quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:Ik heb net mijn salaris gestort gekregen, 100 euro meer dan ik had verwacht
Hmm.... je hebt nog steeds niet gezegd of ik het in 2 termijnen mag betalenquote:
Kan wel, maar welke termijn had je in gedachten? Drie weekjes ertussen ofzo kan net.. langer liever nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.... je hebt nog steeds niet gezegd of ik het in 2 termijnen mag betalen
Je werkt ook echt veel uren daar hè?quote:
Heb je op die geweldige baan van je toevallig nog gevraagd hoe ik mijn dvd recorder regio vrij kan makenquote:
lijkt me, zo op t eerste gezicht, niet echt hetzelfde als Ice Age. Bij Ice Age gaat t ijs smelten, remeber? dat dat hier ook is, kan ik uit de trailer nog niet opmaken. Maar ik ga deze wel kijken, eens kijken of t wat isquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje butt dat ze het Ice Age thema een beetje aan het uitmelken zijn
Hij heeft iig veel meer extra's en een DTS Track, jammergenoeg staat niet de DC erop die laatst 'gevonden' is maar dezelfde theatrical version en het is ook niet een plotselinge anamorphische transfer want dat was de oude transfer ookquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Is die nieuwe SE trouwens alleen met meer extra's of ook een nieuwe transfer? KQ?
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaienquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werkt ook echt veel uren daar hè?
Mên, ik moet ook een simpel baantje gaan zoeken voor 20 uur per week, 10 eu/uur
dat was echt niets voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaien![]()
Ja, dag. Ik hoef niet meteen in slaap te vallenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je bij philips in Nijmegen gaan werken, waar ze die chips bakken. Verdien je bakken met geld en je mag niet teveel bewegen omdat dat teveel stof doet opwaaien![]()
Yep, helaas onbekendquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Heb je op die geweldige baan van je toevallig nog gevraagd hoe ik mijn dvd recorder regio vrij kan maken![]()
Ik ben nu aan het nadenken over Shawshank. Cinderella hoef ik nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Kan wel, maar welke termijn had je in gedachten? Drie weekjes ertussen ofzo kan net.. langer liever niet
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het nadenken over Shawshank. Cinderella hoef ik niet
yoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
yo
ben pleite. ga nog ff Friends kijken en dan pitten
Tot morgen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |