100% zeker weten kun je dat niet, maar aangezien de stoffen een normaal bijproduct zijn, vermoed ik van niet. Zeker omdat er de afgelopen jaren ook aardig wat gedaan wordt om de uitstoot te beperken (nu doel ik nietop contrails specifiek, maar op het algemeen), waardoor de global dimming sinds de jaren 90 juist weer afneemt.quote:
dat alvast niet, of het werkt niet op jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:17 schreef Wombcat het volgende:
# Als voertuig voor mind control.
Tis ook niet mijn mening, zal de OP even aanpassenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Wat maakt nou dat jij denkt te weten hoe TS tegen de stelling aankjikt ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Ik had ook gewoon een deel van jouw OP gekopieerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zelfs ik, die het vorige topic geopend heeft, heb mijn eigen ideeën erover.
(die je terug kan vinden als je het vorige deel doorleest)
Heeft niets met debunking te maken, slechts het uitleggen van wat je ziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:13 schreef hardcorehooligans het volgende:
dan was deze klm vliegtuig dronken ofzo.
http://www.menphis75.com/images/foto_chemtrails/34.jpg
waarom vliegen ze niet in een rechte lijn.
lijnvluchten spreek voor zich toch.
de bunkers weten daar vast wel weer iet op tezeggen.
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?quote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Thrilled het volgende:
Ok, wat is nu de poeha rond chemtrails? ik bedoel, het zijn strepen die gemaakt worden door vliegtuigen, so what? uit de OP kan ik ook niet echt opmaken wat er nou zo boeiend aan is...
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeftquote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?
Ik denk dat je inderdaad alles even door moet lezen om een goede reactie te geven.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Gebrekkige kennis.?quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.
De een zegt het is om de bevolking te beïnvloeden, uitroeien of volgzaam te maken, de ander meent dat het voor weersbeïnvloeding is, en een derde heeft het over het terugdringen van het br. Echter als zoveel vliegtuigen spuiten, moeten de maatschapijen er ook van op de hoogte zijn, net als mederwerkers in de petrolium branche, onderhoud en dergelijke.
Het hoe is helemaal onduidelijk. Harde bewijzen heeft men niet, behalve foto's waarop een afwijkend gedrag van contrails te zien zou zijn.
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef Resonancer het volgende:
Tot nu toe heb ik geen foto's van voor 1990 uit eigen archief gezien, maar dat is toch geen bewijs, dus ook niet relevant.
zucht flamoes die foto's zeggen je toch niks dus waarom zou het mijn ongelijk aantonen? Jezelf aan het tegenspreken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
Wat bewijzen contrailfoto's uit eigen archief dan wat andere foto's niet bewijzen?
Tja, nou, mijn geheugen vertelt iets anders.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.
Ik sta helemaal achter deze uitleg.
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm
Maar nogmaals het bewijst niks, het is puur voor mijn eigen gemoedsrust.
Bekende gegevens , dus ongeveer n factor 3 meer sinds 1990.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Resonancer het volgende:
Mocht je naar de film gaan, kijk dan ook s goed naar de trailer van "The wild" ook van pixar/disney.
Geen wolkje aan de hemel, enkel dikke strepen. Ja de brainwash kan niet jong genoeg beginnen.
Idd, dit verklaard de toename van contrails. Resonancer wil het dan misschien afzwakken, maar ik zie slechts het feit dat de trails al voor 1990 er waren (ook toen ik vroeger naar school liep/terugliep zag ik ze zeer vaak, ik woon in de buurt van schiphol vlak bij de holding plaats die al eerder werd aangegeven). Ik zag ze al ik 1989, toen ik zes was. Ik heb er zelfs nog foto`s van !quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Ter illustratie wat vervoerscijfers (aantal reizigers) van Schiphol;
1960 1.428.884
1965 2.537.672
1970 5.337.399
1975 8.261.447
1980 9.715.069
1985 11.711.072
1990 16.470.983
1993 21.274.407
bron (een scholierenwerkstuk, dus niet per definitie de meest betrouwbare bron, maar de trend zal wel kloppen.
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4. Dus niet verwonderlijk dat je veel meer contrails ziet.
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".quote:That time is rapidly approaching. Chemtrails are merely delaying what is destined, and what is destined is the glorious revival of human sovereignty and victory of the human spirit.
Het geeft aan dat niet zozeer wetenschappelijk kijken naar een dergeljik verschijnsel basis is om dit aan te kaarten, maar een 'geloof' over het algemeen dat er bad guys zijn die kosten wat het kost de baas willen spelen over de ander. Het geeft wat mij betreft aan dat alles wat beweerd wordt over de condensstrepen dikke onzin is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?
gelukkig zijn er mods.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Juist. En dit is maar 1 van de praktische bezwaren tegen deze -in mijn ogen- ridicule theorie. Daarnaast, als dit waar zou zijn, dan zou er een enorme logistieke operatie voor nodig zijn. De stof die door de brandstof wordt gedaan moet worden gefabriceerd. Daar zijn op zijn minst een paar mensen voor nodig. Dan moet het vervoerd worden naar het vliegveld. Daar zijn dus transporteurs bij betrokken. Op het vliegveld moet dat spul in de brandstof gegooid worden (er vanuit gaande dat het door de brandstof wordt gedaan, zo niet dan zit het in aparte tanks in het vliegtuig, maar waar zitten die tanks dan? dat geeft het probleem zoals hierboven beschreven door MrWilliams). Aangezien vliegtuigen bijgetankt worden aan de gate (tenminste, dat dacht ik toch) zou dat spul DAAR al in de brandstof moeten zitten, en dus ergens anders vantevoren er in gegooid zijn. Op het vliegveld moeten mensen dus op de hoogte zijn van deze praktijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel: een vliegtuig werpt een zgn. "chemtrail" uit met whatever reden. hiervoor is een of andere vloeistof nodig. Laten we uitrekenen hoeveel vloeistof er nodig is om zo'n trail te maken. Laten we uitgaan van een 747 die naar spanje vliegt en 2000km aflegt.
Laten we stellen dat het voldoende is dat er 2ml per motor per meter uitgestoten wordt om een fatsoenlijk chemtrail te maken. (Ik betwijfel dit zelf omdat de sporen een veel grotere dichtheid lijken te hebben dan 2ml per m3. maar laten we het uitrekenen op basis hiervan en zien waar we uitkomen.)
stel: Een vliegtuig met 4 motoren verbruikt 8ml per meter.
Dit is dus 8 liter per kilometer. Per 1000km heeft een vliegtuig dus, naast haar brandstof 8000 liter van die vloeistof. Gezien het feit dat een tank van een boeing 747 90.000 liter is, is 8000 liter per 1000km een vrij hoge hoeveelheid. Dat is 1/10 van de totale tankinhoud per 1000km. Ritjes langer dan 4500km zitten er inclusief die vloeistof niet in.
Het lijkt me absurd om te denken dat vliegtuigmaatschappijen accepteren dat dit goedje in hun vliegtuigen gestopt wordt. Het zorgt voor een enorm veel groter brandstofverbruik en is zelfs op lange afstandsvluchten onmogelijk om mee te nemen. Bovendien betwijfel de genomen hoeveelheid genoeg is om ook maar een beetje een streepje te trekken.
Het lijkt mij eerder dat er door de warmte-uitstoot van de motoren in combinatie met de extreem koude buitentemperatuur (gemiddeld -60C) condens ontstaat. Het is afhankelijk van de weersomstandigheden hoe lang deze streep blijft hangen. Is de luchtvochtigheid hoog, dan zal deze streep er langer over doen om te verdwijnen.
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel:
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Psycholoogje van de kouwe grond. Ik post hier in o.w. die n negatieve bijsmaak hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.
kun je mij dan een link geven waar deze informatie beschikbaar is? Ik zou graag willen weten hoeveel ml per meter er werkelijk gebruikt wordt en hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo "geheim" te houden dat niemand er actie op onderneemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over negatieve insteek gesproken.. Flamoes: "ik kom hier vnl. om te debunken".
*Joined*quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefDaarnaast vind ik het geen debunken, maar gewoon een vergezochte theorie met normale zaken weerleggen. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik best wel wil geloven in dingen, maar niet die zo vergezocht en waar geen enkel echt bewijs voor aangedragen kan worden.
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Eens!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Verder een aantal zeer goede posts van jou CoolGuy!
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?
Vertel deze mensen dan maar dat ze er helemaal naast zitten..
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent doubling of CO2.
Of zeg deze mensen ff dat ze die patenten allemaal voor niks hebben laten registreren
http://omega.twoday.net/stories/161057/
Weet je wat ik nu al 3x met eigen ogen gezien heb?
http://www.chemtrailcentral.com/orbs.shtml
Maar dat kan toch helemaal niet? oooh.. nou dan heb ik ze ook niet gezien zal ik maar zeggen.
Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk welquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Dàt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders.
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofd![]()
Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat. Je hoeft er niet eens iets mee te doen. Als ik een dergelijke theorie zou bedenken dan zou ik om het geloofwaardig te maken waarschijnlijk ook nog zelf een patent laten vastleggen, en dat dan laten 'lekken'.
Ik bedenk me trouwens nog iets. Stel even dat ze de vliegtuigen aanpassen, dmv extra tanks in te bouwen. Een dergelijk systeem zal gecontroleerd moeten kunnen worden in het vliegtuig. Je wil nl dat die tanks oververhitten en het vliegtuig ontploft. Met andere woorden, de piloten moeten toch iets van lampjes/meters hebben voor die dingen, dus ze zitten wel degelijk in het complot ook. Er zijn best veel piloten.... dan heb je ook nog monteurs die die vliegtuigen aanpassen, die zitten ook in het complot.
Of is het zo dat er gewoon geen meters e.d. in de cockplit worden aangebracht. Al die moeite doen om chemtrails te maken, om vervolgens het niet te willen weten als zo'n systeem niet (goed) functioneert eventueel....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP? Ik denk het niet, tenzij jij die miljoentjes daar aan hebt toegewezen, maar dat heb je denk ik niet. Prima dat er patenten zijn getest. Nou en? Wil dat automatisch zeggen dat die technologie ook nu hier gebruikt wordt? Kun je dat met 100% zekerheid zeggen? Ik denk wederom van niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?
Ik geef hier mee aan dat je niet zo moet generaliseren.
wie zegt dat IK in de theorie van extra tanks geloof?
Mijn theorie is vrij simpel. Nieuwe Brandstof, nieuwe Motoren..klaar.
Probeer maar 's uit te vinden wie daar verantwoordelijk voor zijn, bedrijfsgeheim.
Ik denk dat er maar n heel klein groepje mensen is dat het overzich heeft wat er precies in Jet Fuel zit.
Over JP8 b.v. zeggen onderzoekers letterlijk, duizenden ingredienten moeten nader worden geidentificeerd.
In Nl is het RIVM en in de USA de EPA de controlerende instantie.
Ken je de rol van de EPA mbt 9-11?
Of de rol van het RIVM bij de ELAL ramp.
N patent zegt i.d.d helemaal niks, maar mag ik je er ff op wijzen dat er in de jaren 70 daadwerkelijk raketten met barium gelanceeerd zijn. Veel van die patenten zijn getest.
Haarp is gebouwd door het Pentagon, nog gelezen dat cheney n paar miljoentjes miste op 10 sept 2001? Het patent van Haarp acht wat extra barium e.d in onze atmosfeer zeer wenselijk (staat in de patenten) dus wel $$$$$ in Haarp steken, maar dat barium enz.. dat doet men dan maar niet?
Ook heb ik al heel vaak gezegd dat ik geen "harde bewijzen " heb, dus als het om termen als winnen en verliezen gaat, verlies ik deze discussie altijd. 1-0 voor "jullie" 2-0 , 3-0, etc..
Totdat ik straks n punt scoor in de sudden death.. blij zal ik dan echt niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |