Ik luister en kijk zelf naar ook naar Orbital e.d.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]Ooit wel eens van een VJ gehoord?
En wat dacht je van al die doodskoppen op piratenvlaggen in tekenfilmpjes!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef Resonancer het volgende:
Nogmaals wat doen doodskoppen in aankondigingen voor kinderprogramma's?
Nu geef je me te veel eer om dat mijn retoriek te noemen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het klinkt me ook sterk in de oren maar dan alsnog. Stel als het zo was, ja dus? Gewoon een overijverig ventje achter de knopjes van de dvdspelers.
Volgens resonancers retoriek is die knakker ingehuurd door een of andere schimmige organisatie en hebben ze zo de hoosbui doen ontstaan. Juist...
Je hebt gelijk, dat stukje kwam van nibidinges af. Het toont alleen maar weer eens aan hoe vergezocht het geheel is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nu geef je me te veel eer om dat mijn retoriek te noemen.
Op dat festival liepen denk ik niet zo heel veel kleine kinderen rond.
Ik heb het over KETNET waar hele kleine kinderen naar kijken.
Dat is inderdaad een beetje vreemd. Maar wat toont dit dan aan volgens jou? Lijkt mij dat er een reclamemakertje erg heeft zitten duffen en daardoor niet besefte dat dit niet echt bijster slim is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Sigaretten reclames worden verboden, maar in aankondigingen is het heel normaal?
[afbeelding]
Ik vind dit niet (heel) normaal.
Ik mag dus aannemen dat jij - net als ik - niets meer zo maar voor waar aan neemt?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef Resonancer het volgende:
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.
Als dat je sterkt in je mening dat het allemaal normaal is, is het doel bereikt.
Persoonlijk vind ik dit dat weer heel erg en heb ik mijn bedenkingen bij de motivatie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
Sigaretten reclames worden verboden, maar in aankondigingen is het heel normaal?
[afbeelding]
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
Feit blijft echter dat dit programma's zijn voor kinderen van laten we zeggen 5 - 15 jaar. Dat heeft met de overheid feitelijk weinig te maken (iig op het eerste gezicht danquote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het te ver doorgetrokken. Met andere woorden geef je eigenlijk aan dat 'wij' geen eigen mening hebben en ons uiteindelijk laten sturen door onbewuste boodschappen. Ik geloof daar niet in. Ik ben van mening dat 'wij' altijd nog een sterke eigen wil hebben en houden en dat we uiteindelijk voor ons zelf keuzes maken boven keuzes die de overheid of wie dan ook ons via onbewuste boodschappen proberen op te leggen.
ik vind eigelijk wel dat je erg overdrijft.. als je al zo flipt van een afbeelding van een sigaret in een reclame/voorstukje ofzo dan heb ik medelijden met je kinderen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.![]()
Enige wat ik zeg dat ik het niet normaal vind dat deze afbeeldingen in aankondigingen van kinderprogramma's!! zitten verwerkt. Ik zeg niet dat "jullie" geen eigen keuzes maken, meningen hebben die uiteindelijk gevormd wordt door onbewuste boodschappen.
Wat ik wel zeg is dat alles wat je in je opneemt invloedt heeft op de vorming van jouw mening, dus ook beelden die je onbewust in je opneemt.
In het geval van de SBS- subliminalen , want dat waren echte subliminalen (KETNET doet het gewoon open en bloot en is vogens de definitie niet subliminaal) heb je niet de keuze om de medelingen (love=hate) e.d mee te nemen in je mening. Je weet immers niet eens dat je dit gezien hebt.
Het gebruik van subliminale beelden is wettelijk niet toegestaan. De reden hiervoor is dat “subliminale beelden in principe misleidend zijn. De consument ontwaart ze niet op een normaal niveau van alertheid. Daardoor is er geen keuze om de boodschap te accepteren of te weigeren”
http://www.unite-us.com/articles.php?item=177&PHPSESSID=fafcd31a7476a8f15d6cc44b1cd0fe16
Even ter info. Er was idd ooit een onderzoek waaruit bleek dat subliminale beelden werkten. Echter bleek dat onderzoek ondeugdelijk te zijn en kon nooit gereproduceerd worden. Subluminale beelden hebben dus geen (meetbaar) effect.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En daar gaat hij weer met zijn m.a.w. Je legt me weer woorden in de mond.![]()
Enige wat ik zeg dat ik het niet normaal vind dat deze afbeeldingen in aankondigingen van kinderprogramma's!! zitten verwerkt. Ik zeg niet dat "jullie" geen eigen keuzes maken, meningen hebben die uiteindelijk gevormd wordt door onbewuste boodschappen.
Wat ik wel zeg is dat alles wat je in je opneemt invloedt heeft op de vorming van jouw mening, dus ook beelden die je onbewust in je opneemt.
In het geval van de SBS- subliminalen , want dat waren echte subliminalen (KETNET doet het gewoon open en bloot en is vogens de definitie niet subliminaal) heb je niet de keuze om de medelingen (love=hate) e.d mee te nemen in je mening. Je weet immers niet eens dat je dit gezien hebt.
Het gebruik van subliminale beelden is wettelijk niet toegestaan. De reden hiervoor is dat “subliminale beelden in principe misleidend zijn. De consument ontwaart ze niet op een normaal niveau van alertheid. Daardoor is er geen keuze om de boodschap te accepteren of te weigeren”
http://www.unite-us.com/articles.php?item=177&PHPSESSID=fafcd31a7476a8f15d6cc44b1cd0fe16
ach en alweer n psycholoogje van de kouwe grond erbij op dit forum , hoe weet jij hoe ik met mijn kinderen omga?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind eigelijk wel dat je erg overdrijft.. als je al zo flipt van een afbeelding van een sigaret in een reclame/voorstukje ofzo dan heb ik medelijden met je kinderen hoor
Er is wel meer dan 1 onderzoek gedaan, onderzoeken die elkaar tegenspreken, bij welk o.w. heb je dat nu niet? UMTS, Verarmd Uranium e.d. volgens de 1 is het onschadelijk volgens de ander niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even ter info. Er was idd ooit een onderzoek waaruit bleek dat subliminale beelden werkten. Echter bleek dat onderzoek ondeugdelijk te zijn en kon nooit gereproduceerd worden. Subluminale beelden hebben dus geen (meetbaar) effect.
Nope ik ben 17quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
ach en alweer n psycholoogje van de kouwe grond erbij op dit forum , hoe weet jij hoe ik met mijn kinderen omga?
Heb jij kinderen?
Zullen we het - in het kader van pedagogisch verantwoord werk - de woorden gewoon eens omdraaien:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
wat voor nut heb je eraan als je ze omdraait? ze zijn (waarschijnlijk) in deze volgorde op tv gekomen dus dan kan je ze achteraf wel om gaan draaien..mja..quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Zullen we het - in het kader van pedagogisch verantwoord werk - de woorden gewoon eens omdraaien:
- You are told you want lies, but you need (lies) truth !!!
En zo zit de echte wereld naar mijn mening in mekaar. Alles wordt welhaast omgedraaid, om ons op het verkeerde spoor te zetten..
NB: Het idee van illusie blijkt raar maar zeer logisch in dit verband. Wat als al dit soort dingen ons weghouden van de waarheid - uit de illusie?
Wanneer zijn die uitgezonden? Onder welk programma? Heb je meer info?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Mijn kinderen zijn gelukkig nog op 'n leeftijd dat ze niet doorhebben dat ik bepaalde zaken voor ze censureer.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:48 schreef Thrilled het volgende:
Maar als mijn vader mij zou verbieden te kijken naar ketnet omdat er een sigarettenpeukje op de buis kwam, dan zou ik hem voor gek verklaren.. dan kan hij me net zo goed opsluiten in mijn kamer totdat ik 30 ben, want tv is echt niet de enige invloed op een kind.
Ik hoop dat dat voor schadelijke zaken als roken ook gebeurt.quote:Dan zou je dus in de buitenwereld elke vrachtwagen/reclamebord/flyer/poster/uithangbord/prullenbak moeten gaan verbieden omdat dat wel eens van slechte invloed zou kunnen zijn op een kind?
Ik ben blij dat we het daar over eens zijn, ik vind wel meer "reclame's" totaal ongepast maar dit is niet het topic om daar over uit te wijden.quote:dat het niet gepast is van een kinderzender om een sigarettenpeuk en een doodskop in een shotje te plaatsen kan ik nog begrijpen
Zitten er geen reclameboodschappen in die chemtrails ?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef MrWilliams het volgende:
ik dacht dat we het over vliegtuigen hadden die sporen achterlieten
bronquote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wanneer zijn die uitgezonden? Onder welk programma? Heb je meer info?
elke "verborgen" bericht in je Filmpje-link is echt waardeloos... de enige keer dat ik teksten zie dan is het in een paar seconden, 76 verschillende teksten, bullshit met "subliminal messages" dus, en als die stukjes van ketnet langs komen kan ik niks ontdekken wat verdacht isquote:Op donderdag 13 april 2006 11:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
bron
filmpje
als ik het so called originele filmpje bekijk vind ik het niet echt 'verstopt'![]()
Kuch(inich)quote:
Omdat de berichten die als subliminals langskwamen in mijn ogen paradoxaal waren om ons op het verkeerde been te zetten.. ik dacht: daar doe ik in mee...quote:Op donderdag 13 april 2006 07:54 schreef Thrilled het volgende:
wat voor nut heb je eraan als je ze omdraait? ze zijn (waarschijnlijk) in deze volgorde op tv gekomen dus dan kan je ze achteraf wel om gaan draaien..mja..
Ik snap het niet. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld een filmpje:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef YuckFou het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:13 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie op deze pagina bijvoorbeeld een filmpje:
http://www.momodevelopmen(...)/ate/ate2000film.htm
Die beelden die je erdoorheen ziet, zie je die op die manier? Ik bedoel, dan zie je ze toch enkele seconden lang? Daar is toch niks onderbewusts aan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:37 schreef YuckFou het volgende:
[..]
bron
filmpje
als ik het so called originele filmpje bekijk vind ik het niet echt 'verstopt'![]()
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
waar ik trouwens laatst aan zat te denken.. de laatste weken hebben we vaak genoeg schitterend weer gehad, helder blauwe hemel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:29 schreef Resonancer het volgende:
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?
Ik zie meestal n vaalwitte hemel, nooit echt diepblauw. Ook vandaag lijkt het blauw maar als je goed kijkt zie je de trails wel degelijk. Ik heb kennelijk 'n goede zonnebril.
laatste weken? woon je in nederland ? Ik heb ze niet gezien nmlquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
waar ik trouwens laatst aan zat te denken.. de laatste weken hebben we vaak genoeg schitterend weer gehad, helder blauwe hemel.. ik heb eens opgelet.. er zijn zat dagen waar ik geen vlekje aan de lucht zie.. geen wolk, geen chemtrail, geen contrail, geen streepje, niks.. alleen maar blauwe lucht..
vraagje: wat voor nut heeft dan al deze heisa als ze het zo "weinig" of on-gecentreerd doen.. er zijn zat dagen waarop je niks ziet dus mocht het enig effect hebben dan zouden ze het toch vaker moeten doen lijkt me
klopt vandaag idemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm,vaak genoeg ? je bedoelt hier in NL?
Ik zie meestal n vaalwitte hemel, nooit echt diepblauw. Ook vandaag lijkt het blauw maar als je goed kijkt zie je de trails wel degelijk. Ik heb kennelijk 'n goede zonnebril.
ow zeeland ach soquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Thrilled het volgende:
ja hier in nederland ja, in zeeland (vlissingen) heb ik zat strak helder blauwe luchten...
9 van de 10 keer als er een (grote) verandering in het weer komt, is dat omdat er een front passeert.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt vandaag idem
blauwe lucht ineens vol vliegtuigen en toen strepen en toen die vaalblauwe lucht
man als je erop let je zou een dagboek bij moeten houden want als er mooi weer wordt voorspelt komen ze en komt er eerst een ijzig koude regen how bizarrrrrrrrrrrr
Same here in Wageningen! Hele brede gezien hier.. en ook een aantal heel lange lijnen... Niet eerder zo duidelijk gezien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
klopt vandaag idem
blauwe lucht ineens vol vliegtuigen en toen strepen en toen die vaalblauwe lucht
man als je erop let je zou een dagboek bij moeten houden want als er mooi weer wordt voorspelt komen ze en komt er eerst een ijzig koude regen how bizarrrrrrrrrrrr
en vandaag ook weer, extreem veel vliegtuigen. De dag begon mooi, maar nog voor het middag werd een groot wit waas.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt vandaag idem
Vroeger lette ik er meer op ... nu is het al gewenning ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Resonancer het volgende:
en vandaag ook weer, extreem veel vliegtuigen. De dag begon mooi, maar nog voor het middag werd een groot wit waas.
Ik snap echt niet dat zo weinig mensen dit opvalt.
Zoiets als die geheime CIA-vluchten waar nu zoveel commotie om is ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als die Chemtrails 'iets' zijn wat door de overheid wordt doorgevoerd dan moeten de vluchtmaatschappijen ook mee werken lijkt mij.
Waarom zouden die multinationals daar aan mee werken?
Als ik zou de suggesties lees voor wat de chemtrails gebruikt worden lijkt het me niet dat de meeste verborgen hoefen te worden. Waarom zou het dan niet naar buiten gebracht worden?
Er zijn wel methoden om je te beschermen tegen Alluminium/Titanium/Barium etc. Als je maar weet wat er daarboven precies verspreidt word kun je d.m.v cocktails, vitamines e.d. de schade aardig beperken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:07 schreef Loohcs het volgende:
Maar als het chemische stoffen zijn hebben de 'bedenkers' er zelf toch ook last van? Of zitten die de hele dag in een hermetisch afgesloten bunker?
Het is toch te vaag om mij te overtuigen; een bepaalde groep meent dat het gebeurt, maar men weet niet hoe (door de benzine, aparte tank of op een andere wijze) en men weet niet met welk doel. En als het door de benzine zit dan zouden ze achter elk vliegtuig te zien moeten zijn, of hebben ze verschillende soorten benzine (met en zonder chemtrail-veroorzaker)? Dan is de vraag weer: wie bepaalt op welk moment welke benzine er in moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |