Hoiquote:Op zondag 2 april 2006 19:13 schreef dunc het volgende:
Gaan we hier dan maar verder?
Hoi, ik ben weer actief
Beetje laat voor smoesjes hequote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had het niet over sperma spuiten, maar over zwarte verf
ik wou wel eerder, maar ik wachtte op het nieuwe topic, en ik wou het vroige niet dicht gooienquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou wel eerder, maar ik wachtte op het nieuwe topic, en ik wou het vroige niet dicht gooien
Behalve de 900.Wordt niet voor niks vaak als schade motor aangebodenquote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Deze dus.
CBRretjes zijn toch allemansvriendjes.
Heb je het nu weer over mijn werkquote:
quote:
Ik ook nietquote:
Nee.Mythe Busters op Discoveryquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Wie gaat dan ook een film kijken over cowboy homo's.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
Krijg nou de tering klik
Heeft ie m'n spuitwerk op de kont gekopieerd van mij. Dus ik conroleren of ik het misschien fout had.
En nee dus, zo reed hij nog rond half vorig jaar. naaper
baal baal baal, denk je ook iets aparts te laten spuiten.
Nee want de lijnen wijken af van het orginele zwart wat op een 750 zat, en daar stond nog met grote letters 750 op het achterste gedeelte doorheen.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En je hebt het niet ergens anders van "gekopieerd" dan? Wel erg pauper anders.![]()
Het was me al opgevallen ...quote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef stinkie het volgende:
Denken jullie aan mijn copyrights![]()
O, en houd het stoktopic inde gaten
We kunnen slechts hopenquote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het was me al opgevallen ...
Goeie actie, van Stinkie![]()
Krijgt eentje snel een ban denk ik zo...
meer foto's gevonden, die van hem is zwart pfffffff kan ik net mee levenquote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En je hebt het niet ergens anders van "gekopieerd" dan? Wel erg pauper anders.![]()
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopiequote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dit was onderdeel van zijn tekening, maar vond hem wel grappig lijkend op de TransAlp
de tekening zelf staat ook niet in zn notesquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopie
jawel, maar de foto is offline gehaaldquote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de tekening zelf staat ook niet in zn notes
ik was benieuwd![]()
oh, vandaar, vond het al een vreemde note.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
jawel, maar de foto is offline gehaald
en BE wilde 'm niet geven![]()
ja, best wel... dacht even leuk een stukje snelweg te nemen....quote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een kutwind zeg!![]()
Iemand nog meer last van?![]()
als ik wist dat de wind zo hard was, had ik de snelweg wel gemedenquote:Op zondag 2 april 2006 23:18 schreef richardgie het volgende:
Kijk,dat zijn wel de echte bikkels die met dit weer(deze wind)op de motor gaan rijden.Inderdaad ik ben een zondags rijder geworden
![]()
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef stinkie het volgende:
heb je de hele tekening opgeslagen? Hij is offline nu en ik hebgeen kopie
Het leed dat 25kW naked heet.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
ja, best wel... dacht even leuk een stukje snelweg te nemen....
visier waait gewoon dicht (en weer open als ik ff achterom kijk) en ff een windvlaag en ik rij ineens bijna 20 km/u langzamer![]()
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.quote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.
en dan te bedenken dat dat leed nog 1 1/2 jaar gaat durenquote:Op zondag 2 april 2006 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet BE ff toestemming hier geven, het vrouwtje heeft ook inspraak.
[..]
Het leed dat 25kW naked heet.![]()
Maar als ik achter mijn ruitje duik gaat de teller zonder de positie van de gashendel te verdraaien ook snelomhoog.
Luchtweerstand, je hebt er nix aan![]()
je mag m wel naar mij lekken he, ik ben ook crewquote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.
Alleen ik mag dat dus niet doen vanuit de notes.Dat zou lekken zijn.
Maar jij wel dus. Want jij hebt hem zelf gesaved.
OMG, bureaucratie in het kleinquote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij hem hebt gesaved mag je hem geven.
Alleen ik mag dat dus niet doen vanuit de notes.Dat zou lekken zijn.
Maar jij wel dus. Want jij hebt hem zelf gesaved.
Daar verkijk je je echt op he?Denk je "lekker weer,ik ga een stukje rijden"staat er een wind echt ongelovelijk.En dan is motorrijden echt niet leuk meer.quote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik wist dat de wind zo hard was, had ik de snelweg wel gemeden
maar het zag er zo lekker uit vanmiddag, met het zonnetje erbij....
Klopt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:
OMG, bureaucratie in het klein
Maar tis wel zo natuurlijk.
*slingert MSN aan.
Iedereen is om te kopenquote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt.
En zou natuurlijk ook gewoon puur misbruik van mijn rechten zijn... En ik kijk wel 10 keer beter uit dan mezelf chantabel maken.
je hebt mail (buzzybee)quote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag m wel naar mij lekken he, ik ben ook crewje kent mn mailadres
![]()
Hij was deze keer in ieder geval originelerquote:
Jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij was deze keer in ieder geval origineler
quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef richardgie het volgende:
Richardgie gaat z'n ledikant maar eens opzoeken.Misschien morgen ochtend,avond of nacht nog effe langs surfen.Weltrusten allemaal.
je vrouw doet daar goede dingen in ieder geval, ze was me net voorquote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een verdieping naar boven
Lees morgen wel even bij in stokkie topic
Vriendin van me kwam langs, vond het blijkbaar een goede film en vind het ook blijkbaar een opgave om een film in haar eentje te kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Wie gaat dan ook een film kijken over cowboy homo's.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:
Post de ontknoping danquote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef stinkie het volgende:
Nee, hij is gebanned, dus het moment om de ontknoping te posten
Check BAN-meld topic en stok topic
En ik maar denken dat ik alle onzinnge posts van Geqxon al gelezen hadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Voor 200 euro heb je wel een érg nette helm, is dit niet overkill voor 25kw?
Hij lijkt inderdaad niet heel erg onder de indrukquote:Op maandag 3 april 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Beetje jammer ook van de steeds vaker uitgedeelde forumspecifieke bans. Nou moe, nou kan ik niet meer posten in GC, wat erg.
Wat stond er voor de edit
quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik alle onzinnge posts van Geqxon al gelezen had
Bron: BazzieK's posthistorie![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef stinkie het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 48! Ín het Oostvoornsemeer
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Willen de modjes, FA's en stinkie uit mijn topic blijven.
Beetje sneu dat ik in GC gebanned ben wegens vriendjespolitiek... Ik zeg wat naars tegen stinkie, en zijn vrouw blijkt moderator te zijn, en fixt een ban...
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
stinkie, je bent een held
en F13TS3ND3_3RR0R zal zich nu nog meer genaaid voelen
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
stinkie, je bent een held
en F13TS3ND3_3RR0R zal zich nu nog meer genaaid voelen
Dat zekerquote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
whehehehehe
Ik, en ik hoop de rest ook, heb iig lol gehad. Ik ga met een big smile m'n nest opzoeken.
Wat deze puber zegt.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Fucking 80.000 per jaar verdienen voor 2 dagen per week werken en dan nog het lef hebben om te falenquote:Kohnstamm ‘faalde’ voor 80 mille per jaar
Van onze verslaggever Weert Schenk
AMSTERDAM - Als voorzitter van de omstreden Regieraad ICT Politie ontving oud-staatssecretaris Jacob Kohnstamm van Binnenlandse Zaken 80 duizend euro per jaar. Daarvoor werkte hij nog geen twee dagen per week volgens het adviesbureau Boer & Croon, waar hij onder contract stond.
quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
Een RS125 is 2 takt en behoorlijk licht en onderhouds gevoelig. Als ik jou was zou ik voor een iets zwaardere sportieve motor gaan. Een 400cc of 600cc supersport, een 600cc toer/sport of een naked rond de 600cc is beter geschikt als motor om op te beginnen. Een RS125 is natuurlijk leuk maar niet echt geschikt voor heel lange ritten en ik ben bang dat je je er snel op gaat vervelen.
Wat deze twee pubers zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Naar ik weet dát nou juist net niet.quote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef hicham het volgende:
Verder moet je hem veel op toeren houden om het vermogen erin te houden
Zie hier voor een reviewquote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
Inderdaad 2takt staat bekend voor hun kracht onderin?quote:Op maandag 3 april 2006 07:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Naar ik weet dát nou juist net niet.
quote:Op maandag 3 april 2006 09:10 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben moe ... Nog een hele dag te gaan ...![]()
Lekker weertje ook trouwens
quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef hollander172 het volgende:
Alleen maar newbies @ topic.![]()
Ligt de oude garde nog te meuren?![]()
Het gaan hebben over spuitwerk op je kont na een samenvatting van Brokeback Mountain vind ik wel heel ziek...quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
Krijg nou de tering klik
Heeft ie m'n spuitwerk op de kont gekopieerd van mij.
Het is idd lastig met kratjuh en BazzieK maar soms komt er nog een post tussendoor.quote:
Maar wel perfect samengevatquote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ja, ik heb er vanochtend onder de douche nog eens over nagedacht en aangezien ik op m'n werk niet op gang kom, ga ik m'n gedachten nog eens spuien.
Het lijkt me vrij naiëf om te denken dat je op bijvoorbeeld een Fazer snel uitgekeken gaat zijn, omdat je er een keertje gemakkelijk op weg bent gereden. Volgens mij rijdt iedere fatsoenlijk onderhouden motor makkelijk weg als je alleen een lesmotor gewend bent. Mijn laatste rijles (en examen) heb ik op een gloedjenieuwe CB500 gedaan en dat rijdt gewoon stukken strakker dan zo'n afgeragd barrel waarbij je het gevoel hebt dat je achterwiel je in komt halen in een snelle bocht. Na je examen leer je pas rijden en voordat je de grenzen van een motort tegen bent gekomen ben je wel een heule tijd verder.
Zelf rij ik nu drie weken op een CB750 en ik merk dat ik in die drie weken gewoon veel beter ben gaan rijden dan in mijn hele rijlescarriere. Bochtenwerk is strakker en stabieler, het langzame werk (files) gaat veel lekkerder en in nat weer heb ik ook veel meer vertrouwen. Nu rij ik ook best veel, elke dag 60 kilometer woon-werk plus nog wat voor m'n plezier en dan gaat het gewoon hard.
Qua motor denk ik dat je bij jezelf na moet gaan hoeveel verstand er tussen je oren zit, ben je een type dat meteen voluit gaat gaan of kan je je rechterhand onder controle houden? Daarnaast gaat het natuurlijk ook om smaak én budget. Het lijkt me sowieso onverstandig om op iets als een R1200GS (hoe geil het ook is) of een Haajaaboesaa te beginnen, omdat het gewoon hele zware motoren zijn. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, het is heel erg persoonlijk.
Goh, veel tekst hè?
Niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had al eerder een SV650 gepost![]()
Pfffquote:
Bwt !quote:Op maandag 3 april 2006 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Pfffwel opletten he
Voor deze keer dan![]()
vond het zelf wel een mooie optie
en der is iemand hier die er alles over kan vertellen
[afbeelding]
Tis wel geen zwarte maar toch een mooi model om een indruk te krijgen
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.quote:Op maandag 3 april 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 07:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat deze puber zegt.
RS125 is (voor mij) een grote brommer. Galiever meteen voor een 400 of 600 CC (of 500 maar dan heb je een GS.) Neemt niet weg dat er ook genoeg fans zijn van RSjes, juist omdat ze licht zijn. Maarjah, dat moet je eigenlijk voor jezelf zien. Neem je een begrensde mooie 4 of 600 dan rag je later gewoon de begrenzing eruit en oef je niet meteen weer te kijken voor at nieuws.
Haai.quote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.quote:Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.quote:Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
Foei! Enzo!quote:[De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
heeft ook wel wat met leeftijd te makenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Haai.
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
tenzij je een 25kw gs500 rijdquote:[..]
Foei! Enzo!
Maar denk niet al te snel dat je snel ergens op uitgegekeken bent, ik denk zomaar dat dat wel mee gaat vallen.
zie mijn reactie eerste stukjequote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Gewoon veel proefritten makenquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ben ik weer.
Een R6, een R1, een Haajaaboesaa en dergelijke buikschuivers zijn niet aan de orde. Een SV 1000 ook niet, al vind ik hem prachtig en ga ik er binnenkort even op rijden.. het is net teveel van het goede. Verder mogen jullie aannemen dat ik niet een houding heb zoals veel 18 jarigen of 21 jarigen die ineens wel helemaal de bink willen zijn en zich daarom meteen maar om een boom krullen om aandacht te krijgen.
Niks mis met een Fazer of een GS wat dan ook... maar er moeten meer opties zijn.
De fazer van RB heb ik meerdere malen gereden trouwensDat kan nog het platteland zonder op te vallen
Stttttttttttttttttttttt !
![]()
Vandaag even plaatjes bekijken.. ik zag ook al wat leuke meedenksposts in het vorige topic.
Ja, ze moet nog 25 Kw.quote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
ZX-6R zoals die van mij hebben ze begrenst zodat ik mezelf niet doodrij. Heb je toch een mooie sportieve motoren als je hem niet totall los rijdt kan je hem eerst netjes verkennen zonder kuipschade en daarna mag je hem na 2 jaar ontgrenzen en voluit tegen een pilaar van een viaduct aanrijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
okey,dat veranderd de zaak,Ik dacht dat 400cc of 600cc niet tot de mogelijkheden behoorden.
Nietemin wil ik eerst echt ervaring op de weg willen doen,met een minder krachtige motor,en met flink wat grip op de weg.
*een van de voorwaardes van mijn ouders
*telefoon naar kop gooitquote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?quote:
Ja, vond ik ook wel mooierquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Stuk beter dan die halfgekuipte motorenquote:Op zondag 2 april 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Deze dus.
CBRretjes zijn toch allemansvriendjes.
Hij lijkt zo groot !quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En die CBR die ik gepost had heb je ook gemist?![]()
Best mooi ding al blijft het natuurlijk een honda.![]()
Tsja dat heb je met zwart he?quote:
Hooi.quote:
Pcies en op dat gebied best een verstandige vrouw.quote:Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
![]()
Je had even mijn verhaaltjes beter kunnen lezen. Geen buikschuiverquote:Shoppen! Wat voor type zoek je, echt een supersport of mag het ook tussenin zitten? Je voorkeur is vast al wel algemeen bekend hiero, alleen niet bij mij.Mijn motor heb ik hier gevonden trouwens.
Jaquote:Foei! Enzo!
Ik mag op een Honda Goldwing.quote:Oh! Om nog even mijn gebrek aan kennis tentoon te spreiden: zit je aan een lichte motor vast of niet?
Lefgozer!quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens, even een sneak view onder het werk, en nu weer verder.
![]()
fout... wit maakt groot, zwart maakt slank.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
In een zwarte jurk zal jouw ass ook groter lijken dan hij werkelijk is.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja dat heb je met zwart he?
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je natuurlijk niet. Uberhaupt niet eigenlijk.Maar volgens mij zijn dames gemiddeld gesproken wel wat voorzichtiger/verantwoordelijker dan de gemiddelde jongeman. Iets met testosteron geloof ik.
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrogquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef hollander172 het volgende:
Je hebt gewoon helemaal gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gewoon veel proefritten makendaarmee kom je het snelste op een motor uit die bij je pas
![]()
er is volgens mij geen 1 motorzaak die je een proefrit weigert als je uitlegt dat je helemaal geen idee heb wat voor soort motor je zou willen.
en als je op verschillende motoren heb gereden is het vergelijken ook een stuk gemakkelijker
Als een bips van zichzelf zwart is zegt dat nog niks over de omvang van het beestje.quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus dat van die negers is gewoon allemaal gezichtdsbedrog
Ik weet het niet, maar in de parenclub zul je vast wel eens wat zien.
*schop*
uhm, heb je het nou over mij?quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Ik geloof van wel.quote:
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebbenquote:
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewelquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat vertel je wel leuk, maar waar het op neer komt is dat vrouwen gewoon geen lef hebben
ik zou als ik jou was ook op veel verschillende type motoren rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je hebt gewoon helemaal gelijk.
Overigens ga ik toch eerst rustig op mijn gemakkie als ik hem heb. En zeker niet achter jullie aanracen zoals... wie was het ook alweer ?
Wil je erover praten ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef kratjuh het volgende:
Tja je zal niet de eerste zijn die een verkeerde eerste keuze doet ...
Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houdenquote:Op maandag 3 april 2006 13:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.. ik ben inmiddels alweer gestopt om te kijken wat ik na die 25kw periode wil hebben
Och arme !quote:
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturenquote:Op maandag 3 april 2006 13:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwen denken eerst voordat zedoen.......alhoewel![]()
![]()
Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apartquote:
Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
Zo bij het rijden wel koppie erbij houden he? Je hoeft niet te racen om hard te crashen.quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
duurt nog zolang dat ik me met dit ding moet vermakenquote:Op maandag 3 april 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, je vindt de GS dus wel leuk genoeg om voor het leven te houden
net zoals dat dijkje zekerquote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je moet stoppen met denken, en niet pas in het gras erachter komen dat je nog moet sturen
quote:Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Praat even met Roderick wil je, die wil ooit een Harley Davidson. Of is dat een categorie apart![]()
Ach ik heb er een mooie blauwe Ninja voor terug ...quote:Op maandag 3 april 2006 14:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Och arme !
Ik heb het met je te doen.
Oh ja ! Dat wist ik natuurlijk ook al wel
* ondeugend is te druk in haar hoofd lately
Zat nog een hek tussenquote:Op maandag 3 april 2006 14:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Reed jij niet ooit bijna een lammetje aan ?
Best verdacht trouwens !
Dat klinkt erg herkenbaar !quote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Soms moet je wat schade overhebben om je ouders te overtuigen van het nut van nieuwe onderdelen als je nog thuis woont. Echt hoor ..
Tja ach ik mag/kan doen wat ik zelf wil .. Maar mijn ouders 'keuren het pas goed' als ik het kan onderbouwen met bijvoorbeeld veiligheid ... Soms best vervelend als iets behalve mooi ook vrij duidelijk functioneel is ...quote:Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Tell us more, ik ben 1 en al oor!![]()
Dat rijmt enzo![]()
nou hem niet total loss rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick!![]()
), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet
Letter er niet echt op
Maar ze zouden eens moeten weten
Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
ik had toen een aardige verzameling spullen liggen hierquote:Op maandag 3 april 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
Zelfde hier ja, daarom heb ik de veel dingen gemonteerd op andere plekken (Roderick!![]()
), ze hebben niet eens door dat mijn Bandit er ineens anders uitziet
Letter er niet echt op
Maar ze zouden eens moeten weten
Ergens hebben ze ook wel gelijk en vind soms dat ik ook het geld beter voor andere dingen had kunnen gebruiken
quote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou hem niet total loss rijdenanders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
![]()
er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...quote:Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik wil op m'n Ninja trouwens een paar led knippers achterop monteren bij de kentekenplaat ... Maar de huidige zitten op de plek van 'ventilatiegaten' .. Dus er zit achteraan niks om die knippers op vast te maken ...
Iemand tips/suggesties ?![]()
Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?quote:Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zijn van die kentekenplaat houders waar ook knippers opgezet kunnen worden...
Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat welquote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef kratjuh het volgende:
Weet je toevallig ook een winkel die dat soort houders verkoopt ?
Ik kan er wel een beugeltje voor maken oid maar ik zit even met het 'waterdichte' gedeelte van de knipperaansluitingen wat niet netjes is ...
Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?quote:Op maandag 3 april 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kentekenplaathouders kosten iets van 30 euro, niet echt duur. Maar 66 gulden is dat wel
[afbeelding]
Aluminium strip aan 2 zijden gebogen.
Krimpkous.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?
Is die van mij ja.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm het kan dus toch .. Maar is dat jouw ninja ? Nee toch ?
De knippers die ik op het oog heb, hebben gewoon de draadjes door de bout zelf zitten .. Hoe voorkom je dat daar vocht in komt ?
Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??![]()
Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meetenquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is die van mij ja.![]()
In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus. Hoe het precies zit heb ik eigenlijk niet echt opgelet, volgens mij wel die krimpkousjes wat hollander zegt.
Heb samen met iemand anders aan de motor gewerkt [insert thuis kan ik dat niet doen vanwege ouders verhaal @ hicham] dus weet niet hoe alles precies zit![]()
Ik stem voorquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef kratjuh het volgende:
Ninjaatje ziet er nice uit kerel, snel maar 's meeten![]()
Gat in het midden van de undertail geboordquote:Krimpkousje is wel een prima idee inderdaad ... Weet je nog wel hoe je je draadjes hebt 'weggewerkt' ? (waar ze ongeveer naar binnen gaan?)
Ok, als je een fotootje zou kunnen maken hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stem voor
[..]
Gat in het midden van de undertail geboord![]()
Maar weet het niet precies, zal als ik zin heb naar school te gaan straks even kijken.
Als je LED's gebruikt moet je zeker een ander knipperlicht relais. Origineel zitten er 23W knippers in, nu heb ik er 15W in zitten en de boel knippert nu veel sneller dan normaal. Schijnt dat je ergens een weerstand onafhankelijk relais kan halen, maar die vond ik niet direct bij de dealer hier in de buurt.quote:Op maandag 3 april 2006 15:19 schreef kratjuh het volgende:
Heb je trouwens nog een ander knipperrelais voor je leds gebruikt of is het gewoon onzin dat men stelt dat je die nodig hebt?
Ahh ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat dat kastje het knipperrelais was ...quote:Op maandag 3 april 2006 15:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je LED's gebruikt moet je zeker een ander knipperlicht relais. Origineel zitten er 23W knippers in, nu heb ik er 15W in zitten en de boel knippert nu veel sneller dan normaal. Schijnt dat je ergens een weerstand onafhankelijk relais kan halen, maar die vond ik niet direct bij de dealer hier in de buurt.
Het relais zit namelijk onder je buddyseat, dat kastje dat je ziet zitten (als dat bij jou ook zo is) en ik zocht er een die ik gewoon meteen kon inpluggen ipv te moeten knippen in mijn originele bedrading.
Alsof al die accessoires zijn inbegrepen bij de verzekeringquote:Op maandag 3 april 2006 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nou hem niet total loss rijdenanders kijken ze weer vreemd op van de hogere dagwaarde
![]()
*niet aanwezig was tot ca. half 3*quote:
Wil het niet maken, wil een kant en klaar relaisje hebben die ik er zo in klikquote:Op maandag 3 april 2006 15:34 schreef kratjuh het volgende:
Als je een weerstandonafhankelijk relais wilt maken kan ik waarschijnlijk misschien wel ergens schemaatje vandaan regelen ..
Staat al wel in mijn agendaquote:Op maandag 3 april 2006 16:37 schreef worldpimber het volgende:
Motorfreaks Rideout 2006: Crois-en-Ternois
Wie wil er gaan? OPM heeft al interesse getoond maar nog geen zekerheid [insert argument werk] Zijn er nog anderen? Lijkt ons, de platipus brothers, leuk om met andere MC'ers te gaan. Anders niet
heen en terugreis is ongeveer 800 km totaal. We kunnen eventueel de zondag ervoor vertrekken.Uiteraard wordt het wel rijden door mooie omgeving, 6 sessie racen, chillen en weer terug ofzoiets
Great, meld ff als er wat meer vast staat.quote:Op maandag 3 april 2006 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Staat al wel in mijn agendamaar nog niet geboekt
![]()
waarom ?quote:Op maandag 3 april 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Great, meld ff als er wat meer vast staat.![]()
Dat is juist de reden dat ik het niet wil doorgeven aan jou,quote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik niet moet gaan.
Led achterlicht ja en:quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef kratjuh het volgende:
Weer thuis
Pimber, zit er in jouw (led-?)achterlicht ook kentekenplaatverlichting ?
quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
Dat achterlicht heb ik ook al op het oog ! Zit daar ook kentekenplaatverlichting in ... ??![]()
Niet posten en denken aan je vriendin tegelijkquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef worldpimber het volgende:
In dat achterlicht zitten witte LEDs aan de onder/achterkant. Incl. kentekenplaatverlichting dus.
Hahah thanks voor de info ... Dit is namelijk exact dezelfde versie die ik op het oog had heb ...quote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Led achterlicht ja en:
[..]
[..]
Niet posten en denken aan je vriendin tegelijk![]()
Ik heb trouwens de versie zonder geïntegreerde knipperlichten.
Ik voeg het mailadres wat in je profiel bij MSN staat wel toe. Ga nu lerenquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef kratjuh het volgende:
Hahah thanks voor de info ... Dit is namelijk exact dezelfde versie die ik op het oog had heb ...
Wanneer gaan we een bakkie doen en een rondje toeren ?![]()
![]()
Prima, succes ermee ..quote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik voeg het mailadres wat in je profiel bij MSN staat wel toe. Ga nu leren
quote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Maar dan moet RB een andere kleur kopen... zo is het net of we verkering hebben.
Ik zal nog eens thee voor je zetten.quote:Op maandag 3 april 2006 17:30 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
[..]
Ik wat anders kopen
![]()
![]()
Ji moet nog zoeken , dus kun je de kleur ook wel aanpassen![]()
Als het maar niet zwart isquote:Op maandag 3 april 2006 17:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal nog eens thee voor je zetten.![]()
Wat maakt 't uit joh, gewoon allebei dezelfde motor houden. Ook toen ze achterop zat zag iedere buitenstaander jullie als stelletjequote:Op maandag 3 april 2006 17:30 schreef RB het volgende:
[..]
Ik wat anders kopen
![]()
![]()
Ji moet nog zoeken , dus kun je de kleur ook wel aanpassen![]()
Goedhart heeft ook al zoiets, 120 euro.quote:Op maandag 3 april 2006 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat al wel in mijn agendamaar nog niet geboekt
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 17:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat maakt 't uit joh, gewoon allebei dezelfde motor houden. Ook toen ze achterop zat zag iedere buitenstaander jullie als stelletje
Kunt die van mij ook kopenquote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]Grapig !
Wel vriendjes voor het leven.
Als ie hem geel laat spuiten....
En niet zomaar een stelletje, maar een stelletje met zelfde kleur kleding aanquote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]Grapig !
Wel vriendjes voor het leven.
Als ie hem geel laat spuiten....
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En niet zomaar een stelletje, maar een stelletje met zelfde kleur kleding aan<Insert:lijpe-column-over-motorrijder-stelletjes-waarvan-ik-de-URL-niet-meer-kan-vinden-
>
krijg je nou geen heimweequote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef kratjuh het volgende:
Jeeej, nieuwe knipperleds (voor+achter) en led-achterlichtje besteld ...
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.
Waarschijnlijk, alleen het verhaal van de zonnebril begrijp ik nog steeds nietquote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?
Beetje die logica?
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef ondeugend het volgende:
Dat is puur praktisch. Zwart is gewoon altijd goed.
Geen seconde ..quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
krijg je nou geen heimwee![]()
[afbeelding]
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusen nog het juiste merk ook
![]()
[afbeelding]
weet alleen niet of het qua budget past
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?quote:
Ik had het over de kleding kutto.quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rode motoren zijn snel en zwarte nog sneller?
Beetje die logica?
Zithouding .. heb al 's rugklachten gehad ...quote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?
600 te licht ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
600 te licht, 1000 te zwaar......750 dusen nog het juiste merk ook
![]()
[afbeelding]
weet alleen niet of het qua budget past
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan makenquote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom was je nou eigenlijk zo in de war?
Zwarte motor en zwarte kleding?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef ondeugend het volgende:
600 te licht ?
Zwarte kleding is praktisch en de kleur zwart vind ik voor een motor gewoon mooi.quote:Op maandag 3 april 2006 18:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zwarte motor en zwarte kleding?
Dat vind je ook echt een veilige combi?![]()
quote:
Mijn eerste dag werken sinds maandenquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je was toch vroeg gaan slapen
Moe van het hele dag zitten zeker
Ook al 20 april ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer word je ook al weer 1820 april?
6 meiquote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer word je ook al weer 1820 april?
Jahoor.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zwarte kleding is praktisch en de kleur zwart vind ik voor een motor gewoon mooi.
Is dat toegestaan Larsman ?![]()
Jah ik ook ...quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dus jij was de 20ste jarig?Mijn vader is namelijk ook op 20 april jarig
![]()
![]()
![]()
is dat op Zandvoort ?quote:Op maandag 3 april 2006 17:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Goedhart heeft ook al zoiets, 120 euro.
Maar ik durf me niet te vertonen met die Alp
Kijk dan uit je doppen, lamlulquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jahoor.Wat jij wil schat.
Reed vanmiddag alleen bijna een fazertje omver met een zwart menneke erop omdat ik hem totaal niet gezien had.![]()
Doe ik.quote:
Ford Ka's zeker wel?quote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik.
Zwarte motor en zwart marsmannetje stekken alleen niet echt af tegen een donkerblauwe trailer.
Oeh !quote:
Hoe weet jij datquote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan maken
Zoiets toch?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hey, de zwaaimeneer is er ook weer
Sterk verhaal #ben-de-tel-kwijtquote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef hollander172 het volgende:
Lachen ik zit blijkbaar privebestanden van een topmodel te downen?
Doutzen Kroes oid?Kan iemand bevestigen dat zij een zusje heeft dat Rens oid heet?
Of het meisje heeft een lesbische fascinatie voor de genoemde dame of het is familie van elkaar.![]()
Te veel meegelezen op the world wide webquote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef RB het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Vrouw heb je nieten bier drink je niet
![]()
![]()
quote:
Ziet er cool uitquote:
Wat jij wil.quote:
Plemp ff alles onlinequote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Hier eentje uit de collectie:
[afbeelding]
Begin met bier, daar kun je makkelijker afblijven en is nie duurquote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Sterk verhaal #ben-de-tel-kwijt
[..]
Te veel meegelezen op the world wide web![]()
Ooit komt het wel weer goed
Is dat alles ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
Wat een mooi neusje.quote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
quote:
Motor-meet.nlquote:Op maandag 3 april 2006 18:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
[afbeelding]
Wat een Fok MC onwaardige reactiequote:Op maandag 3 april 2006 18:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]Is allemaal privespul.
Dat ik er toevallig over struikel betekent niet dat ik alles maar moet gaan uppen for the world to see.![]()
Nope.quote:Op maandag 3 april 2006 18:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Motor-meet.nlBetaal je daar nog voor?
Tsja euhm.quote:En hoe is met je problemos el gigante afgelopen, iets op je werk ofzo![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef ondeugend het volgende:
Oeh !
Das de 2e goede suggestie van je !
Volgens mij is dit een buikschuiver in mooie kleren stiekem ?
quote:Op maandag 3 april 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar is de duoseatcovereen zwarte zonder had ik al eerder gepost
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |