mag een snikje ook?!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Airelle het volgende:
G'morgen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:16 schreef Airelle het volgende:
Ah, oké. Succes dan! Ik ga naar school toe.
Ik ben dus niet de enige die dat altijd zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
Gerard en Joling
Ik heb net een lekkere zelfgemaakte smoothie op van aardbeien, banaan en jus d'orange. 's Ochtends sinaasappels persen gaat me dan weer iets te ver.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet wat voor ontbijt ik zal nemen!
Juist als student heb je alle tijd van de wereld om naar de (super)markt te gaan om daar de benodigde ingrediënten te kopenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik ben een student, ik heb al die spullen niet in huis
Dan nog... een broodje schnitzel?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Svensational het volgende:
Tijd is idd niet het probleem.
Tja, ik moest kiezen tussen broodje ei of broodje schnitzel. En ei had ik gisteren nog, vandaar
Hier kan MB misschien wel over meepraten.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet wat voor ontbijt ik zal nemen!
quote:
Dat isszzs helemaal niet leuk. Of zoals de Britten plachten te zeggen: I can not find any humouw in youw weply!quote:
JA, EEN BROODJE SCHNITZEL JAquote:
quote:
quote:Imagination is more important than knowledge
Albert Einstein
nu pasquote:
quote:
Jij hebt morgen ook geen vrij?quote:
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
't kan aan mij liggen, maar volgens mij zit SC in 'n vrijwel even grote dip als ik
maar waarom dan zónder mij?!quote:
* pberends is playing Sir Mix-A-Lot - I Like Big Buttsquote:
Buupje, ik heb u gemistquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier kan MB misschien wel over meepraten.
Urine is gezond
ROFLMOPSquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hier kan MB misschien wel over meepraten.
Urine is gezond
Ik mezelf niet!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
* pberends is playing Sir Mix-A-Lot - I Like Big Butts
Deze is toch tof?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef babette21 het volgende:
ps. ik wil een nieuwe ava.... ideeën???
ik ben meer geïntresseerd in je bloed de wijnquote:Op donderdag 13 april 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Neem een brood, breek het en geef het aan elkander! Het staat voor mijn lichaam.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben meer geïntresseerd in je bloed de wijn
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier...het heeft...even...pijn gedaan....maar....dan heb je ook wat....
Hoe geiler, hoe beterquote:
Hoe geilen vrouwen eigenlijk op mannen? Met de pure intensie tot seks of gewoon om te knuffelen? Of zijn er nog andere beweegredenen. Bekijken ze Brad Pitt puur omdat ze dan een natte vagina krijgen? Ik vraag me het af.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe geiler, hoe beter![]()
Jake Gyllenhaal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe geilen vrouwen eigenlijk op mannen? Met de pure intensie tot seks of gewoon om te knuffelen? Of zijn er nog andere beweegredenen. Bekijken ze Brad Pitt puur omdat ze dan een natte vagina krijgen? Ik vraag me het af.
Als vrouwen naar mooie mannen kijken...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef rena het volgende:
[..]Ik zou Jake G. best (graag zelfs
) doen
![]()
![]()
Bupawijnquote:Op donderdag 13 april 2006 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier...het heeft...even...pijn gedaan....maar....dan heb je ook wat....
Waarom noem je mij niet in de OP?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Als vrouwen naar mooie mannen kijken...
ik las in de snelheid Bupazwijn ...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bupawijn
wordt dat ook in vaten aangeleverd?!
Alleen als ik een foto uit je fotoboek mag gebruiken.quote:
Hmmm.. best tempting.. doe maar nietquote:Op donderdag 13 april 2006 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen als ik een foto uit je fotoboek mag gebruiken.
lees dan ook niet zo snelquote:Op donderdag 13 april 2006 16:49 schreef Copycat het volgende:
ik las in de snelheid Bupazwijn ...
Wel hypocriet ventje ben je dan, wel een fotoboek, maar op het forum mag het dan weer niet. En dat voor een ex-Mister FOKquote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmmm.. best tempting.. doe maar niet
Ten eerste.. HET IS NOG STEEDS Mr FOK!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel hypocriet ventje ben je dan, wel een fotoboek, maar op het forum mag het dan weer niet. En dat voor een ex-Mister FOK.
Ja, en toen heb ik er geen antwoord op gekregen, volgens mij, dus ik dacht; ik probeer het gewoon nog een keer.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Tha_Erik, klopt het dat je die vraag al eens eerder hebt gesteld?
Als vrouwen naar mooie mannen kijken...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten eerste.. HET IS NOG STEEDS Mr FOK!!!!!
Ten tweede... doe maar, jij je zin.. maar dan wel de hoofdfoto
Toch niet voor altijd hequote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef babette21 het volgende:
ik ga jullie zo maar eens verlaten
je weet het nooitquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Als vrouwen naar mooie mannen kijken....
Maar je had niet eens een goede hoofdfoto in je fotoboek.
Een sjekkie.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
je weet het nooit
* denkt aan Toon Hermans rijmpje
goh en wat zal ik in de auto nou eens gaan draaien?!?!??
nooit in de autoquote:Op donderdag 13 april 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Een sjekkie.
quote:te veel woorden
te veel zinnen
te veel woorden
draaien in mijn kop
te veel woorden
te veel muren
te veel uren
tikken langzaam op
te veel mensen
te veel draaien
te veel mensen
draaien eromheen
te veel mensen
te veel zinnen
te veel woorden
voor een mens alleen
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
als ik je in mijn armen sluit
te veel ogen
te veel tranen
te veel ogen
tranen van verdriet
te veel ogen
te veel vragen
en de antwoorden
zijn er niet
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
te veel woorden
te veel zinnen
te veel woorden
draaien in mijn kop
te veel woorden
te veel muren
te veel van alles
na een lange lange dag
en zo zie ik ze graag
maar nu is het genoeg
genoeg gezien vandaag
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
mag het licht uit
Ik ga morgen naar de Black, kom je ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef Dizer het volgende:
Vanaf NU + morgen heerlijk vrij en lekker NIKSEN
Da's al beter, ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit in de autobah
maar wel:
[..]![]()
![]()
Hoe laat.. ik moet zaterdag nog gewoon werken (en dus om zes uur opstaan..)quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Black, kom je ook?
de laatste keer dat ik daar was [lees: een jaar of 5 geleden] was 't nog een hele foute tentquote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga morgen naar de Black, kom je ook?
Is het nog steeds... daarom is het juist zo leukquote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar was [lees: een jaar of 5 geleden] was 't nog een hele foute tent
Ik ga van half 4 tot half 10.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe laat.. ik moet zaterdag nog gewoon werken (en dus om zes uur opstaan..)
Het is nog wel fout jaquote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar was [lees: een jaar of 5 geleden] was 't nog een hele foute tent
die Ier op de hoek is wel grappig, lekker veel foute toeristen![]()
Tot 9 uur trouwens, half 10 moet ik de trein.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik, gezeur, gejammer, gelul, gemauw..
Ja, en ook alles wat vanuit andermans mond komt en in mijn oor terecht komt.quote:
Ik had het al veranderd, homoquote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens Nederlands, Turk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ook alles wat vanuit andermans mond komt en in mijn oor terecht komt.
Ik weet het aan te trekken.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het aan te trekken.. Ofzo. Ben er ook niet trots op of blij mee.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me. Ik verveel me.
Het eten wordt bereid. Wachten, wachten, wachten.quote:
sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Gezeik, gezeur, gejammer, gelul, gemauw..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel...binnen 5 jaar
Ik ben nu niet de meest positieve persoon van de wereldquote:
WELL, JOIN THE CLUB!!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:15 schreef Airelle het volgende:
Nee. Ik moet werken. DE HELE DAG!!!
JA DUS?? MOETEN WE JE NU ZIELIG VINDEN OFZO???quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef Airelle het volgende:
Nee ik bedoel niet tot een uurtje of vijf. Maar tot negen uur.
Nee hoor. Ik kies er zelf voor. Maar het is nu extra druk vanwege Pasen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
JA DUS?? MOETEN WE JE NU ZIELIG VINDEN OFZO???W
oh stond nog op capslock![]()
je begint vast pas om eh... 18.00 uur ofzo![]()
Gewoon in een winkelquote:Op donderdag 13 april 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
wat doe je dan? eieren verkopen?!?
bij ons zal 't ook wel extra druk zijn, omdat we nu DRIE dagen onbereikbaar zijn...
gaan ze nog snel even al dat tuig aanmelden
terwijl we morgen maar met heel weinig zijn.... *bah*
Jij hoeft niet meteen dood.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nu niet de meest positieve persoon van de wereld
Spaar mij!
wát voor winkel dan?!quote:
nee.......quote:Je gaat wel lekker vandaag of niet?.
Oh hey, wat liefquote:Op donderdag 13 april 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meteen dood.
Jij mag extra lang en pijnlijk lijden.
Het komt niet echt over.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wát voor winkel dan?!
damn stel ik 'n keer belangstelling![]()
[..]
nee.......mag ik al huilen??
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef Airelle het volgende:
Het komt niet echt over.
ja nú ben ik niet meer alleen thuis.....quote:Ja, ga maar heel erg hard huilen als dat helpt...
Oeh wat gaaf. Mooie biosquote:Op donderdag 13 april 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een baantje. Bij Pathé Tuschinski. Premieres, here I come..
dat is tofquote:Op donderdag 13 april 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh leukquote:Op donderdag 13 april 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja. Ik doe het nog wel hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
Hé Airelle, je hebt je Nation uit je sig. gegooid
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Succes. Tuschinski staat bekend als de meest afbeulende bios in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
niks mis met 'n beetje inlikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en premieres mag je alleen werken als je je genoeg inlikt schijnt![]()
niet bij Pathe Managers... behalve bij Rob, een oude nukkige nicht misschienquote:
quote:
Gewoon! Het straalt geen 'babette' uit!quote:
Ja, dat zal best wezen...maar dat is nog geen reden om er een avatar van te nemen!quote:
Maar hij is wel tofquote:Op donderdag 13 april 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon! Het straalt geen 'babette' uit!![]()
!!
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zal best wezen...maar dat is nog geen reden om er een avatar van te nemen! [afbeelding]
Helemaal niet als jebabette
heet!
"what happened to you??"quote:Op donderdag 13 april 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon! Het straalt geen 'babette' uit!![]()
!!
Ik dacht, ik doe een beetje aardigquote:
Nou, dat klinkt goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Succes. Tuschinski staat bekend als de meest afbeulende bios in Amsterdam.
Je managers zijn eikels en premieres mag je alleen werken als je je genoeg inlikt schijnt![]()
.... maar je meent er geen reet van.......................quote:
ja da's nu nog lekker geloofwaardigquote:Maar hij is echt tof hoor.
deze is het 100% waard om tijd voor te makenquote:Toffe serie. Heb alleen geen zin om nog iets te 'volgen'.
Nou zeg. Ik vind het echtquote:Op donderdag 13 april 2006 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
.... maar je meent er geen reet van.......................
[..]
ja da's nu nog lekker geloofwaardig
[..]
deze is het 100% waard om tijd voor te maken
Ik hoop dat mijn sollicitatiegesprek goed gaat a.s. donderdagquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Babetter dan dit kan niet.
quote:
Ga je ook solliciteren bij Tuschinski?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat mijn sollicitatiegesprek goed gaat a.s. donderdag
Pathe heb k al ervaren, maar dan bij Arena..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je ook solliciteren bij Tuschinski?.
Wil je daar werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je ook solliciteren bij Tuschinski?.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn eerste ava was ook 'n Babette...
maar die staat volgens mij niet meer online
Bijlmer.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pathe heb k al ervaren, maar dan bij Arena..
Ik heb bij Famegesolliciteerd
Bijlmer valt mee hoor. Metro heen, betaalde taxi terug.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef Airelle het volgende:
Eva was de stoerste.
Je ze is goed. Maar de beste is nog altijd Caricequote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
die blijft steeds weer terugkomen.....
briljant in zijn zwart-wit zijn
en in adoratie-onderwerp: de beste Ned. actrice van deze eeuw [so far]
ik ben niet zo'n Carice-fan... maar wél een Thekla-fan, dus "beste" is eigenlijk overdrevenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
Je ze is goed. Maar de beste is nog altijd Carice.
Weet ik ook wel!quote:
Mevr. Reuten is ook zeker leuk. Maar vooral in de 'oude' films. En ik vind Hadywich Minis ook goedquote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n Carice-fan... maar wél een Thekla-fan, dus "beste" is eigenlijk overdreven
maar ze staat zéker hoog op de lijst, zeker als 't om tv gaat [op filmgebied is er meer concurrentie]
en ze komt uit mijn stad [Delft] en was later mijn bijna-buurmeisje in DH....
maar da's verleden tijd![]()
![]()
Ligt eraan.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou Bupske voor mij een bepaalde avatar willen proberen te fröbelen?
Zeg, stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt eraan.Ik doe geen halfnaakte mannen.
Was ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt eraan.Ik doe geen halfnaakte mannen.
Hadywich is idd ook erg oké bevonden!!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:
Mevr. Reuten is ook zeker leuk. Maar vooral in de 'oude' films. En ik vind Hadywich Minis ook goed.
Dat roze was meer een geintje.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij's roze
![]()
Ik denk je komt met een foto van mij met een verbodsbord eroverheen gekwakt..![]()
Ik ben niet vies van zelfspotquote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat roze was meer een geintje.![]()
Maar mag ik een foto van jou gebruiken voor je avatar?
Daar moet ik over denken...quote:
goed... komen we er later op terugquote:Op donderdag 13 april 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar moet ik over denken...
Dan had je ook geen problemen moeten hebben met dat roze.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van zelfspot![]()
Ik vind t een kutkleur. Niet vanwege de associatie hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan had je ook geen problemen moeten hebben met dat roze.
't was 'n grapje.....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Weet ik ook wel!Ik ben gewoon wat avatars voor jou aan het maken! Sorry, horrie!
Weet ik toch.quote:
Natuurlijk, ikke snappe.quote:avatars voor mij maken is altijd goed
maar 't is geen belofte dat ik ze ook gebruik
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij's roze
![]()
Ik denk je komt met een foto van mij met een verbodsbord eroverheen gekwakt..![]()
De tekst mag iets opvallender..maar voor de rest:quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De tekst mag iets opvallender..maar voor de rest:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Et voila
en daar is ie weer:quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
MUWAHAHAHAHAHAHAH!!!!
every Brain needs a Pinky. Heb je Haaibaaike al benaderdquote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn doel is om elke ShowChatter te voorzien van een geBupatizede avatar!
MUWAHAHAHAHAHAHAH!!!!
Dan kan ik eindelijk beginnen met het overnemen van de wereld!!!![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
every Brain needs a Pinky. Heb je Haaibaaike al benaderd?
quote:
Dan doe je het zelf toch beter.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het lettertype niet mooi van die avatar
Dat kan ik nietquote:
Of zoiets.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
En het is mijn avatar natuurlijk ook niet, maar goed, ik zou het font bijvoorbeeld waarin onze usernames geschreven zijn, mooier vinden.
Ja, welk lettertype is dat dan?quote:
Die is al beter ja... Alleen vind ik de kleur weer niet je datquote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, welk lettertype is dat dan?
[afbeelding]
Is dit al iets beter?
quote:
'je van het' bedoel je?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is al beter ja... Alleen vind ik de kleur weer niet je dat
Die eerste blauwe kleur trouwens ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is al beter ja... Alleen vind ik de kleur weer niet je dat
Oh, zó.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]leuk geprobeerd, maar zij lachen gewoon omdat ze 'n goeie grap horen...
Maxima lacht alsof ze zich net bedacht heeft dat ze de wereld gaat verroveren
* mist Zhenar
Je dat is ook een uitdrukkingquote:Op donderdag 13 april 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'je van het' bedoel je?
WELKE KLEUR DAN, FEEKS?![]()
![]()
BLAUW, ROZE, GEEL, GROEN???
ik heb 'm al zo vaak gepost, dat als je op babette21 googled, het één van de eerste opties isquote:Op donderdag 13 april 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh, zó.Zo had ik het nog niet bekeken.
Ik had die foto van Maxima dan ook niet eerder gezien!
*checkt*quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 'm al zo vaak gepost, dat als je op babette21 googled, het één van de eerste opties is
beetje rare zin dit... maar je weet toch![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
de eerste optie bij googleën op Bupatih:
[afbeelding]
wat onwijs vaag....quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:!
Maar bij mij is dat deze:
[afbeelding]
googleën op Bupatih:
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:30 schreef PeRi het volgende:
S & G!!!
Sorry, maar bij 'zoek is op...' kapte ik met lezen.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat onwijs vaag....
verklaart wel het Maximaverhaal [ik wilde al boos worden dat je me voor leugenaar uitmaakte]
zoek is op Sven... want daar kregen Zhenar en ik iig wél dezelfde
sorryquote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, maar bij 'zoek is op...' kapte ik met lezen.
de eerste optie bij googleën op Bupatih:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry
nog maar eens;
zoek EENS op Sven........![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
Wie wil hier een ava formaat van maken?.
.
[afbeelding]
Belspelmeisje!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee
en nu ga ik Kees & Co kijken![]()
Je bent hard op wegquote:
En toch mis ik poes. En kleur. Hm.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Danke u very muchos.
ff kijken hoe ie staat..
Leuk.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Danke u very muchos.
ff kijken hoe ie staat..
Ik zat net te denken, wel zwart/wit zo... beetje saai.quote:
En toch heeft het wat. Hm. het is wel echt mij op het momentquote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, wel zwart/wit zo... beetje saai.
Je bent zwart/wit?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
En toch heeft het wat. Hm. het is wel echt mij op het moment.
't is niet één van de net5 meisjesquote:
Het is geen echte.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is niet één van de net5 meisjes
volgens mij gewoon 'n actrice, maar ik ken niet alle belspeldozen, dus misschien is ze 'een echte'
Ciao.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk het nog ff aan. Het is wel raar.
Ik ga ervandoor. Het bier wacht op mij. Aju..
Ik!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie wordt hier nou vrolijk van:
[afbeelding]
I rest my case.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |