abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 14:58:09 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36674715
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six, PGR3, 2 days to vegas, Battlefield 2, Dogtag, Medal of Honor, Call of Duty, MotoGP 06 zo even uit mn hoofd en flauw dat ik geen sportgames mag noemen.
Waarom noem je Halo niet? Die is net zo realistisch als die andere shooters, alleen de setting is futuristisch ipv historisch. Qua gameplay blijft het 'red met één mannetje de hele wereld'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36674723
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE

ow en dat gewoon discussieren van jou valt ook best wel mee.
maar dat klopt ook pubertjes horen zichzelf graag praten en noemen dat discussieren (om slimmer over te komen )
kan niet zeggen dat jij intelligent en volwassen overkomt...
pi_36674735
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Er is een heel verschil tussen een HDTV en een HD Ready TV...
Eensch
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_36674746
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, maar Oblivion zou ook werken met de graphics van Zelda:TP bijvoorbeeld. En dat ik daarbij kom is omdat ik laatst naar een zonsopgang keek in Oblivion, en eigenlijk bedacht dat ik de zonsopgang in Zelda:TWW mooier vond. Juist omdat die de vrijheid nemen een volledig kleurenpalet te gebruiken en niet alleen wat 'realistisch is'.
Oblivion met de graphics van Zelda:TP? No wai! De realistische weergave van die grote wereld is juist een van de dingen die het spel zo mooi maken.
quote:
Nou moet ik wel zeggen dat ik wat dit betreft hevig beroepsgederformeerd ben. Ik doe nota bene wetenschappelijk onderzoek naar hoe je in een virtuele omgeving een bepaalde beleving overbrengt zonder dat je het probeert zo realistisch mogelijk te maken (of eigenlijk, beter dan realistisch).
Zelfs in je beroep ben je nintendo fanboy, het gaat wel heel erg diep.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36674753
quote:

[..]

Die zijn HD Ready hoor.
pi_36674767
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom noem je Halo niet? Die is net zo realistisch als die andere shooters, alleen de setting is futuristisch ipv historisch. Qua gameplay blijft het 'red met één mannetje de hele wereld'
Wat al van dooms-her en verder terug bestaat
pi_36674791
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die zijn HD Ready hoor.
HDReady kan het signaal aan, maar niet de resoluties van een echte HDTV
pi_36674797
quote:

[..]

21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE

maar dat klopt ook pubertjes horen zichzelf graag praten en noemen dat discussieren (om slimmer over te komen )
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt blijf je maar weg.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_36674799
quote:

[..]

21 hmmm nee ok..
.. . . ............
..........
PUBERRRRRRTJE

Whatever. Ondertussen heb jij als 'volwassene' nog niets zinnigs toegevoegd en probeer je me alleen maar te bashen omdat ik wil discussieren, wat je overigens nog niet eens lukt. Wat is jouw opleidingsniveau dan overigens?
  woensdag 5 april 2006 @ 15:00:12 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_36674811
quote:
Daarbij, ik heb laatst nog een TV gekocht, en ga ook echt geen 800 euro betalen voor een HD ready tv. Ik heb het bij een mooie breedbeeld voor 400 gehouden .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36674833
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

kan niet zeggen dat jij intelligent en volwassen overkomt...
Ik niet volwassen haha ik heb anders net de cito toets gehaald mannetje

PS wanneer komt bob ross the game
pi_36674837
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

Perfect ja een 360 met een revolution (en natuurlijk 2 dsjes)

maar playstation mag dan rustig verdwijnen (of blijven om zo de 360 iets goedkoper te houden)
daar sluit ik me helemaal bij aan

een 360 en een revo -> kan me geen betere combo verzinnen
pi_36674881
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Daarbij, ik heb laatst nog een TV gekocht, en ga ook echt geen 800 euro betalen voor een HD ready tv. Ik heb het bij een mooie breedbeeld voor 400 gehouden .
Sja, dat is jouw keuze. Maar dat betekent niet dat er geen markt voor is, zeker de komende 5 jaar als de prijzen nog verder dalen en met de nextgen consoles zal die alleen maar verder groeien.
pi_36674927
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mario Tennis, Mario Kart, Mario Sunshine, Mario Golf, Mario Party, Mario Football en dat als sinds de NES, nou inderdaad....
zo kan ik ook halo 1,2 en 3 gaan roepen of ghost recon 1 tot en met 30

nieuwe ideeën heb ik het over.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:03:22 #115
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36674943
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig prima HDTV's voor onder de 1000 euro dus ik denk dat je je op dit punt flink verkijkt.
Volgens mij zit je dan nog steeds te rommelen met een kastje er tussen
maar of je voor 1000E een goede HDtv hebt De lcd tv's beginnen nu eindelijk een beetje knap teworden normale hertz.pixels.Contrast ratio !!!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_36674955
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef netricje het volgende:

[..]

daar sluit ik me helemaal bij aan

een 360 en een revo -> kan me geen betere combo verzinnen
Voor mij zou het eerder 360 + PS3 worden, mits de PS3 gaat doen wat ie belooft. Anders hou ik het lekker bij mn 360. Revolution zal ik denk ik niet kopen, of hij moet me echt heel erg positief verrassen wat ik me vrijwel niet voor kan stellen.
pi_36674978
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sja, dat is jouw keuze. Maar dat betekent niet dat er geen markt voor is, zeker de komende 5 jaar als de prijzen nog verder dalen en met de nextgen consoles zal die alleen maar verder groeien.
Bovendien worden alle 'normale' tv's nu al zo'n beetje het assortiment uit gewerkt. Het verbaast me niets als je over een paar jaar flink wat moeite moet doen om een CRT tv te bemachtigen, net zoals dit nu al aan de hand is met PC monitoren.
pi_36674990
quote:
Het verschil is slechts de tuner en irrelevant als je de tv als scherm voor je (HD-capable) console gebruikt.

Maargoed. Daar hebben we een HD-topic voor.
pi_36674996
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Volgens mij zit je dan nog steeds te rommelen met een kastje er tussen
maar of je voor 1000E een goede HDtv hebt De lcd tv's beginnen nu eindelijk een beetje knap teworden normale hertz.pixels.Contrast ratio !!!
Toevallig was ik net van plan om deze aan te schaffen. Zonder kastje met 2 aansluitingen en 81 cm LCD van Philips. 1049 euro.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:05:55 #120
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36675041
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook,sorry maar een normaal mens gaat geen 1500E voor een tv neer leggen waar je nog niet alles mee kunt doen !!
Pax & Pry Free download
pi_36675060
quote:
[..]
En dan. Leuke spellen op 480p of dure lompe spellen die te duur zijn. Ik weet wel wat ik doe. Mij maakt het niet uit of ik een puist kan zien op de vijand als ik in kan zoomen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36675112
Conclusie: Iedereen stelt andere eisen en kan daar (gelukkig) z'n console keuze op baseren.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:08:28 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_36675149
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef peristilius het volgende:
Oblivion met de graphics van Zelda:TP? No wai! De realistische weergave van die grote wereld is juist een van de dingen die het spel zo mooi maken.
YA RLY .
Natuurlijk, het spel ziet er bijzonder mooi uit, en dat geeft wel iets speciaals, maar het lijkt me toch echt niet essentieel voor het spel. Nouja daarin verschillen we misschien van mening.
quote:
Zelfs in je beroep ben je nintendo fanboy, het gaat wel heel erg diep.
Hullie (de wetenschappelijke wereld) doen het ook! .
Ik denk trouwens wel dat je dat paradigma inderdaad meer bij Nintendo ziet. Mensen zoals Miyamoto, die zijn al zo lang met het creatieve proces van spellenmaken bezig, die kijken er inmiddels heel anders tegenaan. Mijn docent game design zei het al bij aanvang van het eerste college 'na afloop ga je heel anders tegen spellen aankijken, en het zou zo maar kunnen dat je je vreselijk gaat irriteren aan spellen die je eerst heel leuk vond'.
Er gebeuren best wel wat paradoxale dingen bij het maken van een virtuele omgeving, waardoor realistischer echt niet beter is. Nouja, gaat hier wel een beetje offtopic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36675161
Jezus
Wat heeft er in godsnaam voor gezorgd dat dit topic nu 3 pagina's heeft
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36675184
quote:

[..]

Ik ga geen hdtv kopen voor spelletjes, wat heel veel meer mensen denken. UPC/Casema en Essent en co. zullen toch eerst moeten zorgen dat alles netjes (en niet zoals breedbeeld ) uitgezonden wordt. En in 5 jaar zal dat misschien wel lukken. Maar tegen die tijd is er wel weer wat nieuws
  woensdag 5 april 2006 @ 15:09:32 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36675186
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef P-Style het volgende:
Conclusie: Iedereen stelt andere eisen en kan daar (gelukkig) z'n console keuze op baseren.
Nu is het zaak om de onwetenden te informeren en ze aan de Revolution te krijgen! Viva La Revolution! Believe!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_36675193
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef RaymanNL het volgende:
Als mensen aankomen met dat nintendo kiddie is gebeurt dit elke keer weer En is ook wel zo gezellig zo tussendoor
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het zaak om de onwetenden te informeren en ze aan de Revolution te krijgen! Viva La Revolution! Believe!
Believe!
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36675198
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook,sorry maar een normaal mens gaat geen 1500E voor een tv neer leggen waar je nog niet alles mee kunt doen !!
Nogmaals zo duur zijn ze niet meer en je kunt er gewoon alles mee doen hoor Het wordt de standaard binnen een paar jaar en daarom is het zonde dat de Revolution dat niet ondersteund. Bij de launch valt het misschien nog mee maar ik neem aan dat het ding weer aantal jaar mee moet gaan ook.
pi_36675237
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ga geen hdtv kopen voor spelletjes, wat heel veel meer mensen denken. UPC/Casema en Essent en co. zullen toch eerst moeten zorgen dat alles netjes (en niet zoals breedbeeld ) uitgezonden wordt. En in 5 jaar zal dat misschien wel lukken. Maar tegen die tijd is er wel weer wat nieuws
Multikabel, mijn provider, heeft het al. Net als mijn 360 en dvd-speler, dus tja
  woensdag 5 april 2006 @ 15:10:45 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36675240
quote:
Jezus
Oprah
  woensdag 5 april 2006 @ 15:10:50 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_36675242
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Juist! Hasta la Revolucion siempre!
pi_36675255
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als mensen aankomen met dat nintendo kiddie is gebeurt dit elke keer weer En is ook wel zo gezellig zo tussendoor
[..]

Believe!
Tis leuk om de tijd te doden
pi_36675259
quote:
Jezus
Sorry

Misschien halen jullie zo de 360 reeks eindelijk in
pi_36675277
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

Welke scheldwoorden gebruik ik precies dan?
Achterstandswijk? dacht dat iemand van de universiteit toch wel fatsoenlijker met mensen kon omgaan.

Of heb je een bijbaantje op de universiteit, en wij maar denken dat je echt les volgt daar.
pi_36675278
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nogmaals zo duur zijn ze niet meer en je kunt er gewoon alles mee doen hoor Het wordt de standaard binnen een paar jaar en daarom is het zonde dat de Revolution dat niet ondersteund. Bij de launch valt het misschien nog mee maar ik neem aan dat het ding weer aantal jaar mee moet gaan ook.
Noem 1000+ euro maar eens niet duur
pi_36675283
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef P-Style het volgende:
Heeft het toch nog 63 topics geduurd voordat deze conclusie getrokken kon worden .
pi_36675287
quote:
[..]
Niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan. 300 vs 800 is echt een wezenlijk verschil. Dat jij dat niet zal zien betekend niet dat niemand dat niet ziet. Dat hd tv`s standaard worden lijkt me wel logisch maar niet als er prijsverschillen/energieverbruiks verschillen blijven.
www.indiegamer.nl
pi_36675292
quote:

[..]

Als er de eerste jaren een goede basis is gelegd, zullen er veel spellen voor gemaakt worden. dan gaat ie van zelf een aantal jaren mee...
pi_36675343
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Noem 1000+ euro maar eens niet duur
Hij had het over 1500 en dan scheelt het 1/3e, niet mijn woorden verdraaien want ik zei dat het niet zo duur meer was.
pi_36675352
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oprah
Komt die op de revo ofzo
pi_36675362
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Multikabel, mijn provider, heeft het al. Net als mijn 360 en dvd-speler, dus tja
Pssst, ned 1 etc zenden nog niet in hdtv uit
UPC (toch iets grotere denking) begint met twee (!!!wh00t) HDTV kanalen (National Geo en nog iets) waar je dik voor mag betalen. Ik vermoed dat die hdtv revolutie nog wel even gaat duren

Zie het verhaal van breedband. Geen zender dat het in het goede formaat uitzend.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:14:02 #142
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_36675366
quote:

[..]

Dat is dan voor de volgende console van NIntendo
Hd zuigt ook een zooi rekenkracht van de de Xbox/PS3 !!
daar door is de revo lekker goed koop
Pax & Pry Free download
pi_36675367
quote:

[..]

Oprah
De hype loopt nu al!
pi_36675376
http://revo.ds-x2.com/index.php?id=24

meer over bob ross the game (dus ook voor de ds dat is extra leuk)
en nog wat nieuws http://gonintendo.com/?p=1862
Tony hawk als launch game
pi_36675387
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Als er de eerste jaren een goede basis is gelegd, zullen er veel spellen voor gemaakt worden. dan gaat ie van zelf een aantal jaren mee...
De Gamecube gaat ook nog wel een aantal jaren mee als je praat over de technische levensduur...
pi_36675433
Volgens mij had de gamecube nog niet eens zoveel topics voordat tie uit kwam En dan te bedenken dat de revo pas in november (ongeveer ) komt Jezus! Dan zitten we echt wel op 100 topics Ziekelijk. En dan te bedenken hoeveel er nu al over de revolution bekend is
pi_36675463
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zolang al het uitgezonden beeld niet wordt opgenomen in HD heb je er niet zo heel erg veel aan.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36675490
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Kan er niet iemand een topic openen genaamd:

"[centraal] Nintendo is niet kiddy!" , dan gaan deze revo topics tenminste niet zo snel
pi_36675508
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens mij had de gamecube nog niet eens zoveel topics voordat tie uit kwam En dan te bedenken dat de revo pas in november (ongeveer ) komt Jezus! Dan zitten we echt wel op 100 topics Ziekelijk. En dan te bedenken hoeveel er nu al over de revolution bekend is
Het feit dat we er geen zak van weten stimuleert juist de postaantallen
pi_36675528
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef MacGreagor het volgende:
http://revo.ds-x2.com/index.php?id=24

meer over bob ross the game (dus ook voor de ds dat is extra leuk)
en nog wat nieuws http://gonintendo.com/?p=1862
Tony hawk als launch game
quote:
Speaking with Revolution Report, director of development for AGFRAG Joseph Hatcher confirmed that the company were working on a Bob Ross painting game for DS and Revolution, but wouldn't comment on how long the game had been in development for, or when it might be released.
Ik gok dat ze zo begin maart ergens met het idee kwamen.
pi_36675555
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat laat ook goed zien dat 80% van wat er in de revolution topics gepost word offtopic is/moet zijn
  woensdag 5 april 2006 @ 15:18:18 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_36675562
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, als er iets aangekondigd wordt is dit topic altijd zo dood .
pi_36675566
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pssst, ned 1 etc zenden nog niet in hdtv uit
UPC (toch iets grotere denking) begint met twee (!!!wh00t) HDTV kanalen (National Geo en nog iets) waar je dik voor mag betalen. Ik vermoed dat die hdtv revolutie nog wel even gaat duren

Zie het verhaal van breedband. Geen zender dat het in het goede formaat uitzend.
jammer dat we niet alleen op deze aardkloot zijn en ze in andere landen wel veel verder zijn met HDTV
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:18:36 #154
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36675576
Jezus dit gaat wel erg hard

En het ging zo goed
Houd van een lijntje.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:18:36 #155
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36675579
Ik denk dat dit ding een flop wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 5 april 2006 @ 15:18:54 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36675589
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof er nog steeeeeeeeeds niets van
pi_36675604
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, als er iets aangekondigd wordt is dit topic altijd zo dood .
Of er komen straks tijdens de E3 weer twintig topics op één avond, net als vorig jaar Terwijl er toen ook niks meer dan de interface is aangekondigd Terwijl die smiddags al gelekt wat
pi_36675610
quote:

[..]

Oprah

pi_36675614
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

[..]

Ik heb toch niet veels te oud nieuws geleverd he dat doe ik ook altijd
pi_36675618
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef TC03 het volgende:
Waarom?

Joepie, dit topic raakt nog wel vol vandaag
  woensdag 5 april 2006 @ 15:19:56 #161
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36675632
quote:
en je dacht zeker ook dat feyenoort kampioen zou worden
Houd van een lijntje.
pi_36675660
quote:
Een flop wordt het niet, Nintendo fans zijn net een soort sekteleden die blindeloos alles doen en kopen wat Nintendo ze influistert, dat zie je wel aan de reacties in dit topic
  woensdag 5 april 2006 @ 15:21:10 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36675690
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[afbeelding]
Whahahaha

Peri, Kwarts, maak er eens een mooie shop van. Misschien een boxart? Kijken hoe lang het duurt voordat het op GAF verschijnt
pi_36675720
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef Tain het volgende:

[..]

jammer dat we niet alleen op deze aardkloot zijn en ze in andere landen wel veel verder zijn met HDTV
Het interessert me geen fuck hoe ver ze in andere landen zijn. HIER hebben we het nog niet.
En tegen de tijd dat het er is komt er wel weer een verbeterde standaard. Nadeel van achterlopen in dit nonvooruitstrevende landje.
pi_36675732
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een flop wordt het niet, Nintendo fans zijn net een soort sekteleden die blindeloos alles doen en kopen wat Nintendo ze influistert, dat zie je wel aan de reacties in dit topic
Je verwart Nintendo met Apple
Nee, dit ding wordt niet daarom een succes, eerder om het lage prijskaartje en de DS-hype waar het ding op mee gaat surfen
pi_36675733
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whahahaha

Peri, Kwarts, maak er eens een mooie shop van. Misschien een boxart? Kijken hoe lang het duurt voordat het op GAF verschijnt
wat is er mis met mijn Skillzzz?!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 15:22:34 ]
pi_36675746
quote:
Dat denk ik niet! Als je kijkt na dat de PS 3 ongeveer 550 euro wordt, en de Xbox 360 niet genoeg interessante spellen heeft, schat i kde kans van nintendo hoog in dat ze goede verkopen gaan krijgen. Ik hoop dat de third pary dit maal wel met fatsoenlijke spellen aan komt, die de Revo nog aantrekkelijker kan maken En niet zoals bij de DS, waar alleen Nintendo zelf de beste games produceerd Maar hieraan twijfel ik bij de revo niet zo heel erg meer in, aangezien de third party hardstikke enthousiast is over de revo.
pi_36675780

Die past zo in de mond
www.indiegamer.nl
pi_36675797
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

Ik heb toch niet veels te oud nieuws geleverd he dat doe ik ook altijd
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[afbeelding]
pi_36675846
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef peristilius het volgende:

[..]

[..]

je had er eigenlijk een watermark ofzo in moeten zetten... die foto is de hele wereld overgegaan!
  woensdag 5 april 2006 @ 15:24:49 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36675861
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef disjfa het volgende:
[afbeelding]

Die past zo in de mond
Fucking geniaal weet je dat?
pi_36675886
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat denk ik niet! Als je kijkt na dat de PS 3 ongeveer 550 euro wordt, en de Xbox 360 niet genoeg interessante spellen heeft
Niet helemaal waar De Xbox 360 heeft nu al veel toppers en een heleboel in de planning, bovendien ben ik erg benieuwd wat er morgen nog aangekondigd wordt

Misschien dat het niet jouw games zijn maar daarom zijn het nog steeds wel toppers.
pi_36675887
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

je had er eigenlijk een watermark ofzo in moeten zetten... die foto is de hele wereld overgegaan!
Ja, daar hadden we van tevoren ook niet aan gedacht.
pi_36675892
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef disjfa het volgende:
[afbeelding]

Die past zo in de mond
Gezein de formaatswisselingen van Oprah stopt ze dat ding ook wel eens ergens anders
pi_36675901
Wedden dat al die developers in dit topic ronddwalen en onze ideeën zitten te jatten
pi_36675937
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef devv05 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar De Xbox 360 heeft nu al veel toppers en een heleboel in de planning, bovendien ben ik erg benieuwd wat er morgen nog aangekondigd wordt

Misschien dat het niet jouw games zijn maar daarom zijn het nog steeds wel toppers.
Een console moet games kunnen bieden in alle genres, anders haal je nooit het grote publiek
pi_36675942
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, daar hadden we van tevoren ook niet aan gedacht.
Dat doet me denken aan die reclame van Holland Casino, waarin die zanger allemaal nummers afwijst....
"kedeng Kedeng?" dat scoort toch nooit...
pi_36675999
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Een console moet games kunnen bieden in alle genres, anders haal je nooit het grote publiek
Deze uitspraak geldt volgens mij meer voor Nintendo dan voor Microsoft.
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan die reclame van Holland Casino, waarin die zanger allemaal nummers afwijst....
"kedeng Kedeng?" dat scoort toch nooit...
Idd.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:29:00 #179
53267 TC03
pi_36676038
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alleen de Nintendo sekteleden is niet goed genoeg, 3rd party bedrijven zullen dan niet zoveel zin meer hebben om hun games voor de Revolution te ontwikkelen. Dit was bij de N64 al heel erg het geval, en bij de Gamecube nog steeds. Nintendo stelt innovatie veel hoger dan graphics. Prima, maar gezien de specs is het al duidelijk dat de nieuwe console behoorlijk onder doet voor de PS3 en Gamecube. En mensen hebben véél liever schitterende graphics dan een leuk controllertje. Ik ook. Nintendo doet het voorkomen alsof mooie graphics een slecht iets is. Ik vind dat totaal niet waar, hoe mooier de graphics, hoe beter de sfeer overkomt, hoe beter de spelervaring. Dan moet natuurlijk wel de 'gameplay' (*ril*) goed zijn, maar dat is logisch. Hoe dan ook, ik denk dat heel veel mensen niet meer zitten te wachten op Nintendo, en dat Nintendo na 1 ronde al verloren heeft van nieuwkomer Microsoft.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:29:23 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_36676054
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:28 schreef peristilius het volgende:
Deze uitspraak geldt volgens mij meer voor Nintendo dan voor Microsoft.
Hoezo? Voor elk genre is er toch een Mario spel uitgebracht?
pi_36676102
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
bla bla bla bla
Je gaat toch niet net zo beginnen als devv05. Dan zijn we weer 4 pagina`s verder met nutteloos gezwets. Lees maar vanaf pagina 1 en denk dat je die meneer bent.
www.indiegamer.nl
  woensdag 5 april 2006 @ 15:31:06 #182
53267 TC03
pi_36676111
quote:

[..]

Dat denk ik niet! Als je kijkt na dat de PS 3 ongeveer 550 euro wordt, en de Xbox 360 niet genoeg interessante spellen heeft, schat i kde kans van nintendo hoog in dat ze goede verkopen gaan krijgen.
Ik niet, het imago van Playstation is veel beter dan Nintendo, het imago van de Xbox is ook al behoorlijk goed. De Xbox en Playstation zijn populair.
quote:

[..]

Ik hoop dat de third pary dit maal wel met fatsoenlijke spellen aan komt, die de Revo nog aantrekkelijker kan maken
Dit is denk ik niet realistisch. De Gamecube was qua specs ietsjes minder dan de Xbox, maar nog steeds was de 3rd party ondersteuning matig. Met de Revolution zondert Nintendo zich nog meer af...
pi_36676121
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoezo? Voor elk genre is er toch een Mario spel uitgebracht?
idd

Maar er komen shooters op de revo, platform spellen, adventures RPG's, etc etc
pi_36676135
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

- knip -
Ik denk dat ze het best goed gaan doen met de Revolution, eigenlijk is de Revolution gewoon een DS, maar dan een console. En de DS doet het ook best goed.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:31:53 #185
53267 TC03
pi_36676145
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je gaat toch niet net zo beginnen als devv05. Dan zijn we weer 4 pagina`s verder met nutteloos gezwets. Lees maar vanaf pagina 1 en denk dat je die meneer bent.
Nee, maak zelf wel uit wat ik denk en wanneer en waar ik dat post.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:32:41 #186
53267 TC03
pi_36676182
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het best goed gaan doen met de Revolution, eigenlijk is de Revolution gewoon een DS, maar dan een console. En de DS doet het ook best goed.
Zou kunnen, maar denk het niet. Dat de DS het goed doet zegt niet zo heel veel. PSP is veel duurder en mensen zijn minder snel geneigd 'zo veel geld' neer te leggen voor 'zo'n klein dingetje'.
pi_36676212
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Okee we beginnen de discussie opnieuw
quote:
[..]
Ik niet, het imago van Playstation is veel beter dan Nintendo, het imago van de Xbox is ook al behoorlijk goed. De Xbox en Playstation zijn populair.
MS heeft een minder imago dan nintendo
quote:
[..]
Dit is denk ik niet realistisch. De Gamecube was qua specs ietsjes minder dan de Xbox, maar nog steeds was de 3rd party ondersteuning matig.
Dat komt omdat nintendo 3th party niet sociaal ondersteunde. Zoek maar een keer. Dat hebben ze nu wel opgelost en de ds laat dat wel zien.
www.indiegamer.nl
  woensdag 5 april 2006 @ 15:34:01 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_36676228
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef TC03 het volgende:
Zou kunnen, maar denk het niet. Dat de DS het goed doet zegt niet zo heel veel. PSP is veel duurder en mensen zijn minder snel geneigd 'zo veel geld' neer te leggen voor 'zo'n klein dingetje'.
Is dat niet redelijk analoog dan?
pi_36676248
quote:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar die discussie is nou al zovaak langs geweest, dat het gewoon geen nut meer heeft om er wéér opnieuw over te beginnen. conclusie blijft: smaken verschillen.

edit & offtopic: leuke icoon trouwens, topFilm.... All saint day laat trouwens wel heeel lang op zich wachten

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2006 15:35:43 ]
pi_36676251
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:31 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

idd

Maar er komen shooters op de revo, platform spellen, adventures RPG's, etc etc
Ja, wat er allemaal komt is dus gewoon afwachten.
Op de Cube zijn gewoon geen goede racegames en shooters verschenen, eigenlijk alleen platform, party en RPG. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het bij de Revolution wat beter wordt, maar hoe goed weet nog niemand.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:35:36 #191
53267 TC03
pi_36676296
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Is dat niet redelijk analoog dan?
Redelijk, maar handhelds/consoles zijn niet zo makkelijk te vergelijken. Don't shoot me, maar handhelds zijn toch wat meer voor kinderen, die kopen liever een goedkopere DS dan een dure PSP. Maargoed, dit is off-topic.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:36:05 #192
53267 TC03
pi_36676313
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar die discussie is nou al zovaak langs geweest, dat het gewoon geen nut meer heeft om er wéér opnieuw over te beginnen. conclusie blijft: smaken verschillen.
Ok, dan ga ik wel bij elke Mario snor "omg omg Revolution de gekste " posten.
pi_36676324
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Er is geen enkele console die iedereen tevreden kan stellen.
pi_36676335
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, wat er allemaal komt is dus gewoon afwachten.
Op de Cube zijn gewoon geen goede racegames en shooters verschenen, eigenlijk alleen platform, party en RPG. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het bij de Revolution wat beter wordt, maar hoe goed weet nog niemand.
Nou ik denk dat de controller in ieder geval bij de shooters goed van pas gaat komen En dat maakt er hopenlijk een goede game van
pi_36676343
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik wel bij elke Mario snor "omg omg Revolution de gekste " posten.
ja, kon je net nog gewoon discuseren, ga je nu weer iedereen over één kam scheren....
pi_36676348
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Maargoed, dit is off-topic.
Niet alleen dit...
  woensdag 5 april 2006 @ 15:39:03 #197
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36676413
Bob Ross op tv
Houd van een lijntje.
pi_36676420
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Er is geen enkele console die iedereen tevreden kan stellen.
Ik hoop dat de revolution dat wel kan gaan doen
pi_36676472
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Valse hoop...
pi_36676511
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:

[..]