Niet zo zwaar. De remschijf zal op die manier wel los te krijgen zijn, maar de tellerkabel zit in een plastic huis, om daar nou 100 Wat op te gooienquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een degelijke "zware" soldeerbout, model 60 of 100 Watt ? Die op de los te maken bout of moer houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef kratjuh het volgende:
Fipo
Kan iemand een plaatje van mijn Kawa hosten, ik wil ook graag in het lijstje van de OP
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb zelf toch al een webPlekkie ?
gewoon linkje naar euh, Pimber, Roderick, Bazziek, mij sturen,
dan wordt ie er bij gezet
Ah zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ah zo
volgens mij heb ik ook de inlog gegevens gekregendus ik kan hem ook wel voor jou erop zetten
![]()
over een layout verneukende link gesprokenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef Autoreply het volgende:
Voor m'n zomervakantie ben ik nog opzoek naar een adres van een camping en van een hostel, ongeveer halverwege deze route:
[linkje]
Clermont Ferrand oid dus, iemand daarzo bekend?
Plan is overigens Zeeland- Chalons en Champagne - Clermont Ferrand - Blaness (avondje zuipen) - Rustdag - Sisteron. Daar zit ik dan twee weken![]()
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Autoreply het volgende:
Ja, hoe krijg ik 'm klein? HTML werkt niet...
Moggequote:
de "" moeten nog weg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Je moet de quotes " weghalen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Zonder uiteindelijk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je moet de quotes " weghalen...
Te laat ...
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 aprilquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Hoe gaat het met de Scheveningen-meet ... ?
Edit: Kan die url van hierboven ff in een link gezet worden ... ? Vaarwel lay-out...![]()
vandaar dat ik had geedit zonder quotejes, misschien niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zonder uiteindelijk dus![]()
Anyway, kent iemand daar een adresje![]()
Lijkt mij een uitstekenloos idee ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 april
is dat wat voor menschen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |