Moet je ook niet aan de newbe's overlaten heH.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
T gaat goed met de nummering jongens, mn complimenten
Deed het hier net ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef R2-D2 het volgende:
Beater & Pimber![]()
sorrie, maar de verbinding met FOK is echt slecht![]()
Jammer dat de laatste topics in de OP niet bijgewerkt zijn ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
T gaat goed met de nummering jongens, mn complimenten
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
mercy, had je niet ook gelijk ff die laatste 5 topic aan kunnen passen toen je toch bezig was
avondje tv
Dat was vroeger ook niet nodig. Maar ja de Lims zijn overwerkt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef kratjuh het volgende:
Jammer dat de laatste topics in de OP niet bijgewerkt zijn ...
Praat een beetje duidelijk..beeldradio ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
mercy, had je niet ook gelijk ff die laatste 5 topic aan kunnen passen toen je toch bezig was
avondje tv
Wat doet i met mijn droommotorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
Wat een gore lef heeft hij om zo een ranzig ruitje op z'n Kawa Z te doen![]()
Bijlezen doe ik morgen wel, dit moest ik even kwijtToi-toi
Ik heb zo'n gevoel dat de donkere medemensen daar dagelijks op rondrijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik dit mooi vind wordt ik zeker oud?![]()
Excelsior 1937 “Manxman” 498 cc OHC frame#MVH228 motor#GJA122
[afbeelding]
Mooi motorblokkie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Huidige waarde ¤ 17.500.![]()
Brikken, caféracers alles ouder dan rond de '96 =quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik dit mooi vind wordt ik zeker oud?![]()
Hmmm opvallend dan ook die AIDS cijfers... zou dat misschien de oorzaak zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat de donkere medemensen daar dagelijks op rondrijden![]()
Dat is echt triest, wat het triester maakt is dat veel blanke zuidafrikanen denken dat dat een straf van God isquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
Waar heb jij trouwens ruzie over met je baas Poppie![]()
[..]
Hmmm opvallend dan ook die AIDS cijfers... zou dat misschien de oorzaak zijn?![]()
Ik had vanmiddag de weermannen/vrouwen bedrogen,ik maakte mijn rondje in de zonquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef kratjuh het volgende:
Kan iemand die weermensen ff bedreigen dat ze eindelijk eens mooi weer voorspellen JA !!!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:04 schreef Makster het volgende:
Hows life, en hebbie al een amperbroekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |