100% zeker weten kun je dat niet, maar aangezien de stoffen een normaal bijproduct zijn, vermoed ik van niet. Zeker omdat er de afgelopen jaren ook aardig wat gedaan wordt om de uitstoot te beperken (nu doel ik nietop contrails specifiek, maar op het algemeen), waardoor de global dimming sinds de jaren 90 juist weer afneemt.quote:
dat alvast niet, of het werkt niet op jouquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:17 schreef Wombcat het volgende:
# Als voertuig voor mind control.
Tis ook niet mijn mening, zal de OP even aanpassenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Wat maakt nou dat jij denkt te weten hoe TS tegen de stelling aankjikt ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef x302 het volgende:
[..]
dat alvast niet, of het werkt niet op jou![]()
Ik had ook gewoon een deel van jouw OP gekopieerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zelfs ik, die het vorige topic geopend heeft, heb mijn eigen ideeën erover.
(die je terug kan vinden als je het vorige deel doorleest)
Heeft niets met debunking te maken, slechts het uitleggen van wat je ziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:13 schreef hardcorehooligans het volgende:
dan was deze klm vliegtuig dronken ofzo.
http://www.menphis75.com/images/foto_chemtrails/34.jpg
waarom vliegen ze niet in een rechte lijn.
lijnvluchten spreek voor zich toch.
de bunkers weten daar vast wel weer iet op tezeggen.
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?quote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Thrilled het volgende:
Ok, wat is nu de poeha rond chemtrails? ik bedoel, het zijn strepen die gemaakt worden door vliegtuigen, so what? uit de OP kan ik ook niet echt opmaken wat er nou zo boeiend aan is...
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeftquote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je de openingspost echt goed had doorgelezen had je een link naar het vorige topic kunnen zien. Daar staat heel veel informatie. Kunnen we 2 dingen doen, of je leest je in of we posten alles uit dat topic in dit topic. Wat denk jij wat het handigst is?
Ik denk dat je inderdaad alles even door moet lezen om een goede reactie te geven.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.quote:Op zondag 9 april 2006 14:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste zal zijn als jij een korte samenvatting geeft
als ik alles doorlees kan je morgen pas een goede reactie van me verwachten die je dan tegen kan gaan spreken..
ik heb nu al een vermoeden dat de meeste denken dat die chemtrails voor andere doeleinden dienen dan "uitlaatgassen" en dat de regering (uiteraard de US..) het volk wil brainwashen of dat aliens zo de aarde over gaan nemen of spionage materiaal weet ik het wat voor bullshit..
zeg het maar
Gebrekkige kennis.?quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is dat niemand weet waarom, wie en hoe.
De een zegt het is om de bevolking te beïnvloeden, uitroeien of volgzaam te maken, de ander meent dat het voor weersbeïnvloeding is, en een derde heeft het over het terugdringen van het br. Echter als zoveel vliegtuigen spuiten, moeten de maatschapijen er ook van op de hoogte zijn, net als mederwerkers in de petrolium branche, onderhoud en dergelijke.
Het hoe is helemaal onduidelijk. Harde bewijzen heeft men niet, behalve foto's waarop een afwijkend gedrag van contrails te zien zou zijn.
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef Resonancer het volgende:
Tot nu toe heb ik geen foto's van voor 1990 uit eigen archief gezien, maar dat is toch geen bewijs, dus ook niet relevant.
zucht flamoes die foto's zeggen je toch niks dus waarom zou het mijn ongelijk aantonen? Jezelf aan het tegenspreken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah, je zwakt het al af. Tsja, het is natuurlijk voor jezelf ook niet te doen als je iets roept wat uiteindelijk je ongelijk kan aantonen.
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Wombcat het volgende:
Wat bewijzen contrailfoto's uit eigen archief dan wat andere foto's niet bewijzen?
Tja, nou, mijn geheugen vertelt iets anders.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Trail foto's bedoel je denk ik? Want condensatie alleen is het niet. Dat heb ik hier geloof ik wel aangetoond.
Ik sta helemaal achter deze uitleg.
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm
Maar nogmaals het bewijst niks, het is puur voor mijn eigen gemoedsrust.
Bekende gegevens , dus ongeveer n factor 3 meer sinds 1990.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:22 schreef Resonancer het volgende:
Mocht je naar de film gaan, kijk dan ook s goed naar de trailer van "The wild" ook van pixar/disney.
Geen wolkje aan de hemel, enkel dikke strepen. Ja de brainwash kan niet jong genoeg beginnen.
Idd, dit verklaard de toename van contrails. Resonancer wil het dan misschien afzwakken, maar ik zie slechts het feit dat de trails al voor 1990 er waren (ook toen ik vroeger naar school liep/terugliep zag ik ze zeer vaak, ik woon in de buurt van schiphol vlak bij de holding plaats die al eerder werd aangegeven). Ik zag ze al ik 1989, toen ik zes was. Ik heb er zelfs nog foto`s van !quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Ter illustratie wat vervoerscijfers (aantal reizigers) van Schiphol;
1960 1.428.884
1965 2.537.672
1970 5.337.399
1975 8.261.447
1980 9.715.069
1985 11.711.072
1990 16.470.983
1993 21.274.407
bron (een scholierenwerkstuk, dus niet per definitie de meest betrouwbare bron, maar de trend zal wel kloppen.
Inmiddels zitten ze al boven de 44 miljoen (jaarverslag Schiphol 2005, pagina 4. Dus niet verwonderlijk dat je veel meer contrails ziet.
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".quote:That time is rapidly approaching. Chemtrails are merely delaying what is destined, and what is destined is the glorious revival of human sovereignty and victory of the human spirit.
Het geeft aan dat niet zozeer wetenschappelijk kijken naar een dergeljik verschijnsel basis is om dit aan te kaarten, maar een 'geloof' over het algemeen dat er bad guys zijn die kosten wat het kost de baas willen spelen over de ander. Het geeft wat mij betreft aan dat alles wat beweerd wordt over de condensstrepen dikke onzin is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:34 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n negatieve insteek in dergelijke zaken? Ongetwijfeld zul je van jezelf denken dat je juist over het algemeen een positieve insteek in zaken hebt, in bv het leven, omdat je met jouw 'strijd' alleen het beste voor de mensen voor hebt, maar ik vind dat jij over het algemeen een erg negatieve kijk laat zien. Waar komt dat vandaan?
gelukkig zijn er mods.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam wetenschap combineren met zulke uitspraken, dit is meer een geloof dan een wetenschap, en ik vind dit soort uitspraken dan ook echt niet thuishoren in deze hele "discussie".
Juist. En dit is maar 1 van de praktische bezwaren tegen deze -in mijn ogen- ridicule theorie. Daarnaast, als dit waar zou zijn, dan zou er een enorme logistieke operatie voor nodig zijn. De stof die door de brandstof wordt gedaan moet worden gefabriceerd. Daar zijn op zijn minst een paar mensen voor nodig. Dan moet het vervoerd worden naar het vliegveld. Daar zijn dus transporteurs bij betrokken. Op het vliegveld moet dat spul in de brandstof gegooid worden (er vanuit gaande dat het door de brandstof wordt gedaan, zo niet dan zit het in aparte tanks in het vliegtuig, maar waar zitten die tanks dan? dat geeft het probleem zoals hierboven beschreven door MrWilliams). Aangezien vliegtuigen bijgetankt worden aan de gate (tenminste, dat dacht ik toch) zou dat spul DAAR al in de brandstof moeten zitten, en dus ergens anders vantevoren er in gegooid zijn. Op het vliegveld moeten mensen dus op de hoogte zijn van deze praktijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel: een vliegtuig werpt een zgn. "chemtrail" uit met whatever reden. hiervoor is een of andere vloeistof nodig. Laten we uitrekenen hoeveel vloeistof er nodig is om zo'n trail te maken. Laten we uitgaan van een 747 die naar spanje vliegt en 2000km aflegt.
Laten we stellen dat het voldoende is dat er 2ml per motor per meter uitgestoten wordt om een fatsoenlijk chemtrail te maken. (Ik betwijfel dit zelf omdat de sporen een veel grotere dichtheid lijken te hebben dan 2ml per m3. maar laten we het uitrekenen op basis hiervan en zien waar we uitkomen.)
stel: Een vliegtuig met 4 motoren verbruikt 8ml per meter.
Dit is dus 8 liter per kilometer. Per 1000km heeft een vliegtuig dus, naast haar brandstof 8000 liter van die vloeistof. Gezien het feit dat een tank van een boeing 747 90.000 liter is, is 8000 liter per 1000km een vrij hoge hoeveelheid. Dat is 1/10 van de totale tankinhoud per 1000km. Ritjes langer dan 4500km zitten er inclusief die vloeistof niet in.
Het lijkt me absurd om te denken dat vliegtuigmaatschappijen accepteren dat dit goedje in hun vliegtuigen gestopt wordt. Het zorgt voor een enorm veel groter brandstofverbruik en is zelfs op lange afstandsvluchten onmogelijk om mee te nemen. Bovendien betwijfel de genomen hoeveelheid genoeg is om ook maar een beetje een streepje te trekken.
Het lijkt mij eerder dat er door de warmte-uitstoot van de motoren in combinatie met de extreem koude buitentemperatuur (gemiddeld -60C) condens ontstaat. Het is afhankelijk van de weersomstandigheden hoe lang deze streep blijft hangen. Is de luchtvochtigheid hoog, dan zal deze streep er langer over doen om te verdwijnen.
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over het algemeen? Wat weet jij nou van mij? Mijn overtuiging is dat mensen over het algemeen het beste wilen en ik ga uit van het goede.
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef MrWilliams het volgende:
laten we het probleem op een andere manier benaderen:
stel:
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Psycholoogje van de kouwe grond. Ik post hier in o.w. die n negatieve bijsmaak hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders. Dat laat zien dat je een negatieve insteek hebt. Zoals ik inderdaad al zei, je zult van jezelf ongetwijfeld van mening zijn dat je juist een positieve insteek in het leven hebt, maar daar geloof ik gezien je insteken in diverse zaken (9/11, chemtrail, haarp) weinig van. Je bent als een werkloze vrouw die van haar kinderen houdt maar zich afkeert tegen alles wat authoriteit is en dat dagelijks bij de kapper onder de droogkap samen met je tevens werkloze buurvrouwen beroddelt.
kun je mij dan een link geven waar deze informatie beschikbaar is? Ik zou graag willen weten hoeveel ml per meter er werkelijk gebruikt wordt en hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo "geheim" te houden dat niemand er actie op onderneemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft niks te veronderstellen, dit is allemaal al berekend en uitgewerkt. Als je je in deze materie zou verdiepen had je dit al kunnen weten.
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over negatieve insteek gesproken.. Flamoes: "ik kom hier vnl. om te debunken".
*Joined*quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Debunken is niet perse negatief, eerder positiefDaarnaast vind ik het geen debunken, maar gewoon een vergezochte theorie met normale zaken weerleggen. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik best wel wil geloven in dingen, maar niet die zo vergezocht en waar geen enkel echt bewijs voor aangedragen kan worden.
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Eens!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Verder een aantal zeer goede posts van jou CoolGuy!
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofdquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jullie? Ben ik nu ook al schizofreen?
Vertel deze mensen dan maar dat ze er helemaal naast zitten..
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent doubling of CO2.
Of zeg deze mensen ff dat ze die patenten allemaal voor niks hebben laten registreren
http://omega.twoday.net/stories/161057/
Weet je wat ik nu al 3x met eigen ogen gezien heb?
http://www.chemtrailcentral.com/orbs.shtml
Maar dat kan toch helemaal niet? oooh.. nou dan heb ik ze ook niet gezien zal ik maar zeggen.
Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk welquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is zo'n drogredenering. Je kunt het beter omdraaien. Als jullie je nou eens echt zouden verdiepen, dan zouden jullie inzien dat dit helemaal niet mogelijk is.
Dàt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Over het algemeen laat je toch zien dat je niet uitgaat van het goede. Je insteek in 9/11 bijvoorbeeld laat zien dat je geen hoge pet op hebt van regeringsleiders.
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kom eens van die kast af vriend. Met jullie bedoel ik niet jij die schizofreen zou zijn, maar jullie als in de aanhangers (meervoud) van deze onzin. Maar als jij in alles zo snel conclusies trekt snap ik wel dat je hier in geloofd![]()
Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat. Je hoeft er niet eens iets mee te doen. Als ik een dergelijke theorie zou bedenken dan zou ik om het geloofwaardig te maken waarschijnlijk ook nog zelf een patent laten vastleggen, en dat dan laten 'lekken'.
Ik bedenk me trouwens nog iets. Stel even dat ze de vliegtuigen aanpassen, dmv extra tanks in te bouwen. Een dergelijk systeem zal gecontroleerd moeten kunnen worden in het vliegtuig. Je wil nl dat die tanks oververhitten en het vliegtuig ontploft. Met andere woorden, de piloten moeten toch iets van lampjes/meters hebben voor die dingen, dus ze zitten wel degelijk in het complot ook. Er zijn best veel piloten.... dan heb je ook nog monteurs die die vliegtuigen aanpassen, die zitten ook in het complot.
Of is het zo dat er gewoon geen meters e.d. in de cockplit worden aangebracht. Al die moeite doen om chemtrails te maken, om vervolgens het niet te willen weten als zo'n systeem niet (goed) functioneert eventueel....
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP? Ik denk het niet, tenzij jij die miljoentjes daar aan hebt toegewezen, maar dat heb je denk ik niet. Prima dat er patenten zijn getest. Nou en? Wil dat automatisch zeggen dat die technologie ook nu hier gebruikt wordt? Kun je dat met 100% zekerheid zeggen? Ik denk wederom van niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bedankt dat je "jullie" ff uitlegt.. D8 je nou echt dat dat nodig was?
Ik geef hier mee aan dat je niet zo moet generaliseren.
wie zegt dat IK in de theorie van extra tanks geloof?
Mijn theorie is vrij simpel. Nieuwe Brandstof, nieuwe Motoren..klaar.
Probeer maar 's uit te vinden wie daar verantwoordelijk voor zijn, bedrijfsgeheim.
Ik denk dat er maar n heel klein groepje mensen is dat het overzich heeft wat er precies in Jet Fuel zit.
Over JP8 b.v. zeggen onderzoekers letterlijk, duizenden ingredienten moeten nader worden geidentificeerd.
In Nl is het RIVM en in de USA de EPA de controlerende instantie.
Ken je de rol van de EPA mbt 9-11?
Of de rol van het RIVM bij de ELAL ramp.
N patent zegt i.d.d helemaal niks, maar mag ik je er ff op wijzen dat er in de jaren 70 daadwerkelijk raketten met barium gelanceeerd zijn. Veel van die patenten zijn getest.
Haarp is gebouwd door het Pentagon, nog gelezen dat cheney n paar miljoentjes miste op 10 sept 2001? Het patent van Haarp acht wat extra barium e.d in onze atmosfeer zeer wenselijk (staat in de patenten) dus wel $$$$$ in Haarp steken, maar dat barium enz.. dat doet men dan maar niet?
Ook heb ik al heel vaak gezegd dat ik geen "harde bewijzen " heb, dus als het om termen als winnen en verliezen gaat, verlies ik deze discussie altijd. 1-0 voor "jullie" 2-0 , 3-0, etc..
Totdat ik straks n punt scoor in de sudden death.. blij zal ik dan echt niet zijn.
Ja, ALLES is mogelijk als je het zo gaat bekijken. Het is welzeker mogelijk om de samenstelling van brandstof aan te passen. Shell heeft het recentelijk nog gedaan met Euro 95quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk zeker wel dat het mogelijk is... natuurlijk wel
Niet dat dat betekend dat het ook gedaan wordt, maar iets veranderen aan de samenstelling van de brandstof/uitstoot is natuurlijk best mogelijk.
[..]
Dàt heb ik van de meeste regeringsleiders ook niet...Je moet voor de grap eens een paar weken in hun buurt rondhangen op de werkvloer, je lacht je kapot !
Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima dat Cheney miljoentjes mist. Kun je dat gemis toeschrijven met 100% zekerheid aan HAARP?
Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.quote:. Ik vind het frappant dat dit soort dingen altijd wordt geloofd door mensen die van die betreffende materie eigenlijk het minste verstand hebben. (no offence!, ik wil je echt niet aanvallen of zo!)
Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nopequote:Daarnaast, als dat al waar was, dan blijft alles wat ik geschreven heb nog steeds overeind, qua het aantal mensen dat betrokken is, de logistieke operatie, het feit dat de piloten dan wel betrokken moeten zijn hierbij etc.
Deze randgladiool?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:53 schreef CoolGuy het volgende:
Een patent zegt he-le-maal niets. Iedere randgladiool kan een patent laten vastleggen. Nou dan heb je wat.
Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Wat betreft mijn opmerking over mensen die er het minste verstand van hebben doelde ik op dat er heel simpel wordt gezegd "andere motor" alsof het dan verklaard is, terwijl de mensen die dat roepen meestal geen idee hebben hoe zo'n motor functioneert, maar het komt wel zo over van 'dan gebruiken ze 'even' een andere motor, alsof dat een heel normaal iets is. Daarnaast worden er berekeningen gedaan, maar de berekening van MrWilliams geeft aan hoe ontzettend onlogisch dat chemtrails-via-vliegtuigen-verhaal is. Ik doelde met 'minste verstand' niet op het al dan niet kennis hebben van wat de technologie achter HAARP zou zijn. Ik doelde dus, nogmaals, dat mensen roepen "ja dat gaat via vliegtuigen' maar ze hebben geen enkel idee wat het inhoudt om een stof op die manier te verspreiden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer hier mee aan te geven dat de financiele middelen er zijn, men kan dit i.d.d overal voor gebruiken.
[..]
Dit kom ik ook vaak tegen bij mensen die onzin roepen.
Haarp... nooit van gehoord.
Ed Teller wie is dat?
[..]
Dit is 'n mening, geen feit. Of je moet mij maar s vertellen wie er allemaal weten wat er in Jet Fuel zit en wie hier gegevens over publiceert. Nogmaals waarom zouden piloten van iets moeten weten? Keuren die zelf hun brandstof? nope
Je kunt mij dan wel verwijten dat ik geen kennis heb, maar heb echt me best gedaan om die info te verkrijgen. Dit is echter NIET mogelijk. bedrijfsgeheim e.d. Als ik dan toch wat vind moet ik er maar op vertrouwen dat de info die mij verstrekt wordt door de producenten juist is. Onafhankelijke organen zijn er i.m.o. niet. Ik vindt de EPA niet onafhankelijk, als je hun rol bekijkt m.b.t 9-1 snap je hoop ik waarom.
In 'n chemtrail discussie hoort natuurlijk ook deze brief.
[afbeelding]
Yep, lijkt mij n ultra patriotist.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Heb je al uitgezocht wie die Alexander Cuppett is?
En waarom is hij de enige ter wereld die de "The Secretary of Defense Civilian Service Medal" heeft gekregen?
Ben het met je eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Yep, lijkt mij n ultra patriotist.
Weet jij meer over hem?
En dat valt niet op?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschrevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Prima. Hier heb je een paar foto's van dichtbij genomen. Waar precies zit die sproei installatie?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok om het simplistisch voor jou te houden : nee , ik zie geen bakje eronder hangen met "chemtrailsproeier" erop geschreven![]()
Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:Je geeft toch aan dat er met sproeiinstallaties gewerkt wordt? Dan kan ik je toch vragen of ze te zien zijn? Wat is daar nou mis mee?
In het vorige topic is al het 1 en ander aan feiten gepostquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef MrWilliams het volgende:
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.
Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig
op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
http://www.wrh.noaa.gov/fgz/science/contrail.php?wfo=fgzquote:The condensation trail left behind jet aircrafts are called contrails. Contrails form when hot humid air from jet exhaust mixes with environmental air of low vapor pressure and low temperature. The mixing is a result of turbulence generated by the engine exhaust. Cloud formation by a mixing process is similar to the cloud you see when you exhale and "see your breath". The figure below represents how saturation vapor pressure varies as a function of temperature. The blue line is the saturation vapor pressure for ice as a function of temperature (in degrees Kelvin). Air parcels in the region labeled saturated will form a cloud. Imagine two parcels of air, A and B as located on the diagram. Both parcels are unsaturated. If B represents the engine exhaust, then as it mixes with the environment (parcel A) its temperature and corresponding vapor pressure will follow the dotted line. Where this dotted line intersects the blue line is were the parcel becomes saturated.
If you are attentive to contrail formation and duration, you will notice that they can rapidly dissipate or spread horizontally into an extensive thin cirrus layer. How long a contrail remains intact, depends on the humidity structure and winds of the upper troposphere. If the atmosphere is near saturation, the contrail may exist for sometime. On the other hand, if the atmosphere is dry then as the contrail mixes with the environment it dissipates. Contrails are a concern in climate studies as increased jet aircraft traffic may result in an increase in cloud cover. It has been estimated that in certain heavy air-traffic corridors, cloud cover has increased by as much as 20%. An increase in cloud amount changes the region's radiation balance. For example, solar energy reaching the surface may be reduced, resulting in surface cooling. They also reduce the terrestrial energy losses of the planet, resulting in a warming. Jet exhaust also plays a role in modifying the chemistry of the upper troposphere and lower stratosphere. NASA and the DOE are sponsoring a research program to study the impact contrails have on atmospheric chemistry, weather and climate. In this series of satellite images we will investigate the duration of contrails. The satellite images are from the GOES-8 visible channel. Each image is separated in time by approximately 15 minutes. The GOES-8 image has a spatial resolution of approximately 1 km. The satellite image is a view of upper mid-west including southern Wisconsin and northern Illinois. Madison is located on the image. Contrails were observed from the ground during this period. At this wavelength, the GOES-8 imager is measuring the amount of radiant energy reflected by the surface and the clouds. The whiter a given portion of the image, the larger the amount of reflected visible light. White portions of the image represent thick clouds and dark regions are water or heavily vegetated regions. Contrails show up on the image as white streaks, similar to how they appear from a surface view.
When you view this image of 1846 UTC, notice the individual contrails labeled A and B
In this image 30 minutes later (1902 UTC), both these contrails exist, as well as others.
By 1932 UTC, these contrails still exist. Also notice how the contrail labeled C is spreading. Notice also that these clouds are generating shadows. Since we know the position of the sun, we can use these shadows, to calculate the height of the clouds that cast them.
A 3 1/2 hour time sequence of the contrails generated on this day.
http://cimss.ssec.wisc.edu/wxwise/class/Shuttle.mpg
Man man man how low can you go ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:30 schreef natte-flamoes het volgende:
Beter nog, hier heb je een foto van een 747 van de onderkant.
Kun je de sproeiinstallatie aanwijzen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geef niets aan ... nogmaals stop met woorden in andermans mond te proberen leggen.
Je geeft het toch aan? Ik bedoel, je geeft aan dat het je logischer lijkt dat er met een sproeiinstallatie wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
Man man man how low can you go ?
Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof élk vliegtuig aan het sproeien is
Nou jij voelt het je hier ook bijzonder op je gemak met je simpele redeneringen toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.
Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
Geef aan dan hoe complex je het wil hebben. Ik ga in op wat je post, je post dat het jou logischer lijkt dat er met een sproei installatie wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef UncleScorp het volgende:
Nou jij voelt het je hier ook bijzonder op je gemak met je simpele redeneringen toch ?
Als er met een aparte installatie wordt gesproeid, dan gaat dit weer in tegen de andere versie van het verhaal, nl dat die zooi gewoon door de kerosine heen zit. Daarnaast heb ik al een aantal problemen gepost mbt tot een aparte installatie eerder in dit topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Geef aan dan hoe complex je het wil hebben. Ik ga in op wat je post, je post dat het jou logischer lijkt dat er met een sproei installatie wordt gewerkt.
Laat het me dan anders vragen: hoe zit zo'n sproei installatie in elkaar? Hoe wordt daar onderhoud aan gepleegd? Hoe wordt die installatie gevuld? Waar zit de sproei installatie?
Probeer eens toe te lichten waarom een sproei installatie je logischer werkt?
PFFFF zo moe wordt je ervan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef MrWilliams het volgende:
het is jammer dat er met gegevens gestrooid wordt die niet of nauwelijks met elkaar in verband kunnen worden gebracht.
Ik zou graag twee feiten willen pakken:
- condens sporen (sorry, te sturend, gewijzigd)
- een vliegtuig
op de een of andere manier genereert het vliegtuig in zijn vlucht deze sporen. Er MOET door middel van foto's, schemas van een vliegtuig, de samenstelling van de lucht of de kerosine. Hard aan te tonen zijn wat dit fenomeen is. Dus: duidelijke verbanden tussen aantoonbare feiten. Of anders: heldere, logische beredeneringen.
Het enige feit dat ik in dit topic heb kunnen constateren is dat van die laatste twee bijna geen sprake is geweest.
Zoals ik al zei, over de samenstelling en het gedrag kun je discusieren, echter het ontstaan opzich is een zuiver natuurlijk proces.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Complottintjes![]()
oke verklaar dan eens waarom er sinds een aantal jaren een zeer lang condensspoor uit sommige vliegtuigen komen die niet verdwijnen maar een zware bewolking creeren
zo goed? en duidelijk genoeg voor jou?
Of 10 vliegtuigen die een netwerk in de lucht vliegen, waarna er binnen tien minuten een bewolking ontstaat die minimaal 6 uur blijf bestaan.
Leg uit dit komt natuurlijk door de nieuwere motoren en andere benzine ingredienten sinds enkele jaren,..
sure!!!!!!!!!!
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baserenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, over de samenstelling en het gedrag kun je discusieren, echter het ontstaan opzich is een zuiver natuurlijk proces.
Voor de rest van je vragen, heb je wel eens een wolk zien ontstaan? Kan opok vrij snel gaan, en deze kan ook vrij lang blijven hangen, wederom hetzelfde proces.
En contrails die uitwaaien tot grote wolkenvelden is niets nieuws, er zijn al onderzoeken uit de jaren '60 die daar naar kijken...
En mensen die klachten krijgen als ze een contrail zien ontstaan? 100% psychisch. Stoffen die of door de motoren worden geinhecteerd, of door een externe bron worden geloost, zullen nooit precies op dezelfde plek terecht komen als waarvan ze gestrooid zijn. Zeker stoffen in de uitlaatgassen zijn dermate klein en licht, dat zelfs getwijfeld mag worden of ze überhaupt ooit op de grond terecht komen, anders dan opgelost in regen, maar ook dan is de neerslag plek totaal ergens anders dan de strooi plaats.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baseren
Ik heb genoeg opgelet en gezien in de lucht dus
mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!
Hoeft ook niet. Mijn post was slechts een oproep om je (hoeft niet op jou persoonlijk te slaan) tenminste te verdiepen in de theorie achter contrails, welke simpelweg niet te ontkennen valt, of ze nu wel of niet ingezet worden voor het "kwaad".quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baseren
Ik heb genoeg opgelet en gezien in de lucht dus
mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!
Jammer dat je ontstaan van wolken ontkent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja jij wilt het niet geloven dus je zult alles zoeken waarop jij je stelling kunt baseren
Ik heb genoeg opgelet en gezien in de lucht dus
mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!
weer veel te veel aanames, wie zegt dat men ons "besproeit"?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:38 schreef Furby het volgende:
Niemand die op het idee komt dat dit de meest onlogische manier is om het te doen ?
as if i care ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je nu een klein beetje door de mand valt. No offence verder.
Je oppert zelf dat het je logischer lijkt dat er met sproei installaties wordt gewerkt. Dan ga ik daar op in, maar dat is dan niet o.k.?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
as if i care ...
Blijkbaar weten jullie nu nog altijd niet hoe ik over chemtrails denk.
Straffer nog, jullie schilderen me hier al af als de grootste verdediger van de stelling ...
Vraag maar es aan The_Stranger anders ... die leest tenminste posts en geeft concrete antwoorden, en zelfs zonder persoonlijk gelul ! Straf hé
Dit lees ik nu al voor de zoveelste keer, dit hoeft helemaal niet door heel veel mensen te worden gedaan. Nogmaals, toon mij 's aan dan hoeveel mensen daadwerkelijk weten wat er in de div. soorten jetfuel zit. En stel... je zou die paar insiders ervan overtuigen dat we afstevenen op n catastrofe veroorzaakt door Global Warming en dat dit de enige manier is om dit op te lossen (helaas zijn er wel schadelijke gevolgen aan deze methode, maar ja het kan nu eenmaal niet anders) zouden zij dan echt uit de school klappen. En er zijn meerdere manieren om mensen hun mond te laten houden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Verder zal, als de werkwijze een toegevoegde substantie in de brandstof betreft, een zeer groot gedeelte van het personeel op de hoogte moeten zijn. Niet alleen de piloten, maar ook onderhoud en de diverse onderzoekt mensen die opdraven als er een vliegtuig neerstort. Ook, als het een operatie betreft welke in vaste patronen vliegt, zal de verkeersleiding op de hoogte moeten zijn.
neenee jij stalkt gewoon al mijn postsquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Je oppert zelf dat het je logischer lijkt dat er met sproei installaties wordt gewerkt. Dan ga ik daar op in, maar dat is dan niet o.k.?
Het lijkt in verste verten niet op wat ik nu bijna dagelijks waarneem, maar i.d.d. ik zie 1 contrail.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nog een foto uit 1974:
[afbeelding]
bron:
http://webserv.chatsystem(...)D_early_chasing.html
Ja, weet je waarom? Omdat het vaak in topics als dit (en 9/11 topics) zo is dat er ongefundeerd iets wordt geroepen en het een poos later als waarheid wordt beschouwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef UncleScorp het volgende:
neenee jij stalkt gewoon al mijn posts
Wat denk je van de moter constructeurs?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit lees ik nu al voor de zoveelste keer, dit hoeft helemaal niet door heel veel mensen te worden gedaan. Nogmaals, toon mij 's aan dan hoeveel mensen daadwerkelijk weten wat er in de div. soorten jetfuel zit. En stel... je zou die paar insiders ervan overtuigen dat we afstevenen op n catastrofe veroorzaakt door Global Warming en dat dit de enige manier is om dit op te lossen (helaas zijn er wel schadelijke gevolgen aan deze methode, maar ja het kan nu eenmaal niet anders) zouden zij dan echt uit de school klappen. En er zijn meerdere manieren om mensen hun mond te laten houden.
Hoe goed de verkeeersleiding op de hoogte is van de div vluchten is mij na de geheime cia vluchten wel duidelijk geworden.
Wel 's van TOS gehoord?
lol dus als ik zeg dat ik in aliens geloof moet ik maar zorgen dat jij er 1 te zien krijgt ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef natte-flamoes het volgende:
Jij komt met een sproei installatie, wees dan ook een vent en laat zien waar die installatie zit, hoe het werkt enz.
Euuhh nee hoor lieve schat, jij doet hier mee voor spek en bonen. Bijna iedereen hier post zoveel mogelijk onderbouwde reacties, maar jij mag gewoon lekker voor de lol mee posten en lekker wilde dingetjes roepen hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
lol dus als ik zeg dat ik in aliens geloof moet ik maar zorgen dat jij er 1 te zien krijgt ?![]()
Dat eerste kwam vroeger ook al voor. In een vorig topic heb ik verhalen van piloten uit WO2 gepost, die verklaarden in de wolken van hun eigen contrails teruggevolgen te hebben. hier kun je die posts terugvinden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Complottintjes![]()
oke verklaar dan eens waarom er sinds een aantal jaren een zeer lang condensspoor uit sommige vliegtuigen komen die niet verdwijnen maar een zware bewolking creeren
zo goed? en duidelijk genoeg voor jou?
Of 10 vliegtuigen die een netwerk in de lucht vliegen, waarna er binnen tien minuten een bewolking ontstaat die minimaal 6 uur blijf bestaan.
Leg uit dit komt natuurlijk door de nieuwere motoren en andere benzine ingredienten sinds enkele jaren,..
sure!!!!!!!!!!
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat denk je van de moter constructeurs?
Als er iets aan de brandstof wordt toegevoegd, wat geen enkel nut heeft voor de voortstuwing van een vliegtuig, moet er ook aan een heel aantal mensen worden uitgelegd, waarom het er in zit. Het kost namelijk erg veel geld.
ja, ik weet niet hoe dat op andere forums is, maar 'hier' wordt niet zomaar alles wat je zegt klakkeloos geslikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.
Hoeveel ontwerpers van vliegtuig motoren zijn er ? Hun kennis valt allemaal onder bedrijfsgeheim. Al zou je dit openbaar willen maken. De harde bewijzen krijg je echt niet mee.
Het argument geld , heb ik het ook al over gehad, gewoon doorberekenen, en genoeg mensen binnen de gelederen die wel n btje met geld kunnen schuiven . Cheney, Rummie, Wolfowitz.
ja hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een dom paranoide persoontje. Echt te triest als je denkt dat vliegtuigen aan het 'sproeien' zijn. Je hangt je theorie ook nogal dogmatisch aan. 'mij overtuig je ook niet met jouw stellingen!' Denk je nou werkelijk dat ze zoiets debiels bedenken en ook nog eens uitvoeren zonder dat normale mensen het zien.
![]()
Ik heb het in dit geval niet over de VS. Ik heb het over Easyjet, de KLM, Aerovlot, enz. Zij moeten extra kosten maken voor hun brandstof. Reken maar dat daar wel een aantal mensen zitten die alles tot de cent toe moeten narekenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jammer dat n vraag hier bijna altijd met n werdervraag wordt beantwoord. Hoeveel mensen weten er daawerkelijk wat er in jet fuel zit. Moet ik klakkeloos de EPA en het RIVM vertrouwen dat zij de juiste info hebben? die krijgen ze van......precies. 60% van de jet fuel komt van 1 maatschappij.
Hoeveel ontwerpers van vliegtuig motoren zijn er ? Hun kennis valt allemaal onder bedrijfsgeheim. Al zou je dit openbaar willen maken. De harde bewijzen krijg je echt niet mee.
Het argument geld , heb ik het ook al over gehad, gewoon doorberekenen, en genoeg mensen binnen de gelederen die wel n btje met geld kunnen schuiven . Cheney, Rummie, Wolfowitz.
De brandstof prijs is van veel factoren afhankelijk. Jij bent van mening dat de luchtvaartmaatschappijen de brandstofprijs bepalen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik heb het in dit geval niet over de VS. Ik heb het over Easyjet, de KLM, Aerovlot, enz. Zij moeten extra kosten maken voor hun brandstof. Reken maar dat daar wel een aantal mensen zitten die alles tot de cent toe moeten narekenen.
Nee, maar wel wat het rendement is die brandstof moet leveren. En als die lager wordt, omdat er iets aan toegevoegd is, wordt dat redelijk snel bekend, omdat men minder ver kan vliegen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De brandstof prijs is van veel factoren afhankelijk. Jij bent van mening dat de luchtvaartmaatschappijen de brandstofprijs bepalen?
Ik heb de 30+ delen van 2 jaar terug al meegemaakt. Dit is herkouwen. Als jullie nu eens inhoudelijk ingaan op de natuurwetten die jullie gezever onderuit halen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Resonancer het volgende:
weer veel te veel aanames, wie zegt dat men ons "besproeit"?
Lees je eerst s ff in.
Voor iemand die het allemaal al meegemaakt heeft doe je wel heel ongefundeerde uitspraken als sproeien, en neem je aan dat dit op ons gericht is, veel te veel aannames, maar om dat gezever te noemen...neuh zo praat ik liever niet over anderen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:45 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb de 30+ delen van 2 jaar terug al meegemaakt. Dit is herkouwen. Als jullie nu eens inhoudelijk ingaan op de natuurwetten die jullie gezever onderuit halen?
Ik heb foto's waabij 4 motoren meer dan 4 trails achterlaten. Volgens 'n aspirant piloot kwam dit door het verwaaieren.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik wil wedden dat die foto is geshopt.
Probeer eens een 2de foto van een vliegtuig met dergelijke punt van origin van strepen, denk dat je dat niet lukt. Daarnaast, wanneer je de contrails in de lucht ziet komen het aantal strepen altijd overeen met het aantal motoren van het vliegtuig.
Dat zou dan weer niet overeenkomen met jouw versie van het verhaal, namelijk dat de brandstof een toevoeging hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb foto's waabij 4 motoren meer dan 4 trails achterlaten. Volgens 'n aspirant piloot kwam dit door het verwaaieren.
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=304&mforum=wesley
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=304&mforum=wesleyquote:Bedankt voor de mooie foto's, vooral de 2e. Goed te zien aan de uitstoot dat het niet enkel van motoren kan komen. Ik kan aan het beginstuk al minimaal 5 lijnen tellen. Ook weer duidelijk een kleurverschil te zien in het middelste gedeelte v.d. uitstoot. Net zoals deze (helaas niet goed gelukte) foto, geplaatst in een ander topic, genomen met een telescoop:
Volgens mij is die foto bewerkt. De trails lijken 'op' de foto te liggen. Beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel, maar ze lijken er later opgelegd te zijn. Daarnaast komen de strepen nergens vandaan onder de vleugels. Ze lijken gewoon ineens te ontstaan. Je ziet wel 2 zwarte rechthoekjes onder de vleugels bij het begin van de trails, maar als je goed kijkt dan zie je dat de beginpunten van de 2 trails BOVEN die zwarte rechthoekjes beginnen, en daar dus niet uit komen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef YuckFou het volgende:
Ik weet niet of deze foto 1) echt is en 2) hier al eens is langsgekomen, maar dit is anders een van de weinige foto's die ik gezien heb waar de con/chemtrails duidelijk niet uit de motoren komen...
[afbeelding]
bron
Dat lijkt mij hetzelfde verschijnsel als je op formule 1 auto's ziet:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/792399/M/
Vortex.
Dit lijkt me toch echt niet geshopped. En deze ook niet.
http://www.airliners.net/open.file/907833/M/
Wel meer dan 4 trails toch?
http://www.airliners.net/open.file/870588/M/
Breking door wind.
Ik denk dat je die vraag aan een natuurkundige moet stellen. Een Haushofer kan hier denk ik wel antwoord op geven. Maar ik vind wel mooi dat je die vraag stelt eigenlijk. Heel vaak zie ik hier voorbij komen (niet per se door jou hoor!) dat omdat het niet volgens de lezer op de juiste plek ontstaat (lees: wat hij de juiste plek vind) het DUS iets onverklaarbaars moet zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Je geeft zelf de verklaring al, breking door wind en vortex effect. Ik vind dat zelf n redelijke verklaring. Wel vraag ik me af waarom dit op juist die plek ontstaat, en bijv niet aan de punten, of andere gedeelten van de flaps.
http://www.airliners.net/open.file/792399/M/
Ik heb eerder diverse foto's gepost van vliegtuigen met vortexes aan de vleugeluiteinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Je geeft zelf de verklaring al, breking door wind en vortex effect. Ik vind dat zelf n redelijke verklaring. Wel vraag ik me af waarom dit op juist die plek ontstaat, en bijv niet aan de punten, of andere gedeelten van de flaps.
http://www.airliners.net/open.file/792399/M/
Op jouw foto is mooi te zien dat de flaps omlaag staan:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef Resonancer het volgende:
Je geeft zelf de verklaring al, breking door wind en vortex effect. Ik vind dat zelf n redelijke verklaring. Wel vraag ik me af waarom dit op juist die plek ontstaat, en bijv niet aan de punten, of andere gedeelten van de flaps.
http://www.airliners.net/open.file/792399/M/
waar moet ik de trails zienquote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Trails in tekenfilms
http://www.overthehedgemovie.com/main.html
Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
Trails in tekenfilms
http://www.overthehedgemovie.com/main.html
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat mij betreft sterk je jezelf niet in je theorie met dergelijke posts.
bekijk de trail(er), of de free d-load pagina.quote:
Nooit verondersteld dat de contrails misschien ook.....heel normaal zijn??quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik weinig tot geen waarde aan jouw mening. Bedoel je met mijn theorie dat de media ons brainwashed en ons doet geloven dat massa's persistente trails heel normaal zijn en dat ..? ach.. laat ook maar.
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek (aandacht was moeilijk bij te houden, lijkt me best leuke film) en dan nog ja, het is gewoon een normaal verschijnsel en om het dan op brainwashen te steken
...
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen laten eerder zien dat je achterdochtig bent en niet fris in de maatschappij staat dan dat je daadwerkelijk een goed punt maakt. Je gaf eerder aan dat je kinderen hebt, mogen jouw kinderen tekenfilms kijken?
ja met die grasmaaier die het luchtruim koos door middel van de glijbaan toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het verkeerde filmpje gekeken hebt, want het beeld dat ik kreeg was dat het beestje in een vliegding wegvloog en een heel spoor dikke rook achterliet.
Waarschijnlijk had hij ook al een rondje gevlogen voor het punt vanaf waar deze clip geknipt was, want overdwars op de achtergrond liepen er ook al wat.
De trails waren overduidelijk aanwezig... je hoefde dus niet "er echt op te letten".
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Mirage het volgende:
Ik ben het absoluut eens dat wij worden gemanipuleerd via de tv (hell daar draait het op !),
ik was net te laat...thnx!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Ik vroeg het me af, no offence.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Resonancer het volgende:
Gaan we weer persoonlijk worden? Niet Fris in de maatschappij staan?
HOU DAAR NOU TOCH S MEE OP!
Mij kinderen kijken i.i.g niet hiernaar.
http://www.momo-developme(...)minals/subs.htm~main
Doodskoppen? sigaretten in KetNET trailer.. waarom?
[afbeelding]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef Thrilled het volgende:
ik zag de trails pas als ik er echt op lette, en niet als ik naar de trailer keek.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Precies zoals het werkt ja, je ziet het niet echt, maar het is er wel. Onbewust neem je alles in je op.
Als dat je sterkt in je mening dat het allemaal normaal is, is het doel bereikt.
Toch even een linkjequote:Op woensdag 12 april 2006 14:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
't is even heel erg off topic, sorry for that, maar ik ben op zoek naar dat topic waarin frames te zien waren van boodschappen die door tekenfilms heen zouden zitten...ik kan het in mn AT lijst niet terug vinden...
[..]
ik was net te laat...thnx!
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Doe jij eens even normaal zeg !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Hop, snel in je sig die quote.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Mooizo, die ga ik onthouden. Het is dus ook in TRU van belang dat er bewijs over de brug moet worden gekomen voor je iets roept. Ik ben benieuwd hoe dat valt in de discussies waar ik in reageer hier in TRU.
Nee, ik word vnl moe van mensen die GEEN vragen stellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wordt je niet moe van jezelf om achter alle dingen wat te zoeken?
onder alle dingen bedoelde ik dus de trails in het echt, en de trails in de tekenfilms, en het brainwashen dmv tekenfilms..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
om te kunnen concluderen dat hij achter alle dingen iets zou zoeken is het nog veel te vroeg hoor...
hagelslag
waarom shampoo vaak een lekker geurtje heeft
het spoor dat je achterlaat als je je voeten niet afdroogt
etc etc.... er is nog veel niet besproken.
Jij weet dus nog helemaal niet waar hij overal iets achter zou zoeken.
Kom dus eerst maar eens met bewijs, wil je zo''n uitspraak neerzetten.
Goh, toeval of niet.. maar heb dit nu al 'n paar x tegen dezelfde persoon gezegd. De eerste paar keer dacht ik dat het stuk wat tussen haakjes staat op hem van toepassing was, maar nu weet ik wel beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal zeg !
Ik heb nu al meermaals meegemaakt dat jij opzettelijk (? of mis je werkelijk een stuk vaardigheid tot interpreteren ?) mijn woorden anders maakt dan ze zijn.
Ik denk een of ander bedrijfje wat kekke leadertjes maakt voor programma's.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef Resonancer het volgende:
Wie o Wie is verantwoordelijk voor die doodskoppen in kinderprogramma's
Ik denk omdat die mensen wel betere dingen te doen hebben zoals het land besturen e.d.quote:Waarom zijn hier kamervragen over gesteld, maar word er verder niks uitgezocht?
Ik denk omdat het merendeel paranoide gebazel niet echt interessant leesvoer vind.quote:Waarom worden mensen die hier wel onderzoek naar gedaan hebben, en uitkomen bij personen als Ruppert Murdoch genegeerd?
Bijzonder niet, wel vreemd.quote:Denk je echt dat ik zo bijzonder ben omdat ik hier wel iets achter zoek?
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=10711
quote:Bij het door TMF op televisie uitgezonden optreden van de Engelse band Orbital op Dancevalley 2001, werd het publiek 20 minuten blootgesteld aan een visueel bombardement met woorden als Satan, Devil, Lucifer, Murder, Rape, Kill, Chaos – en het festival eindigde in een onvoorstelbare chaos.
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef LostFormat het volgende:
Iets als dit:
[..]Ooit wel eens van een VJ gehoord?
Het klinkt me ook sterk in de oren maar dan alsnog. Stel als het zo was, ja dus? Gewoon een overijverig ventje achter de knopjes van de dvdspelers.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben niet bij Orbital geweest toen, ik was gelukkig op tijd weg, maar een VJ die dance valley afsluit met dat soort beelden is natuurlijk niet goed bij z'n hoofd op 'the woodstock of the dance'
Ik ga in mn vriendenkring ff navragen of er iemand is met filmpjes of foto's daarvan..je weet t niet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |