Volgens mij zo'n 16 jaar geleden op usenetquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet jij toevallig wie er begonnen is met die Bunny voor in de sig? Ik vond het zo grappig dat ik hem er laatst ook maar in gezet heb
Ik zal het eens aan een klasgenoot vragen. Volgens mij is hij al heel oudquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Geqxon,
Weet jij toevallig wie er begonnen is met die Bunny voor in de sig? Ik vond het zo grappig dat ik hem er laatst ook maar in gezet heb
Zegt genoegquote:Resultaten 1 - 10 van circa 364.000 voor "This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination" (0,01 seconden)
Haha ik had niet verwacht dat het zo groot zou zijn. Maar wel coolquote:
En of je hem zelf in elkaar weet te zetten. Dat wil ook nog wel eens in de prijs schelen.quote:
Standaard-shit. Tekstverwerking, SPSS, Internet, Films + Games (niet de meest high-end games, maar fatsoenlijk GTA: SA bijvoorbeeld), tv-kaart, maar dat alles wel een beetje vlotquote:
Ach, heb je voor 999 een mooie HP incl 17" tft monitorquote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Standaard-shit. Tekstverwerking, SPSS, Internet, Films + Games (niet de meest high-end games, maar fatsoenlijk GTA: SA bijvoorbeeld), tv-kaart, maar dat alles wel een beetje vlot
quote:
Of 500 met bolle 19" CRTquote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, heb je voor 999 een mooie HP incl 17" tft monitor
Dat kan ookquote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Of 500 met bolle 19" CRT![]()
Als je al kast, keyboard, muis, etc hebt
quote:Op maandag 17 april 2006 02:33 schreef Dizer het volgende:
blablabla
Niet alleen dit, maar ik lag er om half 4 in en was om half 8 wakker.quote:
dude, no shit sherlockquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
Timo, ze mogen je daar echt niet bij cd-wow![]()
ze hebben alle 5 DVD's van mij gewoon vertuurd en niet gecancled
![]()
Okay, da's een redelijke verklaringquote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen dit, maar ik lag er om half 4 in en was om half 8 wakker.
We waren vandaag open ivm 2e paasdag en we hadden een hoop lcd's en plasma's en dvd-recorders in de mega aanbieding. Toen de deuren om 11 uur open gingen was er meer dan 100 man binnen gekomen!!!!! GEKKENHUIS!!
Ik heb verkocht totdat ik niet meer kon! Super! Maar ik ben wel _KAPOT_
Ik zag het ja, heb net alweer een reply geplaatst. Ik heb te weinig geld, is mijn conclusiequote:Op maandag 17 april 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Mikkie, ik heb wat commentaar gegeven op je PC setup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |