Wat is dat nu weer dan ?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier nog ideeen voor dit hier?
Kon hem niet laten liggen.
het is toch de bedoeling om hem ergens anders heen te brengen ?quote:
I know maar ik wilde een geinige/grappige/leuke plek bedenken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch de bedoeling om hem ergens anders heen te brengen ?![]()
quote:je kan hem ook in de fik steken en dat filmen en dan filmpje op Internet zetten![]()
Kom je 'm hier in het dorp leggen, niemand kent datquote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know maar ik wilde een geinige/grappige/leuke plek bedenken.
Hij moet om een bord, dat is de enige vereiste.
[..]
![]()
![]()
Kan ik beter doorrijden naar De Hoef oid, iets verderop en zeker weten dat bijna niemand dat kent.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom je 'm hier in het dorp leggen, niemand kent dat
Ik doe liever iets dat ik met 1 volle tank kan halen but thanks for the offer.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon vlak bij een plaatsnaambord twee verschillende plaatsnaamborden, kom gezellig een frikandelletje happen
Tippelzonequote:Op maandag 27 maart 2006 18:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik doe liever iets dat ik met 1 volle tank kan halen but thanks for the offer.
Zelf ook even hard na zitten denken, kiezen jullie maar: Ergens buiten Middelkoop of een tippelzone?
Komt door de laatste poster in het topic en ik werk er vlak bij.quote:
Ach hou ik hem een weekje vast.quote:Ik ga binnenkort misschien naar Limburg en zeker naar Leeuwarden, kleine moeite om 'm ergens onderweg neer te leggen![]()
Maar ja dat is volgende week zaterdag pas ...
Ooit hebben RB, Mauro en ik hem ook verplaatsen gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier nog ideeen voor dit hier?
Kon hem niet laten liggen.
Sinds wanneer houd jij je aan regelsquote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Limburg mag niet volgens het briefje dat er bij zat.
Hey RB, log eens even in met je eigen naam / Hey ondeugend, waarom gebruik je geen smileysquote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ooit hebben RB, Mauro en ik hem ook verplaatsen gedaan.
RB en Mauro zelfs 2 keer geloof ik.
Leuk om nu te lezen dat ie wedergeboren is.
Het is echt mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij je aan regels![]()
Laat je hond dat ding ff verrot bijten ofzo, 'overmacht'
[..]
Hey RB, log eens even in met je eigen naam / Hey ondeugend, waarom gebruik je geen smileys*
* Streep door wat niet van toepassing is![]()
Zaterdag overdag zou ik anders overdag nog wel ff ergens heen kunnen rijden, heb je een idee/tijd ?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt door de laatste poster in het topic en ik werk er vlak bij.
[..]
Ach hou ik hem een weekje vast.![]()
Limburg mag niet volgens het briefje dat er bij zat.
was geen relquote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef richardgie het volgende:
Zo he,ben effe weg,3/4 topic vol en een rel verder![]()
.
Goeie avond iedereen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:00 schreef hicham het volgende:
Ik ben de enige die met je gemotormeet heeft enzo
whehehehquote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was geen releen menings verschil over interpretatie
![]()
Shit je hebt gelijk, heb mijn VOG weer binnen dus ik "mag" weer.quote:
Mwah, heb er serieus over nagedachtquote:Laat je hond dat ding ff verrot bijten ofzo, 'overmacht'
Pas maar op met dat VOG en losbandig zijn.Je bent je vergunning net zo snel weer kwijt,als dat je hem gekregen hebtquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk, heb mijn VOG weer binnen dus ik "mag" weer.![]()
[..]
Mwah, heb er serieus over nagedachtmaar voor die 10 seconden die hij ervan zou hebben.
Beetje zonde niet?
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Pas maar op met dat VOG en losbandig zijn.Je bent je vergunning net zo snel weer kwijt,als dat je hem gekregen hebt.
Joehoeeeeee eindelijk is je pak klaarquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tvp![]()
Zit nu bij een vriend, die in hetzelfde huis zit waar ik ook kom te wonen volgende maand. Even de boel opgemeten enzo, van de kamer en het pad naar het hokje waar de motor moet komen te staan. Hopelijk past het allemaal, straks thuis even opmeten hoe breed de Soes is![]()
Heb er zin in. Vanmiddag trouwens de olie en oliefilter vervangen van de soes, en nog wat dingetjes zoals beetje bijpoetsen en bougies nagekeken.. zag er goed uit. Eindelijk ook weer eens horen lopen![]()
Ik ga zo weer richting huis, pak is vandaag klaar en die ligt als het goed is nu thuis. Even weer aantrekken samen met de laarzen en handschoenen, even testen of de backprotector er ook onder past etc.![]()
Morgen wordt het ook weer flink wisselvallig hoorde ik, maar dat zal me er niet van weerhouden om wat kilometers te maken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer rijden![]()
Oant moarn![]()
Dus we gaan morgenavond dat stuk hout niet wegbrengen ?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk, heb mijn VOG weer binnen dus ik "mag" weer.![]()
[..]
Mwah, heb er serieus over nagedachtmaar voor die 10 seconden lol die hij ervan zou hebben.
Beetje zonde niet?
het zou eens tijd wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tvp![]()
Zit nu bij een vriend, die in hetzelfde huis zit waar ik ook kom te wonen volgende maand. Even de boel opgemeten enzo, van de kamer en het pad naar het hokje waar de motor moet komen te staan. Hopelijk past het allemaal, straks thuis even opmeten hoe breed de Soes is![]()
Heb er zin in. Vanmiddag trouwens de olie en oliefilter vervangen van de soes, en nog wat dingetjes zoals beetje bijpoetsen en bougies nagekeken.. zag er goed uit. Eindelijk ook weer eens horen lopen![]()
Ik ga zo weer richting huis, pak is vandaag klaar en die ligt als het goed is nu thuis. Even weer aantrekken samen met de laarzen en handschoenen, even testen of de backprotector er ook onder past etc.![]()
Morgen wordt het ook weer flink wisselvallig hoorde ik, maar dat zal me er niet van weerhouden om wat kilometers te maken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer rijden![]()
Oant moarn![]()
Wat mot jequote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij je aan regels![]()
Laat je hond dat ding ff verrot bijten ofzo, 'overmacht'
[..]
Hey RB, log eens even in met je eigen naam / Hey ondeugend, waarom gebruik je geen smileys*
* Streep door wat niet van toepassing is![]()
Ik weet mij altijd wel in problemen te lullen, een boerelul met alleen MAVO kan een HBO salaris verdienen en een directieauto rijden.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:46 schreef FemaleRebbel het volgende:
, maar hij ken ut wel duzzzz.....Wie rijdt hier nou in een Merc
![]()
Krijg ik nog tekst en uitleg zodat ik kan reageren of meelachen.. ..mr. reller?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet mij altijd wel in problemen te lullen, een boerelul met alleen MAVO kan een HBO salaris verdienen en een directieauto rijden.Snel even een piccie zo lang als ik hem nog heb.
![]()
En op termijn ..als het lukt.. eens een acceleratiefilmpje van de kilometerteller.![]()
[..]
Krijg ik nog tekst en uitleg zodat ik kan reageren of meelachen.. ..mr. reller?![]()
Nu even Hicham kort
mailen over zijn schoolproject.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |