Promoted by Oprah, Powered by Opera!quote:
De DS gaat het al krijgen, dus waarom de revo ook niet..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
Gelijk iets om over te speculeren, Zal er ook een Opera browser op de revo komen?
Thomper stelde het laatst al voor met de DSquote:Op woensdag 5 april 2006 14:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Wow, hoe een hersenspinsel van een half uur terug ineens een topictitel op kan leveren.![]()
O, jij wilt beweren dat Nintendo weer die eeuwenoude franchise van ze opnieuw uit gaat melken met dezelfde graphics en alleen een nieuwe controller? Het is maar wat je onder een 'revolutie' verstaat dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Precies dezelfde games = NOT
Bijna dezelfde graphics = wie weet
Ik heb nooit gezegd dat een idioot product niet succesvol kan zijn. Doordat Nintendo veel fans heeft die toch alles pikken en prachtig vinden zal de Revolution best wel weer succesvol worden.quote:Idiote afstandsbediening? Op de virtual Boy na zijn alle 'diiote' ideen van Nintendo gecopieerd door de concurrentie, dus dat maakt diezelfde concurrentie over een paar jaar misschien ook wel idioot.
Ik vind het idioot om een nieuwe controller bij voorbaat idioot te noemen als je m nog nooit aangeraakt hebt.
In de jaren 80 kwam Nintendo ook met zo'n idoot idee. Een console lanceren terwijl die industrie helemaal op zn gat zat. Zoals je weet zijn ze er behoorlijk mee weggekomen, maar kun je zo'n beslissing dan idioot noemen of geniaal?![]()
Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Promoted by Oprah, Powered by Opera!![]()
quote:Dit spel is mede mogelijk gemaakt door Harpo Studio's [tm]
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:12 schreef disjfa het volgende:
En als we dan toch al opera hebben de extention:
[afbeelding]
waarom zo moeilijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:12 schreef disjfa het volgende:
En als we dan toch al opera hebben de extention:
[afbeelding]
kabelsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk.
de revo heeft toch gewoon usb-poorten
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
want het is duidelijk geen next-gen en voor de serieuze gamers is het gewoon troep.
Euh marketing. Tuurlijk kan het goedkoop. Maar het kan ook duur dus we gaan een uniek Nintedno toetsenbord maken zodat we mensen kunnen uitzuigenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk.
de revo heeft toch gewoon usb-poorten
Tja, ik zie het meer als een fun console. Terwijl PS3 en Xbox 360 meer serieuze games hebben.quote:
Laat fun nou precies zijn wat ik zoek bij gamenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, ik zie het meer als een fun console. Terwijl PS3 en Xbox 360 meer serieuze games hebben.
Je wilt alleen vooruitgang in graphics/geluid?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wil vooruitgang. Mn vriendin daarentegen zal het wel weer prachtig vindenDus mja, ieder zn ding.
Of een afstandsbediening voor een betere gameplay zorgt is nog maar afwachten. En steeds verder ontwikkeld, zoiets heet evolutie, lijkt wel wat op revolutie overigensquote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef MacGreagor het volgende:
ow dus dezelfe bagger die we al jaren moeten spelen maar dan met mooiere graphics is voor serieuze gamers.. .....
geef mij maar nieuwe typen spelen met fisse gameplay
lees: 'ik ben een graphicshoer'.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
het is duidelijk geen next-gen en voor de serieuze gamers is het gewoon troep. Ik wil vooruitgang.
Geen enkele game is serieus, want het is immers NIET ECHT!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, ik zie het meer als een fun console. Terwijl PS3 en Xbox 360 meer serieuze games hebben.
Huh, gebruik jij het niet als penisverlenger voor je middelbare schoolvriendjes?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
Laat fun nou precies zijn wat ik zoek bij gamen
Serieuze games kunnen ook prima fun bieden, weet je zelf natuurlijk ook wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat fun nou precies zijn wat ik zoek bij gamen
Maar lang niet iedereen heeft behoefte aan wereldverschuivende veranderingen. Het wordt steeds realistischer, beter, mooier, meer vrijheid en mogelijkheden, dat soort vernieuwingen vind ik veel belangrijker.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt alleen vooruitgang in graphics/geluid?
Ik ben nergens fanboy van, maar wat ik zie van xbox360 en ps3 is dat er heel veel aan de graphics kant vooruitgaat (wat natuurlijk mooi is). Maar ik zie geen wereldverschuivende vernieuwingen mbt het spelen ervan. Dezelfde controllers, dezelfde soort genres.
Mja, het biedt wel mogelijkheden maar om het zelf nou een revolutie te noemen is redelijk arrogant. Ik zoek gewoon andere dingen in een console, daarom is het voor iedereen uiteindelijk natuurlijk erg persoonlijk.quote:Terwijl zelfs een n00b als ik toch heel wat nieuwe dingen voor me zie met zo'n controller. Hoogstwaarschijnlijk zonder nextgen graphics, wat natuurlijk een gemiste kans is. Aan de andere kant, als de rev door juist het simpel te houden goedkoop is, kan iedereen zo'n ding kopen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Huh, gebruik jij het niet als penisverlenger voor je middelbare schoolvriendjes?.
http://scholar.google.com/scholar?hl=en&lr=&q=%22serious+games%22&btnG=Searchquote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen enkele game is serieus, want het is immers NIET ECHT!
Zou ik ook zeggen als mn console kutgraphics had.quote:
Beter dan helemaal geen vooruitgang.quote:ja nee, xbox360 en ps3, díe leveren pas vooruitgang! dezelfde games met betere graphics. gameplay- en control-innovatie heeft niemand wat aan en is nouwelijks vooruitgang te noemen.
Ja, met schelden kom je echt een stuk intelligenter over.quote:idioot.![]()
Wat bedoel je met serieuse games in godsnaam. Wat gaan de verschillen worden kwa games in betrekking tot 360 vs revo bvquote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Serieuze games kunnen ook prima fun bieden, weet je zelf natuurlijk ook wel.
En daarom is er de 360 en komt er de ps3quote:[..]
Maar lang niet iedereen heeft behoefte aan wereldverschuivende veranderingen. Het wordt steeds realistischer, beter, mooier, meer vrijheid en mogelijkheden, dat soort vernieuwingen vind ik veel belangrijker.
Het heet geen revolutie. Dat is de code naam die ooit is aangenomenquote:[..]
Mja, het biedt wel mogelijkheden maar om het zelf nou een revolutie te noemen is redelijk arrogant. Ik zoek gewoon andere dingen in een console, daarom is het voor iedereen uiteindelijk natuurlijk erg persoonlijk.
Uiteraard, maar het gaat wel steeds meer de kant op van een realistische beleving, behalve bij Nintendo dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen enkele game is serieus, want het is immers NIET ECHT!
Nou hehe, daar ligt het dus nu net, wat je zelf mooi vind, maar waarom is een 'nintendo' gamer geen 'serieuze' Gamer?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
Maar lang niet iedereen heeft behoefte aan wereldverschuivende veranderingen. Het wordt steeds realistischer, beter, mooier, meer vrijheid en mogelijkheden, dat soort vernieuwingen vind ik veel belangrijker.
Stiekem heb je die op elk platform, niet verder vertellen though!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef MacGreagor het volgende:
eindelijk eens spellen die iets nieuws bieden
Vanwege het fun en kiddie imago waar Nintendo (zeker op deze manier) nooit vanaf zal komenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou hehe, daar ligt het dus nu net, wat je zelf mooi vind, maar waarom is een 'nintendo' gamer geen 'serieuze' Gamer?
Waarom zou je afwillen van het imago dat je games leuk om te spelen zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vanwege het fun imago waar Nintendo (zeker op deze manier) nooit vanaf zal komen
Wat is er realistisch aan op de bank zitten met een controller in je hand?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat wel steeds meer de kant op van een realistische beleving, behalve bij Nintendo dan.
De manier waarop de kussens van de bank zich vormen naar je reet?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er realistisch aan op de bank zitten met een controller in je hand?
achja, het is een eindelose discussie die al 62 topics hiervoor uitgebreid behandelt zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vanwege het fun en kiddie imago waar Nintendo (zeker op deze manier) nooit vanaf zal komenNiet mn bedoeling om de revolution te bashen hoor, ik heb alleen een afwijkende mening van jullie en daar is een forum voor toch, om te discussieren.
Pssst niet verder vertellen maar mischien omdat pubers graag volwassen willen overkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom zou je afwillen van het imago dat je games leuk om te spelen zijn?
Nou ja, Mario vs. Halo of Zelda vs. Oblivionquote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef disjfa het volgende:
Wat bedoel je met serieuse games in godsnaam. Wat gaan de verschillen worden kwa games in betrekking tot 360 vs revo bv
Ja, next-genquote:En daarom is er de 360 en komt er de ps3
Weet ik, maar is het al zeker dat het niet de definitieve naam wordt? Maar dat verandert niets aan het feit dat ze het zelf een revolutie noemen. Daarbij stelde ik me toch iets meer voor van de console, meer zoals op dat ene filmpje te zien was, VR style. DAT had een revolutie geweest.quote:Het heet geen revolutie. Dat is de code naam die ooit is aangenomen
Volgens mij zijn er niet zo heel veel games die die richting op gaan hoor, alleen Ghost Recon games ongeveer.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef devv05 het volgende:
Uiteraard, maar het gaat wel steeds meer de kant op van een realistische beleving, behalve bij Nintendo dan.
Ik kan zo een hele lijst noemen hoor, maar die kun je zelf ook opzoeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zo heel veel games die die richting op gaan hoor, alleen Ghost Recon games ongeveer.
En ik ben een puber en middelbare scholier omdat...?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:28 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Pssst niet verder vertellen maar mischien omdat pubers graag volwassen willen overkomen.
Metroid vs Blinx of F-Zero vs Viva Pinata?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou ja, Mario vs. Halo of Zelda vs. Oblivion
[..]
Is het realistisch om door op een knop te rammen een zwaard te laten bewegen? Ik vind mooie graphics ook een pré hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar uiteindelijk moet er aan de beleving van een spel ook wat gebeuren: realistischer maken. In dit geval is Nintendo daar mee begonnen. Het zal zeker nog niet realistisch zijn, maar het is een begin. Iemand moet beginnen. En microsoft en sony zijn nu eenmaal bedrijven die heel erg voor de winst moeten gaan, gezien de aandeelhouders niet vrolijk worden. Nintendo staat nu eenmaal bekend als eigenwijs, dus aandelen daarin zijn nooit zekerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Serieuze games kunnen ook prima fun bieden, weet je zelf natuurlijk ook wel.
[..]
[..]
Ach, ze moeten toch iets om aandacht te vragen. Alsof ms en sony nooit grootspraak hebben. En gelukkig verschillen smaken, zo gaat de ontwikkeling in zijn geheel alleen maar sneller. PS4 met rev controllerquote:Mja, het biedt wel mogelijkheden maar om het zelf nou een revolutie te noemen is redelijk arrogant. Ik zoek gewoon andere dingen in een console, daarom is het voor iedereen uiteindelijk natuurlijk erg persoonlijk.
Nu klopt hij weerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou ja, Metroid prime vs. Halo of Zelda vs. Oblivion
Ja het is niet de definitieve naam en de revolutie is in elk persoon zijn ogen anders. Dat jij dat vr wilt noemen mag jij weten. Ik volg nintendo lekkerquote:[..]
Weet ik, maar is het al zeker dat het niet de definitieve naam wordt? Maar dat verandert niets aan het feit dat ze het zelf een revolutie noemen. Daarbij stelde ik me toch iets meer voor van de console, meer zoals op dat ene filmpje te zien was, VR style. DAT had een revolutie geweest.
Niks, ik ging alleen in op het quote gedeelte.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom zou je afwillen van het imago dat je games leuk om te spelen zijn?
Ik game meestal vanaf mn Fatboyquote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er realistisch aan op de bank zitten met een controller in je hand?
Je weet zelf ook wel dat je van beide consoles nu net de uitzonderingen noemt, hou je dus niet zo van de dommequote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metroid vs Blinx of F-Zero vs Viva Pinata?
Ik weet wel welke console er kiddy is hoor
Dus je zegt nu dat nintendo niet kiddy is aangezien dat een uitzondering zou zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je van beide consoles nu net de uitzonderingen noemt, hou je dus niet zo van de domme
Uh, nee net andersom. Je moet wel goed lezen wat ik schrijfquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat nintendo niet kiddy is aangezien dat een uitzondering zou zijn
Ik kan op de nintendo niet zoveel kiddie games vinden. Iig niet meer dan wat volgens jouw dan serieuse games zijn. Dus ik interpreteer je even ander dan je zelf bedenktquote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, nee net andersom. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf
ach het is net zo goed omgekeerd, je kan heel makkelijk een paar games van een Console noemen om het een bepaald beeld te geven.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, nee net andersom. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf
dies onder de gordelquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
Gaat de revolution trouwens HD ondersteunen?
Wordt breedbeeld nu al goed uitgezonden op tv?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
en waarom denk je dat Nintendo de 'andere kant' opgaat? Omdat ze winst willen maken, net als elk ander bedrijf in de wereld. Nintendo is echt geen liefdadigheids-instelling zoals sommige mensen hier denkenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het realistisch om door op een knop te rammen een zwaard te laten bewegen? Ik vind mooie graphics ook een pré hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar uiteindelijk moet er aan de beleving van een spel ook wat gebeuren: realistischer maken. In dit geval is Nintendo daar mee begonnen. Het zal zeker nog niet realistisch zijn, maar het is een begin. Iemand moet beginnen. En microsoft en sony zijn nu eenmaal bedrijven die heel erg voor de winst moeten gaan, gezien de aandeelhouders niet vrolijk worden. Nintendo staat nu eenmaal bekend als eigenwijs, dus aandelen daarin zijn nooit zeker
Nee, ik hou me juist niet van de domme. Ik stel me open voor nieuwe ontwikkelingen binnen de gamesindustrie. Ontwikkelingen die verder gaan dan mooie plaatjes die alleen maar 'realistischer' willen zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je van beide consoles nu net de uitzonderingen noemt, hou je dus niet zo van de domme
JA natuurlijk voor al die mensen die er een hebben (dat zullen er een stuk of 5 zijn)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef devv05 het volgende:
Nee, noem nog eens een paar spellen die echt zo realistisch mogelijk proberen te zijn, dus zonder fantasy elementen? Sportspellen wellicht uitgezonderd.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef devv05 het volgende:
Ik kan zo een hele lijst noemen hoor, maar die kun je zelf ook opzoeken.
Maar HD is wel degelijk de toekomst. 't is alleen even wachten, maar uiteindelijk breekt het helemaal door.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
JA natuurlijk voor al die mensen die er een hebben (dat zullen er een stuk of 5 zijn)
En je kunt hem linken aan je Fatboy
Ik wacht ook nog steeds dat cd-i doorbreektquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar HD is wel degelijk de toekomst. 't is alleen even wachten, maar uiteindelijk breekt het helemaal door.
Alle simulators.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, noem nog eens een paar spellen die echt zo realistisch mogelijk proberen te zijn, dus zonder fantasy elementen? Sportspellen wellicht uitgezonderd.
Bob Ross the gamequote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, noem nog eens een paar spellen die echt zo realistisch mogelijk proberen te zijn, dus zonder fantasy elementen? Sportspellen wellicht uitgezonderd.
De SIMSquote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alle simulators.
Van Flight Simulators tot militaire simulators
Fictie en realisme gaan best samen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
En daar ga je nu een vlucht (:P) van zien, nu de nieuwe generatie spelcomputers eraan komt?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef Retuobak het volgende:
Alle simulators.
Van Flight Simulators tot militaire simulators
Wat versta jij onder serieus gamen? Alleen maar mooiere graphics?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar als je naar de games en de doelgroep kijkt dan kun je toch wel zeggen dat Nintendo meer funconsoles maakt en Sony/Microsoft zich op het wat serieuzere volk richten? Of zie ik dat verkeerd.
Dat is gewoon een geflopt formaat.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef MacGreagor het volgende:
Ik wacht ook nog steeds dat cd-i doorbreekt![]()
Oh, die heb je uberhaupt niet of nauwelijks op 360/PS3 straksquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef speknek het volgende:
[..]
En daar ga je nu een vlucht (:P) van zien, nu de nieuwe generatie spelcomputers eraan komt?
Dat klopt maar imo boet realisme aan heel wat belang in, wanneer het doel fictie is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:
Fictie en realisme gaan best samen hoor.
Ja ik ben gewoon verdrietig dat ik er geen mag van me vrouwtje (de sloerie)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een geflopt formaat.
HDTV is heel wat anders, dat heeft toekomst. Het komend WK wordt bijvoorbeeld ook al in HD-formaat doorgegeven.
Perfect ja een 360 met een revolution (en natuurlijk 2 dsjes)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef zatoichi het volgende:
Kom nou, gewoon een 360 en een revolution; happy together! Ja die ps3 is me dus een beetje te duur voor erbij...
De 360 is me af en toe weer iets te "serieus". Ik wil het echte, diepgaande van oblivion kunnen afwisselen met het sprookjesachtige en vrolijk van zelda!
Tja ach, als ik naar een game als Oblivion kijk is dat natuurlijk pure fantasy, maar is het tegelijk ook een van de meest realistische games die op het moment verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat klopt maar imo boet realisme aan heel wat belang in, wanneer het doel fictie is.
In welk opzicht?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja ach, als ik naar een game als Oblivion kijk is dat natuurlijk pure fantasy, maar is het tegelijk ook een van de meest realistische games die op het moment verkrijgbaar zijn.
Tuurlijk, maar iedereen weet dat Nintendo veel meer risico neemt. Zie virtual boy. Zeg ik ergens dat ze niet voor de winst moeten gaan? Zonder winst geen bedrijf meerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef kepler het volgende:
[..]
en waarom denk je dat Nintendo de 'andere kant' opgaat? Omdat ze winst willen maken, net als elk ander bedrijf in de wereld. Nintendo is echt geen liefdadigheids-instelling zoals sommige mensen hier denken
Mario Tennis, Mario Kart, Mario Sunshine, Mario Golf, Mario Party, Mario Football en dat als sinds de NES, nou inderdaad....quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef netricje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder serieus gamen? Alleen maar mooiere graphics?
Nintendo verzint tenminste elke keer wat nieuws.
Dat je armour voor je paard moet kopen en niet met het paard meegeleverd krijgtquote:
Steeds een andere sport andersquote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mario Tennis, Mario Kart, Mario Sunshine, Mario Golf, Mario Party, Mario Football en dat als sinds de NES, nou inderdaad....
Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six, PGR3, 2 days to vegas, Battlefield 2, Dogtag, Medal of Honor, Call of Duty, MotoGP 06 zo even uit mn hoofd en flauw dat ik geen sportgames mag noemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je armour voor je paard moet kopen en niet met het paard meegeleverd krijgt
Pardon? In wat voor achterstandswijk woon jij?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
JA natuurlijk voor al die mensen die er een hebben (dat zullen er een stuk of 5 zijn)
dus steeds een ander spel bedenken met een bekend figuur in de hoofdrol is niet vernieuwend?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mario Tennis, Mario Kart, Mario Sunshine, Mario Golf, Mario Party, Mario Football en dat als sinds de NES, nou inderdaad....
Denk het niet, de meeste pubers denken dat ze serieus genomen willen wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
En ik ben een puber en middelbare scholier omdat...?
Denk dat je ernaast zit, vriend.
In de belevenis van het hele spel natuurlijk. Een grote realistisch weergegeven wereld waar je kunt gaan en staan waar je wilt. Steden met levendige bevolking, goede A.I. enz.quote:
Ik zou er kotsmisselijk van wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Steeds een andere sport andersJij gaat zelf toch ook weleens voetballen, tennissen of een feestje geven?
En het merendeel van die games zijn te spelen op de cubequote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six, PGR3, 2 days to vegas, Battlefield 2, Dogtag, Medal of Honor, Call of Duty, MotoGP 06 zo even uit mn hoofd en flauw dat ik geen sportgames mag noemen.
even om jezelf te qoutenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pardon? In wat voor achterstandswijk woon jij?
Niet dat het boeiend is voor deze discussie, maar ik ben 21 en studeer aan de universiteit. Verder probeer ik gewoon te discussieren dus als je daar problemen mee hebt ga je maar weg.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef netricje het volgende:
[..]
Denk het niet, de meeste pubers denken dat ze serieus genomen willen worden
Welke scheldwoorden gebruik ik precies dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
even om jezelf te qouten
Ja, met schelden kom je echt een stuk intelligenter over.
slimme jongen
![]()
Ja, maar Oblivion zou ook werken met de graphics van Zelda:TP bijvoorbeeld. En dat ik daarbij kom is omdat ik laatst naar een zonsopgang keek in Oblivion, en eigenlijk bedacht dat ik de zonsopgang in Zelda:TWW mooier vond. Juist omdat die de vrijheid nemen een volledig kleurenpalet te gebruiken en niet alleen wat 'realistisch is'.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef peristilius het volgende:
Tja ach, als ik naar een game als Oblivion kijk is dat natuurlijk pure fantasy, maar is het tegelijk ook een van de meest realistische games die op het moment verkrijgbaar zijn.
Je hebt tegenwoordig prima HDTV's voor onder de 1000 euro dus ik denk dat je je op dit punt flink verkijkt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef ikookhier het volgende:
Hoeveel procent van de nederlanders zal over 5 jaar HDtv hebben met daar bij ondersteuning van de kabelmaaschapijen ?! en dan nog een tv zonder dat je zo een klere kasje er tussen moet zetten wat hoogst irrtand is!
ik denk dat de komende jaren HD geen enkele toevoeging is voor een gameconsole! alleen al qwa prijs gaat het nergens over,ik ga echt geen 1500/2000 E uit geven en dan nog een console kopen voor 400/500 E,Om te genieten van mooie grafix
terwijl ik nu (revo) op mijn gewone Tv voor zoeen 200/300 E klaar ben en de rest van het geld uit kan geven aan tegekke games!
21 hmmm nee ok..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet dat het boeiend is voor deze discussie, maar ik ben 21 en studeer aan de universiteit. Verder probeer ik gewoon te discussieren dus als je daar problemen mee hebt ga je maar weg.
SNES bedoel je, geen van deze spellen heb ik op de NES gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussen een HDTV en een HD Ready TV...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig prima HDTV's voor onder de 1000 euro dus ik denk dat je je op dit punt flink verkijkt.
Maar hij heeft wel gelijk, die spellen hebben er baat bij om zo realistisch mogelijk te zijn (nouja, sommige spionage daargelaten), het is alleen wel veelal hetzelfde slag spel, praktisch een genre van de heel velen. Dat is wat ik bedoelde, maar een heel beperkt segment van de gamesmarkt gaat in de richting van zo realistisch mogelijk. Die springen hooguit meer in het oog, omdat ze er zo goed in worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef disjfa het volgende:
En het merendeel van die games zijn te spelen op de cube
Waarom noem je Halo niet? Die is net zo realistisch als die andere shooters, alleen de setting is futuristisch ipv historisch. Qua gameplay blijft het 'red met één mannetje de hele wereld'quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six, PGR3, 2 days to vegas, Battlefield 2, Dogtag, Medal of Honor, Call of Duty, MotoGP 06 zo even uit mn hoofd en flauw dat ik geen sportgames mag noemen.
kan niet zeggen dat jij intelligent en volwassen overkomt...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE
ow en dat gewoon discussieren van jou valt ook best wel mee.
maar dat klopt ook pubertjes horen zichzelf graag praten en noemen dat discussieren (om slimmer over te komen )
Eenschquote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussen een HDTV en een HD Ready TV...
Oblivion met de graphics van Zelda:TP? No wai!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar Oblivion zou ook werken met de graphics van Zelda:TP bijvoorbeeld. En dat ik daarbij kom is omdat ik laatst naar een zonsopgang keek in Oblivion, en eigenlijk bedacht dat ik de zonsopgang in Zelda:TWW mooier vond. Juist omdat die de vrijheid nemen een volledig kleurenpalet te gebruiken en niet alleen wat 'realistisch is'.
Zelfs in je beroep ben je nintendo fanboy, het gaat wel heel erg diep.quote:Nou moet ik wel zeggen dat ik wat dit betreft hevig beroepsgederformeerd ben. Ik doe nota bene wetenschappelijk onderzoek naar hoe je in een virtuele omgeving een bepaalde beleving overbrengt zonder dat je het probeert zo realistisch mogelijk te maken (of eigenlijk, beter dan realistisch).
Die zijn HD Ready hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat al van dooms-her en verder terug bestaatquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom noem je Halo niet? Die is net zo realistisch als die andere shooters, alleen de setting is futuristisch ipv historisch. Qua gameplay blijft het 'red met één mannetje de hele wereld'
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt blijf je maar weg.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE
maar dat klopt ook pubertjes horen zichzelf graag praten en noemen dat discussieren (om slimmer over te komen )
Whatever. Ondertussen heb jij als 'volwassene' nog niets zinnigs toegevoegd en probeer je me alleen maar te bashen omdat ik wil discussieren, wat je overigens nog niet eens lukt. Wat is jouw opleidingsniveau dan overigens?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE
Daarbij, ik heb laatst nog een TV gekocht, en ga ook echt geen 800 euro betalen voor een HD ready tv. Ik heb het bij een mooie breedbeeld voor 400 gehoudenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
Ik niet volwassen haha ik heb anders net de cito toets gehaald mannetjequote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat jij intelligent en volwassen overkomt...
daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Perfect ja een 360 met een revolution (en natuurlijk 2 dsjes)
maar playstation mag dan rustig verdwijnen (of blijven om zo de 360 iets goedkoper te houden)
Sja, dat is jouw keuze. Maar dat betekent niet dat er geen markt voor is, zeker de komende 5 jaar als de prijzen nog verder dalen en met de nextgen consoles zal die alleen maar verder groeien.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarbij, ik heb laatst nog een TV gekocht, en ga ook echt geen 800 euro betalen voor een HD ready tv. Ik heb het bij een mooie breedbeeld voor 400 gehouden.
zo kan ik ook halo 1,2 en 3 gaan roepen of ghost recon 1 tot en met 30quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan nog steeds te rommelen met een kastje er tussenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig prima HDTV's voor onder de 1000 euro dus ik denk dat je je op dit punt flink verkijkt.
Voor mij zou het eerder 360 + PS3 worden, mits de PS3 gaat doen wat ie belooft. Anders hou ik het lekker bij mn 360. Revolution zal ik denk ik niet kopen, of hij moet me echt heel erg positief verrassen wat ik me vrijwel niet voor kan stellen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef netricje het volgende:
[..]
daar sluit ik me helemaal bij aan
een 360 en een revo -> kan me geen betere combo verzinnen
Bovendien worden alle 'normale' tv's nu al zo'n beetje het assortiment uit gewerkt. Het verbaast me niets als je over een paar jaar flink wat moeite moet doen om een CRT tv te bemachtigen, net zoals dit nu al aan de hand is met PC monitoren.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sja, dat is jouw keuze. Maar dat betekent niet dat er geen markt voor is, zeker de komende 5 jaar als de prijzen nog verder dalen en met de nextgen consoles zal die alleen maar verder groeien.
Het verschil is slechts de tuner en irrelevant als je de tv als scherm voor je (HD-capable) console gebruikt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
Toevallig was ik net van plan om deze aan te schaffen. Zonder kastje met 2 aansluitingen en 81 cm LCD van Philips. 1049 euro.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan nog steeds te rommelen met een kastje er tussen![]()
maar of je voor 1000E een goede HDtv hebtDe lcd tv's beginnen nu eindelijk een beetje knap teworden normale hertz.pixels.Contrast ratio !!!
Dat is mijn punt ook,sorry maar een normaal mens gaat geen 1500E voor een tv neer leggen waar je nog niet alles mee kunt doen !!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarbij, ik heb laatst nog een TV gekocht, en ga ook echt geen 800 euro betalen voor een HD ready tv. Ik heb het bij een mooie breedbeeld voor 400 gehouden.
En dan. Leuke spellen op 480p of dure lompe spellen die te duur zijn. Ik weet wel wat ik doe. Mij maakt het niet uit of ik een puist kan zien op de vijand als ik in kan zoomenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sja, dat is jouw keuze. Maar dat betekent niet dat er geen markt voor is, zeker de komende 5 jaar als de prijzen nog verder dalen en met de nextgen consoles zal die alleen maar verder groeien.
YA RLYquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef peristilius het volgende:
Oblivion met de graphics van Zelda:TP? No wai!De realistische weergave van die grote wereld is juist een van de dingen die het spel zo mooi maken.
Hullie (de wetenschappelijke wereld) doen het ook!quote:Zelfs in je beroep ben je nintendo fanboy, het gaat wel heel erg diep.
Ik ga geen hdtv kopen voor spelletjes, wat heel veel meer mensen denken. UPC/Casema en Essent en co. zullen toch eerst moeten zorgen dat alles netjes (en niet zoals breedbeeldquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu is het zaak om de onwetenden te informeren en ze aan de Revolution te krijgen! Viva La Revolution! Believe!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef P-Style het volgende:
Conclusie: Iedereen stelt andere eisen en kan daar (gelukkig) z'n console keuze op baseren.
Als mensen aankomen met dat nintendo kiddie is gebeurt dit elke keer weerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
Wat heeft er in godsnaam voor gezorgd dat dit topic nu 3 pagina's heeft![]()
Believe!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het zaak om de onwetenden te informeren en ze aan de Revolution te krijgen! Viva La Revolution! Believe!
Nogmaals zo duur zijn ze niet meer en je kunt er gewoon alles mee doen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook,sorry maar een normaal mens gaat geen 1500E voor een tv neer leggen waar je nog niet alles mee kunt doen !!
Multikabel, mijn provider, heeft het al. Net als mijn 360 en dvd-speler, dus tjaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen hdtv kopen voor spelletjes, wat heel veel meer mensen denken. UPC/Casema en Essent en co. zullen toch eerst moeten zorgen dat alles netjes (en niet zoals breedbeeld) uitgezonden wordt. En in 5 jaar zal dat misschien wel lukken. Maar tegen die tijd is er wel weer wat nieuws
Oprahquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus
Juist! Hasta la Revolucion siempre!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu is het zaak om de onwetenden te informeren en ze aan de Revolution te krijgen! Viva La Revolution! Believe!
Tis leuk om de tijd te dodenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als mensen aankomen met dat nintendo kiddie is gebeurt dit elke keer weerEn is ook wel zo gezellig zo tussendoor
[..]
Believe!
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
Jezus
Achterstandswijk? dacht dat iemand van de universiteit toch wel fatsoenlijker met mensen kon omgaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke scheldwoorden gebruik ik precies dan?
Noem 1000+ euro maar eens niet duurquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nogmaals zo duur zijn ze niet meer en je kunt er gewoon alles mee doen hoorHet wordt de standaard binnen een paar jaar en daarom is het zonde dat de Revolution dat niet ondersteund. Bij de launch valt het misschien nog mee maar ik neem aan dat het ding weer aantal jaar mee moet gaan ook.
Heeft het toch nog 63 topics geduurd voordat deze conclusie getrokken kon wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef P-Style het volgende:
Conclusie: Iedereen stelt andere eisen en kan daar (gelukkig) z'n console keuze op baseren.
Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. 300 vs 800 is echt een wezenlijk verschil. Dat jij dat niet zal zien betekend niet dat niemand dat niet ziet. Dat hd tv`s standaard worden lijkt me wel logisch maar niet als er prijsverschillen/energieverbruiks verschillen blijven.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nogmaals zo duur zijn ze niet meer en je kunt er gewoon alles mee doen hoorHet wordt de standaard binnen een paar jaar en daarom is het zonde dat de Revolution dat niet ondersteund. Bij de launch valt het misschien nog mee maar ik neem aan dat het ding weer aantal jaar mee moet gaan ook.
Als er de eerste jaren een goede basis is gelegd, zullen er veel spellen voor gemaakt worden. dan gaat ie van zelf een aantal jaren mee...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij had het over 1500 en dan scheelt het 1/3e, niet mijn woorden verdraaien want ik zei dat het niet zo duur meer was.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Noem 1000+ euro maar eens niet duur
Pssst, ned 1 etc zenden nog niet in hdtv uitquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Multikabel, mijn provider, heeft het al. Net als mijn 360 en dvd-speler, dus tja
Dat is dan voor de volgende console van NIntendoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Gamecube gaat ook nog wel een aantal jaren mee als je praat over de technische levensduur...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als er de eerste jaren een goede basis is gelegd, zullen er veel spellen voor gemaakt worden. dan gaat ie van zelf een aantal jaren mee...
Zolang al het uitgezonden beeld niet wordt opgenomen in HD heb je er niet zo heel erg veel aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Multikabel, mijn provider, heeft het al. Net als mijn 360 en dvd-speler, dus tja
Kan er niet iemand een topic openen genaamd:quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als mensen aankomen met dat nintendo kiddie is gebeurt dit elke keer weerEn is ook wel zo gezellig zo tussendoor
Het feit dat we er geen zak van weten stimuleert juist de postaantallenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij had de gamecube nog niet eens zoveel topics voordat tie uit kwamEn dan te bedenken dat de revo pas in november (ongeveer
) komt
Jezus! Dan zitten we echt wel op 100 topics
![]()
Ziekelijk. En dan te bedenken hoeveel er nu al over de revolution bekend is
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef MacGreagor het volgende:
http://revo.ds-x2.com/index.php?id=24
meer over bob ross the game (dus ook voor de ds dat is extra leuk)
en nog wat nieuws http://gonintendo.com/?p=1862
Tony hawk als launch game
Ik gok dat ze zo begin maart ergens met het idee kwamen.quote:Speaking with Revolution Report, director of development for AGFRAG Joseph Hatcher confirmed that the company were working on a Bob Ross painting game for DS and Revolution, but wouldn't comment on how long the game had been in development for, or when it might be released.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |