hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebelsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
de zon schijnt nooit bij jou?
arme ziel!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Fipo![]()
Wij zijn ook weer thuis en we hebben er een hele vette dag op zitten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebels
[..]
[..]
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehad![]()
ja was erg leuk en zeer leerzaam,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hmm, ik had het eigenlijk een beetje meer over de voorjaarschoonmaakkriebels
[..]
[..]
zo te horen / zien hebben jullie wel een leuk dagje gehad![]()
Voel je nergens toe verplicht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer mee nemen hoor, vraag is alleen wanneer ..
Normale schietavonden zijn hier op dinsdag- en donderdagavond, maar doordat we onlangs een nieuw bestuur hebben gekregen, waar ik het niet helemaal mee eens ben .. kom ik niet zo heel vaak meer als vorig jaar ..
Maar kan altijd een keer geregeld worden ..
Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?quote:Overigens willen ze eerst zien hoe je met klein kaliber schiet, voordat je kans maakt dat ze je mee nemen naar groot kaliber ..
Ik dacht dat je net was begonnen met schieten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Zit zelf ook in het bestuur van "onze" club, geen eigen keus maar goed.
Hij heeft een private clubquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Leuke verslagen, maar nutteloos als je nog niet eens op de grens rijdt.(
)
[..]
Ik dacht dat je net was begonnen met schieten?
Met 5 schoten neem ik aan.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/835849/1/25#36365911]zaterdag 25 maart 2006 21:58[/Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?Vandaag trouwens gemiddeld 32 geschoten, ben trots op mezelf.
![]()
Heb jij nog echt zo'n ouderwetse accu die je bij kan vullen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, net ff accu bijgevult... nu hopen dat ie het wat langer volhoud.... zat echt zo ongeveer op het minimum streepje
goede vering is essentieel voor flink raggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
)
[..]
Leren is nooit nutteloos, je motor verbeteren is nooit nutteloos en als je een slechte afstelling hebt dan ligt die te bereiken grens ook wel wat hoger. Nutteloos ook als je meer uit je motor kunt halen, maar het gewoon niet doet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
)
[..]
Ze gaan eerst uit van de basisinstelling. Daarbij moet de voor- en achtervering horizontaal worden ingeveerd. Hij zag zo wel dat de voorvering niks deed en de achtervering een heleboel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
Die voorvork, de tering zeg
Raus; hoe wist die gast dat je vering veel losser moest? Deed hij dat op basis van jouw gewicht () of moest je ook testrijden
Ik heb mijn demping + veervoorspanning achter ook op z'n strakst maar weet verder niet of dat goed is
Als jij op komt letten ga ik niet de deur uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Over mijn veringen schaam ik me een beetje.Ze stonden helemaal ingedraaid (op z'n hardst ingesteld) en nu bijna helemaal uit!
I.p.v. het gevoel te hebben dat ik bij acceleren te veel ondersturing heb en de bocht uit vlieg, ga ik nu haarscherp de bocht door.![]()
Dat is zijn punt juist, wat jij raggen vindt is voor pimber rustig toeren als z'n motor nog koud isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
goede vering is essentieel voor flink raggenhoe beter afgesteld hoe meer vermogen je op de weg weet te zetten
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze gaan eerst uit van de basisinstelling. Daarbij moet de voor- en achtervering horizontaal worden ingeveerd. Hij zag zo wel dat de voorvering niks deed en de achtervering een heleboel.Daardoor ga je ondersturen en kom je de bochten bijna niet door. Nadeel van dit moment is dat ik alles op de rechte stokken heel goed voel. Ik denk dat deze afstelling in de buurt zit, maar nog net een tandje strakker mag.
![]()
Suomy-racing vindt die mensen daar maar een stelletje koekenbakkers toen ze nog onder de naam Technoflex werkten. Dus wie weet is het wel helemaal niet goed wat ze hebben gedaan en zit het bij Raus tussen d'r orenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het klinkt commercieel allemaal wel verantwoord, veer defect, binnenkort terug voor nieuwe olie etc.. maar als je verschilt voelt is dat het allemaal ook wel waard.
we hadden er nog aan gedraaid geloof ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als jij op komt letten ga ik niet de deur uit.![]()
[..]
Die Honda van jou ging toen op die dijkjes met 2 vingers in de neus plat terwijl het gas er vol op stond.
Ik heb meer een idee dat hij nu beter voor normaal gebruik staat afgesteld.
En daar heb je ook veel meer aan.
Een racemotor voelt ook pas lekker bij extreem gebruik, geeft geen zelfvertrouwen af als je normaal tot iets sportiever rijdt. Die vering staat dan inderdaad plankhard.![]()
Het klinkt commercieel allemaal wel verantwoord, veer defect, binnenkort terug voor nieuwe olie etc.. maar als je verschilt voelt is dat het allemaal ook wel waard.
Binnenkort moet ik eens met de TLR gaan.Kan een schrikbarend verschil worden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
Oh, volgens mij verwar ik Technoflex nu met WP vering![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is zijn punt juist, wat jij raggen vindt is voor pimber rustig toeren als z'n motor nog koud is
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijze de oorzaak te zijn van het insturen. Is er ook iets aan de rijhoogte gedaan..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef Rausdouwer het volgende:
we hadden er nog aan gedraaid geloof iken gewicht telt ook mee. De veer stond echt niet goed afgesteld voor mij, want de motor wilde steeds de bochten uit i.p.v. in. Dat strookt ook met het verhaal die de man afstak na het afstellen.
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb jij nog echt zo'n ouderwetse accu die je bij kan vullen?Waren echt prima dingen
,maar volgens mij zowat niet meer te koop
.Tegenwoordig hebben ze alleen nog maar "onderhoudsvrije" accu's
.Ik ga er van uit dat je het over het water hebt.
Ik zie dat Varta niet eens onderhoudsvrije accus heeft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
gedestileerd water, zijn volgens mij ook nog wel te vinden.... iig ook een heeel stuk goedkoper als een onderhoudsvrije accu
en ik heb gehoord dat die vaak andere afmetingen hebben, waardoor het vaak net niet lekker past, en er dus een soort van bracket voor gemaakt moet worden ofzo....
ik ook niet, liever binnenkort nog voor 20 euro een nieuwe ofzo... over 1,5 jaar is het tochquote:Op zondag 26 maart 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie dat Varta niet eens onderhoudsvrije accus heeft.![]()
Mijn TLR heeft wel een onderhoudsvrije accu.
Kan ook niet anders, ding hangt ook op zijn kant en schuin naar beneden in de kuip.
Voor jouw motor zie ik er geen specifiek voordeel voor.![]()
3 maanden nu maar dat staat los van andere kwaliteiten die je wel of niet bezit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Heb jij er meer nodig dan?quote:
Nee,zit met 5 schoten gemiddeld op 49 punten.richardgie gaat trouwens maar eens naar bed,anders wordt het helemaal zo'n kort nachtjequote:
Geweer zeker?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,zit met 5 schoten gemiddeld op 49 punten.
Ach, ik heb net een nieuwe onderhoudsvrije accu besteld, en die kostte ook maar ¤ 26,95.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:08 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ook niet, liever binnenkort nog voor 20 euro een nieuwe ofzo... over 1,5 jaar is het toch![]()
Plaatje klopt niet!quote:Ohja.... klik
Inderdaad ja kkg,knielend.Ben in een grijs verleden trouwens wel als pistool schutter begonnen.Heb trouwens vorige week een originele Colt M 16 HB aan geboden gekregen.Worden op het moment zowat niet meer uitgeleverd.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geweer zeker?
Zo niet dan mag je dat een keertje voordoen als het schikt.![]()
Ja uuhm, je moet ook niet zo snel bestellen...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ach, ik heb net een nieuwe onderhoudsvrije accu besteld, en die kostte ook maar ¤ 26,95.
Blijkt na 3 dagen rijden dat mijn oude accu ineens hersteld, maar goed.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
straks stalen remleidingen monteren en een XL500 afstellen![]()
en goed testen natuurlijk![]()
Toevallig had ik de eerste dag met de directeur over een vriend van hem zitten praten.quote:Op zondag 26 maart 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
Ja uuhm, je moet ook niet zo snel bestellen...Netzoiets als 2 x half uur je olie verversen bij een meet.
![]()
Oliefreak.
Op afspraak kan je er altijd langsfietsen.quote:Waar kan je eigenlijk je vering laten afstellen, gebeurd dat alleen met dat soort WP dagjes enzo?
Circuit inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 07:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja uuhm, je moet ook niet zo snel bestellen...Netzoiets als 2 x half uur je olie verversen bij een meet.
![]()
Oliefreak.
Nieuwe voorvorkolie was bij mij trouwens ook al een redelijk goed verschil, lijkt nu voorin keihard. Maar hard is toch in het algemeen goed om eens goed te raggen op een circuit?Alleen achter heb ik nogal het idee met al die drempeltjes dat ie weleens sponzig is, die moet ik nog eens een keer checken.
s
Waar kan je eigenlijk je vering laten afstellen, gebeurd dat alleen met dat soort WP dagjes enzo?
Op maat gemaakte oordopjes? Die zou ik ook nog wel ooit willen hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
Gelijk een paar goede oordopjes mee laten komen, dus de zending is niet voor niets.
Wil die dingen nu al 2 jaar hebben, niet dat ik nog te redden ben.![]()
![]()
![]()
Dacht al, dat red bijna niemand uit de losse pols met pistool.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad ja kkg,knielend.Ben in een grijs verleden trouwens wel als pistool schutter begonnen.
Wordt zo'n ding nou serieus voor de sport gebruikt?quote:Heb trouwens vorige week een originele Colt M 16 HB aan geboden gekregen.Worden op het moment zowat niet meer uitgeleverd.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toevallig had ik de eerste dag met de directeur over een vriend van hem zitten praten.
Dikke Mercedes 12 cylinder, maar te gierig om een accu te vervangen.
Met startkabels help je de boordcomputer om zeep bij een moderne auto.
En dat had die vriend al 3 keer moeten doen.. dusz wat is duurder was het verhaal..
Ik denk, maandagavond accu leeg terwijl hij slechts 1 dag in de kou stond, gelijk harde actie laten zien.![]()
Dinsdag een uur voor einde werktijd nog even bijgeladen in de werkplaats..
Woensdag op goed geluk zonder bijladen, en toen starte hij als nieuw zonder hulp.
(reageerde feller dan toen ik hem kocht, startmotor draaide veel harder)
De accu van Motozoom -maandag besteld en op voorraad is nu nog niet binnen.![]()
Die gaat eerst maar even op de plank.![]()
[..]
Op afspraak kan je er altijd langsfietsen.![]()
Misschien een minimeet van maken, I am in.![]()
Ja zeker.Militair geweer.Met alle in Nederland verkochte wapens moet een officiele KNSA of KNVJ dicipline verschoten kunnen worden.En ik denk dat je met een M 16 zelfs een karabijn dicipline kan schieten i.v.m met de looplengte.Maar dit laatste weet ik niet zo heel zeker.Zou je het vadamecum op na kunnen slaanquote:Op zondag 26 maart 2006 11:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt zo'n ding nou serieus voor de sport gebruikt?![]()
of mij wilt bijstaan - erg handig ben ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand hier die een kettingset kan+wil vervangen![]()
Aanbieding is zeker niet verkeerdquote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of mij wilt bijstaan - erg handig ben ik niet- want het is hard nodig
![]()
DID aanbieding lijkt me wel watof ik kan em wegbrengen en dan kost het incl. montage 219,- euro
![]()
preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 13:16 schreef RB het volgende:
Aanbieding is zeker niet verkeerd![]()
Maar net wat de advertentie zegt,je hebt wel het juiste gereedschap nodig![]()
Denk dat er weinig zijn die een kettingpons ed hebbenquote:
Dan gooi ik hem wegquote:
Net als gisteren zeker, was ook geen wolkje aan de luchtquote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
't zou toch keihard slecht weer worden vandaag
Geen Kwaak voor mijquote:Op zondag 26 maart 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet doen, je weet nooit of je hem in de toekomst nog kunt gebruikenvoor een evt. kwaak in de toekomst
![]()
What the fok!quote:
Ik zou de deur uitgaan, maar er kwam weer eens wat tussen, dus heb de race daarna ook gezien.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef BazzieK het volgende:
Wil het wel proberenGeef alleen geen garantie
Mooie laatste ronde in de 250cc trouwens.
Ik heb een kettingbreker, om een ketting in te korten.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh, heb je alleen een ketting in elkaar zet dingetje nodig of heb je ook speciaal gereedschap nodig om het voortandwiel eraf te sjeffen? Popijn heeft wel dat gereedschapje waar je de ketting mee uit elkaar sloopt, als er verder geen apart gereedschap nodig is lijkt me het vervangen niet eens zo moeilijk
Te mooi weer, of heb jij een wireless lappie en zit je in de tuin met een biertje?quote:
quote:
quote:of heb jij een wireless lappie
quote:en zit je in de tuin met een biertje?![]()
quote:Ik ga ook ff weer.![]()
De duc was idd prachtig om te zien rijden, ben wel benieuwd naar volgende race, hopelijk laat rossi dan ook wat zien en kan er een mooie race vooraan ontstaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
What the fok!![]()
[..]
Ik zou de deur uitgaan, maar er kwam weer eens wat tussen, dus heb de race daarna ook gezien.![]()
Pedrosa de eerste MotoGP debutant in 8 jaar die gelijk het podium mag beklimmen.![]()
Zelfs Rossi redde dat niet. Dani kon winnen, maar koos berekenend voor een tweede plaats.
Zijn voorwiel had ook weinig grip meer op het einde.
Magistraal gereden van roodkapje ook, die gaf niet om een beetje gripverlies.![]()
Bijna de complete race gewoon hele vette tweewiel slides met die Ducati.![]()
![]()
Dacht dat hij ieder moment een paar versleten banden zou hebben..al 25 ronden voor het einde.
Heb ook een draadloos netwerk maar gebruik mijn laptop eigenlijk alleen op mijn kamer, best zondequote:Op zondag 26 maart 2006 15:41 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gisteren netwerk voorelkaar gemaakt
![]()
[..]
eerst de laatste dingen opruimen
[..]
![]()
Ik ga straks ff rijden![]()
Ja inderdaad, dat je niet met dat ding loopt te zwaaien als een cowboy ofzo .. Als de veiligheid goed is (aangeleerd) dan willen ze je soms wel mee nemen naar groot kaliber.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?Vandaag trouwens gemiddeld 32 geschoten, ben trots op mezelf.
![]()
Ik ben al weer terug van rijden. Ik kon maar heel even kort gaan i.v.m. eten koken. Maar ja nu is het ondertussen nog mislukt.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:23 schreef CartWOman het volgende:
http://www.nu.nl/news/700(...)_op_zware_motor.html
Zag het in PTA nog nergens staan, dus dump ik 't linkje hier ff.
*weer wegsluipt*
Het was echt lekker vanmiddag. Zijn jullie hier op het industrieterrein geweest ? Was er snel even langs gegaan rond de klok van 3 maar niemand gezien dus toen de dijkjes maar weer opgezochtquote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug van rijden. Ik kon maar heel even kort gaan i.v.m. eten koken. Maar ja nu is het ondertussen nog mislukt.Motorrijden en eten opzetten is een slecht combi.
Ik moest nu eenmaal even testen of alles goed werkt.
![]()
Echt wel gaaf met die stalen remleidingen.Dankzij Mercy zitten ze er nu op.
![]()
Hier ook geen druppel regen gevallen, schijtzooi. Expres niets gepland voor vandaag met de motor, pech dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
Het was echt lekker vanmiddag. Zijn jullie hier op het industrieterrein geweest ? Was er snel even langs gegaan rond de klok van 3 maar niemand gezien dus toen de dijkjes maar weer opgezocht![]()
Gaan we volgend weekend ergens meten ?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ook geen druppel regen gevallen, schijtzooi. Expres niets gepland voor vandaag met de motor, pech dus.
Als dequote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
Gaan we volgend weekend ergens meten ?
Tja bij de voorspellingen voor dit weekend zaten ze er ook gigantisch naast.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als devoorspellingen
goed zijn altijd natuurlijk.
Volgens mij was er ook wat met Scheveningen ofzo, maar goed, meten = weten
afhankelijk of faithy een route heeft + koffiequote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
Gaan we volgend weekend ergens meten ?
Hoezo, tot nu toe kon je ermee rijden, nu toch ook nog steeds.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
afhankelijk of faithy een route heeft + koffie![]()
hoop wel dat ik voor het weekend een ander kettingsetje erop heb
Ik vind 't belachelijk, een gast van 21 kan zo op een R1 of Hayabusa stappen. De meesten rijden zich dan ook direct goed dood. Nu hetzelfde verhaal. Waarom niet gewoon voor íedere motorrijder eerst 2 jaar op klein. Zou een hoop dooien schelen denk ik zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lekker dat gestuntel...
En dan te bedenken dat 25kW nog niet eens een jaar vol te houden is voor iemand die veel rijdt.
Vanaf oktober kan je toch al een bankpasformaat rijbewijs halen ofwa?
Je plôateke zorgt voor een inlogvenster als ik dit topic openquote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
Wat is het heerlijk om weer te rijden, en wat een temperatuur gewoon heerlijk
![]()
Ben mooi op tijd thuis.
[afbeelding]
Anders was ik mooi nat geworden bij mijn eerste ritje![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind 't belachelijk, een gast van 21 kan zo op een R1 of Hayabusa stappen. De meesten rijden zich dan ook direct goed dood. Nu hetzelfde verhaal. Waarom niet gewoon voor íedere motorrijder eerst 2 jaar op klein. Zou een hoop dooien schelen denk ik zo.
Maargoed, Europese samenwerking enzo![]()
RBquote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
Wat is het heerlijk om weer te rijden, en wat een temperatuur gewoon heerlijk
![]()
Ben mooi op tijd thuis.
http://overheid.knmi.nl/c(...)lt.gif?1143395348987
Anders was ik mooi nat geworden bij mijn eerste ritje![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je plôateke zorgt voor een inlogvenster als ik dit topic open
okéquote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
RB
Je plaatje is ff weggehaald ivm password pop-upje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |