abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 10:59:43 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36849207
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk wel
Niet dat dat betekend dat het ook gedaan wordt, maar iets veranderen aan de samenstelling van de brandstof/uitstoot is natuurlijk best mogelijk.
[..]

Dàt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...
Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Ja, ALLES is mogelijk als je het zo gaat bekijken. Het is welzeker mogelijk om de samenstelling van brandstof aan te passen. Shell heeft het recentelijk nog gedaan met Euro 95 . Alleen, als je gaat kijken naar de schaal waarop de hele operatie achter 'chemtrails' dan uitgevoerd moet worden, en het aantal mensen dat daarbij betrokken is, dan is het veel logischer om te concluderen het onwaarschijnlijk is dan dat het waarschijnlijk is. Daarnaast is het zo dat sommige bewijzen die worden aangevoerd gewoon keihard onderuit gehaald kunnen worden. Of dat dan geaccepteerd wordt is een tweede, maar ik heb bewijzen gezien die gewoon onderuit geschoffeld werden.

Daarnaast, er worden veel 'bewijzen' gepost en er wordt veel geschreeuwd. Met schreeuwen bereik je niets, dus als je dat weghaalt blijven de 'bewijzen' over, en ik heb nog geen bewijs gezien dat niet of onderuit gehaald wordt of dat niet op zijn minst dubieus is. Dus om dan deze hele (in mijn ogen nog steeds belachelijke) theorie als waarheid te verkondigen vind ik te ver gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 11:01:04 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36849240
Trouwens, mirage, ga jij eens heel gauw je bezighouden met een reactie of zo

Breitling - Instruments for Professionals
pi_36851825
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP?
Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.
quote:
. Ik vind het frappant dat dit soort dingen altijd wordt geloofd door mensen die van die betreffende materie eigenlijk het minste verstand hebben. (no offence!, ik wil je echt niet aanvallen of zo!)
Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.
Haarp... nooit van gehoord.
Ed Teller wie is dat?
quote:
Daarnaast, als dat al waar was, dan blijft alles wat ik geschreven heb nog steeds overeind, qua het aantal mensen dat betrokken is, de logistieke operatie, het feit dat de piloten dan wel betrokken moeten zijn hierbij etc.
Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nope
Je kunt mij dan wel verwijten dat ik geen kennis heb, maar heb echt me best gedaan om die info te verkrijgen. Dit is echter NIET mogelijk. bedrijfsgeheim e.d. Als ik dan toch wat vind moet ik er maar op vertrouwen dat de info die mij verstrekt wordt door de producenten juist is. Onafhankelijke organen zijn er i.m.o. niet. Ik vindt de EPA niet onafhankelijk, als je hun rol bekijkt m.b.t 9-1 snap je hoop ik waarom.

In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36852049
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:

Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat.
Deze randgladiool?

http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_Teller
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Greenhouse

http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
Maar ben het met je eens hoor , het bewijst niets.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:58:43 #55
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36852580
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:

In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?
En waarom is hij de enige ter wereld die de "The Secretary of Defense Civilian Service Medal" heeft gekregen?


Nog een foto uit 1974:

bron:
http://webserv.chatsystem(...)D_early_chasing.html
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 12:59:51 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36852607
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.
[..]

Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.
Haarp... nooit van gehoord.
Ed Teller wie is dat?
[..]

Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nope
Je kunt mij dan wel verwijten dat ik geen kennis heb, maar heb echt me best gedaan om die info te verkrijgen. Dit is echter NIET mogelijk. bedrijfsgeheim e.d. Als ik dan toch wat vind moet ik er maar op vertrouwen dat de info die mij verstrekt wordt door de producenten juist is. Onafhankelijke organen zijn er i.m.o. niet. Ik vindt de EPA niet onafhankelijk, als je hun rol bekijkt m.b.t 9-1 snap je hoop ik waarom.

In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Wat betreft mijn opmerking over mensen die er het minste verstand van hebben doelde ik op dat er heel simpel wordt gezegd "andere motor" alsof het dan verklaard is, terwijl de mensen die dat roepen meestal geen idee hebben hoe zo'n motor functioneert, maar het komt wel zo over van 'dan gebruiken ze 'even' een andere motor, alsof dat een heel normaal iets is. Daarnaast worden er berekeningen gedaan, maar de berekening van MrWilliams geeft aan hoe ontzettend onlogisch dat chemtrails-via-vliegtuigen-verhaal is. Ik doelde met 'minste verstand' niet op het al dan niet kennis hebben van wat de technologie achter HAARP zou zijn. Ik doelde dus, nogmaals, dat mensen roepen "ja dat gaat via vliegtuigen' maar ze hebben geen enkel idee wat het inhoudt om een stof op die manier te verspreiden.

Waarom piloten ervan zouden weten heb ik al uitgelegd. De verhouding brandstof/chemtrailstof (voor het gemak) zoals door MrWilliams al voorgerekend zou de motoren op zijn minst anders laten draaien, wat door de piloten uiteraard wordt opgemerkt. Als er water in jouw tank zit, vermengd met benzine/diesel in dezelfde verhouding merk jij dat ook.

Daarnaast, als er al een heel systeem aan boord zou zijn om die chemtrailstof niet te laten verbranden maar daadwerkelijk uit te stoten, dan betekent dat een stukje techniek. Elk stuk techniek is via de cockpit in de gaten te houden. Lampjes/meters/waarschuwingssignalen etc. Die piloot is opgeleid tot piloot, en heeft dus uitleg gekregen over de verschillende toeters en bellen aan boord. Dan heeft ie het TOEN dus al meegekregen, die info, wat betekent dat de opleidingscentra er ook bij betrokken zijn, OF die systemen voor het in de gaten houden van de chemtrailverstuifsystemen (if you will) zijn achteraf ingebouwd maar dan verschijnen er nieuwe toeters en bellen en moet het dus alsnog worden uitgelegd aan de piloten. Dus ze weten er van.

Het alternatief is dat die systemen niet via de cockpit in de gaten te houden zijn, maar dan zou de piloot het merken aan het gewicht van die extra systemen, en daarin dus de betrekkende chemtrailstof (die ook een gewicht heeft) en dat dus het vliegtuig zwaarder is dan het eigenlijk zou moeten zijn, waardoor het tijdens vluchten ook anders reageert. Als we zeggen dat de stof DOOR de brandstof zit, en de vliegtuigen kunnen nog net zover vliegen als toen er geen chemtrailgedoe was, dan moeten de tanks dus groter zijn geworden, omdat er toch een bepaalde hoeveelheid brandstof nodig is. en er OOK nog die chemtrailstof bij zit. Dat is ook weer extra gewicht. Er kan minder bagage mee dan in de specificaties staat (tenzij de vliegtuigbouwers ook allemaal in het complot zitten).

Zoals ik zei, het alternatief is dat de piloten van niets weten, terwijl ze dan nog steeds iets zouden merken zoals ik hierboven heb beschreven, en als ze dat NIET zouden merken, dan zou er een kans bestaan dat de rotzooi kapot gaat (die motor moet hoe dan ook aangepast worden, dus iemand moet dat kunnen fixen) maar als er geen waarschuwingssystemen zijn, weet 'de organisatie achter de chemtrails' ook niet of het werkt, en dat lijkt me onwaarschijnlijk. Zoveel moeite doen om dat spul te verspreiden, om dan niet te weten of de appratuur functioneert.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36852968
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Knarf het volgende:

[..]

Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?
En waarom is hij de enige ter wereld die de "The Secretary of Defense Civilian Service Medal" heeft gekregen?
Yep, lijkt mij n ultra patriotist.
Weet jij meer over hem?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:19:14 #58
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36853095
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Yep, lijkt mij n ultra patriotist.
Weet jij meer over hem?
Ben het met je eens.

Geweer in de ene hand, bijbel in de andere en maar schreeuwen naar de 'lefties' media, en dat de overheid zijn bijbel en geweer wil afnemen door alles in handen van de Russen/duitsers/UN te geven.

En waarom is hij de enige met zo'n medaille?

Nog een reactie op mijn fotootje?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36853110
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:21:27 #60
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36853146
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
En dat valt niet op?

Dan vind ik de toevoeging aan de kerosine nog plausibeler.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36853332
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?



geen
pi_36853358
Beter nog, hier heb je een foto van een 747 van de onderkant.

Kun je de sproeiinstallatie aanwijzen?



Link naar grote formaat: http://photos.airliners.net/photos/photos/5/4/0/0663045.jpg
geen
pi_36853386
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?

[afbeelding]

[afbeelding]
ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschreven
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:35:28 #64
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_36853492
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.

Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig

op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_36853534
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschreven
Je geeft toch aan dat er met sproeiinstallaties gewerkt wordt? Dan kan ik je toch vragen of ze te zien zijn? Wat is daar nou mis mee?
geen
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:38:21 #66
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_36853585
Niemand die op het idee komt dat dit de meest onlogische manier is om het te doen ?

Sproeivliegtuigjes vliegen op enkele meters boven een veld omdat anders alles verwaait. Als je op 10+ km gaat sproeien boven Amsterdam slaat het ergens bij Seberie neer. Daar is het tevens zoveel verdund dat het geen werking meer heeft. Weet je hoe hard het waait daarboven?

Oude fabriekschoorstenen zijn 75 meter hoog. Dan prikken ze net door de eerste luchtlaag heen en bereikt hun rook pas 150 km verder de grond.

Nou, we doen dit alles maar nu houden we het binnen de militaire versie. Zelfs als je het alleen met legertoestellen doet is er wel iemand die harde bewijzen naar buiten brengt maar jullie geloven dat je dit zelfs als een geheime operatie kan uitvoeren met burgers?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:39:33 #67
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_36853612
(en dan nog, stel dat er een 1500 pagina's tellend rapport van een 7 jaar lang durend onderzoek hiernaar wordt gepresenteerd. ik denk niet dat de resultaten hiervan als 'waar' worden beschouwd. welke kant dat onderzoek ook op wijst.)
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:41:22 #68
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36853658
Paranoide kan je in ieder geval altijd blijven, want uitsluitsel krijg je niet.
Zyggie.
pi_36853681
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
Je geeft toch aan dat er met sproeiinstallaties gewerkt wordt? Dan kan ik je toch vragen of ze te zien zijn? Wat is daar nou mis mee?
Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36853692
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef MrWilliams het volgende:
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.

Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig

op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
In het vorige topic is al het 1 en ander aan feiten gepost
quote:
The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath". The figure below represents how saturation vapor pressure varies as a function of temperature. The blue line is the saturation vapor pressure for ice as a function of temperature (in degrees Kelvin). Air parcels in the region labeled saturated will form a cloud. Imagine two parcels of air, A and B as located on the diagram. Both parcels are unsaturated. If B represents the engine exhaust, then as it mixes with the environment (parcel A) its temperature and corresponding vapor pressure will follow the dotted line. Where this dotted line intersects the blue line is were the parcel becomes saturated.



If you are attentive to contrail formation and duration, you will notice that they can rapidly dissipate or spread horizontally into an extensive thin cirrus layer. How long a contrail remains intact, depends on the humidity structure and winds of the upper troposphere. If the atmosphere is near saturation, the contrail may exist for sometime. On the other hand, if the atmosphere is dry then as the contrail mixes with the environment it dissipates. Contrails are a concern in climate studies as increased jet aircraft traffic may result in an increase in cloud cover. It has been estimated that in certain heavy air-traffic corridors, cloud cover has increased by as much as 20%. An increase in cloud amount changes the region's radiation balance. For example, solar energy reaching the surface may be reduced, resulting in surface cooling. They also reduce the terrestrial energy losses of the planet, resulting in a warming. Jet exhaust also plays a role in modifying the chemistry of the upper troposphere and lower stratosphere. NASA and the DOE are sponsoring a research program to study the impact contrails have on atmospheric chemistry, weather and climate. In this series of satellite images we will investigate the duration of contrails. The satellite images are from the GOES-8 visible channel. Each image is separated in time by approximately 15 minutes. The GOES-8 image has a spatial resolution of approximately 1 km. The satellite image is a view of upper mid-west including southern Wisconsin and northern Illinois. Madison is located on the image. Contrails were observed from the ground during this period. At this wavelength, the GOES-8 imager is measuring the amount of radiant energy reflected by the surface and the clouds. The whiter a given portion of the image, the larger the amount of reflected visible light. White portions of the image represent thick clouds and dark regions are water or heavily vegetated regions. Contrails show up on the image as white streaks, similar to how they appear from a surface view.


When you view this image of 1846 UTC, notice the individual contrails labeled A and B


In this image 30 minutes later (1902 UTC), both these contrails exist, as well as others.


By 1932 UTC, these contrails still exist. Also notice how the contrail labeled C is spreading. Notice also that these clouds are generating shadows. Since we know the position of the sun, we can use these shadows, to calculate the height of the clouds that cast them.

A 3 1/2 hour time sequence of the contrails generated on this day.

http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/Shuttle.mpg
http://www.wrh.noaa.gov/fgz/science/contrail.php?wfo=fgz
geen
pi_36853718
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:30 schreef natte-flamoes het volgende:
Beter nog, hier heb je een foto van een 747 van de onderkant.

Kun je de sproeiinstallatie aanwijzen?
Man man man how low can you go ?
Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof élk vliegtuig aan het sproeien is
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36853742
Ow en heb je geen foto's van de bovenkant van een vliegtuig ?
ik denk dat die sproeiers bovenop gemonteerd staan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36853756
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
Je geeft het toch aan? Ik bedoel, je geeft aan dat het je logischer lijkt dat er met een sproeiinstallatie wordt gewerkt.
geen
pi_36853790
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
Man man man how low can you go ?
Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof élk vliegtuig aan het sproeien is
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.

Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
geen
pi_36853852
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.

Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
Nou jij voelt het je hier ook bijzonder op je gemak met je simpele redeneringen toch ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')