Opmerkelijk, das dus een totaal andere point of view dan de meeste mannen dus. Vreemd.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bartho Braat![]()
Ik kijk ernaar vanwege het mooie uitzicht, ik denk eigenlijk nooit aan sex met ze oid. Saai he..
Idem.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bartho Braat![]()
Ik kijk ernaar vanwege het mooie uitzicht, ik denk eigenlijk nooit aan sex met ze oid. Saai he..
Waar zou dat eigenlijk op slaan dan, dan is er toch maar weinig aan om naar mooie mannen te kijken. Dat tuig kan je anders dan maar net zo goed links laten liggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem.
Gewoon prettig om naar te kijken, maar geen bijbedoeling/seksueel getinte gedachten ofzo....net zo saai![]()
Hoe ralistisch is het om als man naar mooie vrouwen te kijken met de intentie daar sex mee te hebben? De meeste mannen maken bij die vrouwen weinig kans. Ik denk dat vrouwen gewoon wat realistischer zijn. Ik moet trouwens zeggen dat ik als man ook niet naar alle mooie vrouwen kijk met de intentie er sex mee te hebben. Ook niet om er mee te knuffelen trouwens, want dat baseer ik nooit op uiterlijk. Een mooie vrouw is gewoon een streling voor het oog in veel gevallen, meer niet. Er zijn overigens wel vrouwen die zoveel sex-appeal hebben dat ik er niet onberoerd door blijf, maar da's wat anders dan gewoon mooi. Hebben vrouwen dat ook? Opgewonden raken van een bepaalde uitstraling? Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Als vrouwen naar mooie mannen kijken (als Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Jack uit GTST of Bartho Braat, enzovoorts), kijken ze dan vooral met de intensie om seks met deze mannen te hebben (zoals mannen dat bij mooie vrouwen doen), of kijken ze er meer naar om met deze mannen een echte liefdesrelatie te beginnen, of om te knuffelen en andere minder/niet-seks gerelateerde dingen?
Ja geen idee eigenlijk, gewoon leuk om naar te kijken, verder niks.. als ik oog in oog met ze zou staan en ze gaan aan me zitten is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zou dat eigenlijk op slaan dan, dan is er toch maar weinig aan om naar mooie mannen te kijken. Dat tuig kan je anders dan maar net zo goed links laten liggen.
Ik laat ze ook links liggen, ik kijk er alleen naar. De desillusie is misschien wel erg groot als je er mee zou praten, laat staan seks hebben...een leuk koppie garandeeert verder helemaal nietsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zou dat eigenlijk op slaan dan, dan is er toch maar weinig aan om naar mooie mannen te kijken. Dat tuig kan je anders dan maar net zo goed links laten liggen.
Ja, als ik eerlijk ben, moet ik wel toegeven dat sommige mannen mij niet onberoerd laten op dat gebied.quote:Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?
Ach wel nee. Als ik Johnny Depp zie denk ik gewoon: lekker ding. Gewoon fijn om naar te kijken klaar. Dat is niet seksueel, maar ook niet alsof je er een relatie mee zou willen. En warm en fuzzy word ik al helemaal nietquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Musketeer het volgende:
vrouwen denken helemaal niet (vooral niet als het om mannen gaat), ze voelen. Ze krijgen fijne warme fuzzy en lichtelijk sexy gevoelens van een mooie man. Denken doen ze ondertussen vooral aan hun tieten, kont, make-up en het avondeten.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Musketeer het volgende:
vrouwen denken helemaal niet (vooral niet als het om mannen gaat), ze voelen. Ze krijgen fijne warme fuzzy en lichtelijk sexy gevoelens van een mooie man. Denken doen ze ondertussen vooral aan hun tieten, kont, make-up en het avondeten.
-edit-quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem.
Gewoon prettig om naar te kijken, maar geen bijbedoeling/seksueel getinte gedachten ofzo....net zo saai![]()
Je moest es weten waar ik allemaal aan denk op een dagquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Musketeer het volgende:
Er zijn wel mannen met echt sex-appealquote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Hoe ralistisch is het om als man naar mooie vrouwen te kijken met de intentie daar sex mee te hebben? De meeste mannen maken bij die vrouwen weinig kans. Ik denk dat vrouwen gewoon wat realistischer zijn. Ik moet trouwens zeggen dat ik als man ook niet naar alle mooie vrouwen kijk met de intentie er sex mee te hebben. Ook niet om er mee te knuffelen trouwens, want dat baseer ik nooit op uiterlijk. Een mooie vrouw is gewoon een streling voor het oog in veel gevallen, meer niet. Er zijn overigens wel vrouwen die zoveel sex-appeal hebben dat ik er niet onberoerd door blijf, maar da's wat anders dan gewoon mooi. Hebben vrouwen dat ook? Opgewonden raken van een bepaalde uitstraling? Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?![]()
ze leren het toch nooitquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is het toch vaak lachwekkend om te lezen hoe mannen kunnen denken dat vrouwen in elkaar zitten
Aah, je hebt het doorquote:
nog veel triester is als ze ook nog eens blijken gelijk te hebben :|quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is het toch vaak lachwekkend om te lezen hoe mannen kunnen denken dat vrouwen in elkaar zitten
We zijn een open boek voor ze....denken zequote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ze leren het toch nooitEn ook zo fijn dat ze zelfs willen gaan denken vóór ons..
![]()
Ook al geven we al tig keer aan ,hoe we er wel over denken.
Dat zou inderdaad triest zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Musketeer het volgende:
[..]
nog veel triester is als ze ook nog eens blijken gelijk te hebben :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |