Oh ja, heh hehquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef hicham het volgende:
Ik was er gister al, inclusief vraag voor jou
Nu nog een leuke tekst, anders denken de Fok! chickies dat het jouw kinderen zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef richardgie het volgende:
Dan heb je het ergste nog niet gezien,er zitten ook foto's in m'n fotoboek.Moet eigenlijk alleen nog een paar geschikte foto's zoeken,maar weet nu wel hoe het werkt![]()
![]()
.
Goeie morgen trouwens.Slaapkop
Hej, mag ik ook even 1 dag in de week pittenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan heb je het ergste nog niet gezien,er zitten ook foto's in m'n fotoboek.Moet eigenlijk alleen nog een paar geschikte foto's zoeken,maar weet nu wel hoe het werkt![]()
![]()
.
Goeie morgen trouwens.Slaapkop
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, heh hehwel gelezen maar weer vergeten.
Rare week geweest dit.
![]()
De DVD is gelukt als in archiveren van de download.![]()
Het is dus geen film geworden.Heb er niet meer verder naar gekeken. Ik haat mijn luiheid.
![]()
Als zo een newbie als jij op een ZX-9R stapt dan blijf ik liever binnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:39 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo ben ik weer
Lekker gereden ! Best lekker weer vandaag, heb er net weer 67 km op de teller bijgezet, dus al 123km sinds gistermiddag ...
Waarom zitten jullie binnen en niet op de motor eigenlijk ... ?
Hoe oud ben ik?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef hicham het volgende:
Of weet jij alleen hoe je met beeldbewerkingsprogramma's moet omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een halfdood kind.. en even(?) niemand anders om op te passen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:39 schreef kratjuh het volgende:
Waarom zitten jullie binnen en niet op de motor eigenlijk ... ?
Aggos, dus dit jaar kom jij niet meer buiten ... ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Als zo een newbie als jij op een ZX-9R stapt dan blijf ik liever binnen
Jah tis echt beter weer dan ik had verwacht .. De weg is wel nog een beetje nat hier en daar, maar over het algemeen is het alleen maar bewolkt en heerlijk toeren geblazen .. Had zowaar zon toen ik wegreed !quote:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denk te gaan rijden vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef Faithy het volgende:
ik heb al gereden vandaag![]()
maar zou zo weer opstappen
en agossie Worldbeaterarm jochie
Het is qua weer en temperatuur in ieder geval al echt top..voelt bijna warm aan buiten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef Faithy het volgende:
ik heb al gereden vandaag![]()
maar zou zo weer opstappen
In 24 uur 1 kaakje op, net saampjes theegedronken..beetje support geven.quote:en agossie Worldbeaterarm jochie
Was hangt hier al een tijdje te drogen(binnen dat wel).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:11 schreef Faithy het volgende:
het zonnetje schijnt hier
echt heerlijk
ik zou er bijna de voorjaarschoonmaakkriebels van krijgenzo maar 's stofzuigen en wasje draaien
voor sjopper begrippen zijn dat enorme afstandenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:39 schreef kratjuh het volgende:
Lekker gereden ! Best lekker weer vandaag, heb er net weer 67 km op de teller bijgezet, dus al 123km sinds gistermiddag ...
En in het weekend in onze leren pakkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:19 schreef Faithy het volgende:
wat zijn we eigenlijk burgerlijk met z'n allen
het enige wat er bij mij aan ontbreekt zijn een man en kinderen(gelukkig maar
)
of heeft OPM het toch niet goed begrepen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
oh wacht.. ik moet eens een cursus begrijpend lezen doen![]()
ik ga wel stofzuigen...
sluipt weg...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef Faithy het volgende:
of heeft OPM het toch niet goed begrepen?
hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Faithy het volgende:
sluipt terug naar de stofzuiger..
ging hierdoor geen lampje brandenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Jij zult het verschil moeten maken, of ik putjesscheper of succesvol ICT'er word over ~1.5 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent geen newbe meer na 124 km, dan kan ik de weg weer opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Aggos, dus dit jaar kom jij niet meer buiten ... ?
Hoezo datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen haar op m'n hoofd die er aan denk te gaan rijden vandaag,hoewel het zo langzamerhand wel behoorlijk begint te kriebelen
.
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef hicham het volgende:
Je bent geen newbe meer na 124 km, dan kan ik de weg weer op
Je weet dat ik vorig jaar geopereerd ben?Heb gisteren dus soep zitten eten.Gevolg,broek zit met een beetje pech sneller vol dan jij met je ogen kan knipperen,vandaarquote:
Zooo, vanmorgen mijn hugger gemonteerd en vanmiddag lekker wezen rijdenquote:
En waar kunnen we ze bewonderen ... ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Gelijk ook maar wat piccie's geschoten onderweg.
Zal er zo ff wat opzettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En waar kunnen we ze bewonderen ... ?![]()
Ik heb de auto gewassen, hoe burgelijk is dat op zaterdag?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:19 schreef Faithy het volgende:
wat zijn we eigenlijk burgerlijk met z'n allen
Kind: check.quote:het enige wat er bij mij aan ontbreekt zijn een man en kinderen(gelukkig maar
)
Is het lezen of plaatjes kijken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
oh wacht.. ik moet eens een cursus begrijpend lezen doen![]()
ik ga wel stofzuigen...
sluipt weg...
Man, dat is balenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je weet dat ik vorig jaar geopereerd ben?Heb gisteren dus soep zitten eten.Gevolg,broek zit met een beetje pech sneller vol dan jij met je ogen kan knipperen,vandaar.Maar het begint wel heel behoorlijk te kriebelen,de motor perikelen,vooral met dit weer
.Het is droog,niet echt koud en het waait ook niet hard.Had in eerste instantie wel plannen voor vandaag.
Dat was ook het eerste wat mij opviel, er staan meerdere Fox'en daaroquote:
Vooral vast voedsel zoals brood,aardappels etc,alleen zonder drinken er bij,en soep moet je ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef hicham het volgende:
Thaise Honkbal![]()
[..]
Man, dat is balenWat eet je normaal dan
[..]
Dat was ook het eerste wat mij opviel, er staan meerdere Fox'en daaro
Ehm .. 170 .. Heel eventjes maar ..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi blauwe Fox!![]()
[afbeelding]
![]()
Standaard vraag aan een SSér:
Wat is het hardste wat je gereden hebt?![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:50 schreef Faithy het volgende:
in welk dorp woon je eigenlijk Worldbeaterals je nog 's een oppas nodig hebt
(hij ziet er zo schattig uit)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo, mijn ergernissen ook weer kwijt... heerlijke zaterdagen
Vond deze fotoserie leukerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Favo plaatje van Worldpimber.
[afbeelding]
echt, dat wijf doet niet anders dan zeuren, bellen met de woningbouw, en de buren bekritiseren, terwijl ze hier zelf niet eens woont (ja, 2 blokjes verderop ja..)quote:
Ik zeg: "Kruisen met een varken en nooit meer vervoeren !"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
echt, dat wijf doet niet anders dan zeuren, bellen met de woningbouw, en de buren bekritiseren, terwijl ze hier zelf niet eens woont (ja, 2 blokjes verderop ja..)
Volgende keer moet je haar uit beleefdheid een half uur negeren, werkt veel beter ...quote:vorige keer heb ik haar uit beleefdheid een half uur aangehoordmaar ze kan ook gaan overdrijven.
Dus ik net naar beneden kijken, naar het balkon van haar dochter: een paar druppels.. als het was gaan regenen was d'r was ook nat geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |