abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36925333

Als vrouwen naar mooie mannen kijken (als Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Jack uit GTST of Bartho Braat, Dizer, enzovoorts), kijken ze dan vooral met de intensie om seks met deze mannen te hebben (zoals mannen dat bij mooie vrouwen doen), of kijken ze er meer naar om met deze mannen een echte liefdesrelatie te beginnen, of om te knuffelen en andere minder/niet-seks gerelateerde dingen?

[ Bericht 6% gewijzigd door pberends op 13-04-2006 16:55:02 ]
pi_36925419
Bartho Braat

Ik kijk ernaar vanwege het mooie uitzicht, ik denk eigenlijk nooit aan sex met ze oid. Saai he..
  Redactie Frontpage donderdag 13 april 2006 @ 16:31:16 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36925450
Nee, ze willen dan keihard geneukt worden door ze.
pi_36925467
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bartho Braat

Ik kijk ernaar vanwege het mooie uitzicht, ik denk eigenlijk nooit aan sex met ze oid. Saai he..
Opmerkelijk, das dus een totaal andere point of view dan de meeste mannen dus. Vreemd.
pi_36925471
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bartho Braat

Idem.
Gewoon prettig om naar te kijken, maar geen bijbedoeling/seksueel getinte gedachten ofzo....net zo saai
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36925572
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Idem.
Gewoon prettig om naar te kijken, maar geen bijbedoeling/seksueel getinte gedachten ofzo....net zo saai
Waar zou dat eigenlijk op slaan dan, dan is er toch maar weinig aan om naar mooie mannen te kijken. Dat tuig kan je anders dan maar net zo goed links laten liggen.
pi_36925756
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Als vrouwen naar mooie mannen kijken (als Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Johnny Depp, Jack uit GTST of Bartho Braat, enzovoorts), kijken ze dan vooral met de intensie om seks met deze mannen te hebben (zoals mannen dat bij mooie vrouwen doen), of kijken ze er meer naar om met deze mannen een echte liefdesrelatie te beginnen, of om te knuffelen en andere minder/niet-seks gerelateerde dingen?
Hoe ralistisch is het om als man naar mooie vrouwen te kijken met de intentie daar sex mee te hebben? De meeste mannen maken bij die vrouwen weinig kans. Ik denk dat vrouwen gewoon wat realistischer zijn. Ik moet trouwens zeggen dat ik als man ook niet naar alle mooie vrouwen kijk met de intentie er sex mee te hebben. Ook niet om er mee te knuffelen trouwens, want dat baseer ik nooit op uiterlijk. Een mooie vrouw is gewoon een streling voor het oog in veel gevallen, meer niet. Er zijn overigens wel vrouwen die zoveel sex-appeal hebben dat ik er niet onberoerd door blijf, maar da's wat anders dan gewoon mooi. Hebben vrouwen dat ook? Opgewonden raken van een bepaalde uitstraling? Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?
Rescuer of the distressed damsel
pi_36925820
Vin Diesel

Ik kijk ook naar mooie mannen omdat ik er graag naar kijk. Maar niet met de bedoeling om seks te hebben.

Ik denk dat een vrouw meer nodig heeft om zin te hebben in seks dan een mooi mannenlichaam. (hoewel dat natuurlijk wel mooi meegenomen is! )
pi_36925827
Naar dat soort mannen kijk ik alleen zo van ehm nice...
Maar nooit dat ik dan ga fantaseren hoe het zou zijn seks er mee te hebben of wat dan ook
Ben ik denk ik te nuchter voor en zo te zien mede met mij meer vrouwen
Salsa Española
pi_36925828
vrouwen denken helemaal niet (vooral niet als het om mannen gaat), ze voelen. Ze krijgen fijne warme fuzzy en lichtelijk sexy gevoelens van een mooie man. Denken doen ze ondertussen vooral aan hun tieten, kont, make-up en het avondeten.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_36925838
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar zou dat eigenlijk op slaan dan, dan is er toch maar weinig aan om naar mooie mannen te kijken. Dat tuig kan je anders dan maar net zo goed links laten liggen.
Ja geen idee eigenlijk, gewoon leuk om naar te kijken, verder niks.. als ik oog in oog met ze zou staan en ze gaan aan me zitten is het een ander verhaal natuurlijk Ik heb 't sowieso niet zo op fantaseren..
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:41:09 #12
5428 crew  miss_sly
pi_36925859
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik laat ze ook links liggen, ik kijk er alleen naar. De desillusie is misschien wel erg groot als je er mee zou praten, laat staan seks hebben...een leuk koppie garandeeert verder helemaal niets
pi_36925881
Een leuk verhaal, een vriend van mij is sinds kort model bij een groot bureau in Nederland. Sinds hij model is, bieden ineens het driedubbele aantal vrouwen zich aan, terwijl hij verder geen spat veranderd is. Als hij subtiel laat vallen dat hij model is, dan willen ze hem ineens keer tien.
  donderdag 13 april 2006 @ 16:42:04 #14
126230 Olafje
het girafje
pi_36925901
quote:
Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?
Ja, als ik eerlijk ben, moet ik wel toegeven dat sommige mannen mij niet onberoerd laten op dat gebied.
pi_36925903
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Musketeer het volgende:
vrouwen denken helemaal niet (vooral niet als het om mannen gaat), ze voelen. Ze krijgen fijne warme fuzzy en lichtelijk sexy gevoelens van een mooie man. Denken doen ze ondertussen vooral aan hun tieten, kont, make-up en het avondeten.
Ach wel nee. Als ik Johnny Depp zie denk ik gewoon: lekker ding. Gewoon fijn om naar te kijken klaar. Dat is niet seksueel, maar ook niet alsof je er een relatie mee zou willen. En warm en fuzzy word ik al helemaal niet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:42:58 #16
5428 crew  miss_sly
pi_36925945
quote:

Wat is het toch vaak lachwekkend om te lezen hoe mannen kunnen denken dat vrouwen in elkaar zitten
  donderdag 13 april 2006 @ 16:43:38 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36925962
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Idem.
-edit-
users door elkaar halen enzo
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_36925997
quote:
Je moest es weten waar ik allemaal aan denk op een dag
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:44:35 #19
5428 crew  miss_sly
pi_36926006
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Dungeonmaster het volgende:

[..]

Hoe ralistisch is het om als man naar mooie vrouwen te kijken met de intentie daar sex mee te hebben? De meeste mannen maken bij die vrouwen weinig kans. Ik denk dat vrouwen gewoon wat realistischer zijn. Ik moet trouwens zeggen dat ik als man ook niet naar alle mooie vrouwen kijk met de intentie er sex mee te hebben. Ook niet om er mee te knuffelen trouwens, want dat baseer ik nooit op uiterlijk. Een mooie vrouw is gewoon een streling voor het oog in veel gevallen, meer niet. Er zijn overigens wel vrouwen die zoveel sex-appeal hebben dat ik er niet onberoerd door blijf, maar da's wat anders dan gewoon mooi. Hebben vrouwen dat ook? Opgewonden raken van een bepaalde uitstraling? Zijn er mannen met een dusdanig sex-appeal dat er hormonale veranderingen plaats vinden bij de vrouw? Dat zou ik wel eens willen weten. Of moet ik dan een eigen toppic starten?
Er zijn wel mannen met echt sex-appeal
Heeft dan weer niet echt iets te maken met het mooie van de genoemde filmsterren, maar meer met uitstraling. Het zijn er wel maar weinig. Echt opgewonden raak ik daar niet van, maar dan kijk ik een keer extra en wat langer
pi_36926009
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is het toch vaak lachwekkend om te lezen hoe mannen kunnen denken dat vrouwen in elkaar zitten
ze leren het toch nooit En ook zo fijn dat ze zelfs willen gaan denken vóór ons..

Ook al geven we al tig keer aan ,hoe we er wel over denken.
Salsa Española
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:45:15 #21
5428 crew  miss_sly
pi_36926035
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

-edit-
users door elkaar halen enzo
Aah, je hebt het door
pi_36926054
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

nog veel triester is als ze ook nog eens blijken gelijk te hebben :|
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:46:15 #23
5428 crew  miss_sly
pi_36926078
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

ze leren het toch nooit En ook zo fijn dat ze zelfs willen gaan denken vóór ons..

Ook al geven we al tig keer aan ,hoe we er wel over denken.
We zijn een open boek voor ze....denken ze
  Moderator donderdag 13 april 2006 @ 16:46:50 #24
5428 crew  miss_sly
pi_36926104
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Musketeer het volgende:

[..]

nog veel triester is als ze ook nog eens blijken gelijk te hebben :|
Dat zou inderdaad triest zijn
Gelukkig is dat zelden tot nooit het geval
pi_36926105
Waarom zouden vrouwen uberhaupt nog seks willen met mannen, als ze er niet eens van opgewonden raken ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')