Niet zo zwaar. De remschijf zal op die manier wel los te krijgen zijn, maar de tellerkabel zit in een plastic huis, om daar nou 100 Wat op te gooienquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een degelijke "zware" soldeerbout, model 60 of 100 Watt ? Die op de los te maken bout of moer houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef kratjuh het volgende:
Fipo
Kan iemand een plaatje van mijn Kawa hosten, ik wil ook graag in het lijstje van de OP
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb zelf toch al een webPlekkie ?
gewoon linkje naar euh, Pimber, Roderick, Bazziek, mij sturen,
dan wordt ie er bij gezet
Ah zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ah zo
volgens mij heb ik ook de inlog gegevens gekregendus ik kan hem ook wel voor jou erop zetten
![]()
over een layout verneukende link gesprokenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef Autoreply het volgende:
Voor m'n zomervakantie ben ik nog opzoek naar een adres van een camping en van een hostel, ongeveer halverwege deze route:
[linkje]
Clermont Ferrand oid dus, iemand daarzo bekend?
Plan is overigens Zeeland- Chalons en Champagne - Clermont Ferrand - Blaness (avondje zuipen) - Rustdag - Sisteron. Daar zit ik dan twee weken![]()
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Autoreply het volgende:
Ja, hoe krijg ik 'm klein? HTML werkt niet...
Moggequote:
de "" moeten nog weg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Je moet de quotes " weghalen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Zonder uiteindelijk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je moet de quotes " weghalen...
Te laat ...
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 aprilquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Hoe gaat het met de Scheveningen-meet ... ?
Edit: Kan die url van hierboven ff in een link gezet worden ... ? Vaarwel lay-out...![]()
vandaar dat ik had geedit zonder quotejes, misschien niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zonder uiteindelijk dus![]()
Anyway, kent iemand daar een adresje![]()
Lijkt mij een uitstekenloos idee ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 april
is dat wat voor menschen?
met een beetje normaal weer lijkt dat me primaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wielbout los, dan stelboutjes kwartslag draaien tot de ketting strak genoeg staat. Als je ketting heel erg los zit kan een halve slag ook wel maar het gaat best snel heb ik laatst gemerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b modus]
Ben ff vergeten wat de volgorde is van het kettingspannen:
- Grote wielbout los, dan kleine stelboutjes (kett. spanner) steeds kwart- of halve slag draaien?
- Eerst stelboutjes los en dan grote wielbout los?
[/n00b modus]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijdenquote:
Je weet maar nooit wat er bij de jostiband rondlooptquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat hij je niet gewaarschuwd heeft ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Updated ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je nu de OP even vervangt dan sta je er ook bij![]()
En bij wie ga jij achterop danquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga zo meteen naar m'n werk.En vanavond ben ik weer onderweg.Zal vandaag wel niet meer thuis komenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wtf is de MEGAMEET ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |