Niet voor 9 pond hoorquote:
Nu nog hopen dat je die andere boxset ook krijgt van 9 pondquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Niet voor 9 pond hoor
Maar blijft hele mooie prijs 120 euro
Hah ja, maar ik denk dat de kans groter is dat er nu 2 zweedse dames mijn kamer komen binnenlopen voor een menage a troisquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat je die andere boxset ook krijgt van 9 pond![]()
Woohoo !quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Spidey.. heb je je plekje al in de OP gezien?
Ik gun je die trio welquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hah ja, maar ik denk dat de kans groter is dat er nu 2 zweedse dames mijn kamer komen binnenlopen voor een menage a trois
Dizer, ik snap echt geen reet van jequote:
true, maar goed. dat mag ook wel een keer. Het aantal keren dat de arbitrage (vooral in thuis wedstrijden) tegen heeft gezeten zijn echt niet op 2 handen te tellenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
je mocht niet klagen over de arbitrage timo
update mijn avatar dan ook ffquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
Spidey.. heb je je plekje al in de OP gezien?
Jullie moeten dat constant wisselen eens aflerenquote:
Met dank aan spidey, heb ik nu wel genoegquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dizer, ik snap echt geen reet van je
Geven we je zo'n mooie link voor vouchers, vraag je er maar 8 aan
Waarom niet meteen een stuk of vijftig, dan kun je tenminste ff vooruit. Nu ben je dus weer genaaid en heb je de aankomende tijd geen 3 euro korting...
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie moeten dat constant wisselen eens afleren
Wat een mazzelpik, zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:39 schreef SPiDeY. het volgende:
Grrrrrrr, een of andere lucky sob heeft zijn set ter waarde van rond de 200 euro opgestuurd gekregen voor 10 pond incl.. wil ik ook !![]()
![]()
Ja, echt sick. Maar er is nog kans, mijne is nog niet gecanceldquote:
Awwquote:
Van cd-wow?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef dvdfreak het volgende:
Ik kreeg bijna een hart aanval
laten we hopen dat ie doorgaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:54 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ja, echt sick. Maar er is nog kans, mijne is nog niet gecanceld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |