Dat zowiezoquote:Op zondag 16 april 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
Dan kan ik net zo goed voor de giftset gaan
Op amazon is ie 8 pond. Das al goedkoper, maar ik weet niet wat de verzendkosten zijn...quote:Op zondag 16 april 2006 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik heb iets van 10 euro voor die dvd betaald bij een Australische zaak, maar ik zag dat de prijs daar omhoog was gegaan.
Ah, ik zie het...quote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef Mike het volgende:
Bij Play is 'ie ook nog geen 15 euro...en dan heb je tenminste een nieuwe.
Heb nog een aantal oop Limited Editions voor jequote:Op zondag 16 april 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
Heb deze maand al 200 euro aan dvd's uitgegeven en we zijn pas op de helft van de maand
Ik ben op zoek naar: Lionking giftsetquote:Op zondag 16 april 2006 13:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb nog een aantal Limited Edtions voor je
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
DAT JULLIE HET EVEN WETEN, HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK ZO VERSLAAFD BEN AAN AL DIE GIFTSETS EN LIMITED EDITIONS.
Voorheen ging ik niet verder dan de FRS, Fame en VanLeest
W8 maar tot je merchandise gaat kopen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
DAT JULLIE HET EVEN WETEN, HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD DAT IK ZO VERSLAAFD BEN AAN AL DIE GIFTSETS EN LIMITED EDITIONS.
Ja ik zie af en toe die prijzen?quote:Op zondag 16 april 2006 13:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
W8 maar tot je merchandise gaat kopen.
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik voel me niet aagesproken
[..]
Check
[..]
Check
[..]
Check
Ik denk wel dat dit hem dus gaat worden. Ook als ik kijk naar wat er verder voor keuze is springt deze er wel boven uit.
Moet je bij BOW zijnquote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef FremantleDockers het volgende:
Van The West Wing heb ik trouwens Seizoen 5 en 6 nog in de verkoop staan. Dat iedereen het effe weet.
Slaap ze!quote:Op maandag 17 april 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
Tering, ik ben moe. En morgen werken, dus dat wordt tukken nu. Avé!
Nee man! Ik ben nu klaar met de laatste artikel! Wooooooeeeeeiquote:Op maandag 17 april 2006 01:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Ehm, Dizer, je praat in je slaap.
Ik zit nog te denken over seizoen 1. Dus 5 en 6 liggen nog ver wegquote:
En ik maar denken dat ik de enige hier was die achter zijn DVD pik liepquote:Op maandag 17 april 2006 02:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken over seizoen 1. Dus 5 en 6 liggen nog ver weg. Die box is trouwens ook wel mooi maar met dat soort boxen wacht ik liever tot een serie gestopt is. Anders heb je een aantal seizoenen in zo'n mooie box en dan een aantal ernaast. Dat staat dan toch weer een stuk minder.
Nerdquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
Zo, heb net Return Of The King weer afgekeken. Best een mooie film, ik snap wel waarom ie zo hoog staat op IMDB. Ik heb altijd gevonden dan The Two Towers beter is en dan geloof ik nog steeds. Alleen voor de meesten snap ik dat deel 3 beter is. Vanwege de special effects en de ontknoping. Inmiddels mag ik zeggen dat ik de trilogy te vaak heb gezien...
The Fellowship Of The Ring - 7x Bioscoop en 5x op DVD gezien
The Two Towers - 6x Bioscoop en 4x op DVD gezien
The Return Of The King - 5x Bioscoop en 3x op DVD gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |