100% zeker weten kun je dat niet, maar aangezien de stoffen een normaal bijproduct zijn, vermoed ik van niet. Zeker omdat er de afgelopen jaren ook aardig wat gedaan wordt om de uitstoot te beperken (nu doel ik nietop contrails specifiek, maar op het algemeen), waardoor de global dimming sinds de jaren 90 juist weer afneemt.quote:
dat alvast niet, of het werkt niet op jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:17 schreef Wombcat het volgende:
# Als voertuig voor mind control.
Tis ook niet mijn mening, zal de OP even aanpassenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Wat maakt nou dat jij denkt te weten hoe TS tegen de stelling aankjikt ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Ik had ook gewoon een deel van jouw OP gekopieerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zelfs ik, die het vorige topic geopend heeft, heb mijn eigen ideen erover.
(die je terug kan vinden als je het vorige deel doorleest)
Heeft niets met debunking te maken, slechts het uitleggen van wat je ziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:13 schreef hardcorehooligans het volgende:
dan was deze klm vliegtuig dronken ofzo.
http://www.menphis75.com/images/foto_chemtrails/34.jpg
waarom vliegen ze niet in een rechte lijn.
lijnvluchten spreek voor zich toch.
de bunkers weten daar vast wel weer iet op tezeggen.
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?quote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Thrilled het volgende:
Ok, wat is nu de poeha rond chemtrails? ik bedoel, het zijn strepen die gemaakt worden door vliegtuigen, so what? uit de OP kan ik ook niet echt opmaken wat er nou zo boeiend aan is...
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeftquote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?
Ik denk dat je inderdaad alles even door moet lezen om een goede reactie te geven.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Gebrekkige kennis.?quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.
De een zegt het is om de bevolking te benvloeden, uitroeien of volgzaam te maken, de ander meent dat het voor weersbenvloeding is, en een derde heeft het over het terugdringen van het br. Echter als zoveel vliegtuigen spuiten, moeten de maatschapijen er ook van op de hoogte zijn, net als mederwerkers in de petrolium branche, onderhoud en dergelijke.
Het hoe is helemaal onduidelijk. Harde bewijzen heeft men niet, behalve foto's waarop een afwijkend gedrag van contrails te zien zou zijn.
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef Resonancer het volgende:
Tot nu toe heb ik geen foto's van voor 1990 uit eigen archief gezien, maar dat is toch geen bewijs, dus ook niet relevant.
zucht flamoes die foto's zeggen je toch niks dus waarom zou het mijn ongelijk aantonen? Jezelf aan het tegenspreken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
Wat bewijzen contrailfoto's uit eigen archief dan wat andere foto's niet bewijzen?
Tja, nou, mijn geheugen vertelt iets anders.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.
Ik sta helemaal achter deze uitleg.
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm
Maar nogmaals het bewijst niks, het is puur voor mijn eigen gemoedsrust.
Bekende gegevens , dus ongeveer n factor 3 meer sinds 1990.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Resonancer het volgende:
Mocht je naar de film gaan, kijk dan ook s goed naar de trailer van "The wild" ook van pixar/disney.
Geen wolkje aan de hemel, enkel dikke strepen. Ja de brainwash kan niet jong genoeg beginnen.
Idd, dit verklaard de toename van contrails. Resonancer wil het dan misschien afzwakken, maar ik zie slechts het feit dat de trails al voor 1990 er waren (ook toen ik vroeger naar school liep/terugliep zag ik ze zeer vaak, ik woon in de buurt van schiphol vlak bij de holding plaats die al eerder werd aangegeven). Ik zag ze al ik 1989, toen ik zes was. Ik heb er zelfs nog foto`s van !quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Ter illustratie wat vervoerscijfers (aantal reizigers) van Schiphol;
1960 1.428.884
1965 2.537.672
1970 5.337.399
1975 8.261.447
1980 9.715.069
1985 11.711.072
1990 16.470.983
1993 21.274.407
bron (een scholierenwerkstuk, dus niet per definitie de meest betrouwbare bron, maar de trend zal wel kloppen.
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4. Dus niet verwonderlijk dat je veel meer contrails ziet.
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".quote:That time is rapidly approaching. Chemtrails are merely delaying what is destined, and what is destined is the glorious revival of human sovereignty and victory of the human spirit.
Het geeft aan dat niet zozeer wetenschappelijk kijken naar een dergeljik verschijnsel basis is om dit aan te kaarten, maar een 'geloof' over het algemeen dat er bad guys zijn die kosten wat het kost de baas willen spelen over de ander. Het geeft wat mij betreft aan dat alles wat beweerd wordt over de condensstrepen dikke onzin is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?
gelukkig zijn er mods.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Juist. En dit is maar 1 van de praktische bezwaren tegen deze -in mijn ogen- ridicule theorie. Daarnaast, als dit waar zou zijn, dan zou er een enorme logistieke operatie voor nodig zijn. De stof die door de brandstof wordt gedaan moet worden gefabriceerd. Daar zijn op zijn minst een paar mensen voor nodig. Dan moet het vervoerd worden naar het vliegveld. Daar zijn dus transporteurs bij betrokken. Op het vliegveld moet dat spul in de brandstof gegooid worden (er vanuit gaande dat het door de brandstof wordt gedaan, zo niet dan zit het in aparte tanks in het vliegtuig, maar waar zitten die tanks dan? dat geeft het probleem zoals hierboven beschreven door MrWilliams). Aangezien vliegtuigen bijgetankt worden aan de gate (tenminste, dat dacht ik toch) zou dat spul DAAR al in de brandstof moeten zitten, en dus ergens anders vantevoren er in gegooid zijn. Op het vliegveld moeten mensen dus op de hoogte zijn van deze praktijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel: een vliegtuig werpt een zgn. "chemtrail" uit met whatever reden. hiervoor is een of andere vloeistof nodig. Laten we uitrekenen hoeveel vloeistof er nodig is om zo'n trail te maken. Laten we uitgaan van een 747 die naar spanje vliegt en 2000km aflegt.
Laten we stellen dat het voldoende is dat er 2ml per motor per meter uitgestoten wordt om een fatsoenlijk chemtrail te maken. (Ik betwijfel dit zelf omdat de sporen een veel grotere dichtheid lijken te hebben dan 2ml per m3. maar laten we het uitrekenen op basis hiervan en zien waar we uitkomen.)
stel: Een vliegtuig met 4 motoren verbruikt 8ml per meter.
Dit is dus 8 liter per kilometer. Per 1000km heeft een vliegtuig dus, naast haar brandstof 8000 liter van die vloeistof. Gezien het feit dat een tank van een boeing 747 90.000 liter is, is 8000 liter per 1000km een vrij hoge hoeveelheid. Dat is 1/10 van de totale tankinhoud per 1000km. Ritjes langer dan 4500km zitten er inclusief die vloeistof niet in.
Het lijkt me absurd om te denken dat vliegtuigmaatschappijen accepteren dat dit goedje in hun vliegtuigen gestopt wordt. Het zorgt voor een enorm veel groter brandstofverbruik en is zelfs op lange afstandsvluchten onmogelijk om mee te nemen. Bovendien betwijfel de genomen hoeveelheid genoeg is om ook maar een beetje een streepje te trekken.
Het lijkt mij eerder dat er door de warmte-uitstoot van de motoren in combinatie met de extreem koude buitentemperatuur (gemiddeld -60C) condens ontstaat. Het is afhankelijk van de weersomstandigheden hoe lang deze streep blijft hangen. Is de luchtvochtigheid hoog, dan zal deze streep er langer over doen om te verdwijnen.
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel:
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Psycholoogje van de kouwe grond. Ik post hier in o.w. die n negatieve bijsmaak hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.
kun je mij dan een link geven waar deze informatie beschikbaar is? Ik zou graag willen weten hoeveel ml per meter er werkelijk gebruikt wordt en hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo "geheim" te houden dat niemand er actie op onderneemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over negatieve insteek gesproken.. Flamoes: "ik kom hier vnl. om te debunken".
*Joined*quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefDaarnaast vind ik het geen debunken, maar gewoon een vergezochte theorie met normale zaken weerleggen. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik best wel wil geloven in dingen, maar niet die zo vergezocht en waar geen enkel echt bewijs voor aangedragen kan worden.
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Eens!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Verder een aantal zeer goede posts van jou CoolGuy!
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?
Vertel deze mensen dan maar dat ze er helemaal naast zitten..
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent doubling of CO2.
Of zeg deze mensen ff dat ze die patenten allemaal voor niks hebben laten registreren
http://omega.twoday.net/stories/161057/
Weet je wat ik nu al 3x met eigen ogen gezien heb?
http://www.chemtrailcentral.com/orbs.shtml
Maar dat kan toch helemaal niet? oooh.. nou dan heb ik ze ook niet gezien zal ik maar zeggen.
Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk welquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Dt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders.
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofd![]()
Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat. Je hoeft er niet eens iets mee te doen. Als ik een dergelijke theorie zou bedenken dan zou ik om het geloofwaardig te maken waarschijnlijk ook nog zelf een patent laten vastleggen, en dat dan laten 'lekken'.
Ik bedenk me trouwens nog iets. Stel even dat ze de vliegtuigen aanpassen, dmv extra tanks in te bouwen. Een dergelijk systeem zal gecontroleerd moeten kunnen worden in het vliegtuig. Je wil nl dat die tanks oververhitten en het vliegtuig ontploft. Met andere woorden, de piloten moeten toch iets van lampjes/meters hebben voor die dingen, dus ze zitten wel degelijk in het complot ook. Er zijn best veel piloten.... dan heb je ook nog monteurs die die vliegtuigen aanpassen, die zitten ook in het complot.
Of is het zo dat er gewoon geen meters e.d. in de cockplit worden aangebracht. Al die moeite doen om chemtrails te maken, om vervolgens het niet te willen weten als zo'n systeem niet (goed) functioneert eventueel....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP? Ik denk het niet, tenzij jij die miljoentjes daar aan hebt toegewezen, maar dat heb je denk ik niet. Prima dat er patenten zijn getest. Nou en? Wil dat automatisch zeggen dat die technologie ook nu hier gebruikt wordt? Kun je dat met 100% zekerheid zeggen? Ik denk wederom van niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?
Ik geef hier mee aan dat je niet zo moet generaliseren.
wie zegt dat IK in de theorie van extra tanks geloof?
Mijn theorie is vrij simpel. Nieuwe Brandstof, nieuwe Motoren..klaar.
Probeer maar 's uit te vinden wie daar verantwoordelijk voor zijn, bedrijfsgeheim.
Ik denk dat er maar n heel klein groepje mensen is dat het overzich heeft wat er precies in Jet Fuel zit.
Over JP8 b.v. zeggen onderzoekers letterlijk, duizenden ingredienten moeten nader worden geidentificeerd.
In Nl is het RIVM en in de USA de EPA de controlerende instantie.
Ken je de rol van de EPA mbt 9-11?
Of de rol van het RIVM bij de ELAL ramp.
N patent zegt i.d.d helemaal niks, maar mag ik je er ff op wijzen dat er in de jaren 70 daadwerkelijk raketten met barium gelanceeerd zijn. Veel van die patenten zijn getest.
Haarp is gebouwd door het Pentagon, nog gelezen dat cheney n paar miljoentjes miste op 10 sept 2001? Het patent van Haarp acht wat extra barium e.d in onze atmosfeer zeer wenselijk (staat in de patenten) dus wel $$$$$ in Haarp steken, maar dat barium enz.. dat doet men dan maar niet?
Ook heb ik al heel vaak gezegd dat ik geen "harde bewijzen " heb, dus als het om termen als winnen en verliezen gaat, verlies ik deze discussie altijd. 1-0 voor "jullie" 2-0 , 3-0, etc..
Totdat ik straks n punt scoor in de sudden death.. blij zal ik dan echt niet zijn.
Ja, ALLES is mogelijk als je het zo gaat bekijken. Het is welzeker mogelijk om de samenstelling van brandstof aan te passen. Shell heeft het recentelijk nog gedaan met Euro 95quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk wel
Niet dat dat betekend dat het ook gedaan wordt, maar iets veranderen aan de samenstelling van de brandstof/uitstoot is natuurlijk best mogelijk.
[..]
Dt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP?
Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.quote:. Ik vind het frappant dat dit soort dingen altijd wordt geloofd door mensen die van die betreffende materie eigenlijk het minste verstand hebben. (no offence!, ik wil je echt niet aanvallen of zo!)
Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nopequote:Daarnaast, als dat al waar was, dan blijft alles wat ik geschreven heb nog steeds overeind, qua het aantal mensen dat betrokken is, de logistieke operatie, het feit dat de piloten dan wel betrokken moeten zijn hierbij etc.
Deze randgladiool?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat.
Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Wat betreft mijn opmerking over mensen die er het minste verstand van hebben doelde ik op dat er heel simpel wordt gezegd "andere motor" alsof het dan verklaard is, terwijl de mensen die dat roepen meestal geen idee hebben hoe zo'n motor functioneert, maar het komt wel zo over van 'dan gebruiken ze 'even' een andere motor, alsof dat een heel normaal iets is. Daarnaast worden er berekeningen gedaan, maar de berekening van MrWilliams geeft aan hoe ontzettend onlogisch dat chemtrails-via-vliegtuigen-verhaal is. Ik doelde met 'minste verstand' niet op het al dan niet kennis hebben van wat de technologie achter HAARP zou zijn. Ik doelde dus, nogmaals, dat mensen roepen "ja dat gaat via vliegtuigen' maar ze hebben geen enkel idee wat het inhoudt om een stof op die manier te verspreiden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.
[..]
Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.
Haarp... nooit van gehoord.
Ed Teller wie is dat?
[..]
Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nope
Je kunt mij dan wel verwijten dat ik geen kennis heb, maar heb echt me best gedaan om die info te verkrijgen. Dit is echter NIET mogelijk. bedrijfsgeheim e.d. Als ik dan toch wat vind moet ik er maar op vertrouwen dat de info die mij verstrekt wordt door de producenten juist is. Onafhankelijke organen zijn er i.m.o. niet. Ik vindt de EPA niet onafhankelijk, als je hun rol bekijkt m.b.t 9-1 snap je hoop ik waarom.
In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Yep, lijkt mij n ultra patriotist.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?
En waarom is hij de enige ter wereld die de "The Secretary of Defense Civilian Service Medal" heeft gekregen?
Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Yep, lijkt mij n ultra patriotist.
Weet jij meer over hem?
En dat valt niet op?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschrevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschreven![]()
Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:Je geeft toch aan dat er met sproeiinstallaties gewerkt wordt? Dan kan ik je toch vragen of ze te zien zijn? Wat is daar nou mis mee?
In het vorige topic is al het 1 en ander aan feiten gepostquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef MrWilliams het volgende:
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.
Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig
op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
http://www.wrh.noaa.gov/fgz/science/contrail.php?wfo=fgzquote:The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath". The figure below represents how saturation vapor pressure varies as a function of temperature. The blue line is the saturation vapor pressure for ice as a function of temperature (in degrees Kelvin). Air parcels in the region labeled saturated will form a cloud. Imagine two parcels of air, A and B as located on the diagram. Both parcels are unsaturated. If B represents the engine exhaust, then as it mixes with the environment (parcel A) its temperature and corresponding vapor pressure will follow the dotted line. Where this dotted line intersects the blue line is were the parcel becomes saturated.
If you are attentive to contrail formation and duration, you will notice that they can rapidly dissipate or spread horizontally into an extensive thin cirrus layer. How long a contrail remains intact, depends on the humidity structure and winds of the upper troposphere. If the atmosphere is near saturation, the contrail may exist for sometime. On the other hand, if the atmosphere is dry then as the contrail mixes with the environment it dissipates. Contrails are a concern in climate studies as increased jet aircraft traffic may result in an increase in cloud cover. It has been estimated that in certain heavy air-traffic corridors, cloud cover has increased by as much as 20%. An increase in cloud amount changes the region's radiation balance. For example, solar energy reaching the surface may be reduced, resulting in surface cooling. They also reduce the terrestrial energy losses of the planet, resulting in a warming. Jet exhaust also plays a role in modifying the chemistry of the upper troposphere and lower stratosphere. NASA and the DOE are sponsoring a research program to study the impact contrails have on atmospheric chemistry, weather and climate. In this series of satellite images we will investigate the duration of contrails. The satellite images are from the GOES-8 visible channel. Each image is separated in time by approximately 15 minutes. The GOES-8 image has a spatial resolution of approximately 1 km. The satellite image is a view of upper mid-west including southern Wisconsin and northern Illinois. Madison is located on the image. Contrails were observed from the ground during this period. At this wavelength, the GOES-8 imager is measuring the amount of radiant energy reflected by the surface and the clouds. The whiter a given portion of the image, the larger the amount of reflected visible light. White portions of the image represent thick clouds and dark regions are water or heavily vegetated regions. Contrails show up on the image as white streaks, similar to how they appear from a surface view.
When you view this image of 1846 UTC, notice the individual contrails labeled A and B
In this image 30 minutes later (1902 UTC), both these contrails exist, as well as others.
By 1932 UTC, these contrails still exist. Also notice how the contrail labeled C is spreading. Notice also that these clouds are generating shadows. Since we know the position of the sun, we can use these shadows, to calculate the height of the clouds that cast them.
A 3 1/2 hour time sequence of the contrails generated on this day.
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/Shuttle.mpg
Man man man how low can you go ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:30 schreef natte-flamoes het volgende:
Beter nog, hier heb je een foto van een 747 van de onderkant.
Kun je de sproeiinstallatie aanwijzen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.
Je geeft het toch aan? Ik bedoel, je geeft aan dat het je logischer lijkt dat er met een sproeiinstallatie wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
Man man man how low can you go ?
Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof lk vliegtuig aan het sproeien is
Nou jij voelt het je hier ook bijzonder op je gemak met je simpele redeneringen toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.
Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
Geef aan dan hoe complex je het wil hebben. Ik ga in op wat je post, je post dat het jou logischer lijkt dat er met een sproei installatie wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef UncleScorp het volgende:
Nou jij voelt het je hier ook bijzonder op je gemak met je simpele redeneringen toch ?
Als er met een aparte installatie wordt gesproeid, dan gaat dit weer in tegen de andere versie van het verhaal, nl dat die zooi gewoon door de kerosine heen zit. Daarnaast heb ik al een aantal problemen gepost mbt tot een aparte installatie eerder in dit topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Geef aan dan hoe complex je het wil hebben. Ik ga in op wat je post, je post dat het jou logischer lijkt dat er met een sproei installatie wordt gewerkt.
Laat het me dan anders vragen: hoe zit zo'n sproei installatie in elkaar? Hoe wordt daar onderhoud aan gepleegd? Hoe wordt die installatie gevuld? Waar zit de sproei installatie?
Probeer eens toe te lichten waarom een sproei installatie je logischer werkt?
PFFFF zo moe wordt je ervan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef MrWilliams het volgende:
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.
Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig
op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
Zoals ik al zei, over de samenstelling en het gedrag kun je discusieren, echter het ontstaan opzich is een zuiver natuurlijk proces.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Complottintjes![]()
oke verklaar dan eens waarom er sinds een aantal jaren een zeer lang condensspoor uit sommige vliegtuigen komen die niet verdwijnen maar een zware bewolking creeren
zo goed? en duidelijk genoeg voor jou?
Of 10 vliegtuigen die een netwerk in de lucht vliegen, waarna er binnen tien minuten een bewolking ontstaat die minimaal 6 uur blijf bestaan.
Leg uit dit komt natuurlijk door de nieuwere motoren en andere benzine ingredienten sinds enkele jaren,..
sure!!!!!!!!!!
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baserenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, over de samenstelling en het gedrag kun je discusieren, echter het ontstaan opzich is een zuiver natuurlijk proces.
Voor de rest van je vragen, heb je wel eens een wolk zien ontstaan? Kan opok vrij snel gaan, en deze kan ook vrij lang blijven hangen, wederom hetzelfde proces.
En contrails die uitwaaien tot grote wolkenvelden is niets nieuws, er zijn al onderzoeken uit de jaren '60 die daar naar kijken...
En mensen die klachten krijgen als ze een contrail zien ontstaan? 100% psychisch. Stoffen die of door de motoren worden geinhecteerd, of door een externe bron worden geloost, zullen nooit precies op dezelfde plek terecht komen als waarvan ze gestrooid zijn. Zeker stoffen in de uitlaatgassen zijn dermate klein en licht, dat zelfs getwijfeld mag worden of ze berhaupt ooit op de grond terecht komen, anders dan opgelost in regen, maar ook dan is de neerslag plek totaal ergens anders dan de strooi plaats.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baseren
Ik heb genoeg opgelet en gezien in de lucht dus
mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!
Hoeft ook niet. Mijn post was slechts een oproep om je (hoeft niet op jou persoonlijk te slaan) tenminste te verdiepen in de theorie achter contrails, welke simpelweg niet te ontkennen valt, of ze nu wel of niet ingezet worden voor het "kwaad".quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baseren
Jammer dat je ontstaan van wolken ontkent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weer veel te veel aanames, wie zegt dat men ons "besproeit"?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:38 schreef Furby het volgende:
Niemand die op het idee komt dat dit de meest onlogische manier is om het te doen ?
as if i care ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je nu een klein beetje door de mand valt. No offence verder.
Je oppert zelf dat het je logischer lijkt dat er met sproei installaties wordt gewerkt. Dan ga ik daar op in, maar dat is dan niet o.k.?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
as if i care ...
Blijkbaar weten jullie nu nog altijd niet hoe ik over chemtrails denk.
Straffer nog, jullie schilderen me hier al af als de grootste verdediger van de stelling ...
Vraag maar es aan The_Stranger anders ... die leest tenminste posts en geeft concrete antwoorden, en zelfs zonder persoonlijk gelul ! Straf h
Dit lees ik nu al voor de zoveelste keer, dit hoeft helemaal niet door heel veel mensen te worden gedaan. Nogmaals, toon mij 's aan dan hoeveel mensen daadwerkelijk weten wat er in de div. soorten jetfuel zit. En stel... je zou die paar insiders ervan overtuigen dat we afstevenen op n catastrofe veroorzaakt door Global Warming en dat dit de enige manier is om dit op te lossen (helaas zijn er wel schadelijke gevolgen aan deze methode, maar ja het kan nu eenmaal niet anders) zouden zij dan echt uit de school klappen. En er zijn meerdere manieren om mensen hun mond te laten houden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Verder zal, als de werkwijze een toegevoegde substantie in de brandstof betreft, een zeer groot gedeelte van het personeel op de hoogte moeten zijn. Niet alleen de piloten, maar ook onderhoud en de diverse onderzoekt mensen die opdraven als er een vliegtuig neerstort. Ook, als het een operatie betreft welke in vaste patronen vliegt, zal de verkeersleiding op de hoogte moeten zijn.
neenee jij stalkt gewoon al mijn postsquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Je oppert zelf dat het je logischer lijkt dat er met sproei installaties wordt gewerkt. Dan ga ik daar op in, maar dat is dan niet o.k.?
Het lijkt in verste verten niet op wat ik nu bijna dagelijks waarneem, maar i.d.d. ik zie 1 contrail.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nog een foto uit 1974:
[afbeelding]
bron:
http://webserv.chatsystem(...)D_early_chasing.html
Ja, weet je waarom? Omdat het vaak in topics als dit (en 9/11 topics) zo is dat er ongefundeerd iets wordt geroepen en het een poos later als waarheid wordt beschouwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef UncleScorp het volgende:
neenee jij stalkt gewoon al mijn posts
Wat denk je van de moter constructeurs?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit lees ik nu al voor de zoveelste keer, dit hoeft helemaal niet door heel veel mensen te worden gedaan. Nogmaals, toon mij 's aan dan hoeveel mensen daadwerkelijk weten wat er in de div. soorten jetfuel zit. En stel... je zou die paar insiders ervan overtuigen dat we afstevenen op n catastrofe veroorzaakt door Global Warming en dat dit de enige manier is om dit op te lossen (helaas zijn er wel schadelijke gevolgen aan deze methode, maar ja het kan nu eenmaal niet anders) zouden zij dan echt uit de school klappen. En er zijn meerdere manieren om mensen hun mond te laten houden.
Hoe goed de verkeeersleiding op de hoogte is van de div vluchten is mij na de geheime cia vluchten wel duidelijk geworden.
Wel 's van TOS gehoord?
lol dus als ik zeg dat ik in aliens geloof moet ik maar zorgen dat jij er 1 te zien krijgt ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij komt met een sproei installatie, wees dan ook een vent en laat zien waar die installatie zit, hoe het werkt enz.
Euuhh nee hoor lieve schat, jij doet hier mee voor spek en bonen. Bijna iedereen hier post zoveel mogelijk onderbouwde reacties, maar jij mag gewoon lekker voor de lol mee posten en lekker wilde dingetjes roepen hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
lol dus als ik zeg dat ik in aliens geloof moet ik maar zorgen dat jij er 1 te zien krijgt ?![]()
Dat eerste kwam vroeger ook al voor. In een vorig topic heb ik verhalen van piloten uit WO2 gepost, die verklaarden in de wolken van hun eigen contrails teruggevolgen te hebben. hier kun je die posts terugvinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Complottintjes![]()
oke verklaar dan eens waarom er sinds een aantal jaren een zeer lang condensspoor uit sommige vliegtuigen komen die niet verdwijnen maar een zware bewolking creeren
zo goed? en duidelijk genoeg voor jou?
Of 10 vliegtuigen die een netwerk in de lucht vliegen, waarna er binnen tien minuten een bewolking ontstaat die minimaal 6 uur blijf bestaan.
Leg uit dit komt natuurlijk door de nieuwere motoren en andere benzine ingredienten sinds enkele jaren,..
sure!!!!!!!!!!
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat denk je van de moter constructeurs?
Als er iets aan de brandstof wordt toegevoegd, wat geen enkel nut heeft voor de voortstuwing van een vliegtuig, moet er ook aan een heel aantal mensen worden uitgelegd, waarom het er in zit. Het kost namelijk erg veel geld.
ja, ik weet niet hoe dat op andere forums is, maar 'hier' wordt niet zomaar alles wat je zegt klakkeloos geslikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.
Hoeveel ontwerpers van vliegtuig motoren zijn er ? Hun kennis valt allemaal onder bedrijfsgeheim. Al zou je dit openbaar willen maken. De harde bewijzen krijg je echt niet mee.
Het argument geld , heb ik het ook al over gehad, gewoon doorberekenen, en genoeg mensen binnen de gelederen die wel n btje met geld kunnen schuiven . Cheney, Rummie, Wolfowitz.
ja hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een dom paranoide persoontje. Echt te triest als je denkt dat vliegtuigen aan het 'sproeien' zijn. Je hangt je theorie ook nogal dogmatisch aan. 'mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!' Denk je nou werkelijk dat ze zoiets debiels bedenken en ook nog eens uitvoeren zonder dat normale mensen het zien.
![]()
Ik heb het in dit geval niet over de VS. Ik heb het over Easyjet, de KLM, Aerovlot, enz. Zij moeten extra kosten maken voor hun brandstof. Reken maar dat daar wel een aantal mensen zitten die alles tot de cent toe moeten narekenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.
Hoeveel ontwerpers van vliegtuig motoren zijn er ? Hun kennis valt allemaal onder bedrijfsgeheim. Al zou je dit openbaar willen maken. De harde bewijzen krijg je echt niet mee.
Het argument geld , heb ik het ook al over gehad, gewoon doorberekenen, en genoeg mensen binnen de gelederen die wel n btje met geld kunnen schuiven . Cheney, Rummie, Wolfowitz.
De brandstof prijs is van veel factoren afhankelijk. Jij bent van mening dat de luchtvaartmaatschappijen de brandstofprijs bepalen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over de VS. Ik heb het over Easyjet, de KLM, Aerovlot, enz. Zij moeten extra kosten maken voor hun brandstof. Reken maar dat daar wel een aantal mensen zitten die alles tot de cent toe moeten narekenen.
Nee, maar wel wat het rendement is die brandstof moet leveren. En als die lager wordt, omdat er iets aan toegevoegd is, wordt dat redelijk snel bekend, omdat men minder ver kan vliegen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De brandstof prijs is van veel factoren afhankelijk. Jij bent van mening dat de luchtvaartmaatschappijen de brandstofprijs bepalen?
Ik heb de 30+ delen van 2 jaar terug al meegemaakt. Dit is herkouwen. Als jullie nu eens inhoudelijk ingaan op de natuurwetten die jullie gezever onderuit halen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Resonancer het volgende:
weer veel te veel aanames, wie zegt dat men ons "besproeit"?
Lees je eerst s ff in.
Voor iemand die het allemaal al meegemaakt heeft doe je wel heel ongefundeerde uitspraken als sproeien, en neem je aan dat dit op ons gericht is, veel te veel aannames, maar om dat gezever te noemen...neuh zo praat ik liever niet over anderen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb de 30+ delen van 2 jaar terug al meegemaakt. Dit is herkouwen. Als jullie nu eens inhoudelijk ingaan op de natuurwetten die jullie gezever onderuit halen?
Ik heb foto's waabij 4 motoren meer dan 4 trails achterlaten. Volgens 'n aspirant piloot kwam dit door het verwaaieren.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik wil wedden dat die foto is geshopt.
Probeer eens een 2de foto van een vliegtuig met dergelijke punt van origin van strepen, denk dat je dat niet lukt. Daarnaast, wanneer je de contrails in de lucht ziet komen het aantal strepen altijd overeen met het aantal motoren van het vliegtuig.
Dat zou dan weer niet overeenkomen met jouw versie van het verhaal, namelijk dat de brandstof een toevoeging hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb foto's waabij 4 motoren meer dan 4 trails achterlaten. Volgens 'n aspirant piloot kwam dit door het verwaaieren.
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=304&mforum=wesley
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=304&mforum=wesleyquote:Bedankt voor de mooie foto's, vooral de 2e. Goed te zien aan de uitstoot dat het niet enkel van motoren kan komen. Ik kan aan het beginstuk al minimaal 5 lijnen tellen. Ook weer duidelijk een kleurverschil te zien in het middelste gedeelte v.d. uitstoot. Net zoals deze (helaas niet goed gelukte) foto, geplaatst in een ander topic, genomen met een telescoop:
Volgens mij is die foto bewerkt. De trails lijken 'op' de foto te liggen. Beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel, maar ze lijken er later opgelegd te zijn. Daarnaast komen de strepen nergens vandaan onder de vleugels. Ze lijken gewoon ineens te ontstaan. Je ziet wel 2 zwarte rechthoekjes onder de vleugels bij het begin van de trails, maar als je goed kijkt dan zie je dat de beginpunten van de 2 trails BOVEN die zwarte rechthoekjes beginnen, en daar dus niet uit komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef YuckFou het volgende:
Ik weet niet of deze foto 1) echt is en 2) hier al eens is langsgekomen, maar dit is anders een van de weinige foto's die ik gezien heb waar de con/chemtrails duidelijk niet uit de motoren komen...
[afbeelding]
bron
Dat lijkt mij hetzelfde verschijnsel als je op formule 1 auto's ziet:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/792399/M/
Vortex.
Dit lijkt me toch echt niet geshopped. En deze ook niet.
http://www.airliners.net/open.file/907833/M/
Wel meer dan 4 trails toch?
http://www.airliners.net/open.file/870588/M/
Breking door wind.
Ik denk dat je die vraag aan een natuurkundige moet stellen. Een Haushofer kan hier denk ik wel antwoord op geven. Maar ik vind wel mooi dat je die vraag stelt eigenlijk. Heel vaak zie ik hier voorbij komen (niet per se door jou hoor!) dat omdat het niet volgens de lezer op de juiste plek ontstaat (lees: wat hij de juiste plek vind) het DUS iets onverklaarbaars moet zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Je geeft zelf de verklaring al, breking door wind en vortex effect. Ik vind dat zelf n redelijke verklaring. Wel vraag ik me af waarom dit op juist die plek ontstaat, en bijv niet aan de punten, of andere gedeelten van de flaps.
Ik heb eerder diverse foto's gepost van vliegtuigen met vortexes aan de vleugeluiteinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Je geeft zelf de verklaring al, breking door wind en vortex effect. Ik vind dat zelf n redelijke verklaring. Wel vraag ik me af waarom dit op juist die plek ontstaat, en bijv niet aan de punten, of andere gedeelten van de flaps.
Op jouw foto is mooi te zien dat de flaps omlaag staan:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
waar moet ik de trails zienquote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Trails in tekenfilms
http://www.overthehedgemovie.com/main.html
Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Trails in tekenfilms
http://www.overthehedgemovie.com/main.html
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.
bekijk de trail(er), of de free d-load pagina.quote:
Nooit verondersteld dat de contrails misschien ook.....heel normaal zijn??quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek (aandacht was moeilijk bij te houden, lijkt me best leuke film) en dan nog ja, het is gewoon een normaal verschijnsel en om het dan op brainwashen te steken
...
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen laten eerder zien dat je achterdochtig bent en niet fris in de maatschappij staat dan dat je daadwerkelijk een goed punt maakt. Je gaf eerder aan dat je kinderen hebt, mogen jouw kinderen tekenfilms kijken?
ja met die grasmaaier die het luchtruim koos door middel van de glijbaan toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.
Waarschijnlijk had hij ook al een rondje gevlogen voor het punt vanaf waar deze clip geknipt was, want overdwars op de achtergrond liepen er ook al wat.
De trails waren overduidelijk aanwezig... je hoefde dus niet "er echt op te letten".
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
Ik ben het absoluut eens dat wij worden gemanipuleerd via de tv (hell daar draait het op !),
ik was net te laat...thnx!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Ik vroeg het me af, no offence.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?
HOU DAAR NOU TOCH S MEE OP!
Mij kinderen kijken i.i.g niet hiernaar.
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Doodskoppen? sigaretten in KetNET trailer.. waarom?
[afbeelding]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.
Als dat je sterkt in je mening dat het allemaal normaal is, is het doel bereikt.
Toch even een linkjequote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...
[..]
ik was net te laat...thnx!
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Doe jij eens even normaal zeg !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Hop, snel in je sig die quote.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Nee, ik word vnl moe van mensen die GEEN vragen stellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
onder alle dingen bedoelde ik dus de trails in het echt, en de trails in de tekenfilms, en het brainwashen dmv tekenfilms..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...
hagelslag
waarom shampoo vaak een lekker geurtje heeft
het spoor dat je achterlaat als je je voeten niet afdroogt
etc etc.... er is nog veel niet besproken.
Jij weet dus nog helemaal niet waar hij overal iets achter zou zoeken.
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Goh, toeval of niet.. maar heb dit nu al 'n paar x tegen dezelfde persoon gezegd. De eerste paar keer dacht ik dat het stuk wat tussen haakjes staat op hem van toepassing was, maar nu weet ik wel beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal zeg !
Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat jij opzettelijk (? of mis je werkelijk een stuk vaardigheid tot interpreteren ?) mijn woorden anders maakt dan ze zijn.
Ik denk een of ander bedrijfje wat kekke leadertjes maakt voor programma's.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef Resonancer het volgende:
Wie o Wie is verantwoordelijk voor die doodskoppen in kinderprogramma's
Ik denk omdat die mensen wel betere dingen te doen hebben zoals het land besturen e.d.quote:Waarom zijn hier kamervragen over gesteld, maar word er verder niks uitgezocht?
Ik denk omdat het merendeel paranoide gebazel niet echt interessant leesvoer vind.quote:Waarom worden mensen die hier wel onderzoek naar gedaan hebben, en uitkomen bij personen als Ruppert Murdoch genegeerd?
Bijzonder niet, wel vreemd.quote:Denk je echt dat ik zo bijzonder ben omdat ik hier wel iets achter zoek?
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=10711
quote:Bij het door TMF op televisie uitgezonden optreden van de Engelse band Orbital op Dancevalley 2001, werd het publiek 20 minuten blootgesteld aan een visueel bombardement met woorden als Satan, Devil, Lucifer, Murder, Rape, Kill, Chaos – en het festival eindigde in een onvoorstelbare chaos.
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef LostFormat het volgende:
Iets als dit:
[..]Ooit wel eens van een VJ gehoord?
Het klinkt me ook sterk in de oren maar dan alsnog. Stel als het zo was, ja dus? Gewoon een overijverig ventje achter de knopjes van de dvdspelers.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'
Ik ga in mn vriendenkring ff navragen of er iemand is met filmpjes of foto's daarvan..je weet t niet....![]()
Ik luister en kijk zelf naar ook naar Orbital e.d.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]Ooit wel eens van een VJ gehoord?
En wat dacht je van al die doodskoppen op piratenvlaggen in tekenfilmpjes!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Resonancer het volgende:
Nogmaals wat doen doodskoppen in aankondigingen voor kinderprogramma's?
Nu geef je me te veel eer om dat mijn retoriek te noemen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het klinkt me ook sterk in de oren maar dan alsnog. Stel als het zo was, ja dus? Gewoon een overijverig ventje achter de knopjes van de dvdspelers.
Volgens resonancers retoriek is die knakker ingehuurd door een of andere schimmige organisatie en hebben ze zo de hoosbui doen ontstaan. Juist...
Je hebt gelijk, dat stukje kwam van nibidinges af. Het toont alleen maar weer eens aan hoe vergezocht het geheel is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nu geef je me te veel eer om dat mijn retoriek te noemen.
Op dat festival liepen denk ik niet zo heel veel kleine kinderen rond.
Ik heb het over KETNET waar hele kleine kinderen naar kijken.
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Maar wat toont dit dan aan volgens jou? Lijkt mij dat er een reclamemakertje erg heeft zitten duffen en daardoor niet besefte dat dit niet echt bijster slim is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Sigaretten reclames worden verboden, maar in aankondigingen is het heel normaal?
[afbeelding]
Ik vind dit niet (heel) normaal.
Ik mag dus aannemen dat jij - net als ik - niets meer zo maar voor waar aan neemt?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef Resonancer het volgende:
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.
Als dat je sterkt in je mening dat het allemaal normaal is, is het doel bereikt.
Persoonlijk vind ik dit dat weer heel erg en heb ik mijn bedenkingen bij de motivatie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Sigaretten reclames worden verboden, maar in aankondigingen is het heel normaal?
[afbeelding]
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
Feit blijft echter dat dit programma's zijn voor kinderen van laten we zeggen 5 - 15 jaar. Dat heeft met de overheid feitelijk weinig te maken (iig op het eerste gezicht danquote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.
ik vind eigelijk wel dat je erg overdrijft.. als je al zo flipt van een afbeelding van een sigaret in een reclame/voorstukje ofzo dan heb ik medelijden met je kinderen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.![]()
Enige wat ik zeg dat ik het niet normaal vind dat deze afbeeldingen in aankondigingen van kinderprogramma's!! zitten verwerkt. Ik zeg niet dat "jullie" geen eigen keuzes maken, meningen hebben die uiteindelijk gevormd wordt door onbewuste boodschappen.
Wat ik wel zeg is dat alles wat je in je opneemt invloedt heeft op de vorming van jouw mening, dus ook beelden die je onbewust in je opneemt.
In het geval van de SBS- subliminalen , want dat waren echte subliminalen (KETNET doet het gewoon open en bloot en is vogens de definitie niet subliminaal) heb je niet de keuze om de medelingen (love=hate) e.d mee te nemen in je mening. Je weet immers niet eens dat je dit gezien hebt.
Het gebruik van subliminale beelden is wettelijk niet toegestaan. De reden hiervoor is dat “subliminale beelden in principe misleidend zijn. De consument ontwaart ze niet op een normaal niveau van alertheid. Daardoor is er geen keuze om de boodschap te accepteren of te weigeren”
http://www.unite-us.com/articles.php?item=177&PHPSESSID=fafcd31a7476a8f15d6cc44b1cd0fe16
Even ter info. Er was idd ooit een onderzoek waaruit bleek dat subliminale beelden werkten. Echter bleek dat onderzoek ondeugdelijk te zijn en kon nooit gereproduceerd worden. Subluminale beelden hebben dus geen (meetbaar) effect.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.![]()
Enige wat ik zeg dat ik het niet normaal vind dat deze afbeeldingen in aankondigingen van kinderprogramma's!! zitten verwerkt. Ik zeg niet dat "jullie" geen eigen keuzes maken, meningen hebben die uiteindelijk gevormd wordt door onbewuste boodschappen.
Wat ik wel zeg is dat alles wat je in je opneemt invloedt heeft op de vorming van jouw mening, dus ook beelden die je onbewust in je opneemt.
In het geval van de SBS- subliminalen , want dat waren echte subliminalen (KETNET doet het gewoon open en bloot en is vogens de definitie niet subliminaal) heb je niet de keuze om de medelingen (love=hate) e.d mee te nemen in je mening. Je weet immers niet eens dat je dit gezien hebt.
Het gebruik van subliminale beelden is wettelijk niet toegestaan. De reden hiervoor is dat “subliminale beelden in principe misleidend zijn. De consument ontwaart ze niet op een normaal niveau van alertheid. Daardoor is er geen keuze om de boodschap te accepteren of te weigeren”
http://www.unite-us.com/articles.php?item=177&PHPSESSID=fafcd31a7476a8f15d6cc44b1cd0fe16
ach en alweer n psycholoogje van de kouwe grond erbij op dit forum , hoe weet jij hoe ik met mijn kinderen omga?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind eigelijk wel dat je erg overdrijft.. als je al zo flipt van een afbeelding van een sigaret in een reclame/voorstukje ofzo dan heb ik medelijden met je kinderen hoor
Er is wel meer dan 1 onderzoek gedaan, onderzoeken die elkaar tegenspreken, bij welk o.w. heb je dat nu niet? UMTS, Verarmd Uranium e.d. volgens de 1 is het onschadelijk volgens de ander niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even ter info. Er was idd ooit een onderzoek waaruit bleek dat subliminale beelden werkten. Echter bleek dat onderzoek ondeugdelijk te zijn en kon nooit gereproduceerd worden. Subluminale beelden hebben dus geen (meetbaar) effect.
Nope ik ben 17quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ach en alweer n psycholoogje van de kouwe grond erbij op dit forum , hoe weet jij hoe ik met mijn kinderen omga?
Heb jij kinderen?
Zullen we het - in het kader van pedagogisch verantwoord werk - de woorden gewoon eens omdraaien:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
wat voor nut heb je eraan als je ze omdraait? ze zijn (waarschijnlijk) in deze volgorde op tv gekomen dus dan kan je ze achteraf wel om gaan draaien..mja..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Zullen we het - in het kader van pedagogisch verantwoord werk - de woorden gewoon eens omdraaien:
- You are told you want lies, but you need (lies) truth !!!
En zo zit de echte wereld naar mijn mening in mekaar. Alles wordt welhaast omgedraaid, om ons op het verkeerde spoor te zetten..
NB: Het idee van illusie blijkt raar maar zeer logisch in dit verband. Wat als al dit soort dingen ons weghouden van de waarheid - uit de illusie?
Wanneer zijn die uitgezonden? Onder welk programma? Heb je meer info?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Mijn kinderen zijn gelukkig nog op 'n leeftijd dat ze niet doorhebben dat ik bepaalde zaken voor ze censureer.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Thrilled het volgende:
Maar als mijn vader mij zou verbieden te kijken naar ketnet omdat er een sigarettenpeukje op de buis kwam, dan zou ik hem voor gek verklaren.. dan kan hij me net zo goed opsluiten in mijn kamer totdat ik 30 ben, want tv is echt niet de enige invloed op een kind.
Ik hoop dat dat voor schadelijke zaken als roken ook gebeurt.quote:Dan zou je dus in de buitenwereld elke vrachtwagen/reclamebord/flyer/poster/uithangbord/prullenbak moeten gaan verbieden omdat dat wel eens van slechte invloed zou kunnen zijn op een kind?
Ik ben blij dat we het daar over eens zijn, ik vind wel meer "reclame's" totaal ongepast maar dit is niet het topic om daar over uit te wijden.quote:dat het niet gepast is van een kinderzender om een sigarettenpeuk en een doodskop in een shotje te plaatsen kan ik nog begrijpen
Zitten er geen reclameboodschappen in die chemtrails ?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef MrWilliams het volgende:
ik dacht dat we het over vliegtuigen hadden die sporen achterlieten
bronquote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wanneer zijn die uitgezonden? Onder welk programma? Heb je meer info?
elke "verborgen" bericht in je Filmpje-link is echt waardeloos... de enige keer dat ik teksten zie dan is het in een paar seconden, 76 verschillende teksten, bullshit met "subliminal messages" dus, en als die stukjes van ketnet langs komen kan ik niks ontdekken wat verdacht isquote:Op donderdag 13 april 2006 11:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
bron
filmpje
als ik het so called originele filmpje bekijk vind ik het niet echt 'verstopt'![]()
Kuch(inich)quote:
Omdat de berichten die als subliminals langskwamen in mijn ogen paradoxaal waren om ons op het verkeerde been te zetten.. ik dacht: daar doe ik in mee...quote:Op donderdag 13 april 2006 07:54 schreef Thrilled het volgende:
wat voor nut heb je eraan als je ze omdraait? ze zijn (waarschijnlijk) in deze volgorde op tv gekomen dus dan kan je ze achteraf wel om gaan draaien..mja..
Ik snap het niet. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld een filmpje:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:13 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld een filmpje:
http://www.momodevelopmen(...)/ate/ate2000film.htm
Die beelden die je erdoorheen ziet, zie je die op die manier? Ik bedoel, dan zie je ze toch enkele seconden lang? Daar is toch niks onderbewusts aan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
bron
filmpje
als ik het so called originele filmpje bekijk vind ik het niet echt 'verstopt'![]()
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
waar ik trouwens laatst aan zat te denken.. de laatste weken hebben we vaak genoeg schitterend weer gehad, helder blauwe hemel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:29 schreef Resonancer het volgende:
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?
Ik zie meestal n vaalwitte hemel, nooit echt diepblauw. Ook vandaag lijkt het blauw maar als je goed kijkt zie je de trails wel degelijk. Ik heb kennelijk 'n goede zonnebril.
laatste weken? woon je in nederland ? Ik heb ze niet gezien nmlquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
waar ik trouwens laatst aan zat te denken.. de laatste weken hebben we vaak genoeg schitterend weer gehad, helder blauwe hemel.. ik heb eens opgelet.. er zijn zat dagen waar ik geen vlekje aan de lucht zie.. geen wolk, geen chemtrail, geen contrail, geen streepje, niks.. alleen maar blauwe lucht..
vraagje: wat voor nut heeft dan al deze heisa als ze het zo "weinig" of on-gecentreerd doen.. er zijn zat dagen waarop je niks ziet dus mocht het enig effect hebben dan zouden ze het toch vaker moeten doen lijkt me
klopt vandaag idemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?
Ik zie meestal n vaalwitte hemel, nooit echt diepblauw. Ook vandaag lijkt het blauw maar als je goed kijkt zie je de trails wel degelijk. Ik heb kennelijk 'n goede zonnebril.
ow zeeland ach soquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Thrilled het volgende:
ja hier in nederland ja, in zeeland (vlissingen) heb ik zat strak helder blauwe luchten...
9 van de 10 keer als er een (grote) verandering in het weer komt, is dat omdat er een front passeert.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt vandaag idem
blauwe lucht ineens vol vliegtuigen en toen strepen en toen die vaalblauwe lucht
man als je erop let je zou een dagboek bij moeten houden want als er mooi weer wordt voorspelt komen ze en komt er eerst een ijzig koude regen how bizarrrrrrrrrrrr
Same here in Wageningen! Hele brede gezien hier.. en ook een aantal heel lange lijnen... Niet eerder zo duidelijk gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
klopt vandaag idem
blauwe lucht ineens vol vliegtuigen en toen strepen en toen die vaalblauwe lucht
man als je erop let je zou een dagboek bij moeten houden want als er mooi weer wordt voorspelt komen ze en komt er eerst een ijzig koude regen how bizarrrrrrrrrrrr
en vandaag ook weer, extreem veel vliegtuigen. De dag begon mooi, maar nog voor het middag werd een groot wit waas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt vandaag idem
Vroeger lette ik er meer op ... nu is het al gewenning ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Resonancer het volgende:
en vandaag ook weer, extreem veel vliegtuigen. De dag begon mooi, maar nog voor het middag werd een groot wit waas.
Ik snap echt niet dat zo weinig mensen dit opvalt.
Zoiets als die geheime CIA-vluchten waar nu zoveel commotie om is ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als die Chemtrails 'iets' zijn wat door de overheid wordt doorgevoerd dan moeten de vluchtmaatschappijen ook mee werken lijkt mij.
Waarom zouden die multinationals daar aan mee werken?
Als ik zou de suggesties lees voor wat de chemtrails gebruikt worden lijkt het me niet dat de meeste verborgen hoefen te worden. Waarom zou het dan niet naar buiten gebracht worden?
Er zijn wel methoden om je te beschermen tegen Alluminium/Titanium/Barium etc. Als je maar weet wat er daarboven precies verspreidt word kun je d.m.v cocktails, vitamines e.d. de schade aardig beperken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Loohcs het volgende:
Maar als het chemische stoffen zijn hebben de 'bedenkers' er zelf toch ook last van? Of zitten die de hele dag in een hermetisch afgesloten bunker?
Het is toch te vaag om mij te overtuigen; een bepaalde groep meent dat het gebeurt, maar men weet niet hoe (door de benzine, aparte tank of op een andere wijze) en men weet niet met welk doel. En als het door de benzine zit dan zouden ze achter elk vliegtuig te zien moeten zijn, of hebben ze verschillende soorten benzine (met en zonder chemtrail-veroorzaker)? Dan is de vraag weer: wie bepaalt op welk moment welke benzine er in moet?
Ach Resonancer, nu is er in ieder geval weer een link te leggen! Zie de bright side hier van inquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:56 schreef Resonancer het volgende:
Er zijn wel methoden om je te beschermen tegen Alluminium/Titanium/Barium etc. Als je maar weet wat er daarboven precies verspreidt word kun je d.m.v cocktails, vitamines e.d. de schade aardig beperken.
Er zijn zeer veel soorten kerosine.
Jp8(100+) voor de militairen.
Ook per land zijn er verschillen in kerosine.
http://www.exxonmobil.com(...)ecifications2005.pdf
60% komt echter bij een maatschappij vandaan.
En er bestaat n hoop onduidelijkheid over wat er precies inzit.
JP-8 is a product of the newest oil refinery methods using Zeolite catalysts to remove sulphur and lower the SOx problems, plus the use of an aluminum based catalyst that promotes higher hydrogen content in the JP-8 than in previous jet fuels. It is an entirely new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
Het RIVM en de EPA zijn verantwoordelijk voor de controle. Als ik er 2 niet vertrouw dan zijn zij het wel. EPA-9-11, RIVM- Bijlmerramp.
Dit is pas sinds enkele jaren "normaal"quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
Vandaag weer zelfde liedje
Stralend blauw vanmorgen, extreem veel luchtverkeer en nu zitten we weer onder een witte waas.
Nu stelde ik me daarjuist de vraag : Is het normaal dat die "gewone contrails" blijven hangen en bewolking vormen ?
Wat dus je reinste onzin is....quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit is pas sinds enkele jaren "normaal"
thx, had hem al, ben hier al 'n aantal jaartjes mee bezig, al veel gezocht en gelezen over jett fuel. De conclusie die jij trekt daar kan ik me helemaal in vinden. Als je nagaat Wie het zou moeten weten er m.a.w verantwoordelijk voor is dan stemt mij dat weinig optimistisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Boswachtertje het volgende:
@Resonancer:
Hier wat meer info over JP-8 en JP-5.. niemand weet schijnbaar wat er precies in zit.. schijnbaar
bron
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:26 schreef UncleScorp het volgende:
H the_stranger ... is het dan eigenlijk doodgewoon dat die 'normale contrails' blijven hangen en bewolking vormen ?
bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
ok dan
Vandaag was er toch weer 'n speciaaltje ... gans de lucht was dus al een witte waas, en plots loopt daar weer 1 streep door die witte waas heen(voor de rest niets anders te zien) en die had eerder een donkere kleur dan de usual witte trails.
Tja, ik zag dit soort dingen vroeger nooit, nu heb ik er al tientallen foto's van.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:25 schreef Boswachtertje het volgende:
Deze heb ik dus ongeveer ook gezien afgelopen dinsdag hier in Wageningen. Een heel lange..
Daar is iets mee aan de hand, ik voel het..
De echte wereld ? Met daarop HAARP, verarmd uranium, agent orange, kernproeven, BSE, aids, etc ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:45 schreef mike_another het volgende:
Wat wel makkelijk is voor een simpele burger is wilde theorieen op internet publiceren, niet ondersteund door enige feiten of uberhaupt gehinderd door de logica van de echte wereld.
quote:For people who want to live longer...
"Discover How Deadly Toxins Have Been Killing You and Your Family Slowly All These Years, and How a Remarkable New Discovery Is Now "Saving" People With Chronic Illnesses Like MS, Lupus, Fibromyalgia, Alzheimer's, Autism, and Cancer!"
(and the list goes on)
Have you or someone you know been diagnosed with a serious illness?
Do you have any concerns in your family or amongst friends over chronic illnesses like cancer, obesity, diabetes and arthritis which cannot be resolved with ⤽band-aids⤝ or pain relievers?
If you answered "yes", then find out what causes these symptoms and how you can remove the root cause forever!
or go to: http://www.natural-detox.net/dag2
Also did you know?
"The Center for Disease Control (CDC) now reports that up to 95% of all chronic illnesses are caused by toxins and pollutants that are in our bodies. I am on a crusade to share an all natural product that can remove the toxins that cause all kinds of diseases as well as MS, Lupus, Fibromyalgia, Alzheimer™s, Autism, and the list goes on and on."
Toxic Overload Is Slowly Killing You and Your Children
"FACTOID: The EPA reports that in 2002 24,379 US facilities released 4.7 billion pounds of toxins into the atmosphere. 72 million pounds were known carcinogens. Depending on your size you inhale 3,000 to 8,000 gallons of air each day."
How Does This Affect You?
Asthma, Allergies, Cancers & Other Chronic Diseases
Cognition, Memory, Sensory & Motor Dysfunctions
Reproduction, Libido & Metabolism Dysfunctions
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
maar het lijkt wel alsof die vliegtuigen bewolking creren.
Even een beknopte cursus meteorologie voor beginners.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
chemtrails of contrails
ik heb het nu ook gezien. in de ochtend mooi weer.
en iets later bedompt shit weer. en konstand vliegtuigen die elkaar kruisen.
Nadat ik wat beter keek zag ik dat het door de wind uitgewaaierde strepen waren
ik zeg niet dat het chemtrails zijn. maar vind het wel vreemd.
Zonder vliegtuigen zou de sluierbewolking natuurlijk ook ontstaan, maar niet op de manier zoals wij nu zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef The_stranger het volgende:
Wordt deze sluierbewolking dus veroorzaakt door contrails? Nee, deze bewolking hangt dus samen met het warmtefront en de overige bewolking.
Kunnen contrails bewolking vormen? Ja, al sinds de jaren '60 wordt er onderzoek naar gedaan.
Wordt alle sluierbewolking veroorzaakt door contrails? Nee, zoals vandaag het geval is.
Goede sitequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:25 schreef junkie19 het volgende:
Ik was even weg, maar ik post nu weer.
Op deze pagina vind je een andere kijk op chemtrails anders dan de wetenschappelijke versie.
http://www.whale.to/b/chemtrails.html
Kapen van HAARP kan met orgonite. Omzetten van chemtrails doe je met chembusters.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:31 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Goede site
patenten mbt chemtrails
En dan maar blijven zeggen dat er niets aan de hand is... tijd om dat HAARP systeem te kapen en het om te zetten in een oneindige bron van energie.. het is mogelijk, alleen is het niet in het belang van de mensen die het systeem nu beheren. Schande! Maar betere tijden komen er aan, en dan zal blijken dat HAARP ook zijn goede kanten heeft. Al het slechte heeft een goede kant, wanneer je de middenweg maar durft te kiezen![]()
Aight! Klinkt goed.. is het ook mogelijk dit op grote schaal te produceren? Hoe meer mensen we kunnen helpen, hoe beter natuurlijk! verderquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:50 schreef junkie19 het volgende:
Kapen van HAARP kan met orgonite. Omzetten van chemtrails doe je met chembusters.
Kost niet veel om te maken, ik kan je helpen als je wilt.
Gewoon zielig ditquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:15 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Aight! Klinkt goed.. is het ook mogelijk dit op grote schaal te produceren? Hoe meer mensen we kunnen helpen, hoe beter natuurlijk! verder![]()
Je weet dat dit een hele mooie foto is van een holding pattern? Vliegtuigen vliegen uitgerekte cirkels en de wind waait de contrails opzij, zodat je bij elke nieuwe cirkel ook een nieuwe contrail krijgt?quote:
[off-topic]quote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wanneer zijn die uitgezonden? Onder welk programma? Heb je meer info?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik moet een boek gaan schrijven eigenlijk
Ja. Die tekst is al eens voorbij gekomen, en het is niet de originele tekst. Het woord orgonon klopt niet in die songtext. In een ander topic van een tijd geleden werd dit ook al aangehaald, ik snap niet waarom dit herhaald blijft worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:18 schreef Resonancer het volgende:
http://www.oldielyrics.com/lyrics/kate_bush/cloudbusting.html
[afbeelding]
I still dream of Orgonon.
I wake up crying.
You're making rain,
And you're just in reach,
When you and sleep escape me.
You're like my yo-yo
That glowed in the dark.
What made it special
Made it dangerous,
So I bury it
And forget.
But every time it rains,
You're here in my head,
Like the sun coming out--
Ooh, I just know that something good is going to happen.
And I don't know when,
But just saying it could even make it happen.
On top of the world,
Looking over the edge,
You could see them coming.
You looked too small
In their big, black car,
To be a threat to the men in power.
I hid my yo-yo
In the garden.
I can't hide you
From the government.
Oh, God, Daddy--
I won't forget,
'Cause every time it rains,
You're here in my head,
Like the sun coming out--
Ooh, I just know that something good is going to happen.
And I don't know when,
But just saying it could even make it happen.
The sun's coming out.
Your son's coming out.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je weet dat dit een hele mooie foto is van een holding pattern? Vliegtuigen vliegen uitgerekte cirkels en de wind waait de contrails opzij, zodat je bij elke nieuwe cirkel ook een nieuwe contrail krijgt?
[afbeelding]
Zo kun je van elke foto wel een chemtrail verhaal maken...
Goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
chemtrails of contrails
ik heb het nu ook gezien. in de ochtend mooi weer.
en iets later bedompt shit weer. en konstand vliegtuigen die elkaar kruisen.
Nadat ik wat beter keek zag ik dat het door de wind uitgewaaierde strepen waren
ik zeg niet dat het chemtrails zijn. maar vind het wel vreemd.
dat is al eerder uitgelegd in dit topic dat zo'n holding pattern door vliegtuigen gemaakt wordt als ze een wacht tijd hebben bij het landen, dan vliegen ze "cirkels" en krijg je dit.. sowieso vind ik mensen die geloven in chemtrails trieste mensen eigelijk... hoe kan je hier nou iets achter zoeken? er zijn veels te weinig "chemtrails" om het weer te beinvloeden of om ons te brainwashen of weet ik het wat, net ook weer, een stralend blauwe lucht, geen trail te zien.. dikke bullshit gewoon... wordt maar een lekker kasplantje en ga dan fantaseren over stoute dingen die stiekem worden gedaan met ons..quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar niet.![]()
The_stranger, respect voor het geduld dat je steekt in het uitleggen van natuurlijke processen, dat maakt het focussen op 'feit of fictie' een stuk makkelijker.![]()
Mag jij wel al posten van je mama ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Thrilled het volgende:
.. dikke bullshit gewoon... wordt maar een lekker kasplantje en ga dan fantaseren over stoute dingen die stiekem worden gedaan met ons..![]()
Als je op zoek bent naar de waarheid, dan moet je er ook open voor staan.Lees hier maar 1 pagina over mind control. Schrik, klik op het kruisje rechtsboven je pagina, doe de tv aan, drink een glas cola en vergeet dat je het ooit hebt gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is al eerder uitgelegd in dit topic dat zo'n holding pattern door vliegtuigen gemaakt wordt als ze een wacht tijd hebben bij het landen, dan vliegen ze "cirkels" en krijg je dit.. sowieso vind ik mensen die geloven in chemtrails trieste mensen eigelijk... hoe kan je hier nou iets achter zoeken? er zijn veels te weinig "chemtrails" om het weer te beinvloeden of om ons te brainwashen of weet ik het wat, net ook weer, een stralend blauwe lucht, geen trail te zien.. dikke bullshit gewoon... wordt maar een lekker kasplantje en ga dan fantaseren over stoute dingen die stiekem worden gedaan met ons..![]()
En zo wordt er wel meer herhaald, sorry hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Die tekst is al eens voorbij gekomen, en het is niet de originele tekst. Het woord orgonon klopt niet in die songtext. In een ander topic van een tijd geleden werd dit ook al aangehaald, ik snap niet waarom dit herhaald blijft worden.
Die afbeelding is wel heel erg hoor. Het is punt een foto van ontzettend slechte kwaliteit, en ik heb heel sterk het gevoel dat die foto gemanipuleerd is, of wou je zeggen dat dat een apparaat is wat een soort van wolken produceert en die de lucht in blaast, want dat is volgens mij wat die foto moet laten zien?
Ach ja, waarom ergens wat achter zoeken he, laten we de machthebbers maar het voordeel van de twijfel gunnen, ze zijn prima te vertrouwen. verarmd uranium, agent orange, atoomproeven, haarp, gelukkig houden ze zich prima aan de regels. Kan jij mij vertellen wat er in jet fuel zit, want de officiele instanties zijn daar erg onduidelijk over.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is al eerder uitgelegd in dit topic dat zo'n holding pattern door vliegtuigen gemaakt wordt als ze een wacht tijd hebben bij het landen, dan vliegen ze "cirkels" en krijg je dit.. sowieso vind ik mensen die geloven in chemtrails trieste mensen eigelijk... hoe kan je hier nou iets achter zoeken? er zijn veels te weinig "chemtrails" om het weer te beinvloeden of om ons te brainwashen of weet ik het wat, net ook weer, een stralend blauwe lucht, geen trail te zien.. dikke bullshit gewoon... wordt maar een lekker kasplantje en ga dan fantaseren over stoute dingen die stiekem worden gedaan met ons..![]()
Ja hoor.. wat ik mij dan weer afvraag: vanwaar deze vraag?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Gaan jullie wel eens op vakantie? Met het vliegtuig en zo?
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan 'Piet Paulusma' -die zelf piloot is- dan aan de mening van een linkjes-strooiende-Tower-Buster-bakker.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:30 schreef junkie19 het volgende:
of lees de links door die ik heb gepost en weeg zelf af wat waar is en niet.
Paulusma piloot?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan 'Piet Paulusma' -die zelf piloot is- dan aan de mening van een linkjes-strooiende-Tower-Buster-bakker.
Ieder zijn mening, h?
Snuit die chemtrail uit je neus en lees even terug.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:10 schreef Gorian het volgende:
Paulusma piloot?
Ik heb anders nog met hem gewerkt op Backoffice van KPN!
Zal ik het dan maar uitleggen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:20 schreef Gorian het volgende:
Ik heb NIX met chemtrails, maar ik heb mijn neus gesnoten (daar zat me wat coke bij zeg!), terug gelezen, en zie nog steeds staan dat Piet volgens jou een piloot was aan wie je meer waarde hecht.
The study appeared in the April 6 issue of the journal Nature.quote:Arctic climate already is known to be particularly prone to global warming caused by greenhouse gases. Now, a University of Utah study finds the Arctic haze -- consisting of particulate pollution from midlatitude cities -- mixes with thin clouds, enabling them to become more efficient at trapping heat.
En wat zijn jouw redenen om aan te nemen dat de foto in kwestie geen holding patroon is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:05 schreef junkie19 het volgende:
[..]
![]()
Probeer maar eens deze pagina te lezen piet paulusma. Of ga maar eens op zoek naar een gravlev.
Piet, je gaat me niet vertellen dat de troep die ze over de superbowl sproeien om de wolken uiteen te drijfen om mooi weer te krijgen ook een holding patern is of wel??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En wat zijn jouw redenen om aan te nemen dat de foto in kwestie geen holding patroon is?
En een gifje, wat bestaat uit 3 foto's. met een relatief lange tijd tussen foto 2 en 3?
Blaas es even niet zo hoog van de toren gast. Dat denegrerende toontje mag je best wel achterwege laten hoor, het is zelfs tegen de policy.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Piet, je gaat me niet vertellen dat de troep die ze over de superbowl sproeien om de wolken uiteen te drijfen om mooi weer te krijgen ook een holding patern is of wel??
De patenten voor weer modifcatie en chemtrails (HAARP over de stratosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen) zijn zeker ook voor gevloeid uit je holding paterns of niet?
ga maar meteroloogje spelen op www.weer.nl, nitwit.![]()
Mijn reactie is niet "denegrerende". Het zijn keiharde feiten. De reactie van Piet Paulusma dat ik het weer voor dummies moet lezen en al dat soort dingen, dat is degenerend. Of heb je zijn reactie niet gelezen?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blaas es even niet zo hoog van de toren gast. Dat denegrerende toontje mag je best wel achterwege laten hoor, het is zelfs tegen de policy.
Dat zijn totaal verschillende zaken.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:
Piet, je gaat me niet vertellen dat de troep die ze over de superbowl sproeien om de wolken uiteen te drijfen om mooi weer te krijgen ook een holding patern is of wel??
Eens even kijken.. Cloudseeding heb je het over neem ik aan?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:
[..]
De patenten voor weer modifcatie en chemtrails (HAARP over de stratosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen) zijn zeker ook voor gevloeid uit je holding paterns of niet?
ga maar meteroloogje spelen op www.weer.nl, nitwit.![]()
gaap...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Eens even kijken.. Cloudseeding heb je het over neem ik aan?
Is al zo oud als de luchtvaart zelf. Al in de jaren '40-'50 waren er bedrijven die met zilverjodide en droog ijs probeerden wolken uit te laten regenen zodat ze of gunstig waren voor de landbouw, of niet gingen regenen op feesten en partijen.
Bij het zoveel jarig bestaan van st. Petersburg hebben ze dit ook geprobeerd met tegenvallend succes als ik de berichten mag geloven.
Deze technieken vallen mijns inziens niet onder chemtrails, aangezien ze op relatief lage hoogte gesproeid worden, algemeen bekend zijn en geen trails achter laten.
Wat ik jou echter vroeg is waarom je de door jou geposte foto niet een holding patroon kan zijn. Ik heb het niet over HAARP, cloudseeding en patenten, ik heb het over de door jou geposte foto(s). Jij zegt in een post dat de door jou geposte foto's overduidelijk chemtrails zijn, maar je laat (weer) achterwege waarom.
Jij post dat soort foto's zonder uit te leggen wat het nu betekent.
Jij post dat soort foto's zonder in te gaan op de bron.
Jij post dat soort foto's zonder te weten wat je post.
Jij post dat soort foto's zonder er verder op in te gaan.
Met andere woorden, jij brengt niets nuttigs in deze discussie, afgezien van een neiging tot het negeren van feiten, het verdraaien van posts en sproeien van ongefundeerde claims.
En het boek weer voor dummies was totaal niet denigregend, het was een serieuze tip. Jij hebt namelijk niet de benodigde kennis om een zinvolle bijdrage te leveren aan deze discussie. Het enige wat jij doet is je kennis oplezen van een vage site, welke je dan weer linkt zonder bijgevoegde waarde of oordeel.
Daarom vraag ik jou om je foto's toe te lichten met je eigen woorden, iets wat je tot nu toe in al je topics achterwege hebt gelaten.
Hoe groot acht je de kans dat de wetenschap wilt bewijzen dat de regering opzettelijk mens en mileu al tientallen jaren vergiftigd?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hou toch op man, je hebt hier nog geen enkel wetenschappelijk onderbouwd feit neergezet.
Door jouw manier van posten krijg ik toch zeer sterk de indruk dat iedereen jouw conclusie moet trekken.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef junkie19 het volgende:
De foto's die ik gepost heb zijn voorbeelden. niets meer en niets minder. ik hoef ze niet te verklaren of uit te leggen omdat ik vind dat iedereen zelf zijn eigen conclusies moet trekken.
Ik heb mijn conclusie al getrokken, de vraag is alleen wat ik ermee doe. ik post alleen zodat mensen tenminste de kans hebben om de juiste informatie te bereiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Door jouw manier van posten krijg ik toch zeer sterk de indruk dat iedereen jouw conclusie moet trekken.
Dat doet 'Piet Paulusma' ook, gelukkig heeft hij iets meer verstand van zaken en onderbouwt hij wl zijn beweringen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:17 schreef junkie19 het volgende:
ik post alleen zodat mensen tenminste de kans hebben om de juiste informatie te bereiken.
Ik vond de plotselinge 'hittegolf' anders ook mighy strange...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Eergister voorspelde men dat het wat frisser zou gaan worden,
dat kan natuurlijk!
In de avond viel het me op dat er weer mega veel vliegtuigen bezig waren met rondvliegen en er weer vele strepen door de hemel trokken.
Heel apart om te zien,...die avond werd het fris.
Kan gebeuren misschien toeval oid,
Gisteren idem dito, heel veel vliegtuigen die een kruis op kruis door de hemel trokken ik telde er wel 14 strepen in de lucht door elkaar heen, na een minuut of tien heb ik weer gekeken en de strepen waaierden uit tot een soort bewolking!
Vreemder nog was dat later de hele lucht weer dicht zat.
Vandaag hoor ik weer tig mensen klagen over hoofdpijn, branderige ogen, hoesten, keelpijn etc.
Gewoon maar een notie genomen van wat ik waarnam meer niet.
Toeval?
jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:26 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik vond de plotselinge 'hittegolf' anders ook mighy strange...![]()
En idd.. gisteren was het zo ontzettend benauwd.. en vandaag zelfs tijdens het regenen nog.. ik vertrouw het weer niet weer..![]()
Misschien zijn we wel God.. maar goed.. andere discussiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!
Wel voordat het begon!
Zelfde verhaal als ik al vertelde, ook weer veel vliegtuigen en strepen in de lucht.![]()
Ik weet niet wat dit allemaal is.Jezus man die lui zijn toch niet zo gek om met het weer te spelen of wel? We zijn God niet nml
Hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Eergister voorspelde men dat het wat frisser zou gaan worden,
dat kan natuurlijk!
In de avond viel het me op dat er weer mega veel vliegtuigen bezig waren met rondvliegen en er weer vele strepen door de hemel trokken.
Heel apart om te zien,...die avond werd het fris.
Kan gebeuren misschien toeval oid,
als je had gelezen!?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen?
Condensstrepen omdat er een frissere periode aankomt of een complot van weermannen, piloten en mannen in zwarte pakken?
Vanavond heb je overigens waarschijnlijk niet 'mega veel vliegtuigen' waargenomen.
Het was namelijk bewolkt.
Toeval?
Ik heb vandaag trouwens niemand over hoofdpijn etc. horen klagen.
Toeval?
mag je deze zin:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef APK het volgende:
Hoe zou dat nou komen?
Condensstrepen omdat er een frissere periode aankomt of een complot van weermannen, piloten en mannen in zwarte pakken?
Vanavond heb je overigens waarschijnlijk niet 'mega veel vliegtuigen' waargenomen.
Het was namelijk bewolkt.
Toeval?
Ik heb vandaag trouwens niemand over hoofdpijn etc. horen klagen.
Toeval?
Voor mij begint de volgende dag pas als ik wakker wordt, mijn fout.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:56 schreef Boswachtertje het volgende:
mag je deze zin:
Gisteren idem dito, heel veel vliegtuigen die een kruis op kruis door de hemel trokken ik telde er wel 14 strepen in de lucht door elkaar heen, na een minuut of tien heb ik weer gekeken en de strepen waaierden uit tot een soort bewolking!
er ook wel tussenzetten hoor APK! No hard feelings, maar ik vind dit juist DE belangrijkste zin uit het bericht van zhe-devill. Dat er uit halen, laten de strepen in de lucht op willekeurige strepen lijken. Terwijl het hier dus - met een ooggetuige (waarom zou ze hierover liegen) - om gekruisde strepen gaat..
Gaarne uw reactie!
goeie vraag, ik denk niet dat ze dit weten, stel dat dit op grote schaal zou gebeuren, danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mij begint de volgende dag pas als ik wakker wordt, mijn fout.![]()
Blijft mijn vraag staan: 'Zitten de weermannen en vrouwen ook in het complot?
Of zou het misschien kunnen komen door veranderingen in de atmosfeer?
lol fucking grapjas.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
lijkt me toch echt niet geshopped. En deze ook niet.
http://www.airliners.net/open.file/907833/M/
Wel meer dan 4 trails toch?
neukende lolbroek, van deze foto weet ik het niet, maar heb zelf foto's gemaakt die hier heel erg op lijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
lol fucking grapjas.
als dat geen photoshop is weet ik t ook niet meer.
Weermannen en -vrouwen van de Nederlandse media beschouwen luchtvaartsmog als een kosmetische verschijnsel, als 'onschuldige sluierbewolking'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mij begint de volgende dag pas als ik wakker wordt, mijn fout.![]()
Blijft mijn vraag staan: 'Zitten de weermannen en vrouwen ook in het complot?
Of zou het misschien kunnen komen door veranderingen in de atmosfeer?
Lijkt mij een redelijke verklaring.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef Resonancer het volgende:
Weermannen en -vrouwen van de Nederlandse media beschouwen luchtvaartsmog als een kosmetische verschijnsel, als 'onschuldige sluierbewolking'
http://www.contrails.nl/
Dit betekent echter niet dat men zijn intutie en gezonde twijfel voorlopig kan uitschakelen en de voorspelbare effecten en gevolgen van luchtvaart voor klimaat, weer en zonlicht maar moet ontkennen en negeren, alleen omdat wetenschappelijk bewijs voorlopig zal ontbreken. Veel van die gevolgen zijn te voorspellen met behulp van het gezonde en objectieve verstand, andere zullen ons inderdaad nog verrassen.quote:
Dit noem ik een behoorlijke denegrerende post. Iemand neemt de moeite om uitgebreid te reageren en jij gaat daar niet inhoudelijk op in, maar je reageert met een smilie, en dan ook nog die smilie. Kun je lullen wat je wilt, maar je bent hier uit de hoogte aan het doen.quote:
Zeer groot als dit te bewijzen valt door de wetenschap.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat de wetenschap wilt bewijzen dat de regering opzettelijk mens en mileu al tientallen jaren vergiftigd?
Blijf het gewoon uitleggen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!
Wel voordat het begon!
Zelfde verhaal als ik al vertelde, ook weer veel vliegtuigen en strepen in de lucht.![]()
Ik weet niet wat dit allemaal is.Jezus man die lui zijn toch niet zo gek om met het weer te spelen of wel? We zijn God niet nml
Zonder denigrerendquote:Na een periode van warm weer, kwam er koud weer. Tijdens de warme periode waren er geen contrails te zien, toen het kouder werd wel weer
Het zijn voorbeelden die niet kloppen. Iedereen met de juiste kennis ziet dat de foto niet klopt bij het verhaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef junkie19 het volgende:
[..]
gaap...![]()
De foto's die ik gepost heb zijn voorbeelden. niets meer en niets minder. ik hoef ze niet te verklaren of uit te leggen omdat ik vind dat iedereen zelf zijn eigen conclusies moet trekken.
H.A.A.R.P.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:
(HAARP over de stratosfeer ionosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen radiomagnetisch bombardement op loslaten)
goede uitleg maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Blijf het gewoon uitleggen...
*knip*
Zie eerder in dit topic: chemtrails feit of fictie deel 2quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom zag men dit een aantal jaren geleden niet?
Ik zag ze dus niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zie eerder in dit topic: chemtrails feit of fictie deel 2
Meer pics/verhalen:quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zie eerder in dit topic: chemtrails feit of fictie deel 2
We gaan rond in een cirkel, ik zie een patroon ontstaan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:09 schreef Wombcat het volgende:
Meer pics/verhalen:
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (effe doorbladeren in de rest van het topic vanaf deze post)
Dit is een vraag die al vaak is teruggekomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
goede uitleg maar
waarom zag men dit een aantal jaren geleden niet?
En nu ziet ineens iedereen dit wel?
Hebben ze nieuwere brandstoffen oid
Laat me je een helpen met begrijpen:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het zijn voorbeelden die niet kloppen. Iedereen met de juiste kennis ziet dat de foto niet klopt bij het verhaal.
Jij wilt ze niet uitleggen, omdat je ze niet kunt uitleggen.
Je snapt er weinig van geloof ik. lees s wat over Ed Teller.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef Thrilled het volgende:
zucht.. er worden toch veel te weinig chemtrails gelegd, je hebt middagen waarop de heldere lucht zonder een enkele streep aanwezig is.. wat voor nut zou het dan hebben om ze zo onregelmatig en weinig te verspreiden.. dan is de laag veeeeeels te dun verspreid, zoniet verwaarloosbaar... ontkracht dat nou eensen die "sylph rainbow effect" lijkt me niets meer als een dunne wolk waar vocht in zit, en de zon schijnt erop, voila, regenboog kleurtjes (mooi he?
) ik heb zelfs als ik in de douche sta en de zon schijnt door mijn raampje op de waterstralen dat ik een regenboogje krijg..
chemtrails?
zwaar overdreven gedoe blijf ik dit allemaal vinden.. echt, dat mensen er zo ver op door gaan.. zucht..
ik denk logisch na.. die ed teller zal ook wel te veel tijd om handen hebben om zo raar te gaan denken.. als ze zo nodig weer-expirimenten doen, laat ze dan lekker regenbuitjes boven droge vlaktes in afrika kweken ofzo... en die chemicalien in de lucht, nja dat heb ik hier boven al gezegd wat ik ervan denk.. ik vind het allemaal n groot lachertje...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van geloof ik. lees s wat over Ed Teller.
Jij denkt logisch na?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik denk logisch na.. die ed teller zal ook wel te veel tijd om handen hebben om zo raar te gaan denken.. als ze zo nodig weer-expirimenten doen, laat ze dan lekker regenbuitjes boven droge vlaktes in afrika kweken ofzo... en die chemicalien in de lucht, nja dat heb ik hier boven al gezegd wat ik ervan denk.. ik vind het allemaal n groot lachertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |