moeite ofzo, of probeer te lezen.
M'n kamer begint idd wat vol te raken, moeten weer kasten bij...quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Ah ok
Heb je nou zo'n groot huis of wijkt alles voor je merchandise/verzameling?
Dude... kijk eens:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik voel me niet aagesproken
[..]
Check
[..]
Check
[..]
Check
Ik denk wel dat dit hem dus gaat worden. Ook als ik kijk naar wat er verder voor keuze is springt deze er wel boven uit.
Nee, ik had het natuurlijk helemaal niet verwacht. Maar er zijn dus klaarblijkelijk veel mensen die de set wel gewoon hebben gehad voor die prijs. Dan is het vrij logisch dat ik even ga klagen of er alsnog iets probeer uit te slepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dus je plaatst een order voor een prijs waarvan je wéét dat de prijs niet klopt. En nu ben je verontwaardigd dat je geen vergoeding krijgt, omdat je order is gecancelled ? Een gerichter antwoord op je email had inderdaad gekund, maar een voucher...
Inderdaad, was even een groepje mensen aan het pestenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij Tom Cruise en Katie Holmes die scientology mutsen.![]()
Zoiets moet hij inderdaad best op kunnen brengen jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
Spidey, als je die set natuurlijk niet mooi vindt, kan je hem nog altijd verkopen... ik denk dat je toch wel 200 euro mee kan krijgen
Volgende maand ga ik voor de losse boxenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Zoiets moet hij inderdaad best op kunnen brengen ja
Maar ben allang blij dat ik er 1 heb, al is het niet voor de supermegabargain prijs.
Of je wacht tot ik klaar ben met kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik voor de losse boxen
Die box past nooooooit in mijn dvd kastquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Of je wacht tot ik klaar ben met kijken
Ja is goed. Ik reserveer er eentje voor je. Heb je net een mailtje teruggestuurd maar die kwam niet aan bij jou, klopt dat?quote:
Hij is idd. niet aangekomen, ik neem wel contact op via dvd.nl.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik reserveer er eentje voor je. Heb je net een mailtje teruggestuurd maar die kwam niet aan bij jou, klopt dat?
Doe maar ff snel, ik heb nog wat leuke dingetjes die nog niet in mijn verkooptopic staanquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:43 schreef RuneRose het volgende:
ik neem wel contact op via dvd.nl.Maar bedankt voor het apart houden.
![]()
![]()
My thougts exactly. Mên!quote:
Kutquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hee Dizer, Heb je toevallig nog gevraagd naar het regio vrij maken van mijn recorder?
Is dat een nette prijs?quote:Op zondag 16 april 2006 13:05 schreef kinky_queen het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=72730
Dan kan ik net zo goed voor de giftset gaanquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef kinky_queen het volgende:
Zolang hij geen ¤50,- vraagt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |