Seizoen 5 kopen? Make you special price my friend!quote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom zijn die seizoenen van The West Wing zo duur in Nederland?
Ik heb s6 al liggen via een vriend, en m'n moeder is groot fan dus denk ik ga eens kijken hoe duur ze zijn..je schrikt je rot !
Balen voor je.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Nu ik geen payserver meer heb en ik op school dus geen Prison Break meer kan kijken voel ik mij heel arm
Ik denk dat dat de aankomende maanden op een laag pitje staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef pascalheister het volgende:
en vergeet niet dvd's te kopen mikkie
zog jij maar eerst dat je eigen giftsets verkocht wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef SPiDeY. het volgende:
Zometeen even wat giftsetjes opkopen van hare en voor woekerprijzen weer verschranzen op ebay
Ik heb Napoleon Dynamite, Batman Begins én Saving Private Ryan inmiddels binnen. Eigenlijk wacht ik alleen nog op The Truman Show.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus nog helemaal niks geleverd gekregen van cd-wow
Wanneer waren ze verzonden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb Napoleon Dynamite, Batman Begins én Saving Private Ryan inmiddels binnen. Eigenlijk wacht ik alleen nog op The Truman Show.
Iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
zog jij maar eerst dat je eigen giftsets verkocht worden
Ik alleen mijn u2 dvd, heeft er bijna anderhalve week over gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dus nog helemaal niks geleverd gekregen van cd-wow
Napoleon Dynamite was er in zes dagen ofzo, Saving Private Ryan heeft er negen dagen over gedaan en Batman Begins acht dagen geloof ik. The Truman Show is op 12 april verzonden, dus zal nog wel ff durenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |