Niet zo zwaar. De remschijf zal op die manier wel los te krijgen zijn, maar de tellerkabel zit in een plastic huis, om daar nou 100 Wat op te gooienquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een degelijke "zware" soldeerbout, model 60 of 100 Watt ? Die op de los te maken bout of moer houden.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef kratjuh het volgende:
Fipo
Kan iemand een plaatje van mijn Kawa hosten, ik wil ook graag in het lijstje van de OP
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb zelf toch al een webPlekkie ?
gewoon linkje naar euh, Pimber, Roderick, Bazziek, mij sturen,
dan wordt ie er bij gezet
Ah zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Webplekkie = mijn pc'tje thuis .. die staat ook nog wel 's uit
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ah zo
volgens mij heb ik ook de inlog gegevens gekregendus ik kan hem ook wel voor jou erop zetten
![]()
over een layout verneukende link gesprokenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef Autoreply het volgende:
Voor m'n zomervakantie ben ik nog opzoek naar een adres van een camping en van een hostel, ongeveer halverwege deze route:
[linkje]
Clermont Ferrand oid dus, iemand daarzo bekend?
Plan is overigens Zeeland- Chalons en Champagne - Clermont Ferrand - Blaness (avondje zuipen) - Rustdag - Sisteron. Daar zit ik dan twee weken![]()
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:38 schreef Autoreply het volgende:
Ja, hoe krijg ik 'm klein? HTML werkt niet...
Moggequote:
de "" moeten nog weg...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Je moet de quotes " weghalen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:53 schreef Autoreply het volgende:
Nog steeds niet, ik zie m'n fout echt niet.
Zonder uiteindelijk dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zit ook een knopje voor... maar het is [url="jou url" ] tekst [ /url] (zonder spaties en quotejes)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je moet de quotes " weghalen...
Te laat ...
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 aprilquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Hoe gaat het met de Scheveningen-meet ... ?
Edit: Kan die url van hierboven ff in een link gezet worden ... ? Vaarwel lay-out...![]()
vandaar dat ik had geedit zonder quotejes, misschien niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zonder uiteindelijk dus![]()
Anyway, kent iemand daar een adresje![]()
Lijkt mij een uitstekenloos idee ..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 april
is dat wat voor menschen?
met een beetje normaal weer lijkt dat me primaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wielbout los, dan stelboutjes kwartslag draaien tot de ketting strak genoeg staat. Als je ketting heel erg los zit kan een halve slag ook wel maar het gaat best snel heb ik laatst gemerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b modus]
Ben ff vergeten wat de volgorde is van het kettingspannen:
- Grote wielbout los, dan kleine stelboutjes (kett. spanner) steeds kwart- of halve slag draaien?
- Eerst stelboutjes los en dan grote wielbout los?
[/n00b modus]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijdenquote:
Je weet maar nooit wat er bij de jostiband rondlooptquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat hij je niet gewaarschuwd heeft ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Updated ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je nu de OP even vervangt dan sta je er ook bij![]()
En bij wie ga jij achterop danquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga zo meteen naar m'n werk.En vanavond ben ik weer onderweg.Zal vandaag wel niet meer thuis komenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wtf is de MEGAMEET ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
Ben je niet in de war met Mei .. ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
ja, dat staat er dus niet bij:quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
LOL .. En wat is het goede antwoord .. ?
Ik ken die knakker niet ... Misschien hebben ze wel gelijk ....quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, dat staat er dus niet bij:
'er is niets gaande en gaat er ook niet komen'
Als je je ketting gaat spannen, niet eerst 1 bout helemaal indraaien en dan pas de ander. Gewoon om en om een kwartslag ofzo toe ie goed staatquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij mij welwat moet je om en om doen
![]()
![]()
Joh, niet zo regelnichterig. Elk weekend is een potentieel meetweekend, punt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
zullen we het dan ergens eind april doen?
ook kans op beter weeren heb ik de kans om nog even wat kleren aan te schaffen
Ja, lijkt me beter. Ergens tussen nu en 2008 komt me het best uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
Je moet toch je bouten uitdraaien als je je ketting steltquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef hicham het volgende:
Als je je ketting gaat spannen, niet eerst 1 bout helemaal indraaien en dan pas de ander. Gewoon om en om een kwartslag ofzo toe ie goed staat
Maar dat duurt zo lang ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Faithy het volgende:
^^^quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, niet zo regelnichterig. Elk weekend is een potentieel meetweekend, punt.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, lijkt me beter. Ergens tussen nu en 2008 komt me het best uit
De asmoer wel ja, de kettingstelbouten toch echt naar binnenquote:[..]
Je moet toch je bouten uitdraaien als je je ketting stelt![]()
Komt vanwege je ouderwetse fiets. Ook wel zielig dat ie tot een jaar terug als een oud vrouwtje geheel standaard heeft moeten rondrijden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef hicham het volgende:
De asmoer wel ja, de kettingstelbouten toch echt naar binnen![]()
ZXR 400 wheeliequote:Op donderdag 30 maart 2006 08:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Ook wel geinigdat ie na een tijdje steeds mondiger wordt, maar dat als ik serieus op hem inga het neerkomt op 3 reacties van mijn kant en daarnamet de staart tussen de benen. Normaal wil ik niet zo arrogant doen maarjah..
![]()
1 grote ilussie verder en hopelijk kan de rest nu ook eens /ignore doen. Want dat is pas echt effectief bij hem. Wil alleen niet zijn zelfmoord op mijn geweten hebben dus.
Duh, hier nog de reeks filmpjes die onder andere ooit reden waren voor Rietje om te "vertrekken" ...
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_01.avi
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_02.wmv
http://www.phatzak.nl/~fokmc/zooi/patm_wheelies_03.wmv
Verder geen slecht woord over bolle Patje,
die is gewoon netjes weggebleven en kan ook normaal doen op MF.![]()
BazzieK
Controle
meer meetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Updated ...![]()
Wat zijn de criteria om Vaste Meeter te worden ?
Weet je dat zekerquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt vanwege je ouderwetse fiets. Ook wel zielig dat ie tot een jaar terug als een oud vrouwtje geheel standaard heeft moeten rondrijden.Weet niet hoe het bij de GS zit, maar bij mij moet je ze uitdraaien
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Mei .. ?
Een foto zegt meer dan... ah well.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:20 schreef hicham het volgende:
Weet je dat zekerWist ik niet
Kan iemand dat even bevestigen hier
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Of moet ik je eigenlijk hiervan ontmoedigen ... ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
ikookhiersvoordeurmeet![]()
voor de afstandrijders onder jullie![]()
65km... dat valt nog best wel meequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
Afstand ? Halfuurtje rijden joh ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef ikookhier het volgende:
mompelt iets van mooie omgevingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
65km... dat valt nog best wel mee![]()
Als er BBQ is fiets ik er heenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef kratjuh het volgende:
Regel je wel een goed gevulde BBQ dan, ikookhier ..?
tuurlijk, Kratje er bijquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:41 schreef kratjuh het volgende:
Regel je wel een goed gevulde BBQ dan, ikookhier ..?
Wil ik zienquote:
Almere ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel eens in almere wezen rijden![]()
alles is beter
Bij Alkmaar in de buurtquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef ikookhier het volgende:
wel weer lekker nederlands,als er gratis hompen vleeszijn komen ze ineens
(sommige zelfs op de fiets)
![]()
Jep heb er zelfs gewerkt ,dit was mijn algemene indrukquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wel eens in almere wezen rijden![]()
alles is beter
niet dat ik me kan herinneren....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Almere ...![]()
Ben je ooit wel eens in omgeving Alkmaar geweest zelf .. ??![]()
Jij hebt een ander systeemquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan... ah well.
[afbeelding]
Maar gezien Rodericks OP plaatje moet ie ook indraaien
Mja sorry las het ff ietsje anders ....quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet dat ik me kan herinneren....
maar zal toch allicht beter zijn dan hier
Op de fiets zij je tochquote:
Waar woon jij ergens dan ... ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met bretels aan de motor van Mercy oid gebonden dan
wat mensen al niet doen voor eten!! een poging tot zelfdodingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah met bretels aan de motor van Mercy oid gebonden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |