hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebelsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
de zon schijnt nooit bij jou?
arme ziel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Fipo![]()
Wij zijn ook weer thuis en we hebben er een hele vette dag op zitten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebels
[..]
[..]
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehad![]()
ja was erg leuk en zeer leerzaam,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebels
[..]
[..]
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehad![]()
Voel je nergens toe verplicht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer mee nemen hoor, vraag is alleen wanneer ..
Normale schietavonden zijn hier op dinsdag- en donderdagavond, maar doordat we onlangs een nieuw bestuur hebben gekregen, waar ik het niet helemaal mee eens ben .. kom ik niet zo heel vaak meer als vorig jaar ..
Maar kan altijd een keer geregeld worden ..
Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?quote:Overigens willen ze eerst zien hoe je met klein kaliber schiet, voordat je kans maakt dat ze je mee nemen naar groot kaliber ..
Ik dacht dat je net was begonnen met schieten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Zit zelf ook in het bestuur van "onze" club, geen eigen keus maar goed.
Hij heeft een private clubquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Leuke verslagen, maar nutteloos als je nog niet eens op de grens rijdt.(
)
[..]
Ik dacht dat je net was begonnen met schieten?
Met 5 schoten neem ik aan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/835849/1/25#36365911]zaterdag 25 maart 2006 21:58[/Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?Vandaag trouwens gemiddeld 32 geschoten, ben trots op mezelf.
![]()
Heb jij nog echt zo'n ouderwetse accu die je bij kan vullen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, net ff accu bijgevult... nu hopen dat ie het wat langer volhoud.... zat echt zo ongeveer op het minimum streepje
goede vering is essentieel voor flink raggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
)
[..]
Leren is nooit nutteloos, je motor verbeteren is nooit nutteloos en als je een slechte afstelling hebt dan ligt die te bereiken grens ook wel wat hoger. Nutteloos ook als je meer uit je motor kunt halen, maar het gewoon niet doet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
)
[..]
Ze gaan eerst uit van de basisinstelling. Daarbij moet de voor- en achtervering horizontaal worden ingeveerd. Hij zag zo wel dat de voorvering niks deed en de achtervering een heleboel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
Die voorvork, de tering zeg
Raus; hoe wist die gast dat je vering veel losser moest? Deed hij dat op basis van jouw gewicht () of moest je ook testrijden
Ik heb mijn demping + veervoorspanning achter ook op z'n strakst maar weet verder niet of dat goed is
Als jij op komt letten ga ik niet de deur uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Over mijn veringen schaam ik me een beetje.Ze stonden helemaal ingedraaid (op z'n hardst ingesteld) en nu bijna helemaal uit!
I.p.v. het gevoel te hebben dat ik bij acceleren te veel ondersturing heb en de bocht uit vlieg, ga ik nu haarscherp de bocht door.![]()
Dat is zijn punt juist, wat jij raggen vindt is voor pimber rustig toeren als z'n motor nog koud isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
goede vering is essentieel voor flink raggenhoe beter afgesteld hoe meer vermogen je op de weg weet te zetten
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze gaan eerst uit van de basisinstelling. Daarbij moet de voor- en achtervering horizontaal worden ingeveerd. Hij zag zo wel dat de voorvering niks deed en de achtervering een heleboel.Daardoor ga je ondersturen en kom je de bochten bijna niet door. Nadeel van dit moment is dat ik alles op de rechte stokken heel goed voel. Ik denk dat deze afstelling in de buurt zit, maar nog net een tandje strakker mag.
![]()
Suomy-racing vindt die mensen daar maar een stelletje koekenbakkers toen ze nog onder de naam Technoflex werkten. Dus wie weet is het wel helemaal niet goed wat ze hebben gedaan en zit het bij Raus tussen d'r orenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het klinkt commercieel allemaal wel verantwoord, veer defect, binnenkort terug voor nieuwe olie etc.. maar als je verschilt voelt is dat het allemaal ook wel waard.
we hadden er nog aan gedraaid geloof ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij op komt letten ga ik niet de deur uit.![]()
[..]
Die Honda van jou ging toen op die dijkjes met 2 vingers in de neus plat terwijl het gas er vol op stond.
Ik heb meer een idee dat hij nu beter voor normaal gebruik staat afgesteld.
En daar heb je ook veel meer aan.
Een racemotor voelt ook pas lekker bij extreem gebruik, geeft geen zelfvertrouwen af als je normaal tot iets sportiever rijdt. Die vering staat dan inderdaad plankhard.![]()
Het klinkt commercieel allemaal wel verantwoord, veer defect, binnenkort terug voor nieuwe olie etc.. maar als je verschilt voelt is dat het allemaal ook wel waard.
Binnenkort moet ik eens met de TLR gaan.Kan een schrikbarend verschil worden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
Oh, volgens mij verwar ik Technoflex nu met WP vering![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is zijn punt juist, wat jij raggen vindt is voor pimber rustig toeren als z'n motor nog koud is
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |