Wat is dat nu weer dan ?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier nog ideeen voor dit hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kon hem niet laten liggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deeltje 47 pas...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer dan ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is toch de bedoeling om hem ergens anders heen te brengen ?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deeltje 47 pas...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I know maar ik wilde een geinige/grappige/leuke plek bedenken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch de bedoeling om hem ergens anders heen te brengen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:je kan hem ook in de fik steken en dat filmen en dan filmpje op Internet zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom je 'm hier in het dorp leggen, niemand kent datquote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik wilde een geinige/grappige/leuke plek bedenken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij moet om een bord, dat is de enige vereiste.
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef ikookhier het volgende:
Ontopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
mooi gezicht...
Kan ik beter doorrijden naar De Hoef oid, iets verderop en zeker weten dat bijna niemand dat kent.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom je 'm hier in het dorp leggen, niemand kent datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe liever iets dat ik met 1 volle tank kan halen but thanks for the offer.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon vlak bij een plaatsnaambord twee verschillende plaatsnaamborden, kom gezellig een frikandelletje happenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop