abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37516612
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:56 schreef Resonancer het volgende:
Er zijn wel methoden om je te beschermen tegen Alluminium/Titanium/Barium etc. Als je maar weet wat er daarboven precies verspreidt word kun je d.m.v cocktails, vitamines e.d. de schade aardig beperken.

Er zijn zeer veel soorten kerosine.
Jp8(100+) voor de militairen.
Ook per land zijn er verschillen in kerosine.
http://www.exxonmobil.com(...)ecifications2005.pdf
60% komt echter bij een maatschappij vandaan.
En er bestaat n hoop onduidelijkheid over wat er precies inzit.

JP-8 is a product of the newest oil refinery methods using Zeolite catalysts to remove sulphur and lower the SOx problems, plus the use of an aluminum based catalyst that promotes higher hydrogen content in the JP-8 than in previous jet fuels. It is an entirely new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml

Het RIVM en de EPA zijn verantwoordelijk voor de controle. Als ik er 2 niet vertrouw dan zijn zij het wel. EPA-9-11, RIVM- Bijlmerramp.
Ach Resonancer, nu is er in ieder geval weer een link te leggen! Zie de bright side hier van in
Dat betekent dus, dat er eens werk naar moet worden gedaan, dat JP-8!
Google!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37542142
Vandaag weer zelfde liedje
Stralend blauw vanmorgen, extreem veel luchtverkeer en nu zitten we weer onder een witte waas.

Nu stelde ik me daarjuist de vraag : Is het normaal dat die "gewone contrails" blijven hangen en bewolking vormen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37543647
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
Vandaag weer zelfde liedje
Stralend blauw vanmorgen, extreem veel luchtverkeer en nu zitten we weer onder een witte waas.

Nu stelde ik me daarjuist de vraag : Is het normaal dat die "gewone contrails" blijven hangen en bewolking vormen ?
Dit is pas sinds enkele jaren "normaal"
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37546239
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dit is pas sinds enkele jaren "normaal"
Wat dus je reinste onzin is....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:20:07 #205
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37546270
Veel trails hier in Arnhem Ga ik nu in een vogelbekdier veranderen??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37546433
Hé the_stranger ... is het dan eigenlijk doodgewoon dat die 'normale contrails' blijven hangen en bewolking vormen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37548043
@Resonancer:

Hier wat meer info over JP-8 en JP-5.. niemand weet schijnbaar wat er precies in zit.. schijnbaar

bron
pi_37548198
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:14 schreef Boswachtertje het volgende:
@Resonancer:

Hier wat meer info over JP-8 en JP-5.. niemand weet schijnbaar wat er precies in zit.. schijnbaar

bron
thx, had hem al, ben hier al 'n aantal jaartjes mee bezig, al veel gezocht en gelezen over jett fuel. De conclusie die jij trekt daar kan ik me helemaal in vinden. Als je nagaat Wie het zou moeten weten er m.a.w verantwoordelijk voor is dan stemt mij dat weinig optimistisch.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37550370
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:26 schreef UncleScorp het volgende:
Hé the_stranger ... is het dan eigenlijk doodgewoon dat die 'normale contrails' blijven hangen en bewolking vormen ?

In een vorig topic had ik een verslag gepost van een piloot van een B-17 (WO2 dus) die verklaarde dat het toen wel eens voorkwam dat ze in de wolken van contrails terugvlogen die ze op de heenweg gemaakt hadden. Je had toen wel eens aanvallen met 1000 bommenwerpers. Elk met vier motoren, die dan in formatie vlogen. Dat levert dus héél veel contrail op, en als de weersomstandigheden goed zijn, krijg je dan wolkvorming.
Hij zei ook dat ze toen wel een tegen elkaar vertelden "we make the weather over Europe". (Dit kun je natuurlijk weer uit de context halen door te gaan claimen dat weersbeïnvloeding toen al de bedoeling was, maar dat lijkt me vrijwel uitgesloten).

Ook nu kunnen contrails lang blijven hangen, en als dat dan op een drukke vliegroute is, en er weinig wind is, kan dat voor wolkvorming zorgen.
pi_37550610
ok dan
Vandaag was er toch weer 'n speciaaltje ... gans de lucht was dus al een witte waas, en plots loopt daar weer 1 streep door die witte waas heen(voor de rest niets anders te zien) en die had eerder een donkere kleur dan de usual witte trails.
pi_37550752
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef UncleScorp het volgende:
ok dan
Vandaag was er toch weer 'n speciaaltje ... gans de lucht was dus al een witte waas, en plots loopt daar weer 1 streep door die witte waas heen(voor de rest niets anders te zien) en die had eerder een donkere kleur dan de usual witte trails.
bedoel je zoiets?
Halo, schaduw.

Of zoiets?
Eisenhower1961.
pi_37551549
Deze heb ik dus ongeveer ook gezien afgelopen dinsdag hier in Wageningen. Een heel lange..
Daar is iets mee aan de hand, ik voel het..
pi_37552406
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:25 schreef Boswachtertje het volgende:
Deze heb ik dus ongeveer ook gezien afgelopen dinsdag hier in Wageningen. Een heel lange..
Daar is iets mee aan de hand, ik voel het..
Tja, ik zag dit soort dingen vroeger nooit, nu heb ik er al tientallen foto's van.
Er is daarboven iets veranderd. Het verschijnsel op de 3de foto werd in het rtl4 journaal afgedaan als apart maar niet bijzonder. Mijn familie was het die dag ook opgevallen. Zij hadden zoiets nog nooit eerder gezien. Ik weet er is 'n logische verklaring voor, maar blijft vreemd dat veel mensen dit verschijnsel die dag voor het eerst zagen.
Eisenhower1961.
pi_37566180
Van alle conspiracy theories, zou ik de "chemtrail conspiracy" toch wel willen nomineren voor de "meest waanzinnige theorie om verveelde internetters bezig te houden". Niet dat het niet waar kan zijn, dat is de 1e eis voor een goede conspiracy theory, maar het voldoet helaas ook aan de 2e eis: not bloody likely.

Waarom zijn er geen theorien over de uitlaatgassen van auto's? Het principe is hetzelfde, je ziet dat er iets uit de uitlaat komt. Maar daarvan is het te makkelijk voor iedereen om het te meten en na te gaan dat het een natuurlijk proces is. Het trieste is dat er over auto-uitlaatgassen wel degelijk ook dergelijke theorien zijn, maar dat wordt door veel minder mensen serieus genomen.

Maar ja, die condensstrepen van vliegtuigen, die zijn zo moeilijk te meten voor een simpele burger he? Wat wel makkelijk is voor een simpele burger is wilde theorieen op internet publiceren, niet ondersteund door enige feiten of uberhaupt gehinderd door de logica van de echte wereld. Dat de 'uitlaatgassen' van vliegtuigen dergelijke strepen nalaten kan een ieder narekenen, dat is gewoon een chemisch feit met die brandstof op die hoogtes. Waarom zouden de "regeringen" in godsnaam giftige stoffen in het geheim op ons dumpen als iedereen het kan zien?

Zouden ze het dan niet zo aanpassen dat er juist geen strepen te zien zijn? Nee, want dat zou verdacht zijn, immers die strepen HOREN er te zijn. Dus ondanks dat die strepen er horen te zijn, verzinnen we er toch maar bij dat er ook giftige stoffen aan toegevoegd worden? Dat kan natuurlijk waar zijn, maar dan hebben ze de perfecte misdaad gepleegd. Als het chemisch verklaard is dat die strepen er horen te zijn, dan is het zien van die strepen dus geen reden meer om er een theorie over te lanceren? Wat blijft er verder nog over om het als aanwijzing van experimenten op de bevolking aan te dragen, toch die verveling?

Als het werkelijk waar is dat er gemene stoffen verspreid worden via vliegtuigen, dan is dat juist een fantastisch bewijs dat ALLE regeringen van ALLE landen van de hele wereld het wel degelijk ergens over eens kunnen zijn en opeens perfect kunnen samenwerken. Kent iemand een ander voorbeeld van iets dat al 30 jaar wereldwijd door alle regeringen gesteund wordt? Alle vliegtuigen van elk land tonen de strepen namelijk? Zouden ze aanpassingen in de chemische samenstelling van de te verspreiden stof ook constant met elkaar uitwisselen? Of gebruiken sommige landen de oudere versie? Ook knap dat ze exact op de dag dat die aandrijving uitgevonden werd meteen bedacht hebben dat ze er maar wat stoffen aan toe moeten voegen, immers sinds het eerste vliegtuig dat zo werkte zijn ze zichtbaar?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_37568673
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 03:45 schreef mike_another het volgende:
Wat wel makkelijk is voor een simpele burger is wilde theorieen op internet publiceren, niet ondersteund door enige feiten of uberhaupt gehinderd door de logica van de echte wereld.
De echte wereld ? Met daarop HAARP, verarmd uranium, agent orange, kernproeven, BSE, aids, etc ?
Of die andere echte wereld waarop dat allemaal niet bestaat?

[ Bericht 18% gewijzigd door Resonancer op 05-05-2006 10:10:42 ]
Eisenhower1961.
pi_37569569
Lol krijg hier net een [SPAM]mail :
quote:
For people who want to live longer...

"Discover How Deadly Toxins Have Been Killing You and Your Family Slowly All These Years, and How a Remarkable New Discovery Is Now "Saving" People With Chronic Illnesses Like MS, Lupus, Fibromyalgia, Alzheimer's, Autism, and Cancer!"
(and the list goes on)

Have you or someone you know been diagnosed with a serious illness?

Do you have any concerns in your family or amongst friends over chronic illnesses like cancer, obesity, diabetes and arthritis which cannot be resolved with ⤽band-aids⤠or pain relievers?

If you answered "yes", then find out what causes these symptoms and how you can remove the root cause forever!

or go to: http://www.natural-detox.net/dag2

Also did you know?

"The Center for Disease Control (CDC) now reports that up to 95% of all chronic illnesses are caused by toxins and pollutants that are in our bodies. I am on a crusade to share an all natural product that can remove the toxins that cause all kinds of diseases as well as MS, Lupus, Fibromyalgia, Alzheimer⤙s, Autism, and the list goes on and on."

Toxic Overload Is Slowly Killing You and Your Children
"FACTOID: The EPA reports that in 2002 24,379 US facilities released 4.7 billion pounds of toxins into the atmosphere. 72 million pounds were known carcinogens. Depending on your size you inhale 3,000 to 8,000 gallons of air each day."

How Does This Affect You?

Asthma, Allergies, Cancers & Other Chronic Diseases
Cognition, Memory, Sensory & Motor Dysfunctions
Reproduction, Libido & Metabolism Dysfunctions
  zaterdag 6 mei 2006 @ 04:58:39 #217
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_37595248
chemtrails of contrails
ik heb het nu ook gezien. in de ochtend mooi weer.
en iets later bedompt shit weer. en konstand vliegtuigen die elkaar kruisen.
Nadat ik wat beter keek zag ik dat het door de wind uitgewaaierde strepen waren
ik zeg niet dat het chemtrails zijn. maar vind het wel vreemd.
maar het lijkt wel alsof die vliegtuigen bewolking creëren.

[ Bericht 24% gewijzigd door hardcorehooligans op 06-05-2006 05:31:52 ]
they not gonna get us
pi_37597495
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 04:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
Eisenhower1961.
pi_37603360
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 04:58 schreef hardcorehooligans het volgende:
chemtrails of contrails
ik heb het nu ook gezien. in de ochtend mooi weer.
en iets later bedompt shit weer. en konstand vliegtuigen die elkaar kruisen.
Nadat ik wat beter keek zag ik dat het door de wind uitgewaaierde strepen waren
ik zeg niet dat het chemtrails zijn. maar vind het wel vreemd.
Even een beknopte cursus meteorologie voor beginners.

Allereerst een foto vanuit een sateliet:

Dit is een foto in het zichtbare spectrum, waarop duidelijk de hoge sluierbewolking te zien is, zeker in het Zuidwesten van Nederland.

Waar komt deze bewolking vandaan?

OP het volgende plaatje, de zogenaanmde significant weather chart, staan, naast significant weer, ook de fronten en bewolking.

De rode lijn met de rode bollen is een warmte front. Deze beweegt een beetje langs Nederland . Er is goed te zien dat het warmtefront samenvalt met de bewolking die op de sateliet foto te zien is. Verder is er een grote hoeveelheid bewolking te zien ten zuid(westen) van ons landje, dat langzaam naar ons toeschuift.

Ook op het volgende GIF'je kun je mooi de beweging van de wolkenband ten westen van Nederland zien. ook is te zien, ondanks het kleine formaat, dat de bewolking langzaam toeneemt.

Je kunt ook zien dat de bewolking in de loop van de dag steeds dichterbij Nederland komt, wat het toenemen van de hoge sluierbewolking verklaart.

Wordt deze sluierbewolking dus veroorzaakt door contrails? Nee, deze bewolking hangt dus samen met het warmtefront en de overige bewolking.

Komen we op het vlak van contrails zelf.

Dit stelt het verloop van de atmosfeer voor met de hoogte. Deze kaart wordt samengesteld met behulp van de wel bekende weerballonnen, zoals die in Roswell '47

Rode lijn is de temperatuur
Blauwe lijn is het dauwpunt
Groene (diagonale) lijn is het 0 graden niveau.
In het midden staat een "meetlat" met de hoogte, links in meters, rechts in voeten. Hoe "hoger" in de tekening is dus ook hoger in de atmosfeer.
Hoe dichter de blauwe en rode lijn bij elkaar komen, hoe hoger de relatieve luchtvochtigheid. Als de twee lijnen over elkaar heen staan, ontstaat er bewolking.
Links van de "meetlat" staat de wind uitgebeeld, als een soort van windvaantje. Deze bestaat uit een rechte lijn, wiens hoek de richting voorstelt, maar "haaks" daarop een aantal lijntjes die de snelheid aangeven. Hoe meer lijntjes, hoe harder de wind. 5 lijntjes worden vervangen voor een zwart driehoekje, hier niet te zien. Elk streepje staat voor 10knopen (18km/uur)

Wat kunnen we uit deze kaart opmaken?

Helaas gaat de blauwe lijn (dauwpunt) niet erg hoog vandaag, weet niet waarom.
Wat wel te zien is uit het bestaande stukje, is dat het gat tussen de rode en de blauwe lijn zeer langzaam, maar zeker, kleiner wordt. Er zal dus een punt zijn, waarbij het gat zo klein is dat de relatieve luchtvochtigheid zo hoog wordt, dat extra toegevoegd water ervoor zorgt dat er condensatie optreedt.

Dit veroorzaakt contrails.

Wat voor belang is vandaag (en de laatste paar dagen) is dat de wind op hoogte bijzonder zwak is.
Op 11 km (35.000 voet) staat er een streepje met 3 en een half dwarsstreepje. Dat wil dus zeggen dat er 35 knopen wind waait, omgerekend 64km/uur.
Dat lijkt best veel, echter op een goeie winderige dag staat er op de grond al een wind van 35 to 40 knopen, met uitschieters naar 50. 35 knopen is vergelijkbaar met windkracht 7-8.

Op het tweede plaatje, die met de fronten, staan links van Nederland een aantal zwarte strepen met driehoeken en streepjes. Deze werken hetzelfde, en geven de straalstroom aan. Daar waait het dus meer dan 100 knopen, op dezelfde hoogte.

Waarom is de wind zo belangrijk?

Als er op hoogte condensatie optreedt, d.w.z. een contrail gevormd wordt, dan is de "leeftijd" afhankelijk van vele factoren. Een van de grootste is wel de wind. Vergelijk het met een barbeque. Als het hard waait, zal de rook snel verwaaien. Als het windstil is, blijft de rook hangen.
Zelfde principe met contrails. Vanwege de afwezigheid van harde winden op die hoogte, zal een contrail in dit geval langer blijven bestaan. Deze zal door natuurkundige processen zich steeds meer uitbreiden, omdat deze niet door de afwezigheid van harde wind verwaaid en opgelost kan worden.

Conclusie

De bewolking en het front veroorzaakt hoge sluierbewolking, mooi zichtbaar op de sateliet foto.
Deze bewolking wordt dus niet veroorzaakt door contrails, deze is dus al aanwezig, maar zal in de loop van de dag toenemen door de beweging van het front. Alleen in zeer kleine mate zal deze bewolking zich uitbreiden door toevoeging van contrails.
De contrails blijven vandaag zo lang hangen en zullen zo breed uitwaaieren, omdat de wind op die hoogte bijzonder zwak is. Deze is te zwak om "droge" lucht aan te voeren, deze te mengen en de contrail op te laten lossen.

Kunnen contrails bewolking vormen? Ja, al sinds de jaren '60 wordt er onderzoek naar gedaan.
Wordt alle sluierbewolking veroorzaakt door contrails? Nee, zoals vandaag het geval is.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 06-05-2006 15:58:19 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_37604125
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef The_stranger het volgende:
Wordt deze sluierbewolking dus veroorzaakt door contrails? Nee, deze bewolking hangt dus samen met het warmtefront en de overige bewolking.

Kunnen contrails bewolking vormen? Ja, al sinds de jaren '60 wordt er onderzoek naar gedaan.

Wordt alle sluierbewolking veroorzaakt door contrails? Nee, zoals vandaag het geval is.
Zonder vliegtuigen zou de sluierbewolking natuurlijk ook ontstaan, maar niet op de manier zoals wij nu zien.

Ik denk dat de grafiek er hier anders uitziet want ik zie bewolking ontstaan uit trails op veel lagere hoogtes.

Ik zou heel graag wat linkjes hebben over die onderzoeken, de onderzoeken die ik ken zijn bijna allemaal van ver na 1990.
Eisenhower1961.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:00:49 #221
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_37675243
Chemtrails in Alaska ?

Wat had je gedacht....

Alaskan Trails
Posted on May 05 2006

I just spent the past week in Alaska and what a beautiful state we have up there! The graffiti of the chemtrails has found its way to the pristine skies of our 49th state.

Meer foto's hier: http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=65&start=0&category_id=&parent_id=0&arcyear=&arcmonth=
pi_37681393
in alaska (over het algemeen koud) is het toch vrij logisch dat je dit ziet, warme motoren/uitlaatgassen en dan een koude buitenlucht.. en als het een beetje windstil is krijg je zo'n foto.. en deze lucht vind ik behoorlijk diep blauw hoor.. maar och, het is natuurlijk de eerste van alle chemtrails die dag, de lucht wordt later pas vaal blauw natuurlijk?
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:25:18 #223
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37711109

Ik was even weg, maar nu post ik weer. Op de bovenstaande foto's zie je overduidelijk dat het om chemtrails gaat.

Op deze pagina vind je een andere kijk op chemtrails anders dan de wetenschappelijke versie:
http://www.whale.to/b/chemtrails.html

Hier een documantaire over chemtrails, wat mijn inziens dichter bij de waarheid komt dan menig andere website/documentaire:

http://www.worldwithoutparasites.com/codsmall.rm

Wat in dit topic belangrijk is, is denk ik het afwegen van de feiten en die testen aan wat jijzelf van binnen voelt. Hier staat een mooie tekst over hoe je dat kunt doen:
http://www.thevine.net/cbswork/rants/whatknow.htm

[ Bericht 44% gewijzigd door junkie19 op 10-05-2006 16:46:28 ]
pi_37711266
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:25 schreef junkie19 het volgende:
Ik was even weg, maar ik post nu weer.

Op deze pagina vind je een andere kijk op chemtrails anders dan de wetenschappelijke versie.
http://www.whale.to/b/chemtrails.html
Goede site

patenten mbt chemtrails

En dan maar blijven zeggen dat er niets aan de hand is... tijd om dat HAARP systeem te kapen en het om te zetten in een oneindige bron van energie.. het is mogelijk, alleen is het niet in het belang van de mensen die het systeem nu beheren. Schande! Maar betere tijden komen er aan, en dan zal blijken dat HAARP ook zijn goede kanten heeft. Al het slechte heeft een goede kant, wanneer je de middenweg maar durft te kiezen
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:50:22 #225
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37711822
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:31 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Goede site

patenten mbt chemtrails

En dan maar blijven zeggen dat er niets aan de hand is... tijd om dat HAARP systeem te kapen en het om te zetten in een oneindige bron van energie.. het is mogelijk, alleen is het niet in het belang van de mensen die het systeem nu beheren. Schande! Maar betere tijden komen er aan, en dan zal blijken dat HAARP ook zijn goede kanten heeft. Al het slechte heeft een goede kant, wanneer je de middenweg maar durft te kiezen
Kapen van HAARP kan met orgonite. Omzetten van chemtrails doe je met chembusters.

Kost niet veel om te maken, ik kan je helpen als je wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')